Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Қазақ тілі және әдебиеттік оқу» пәндері бойынша оқу бағдарламасының мақсаттарын жүзеге асыру жолдары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Семинар жоспары
Материалды ашып қарау
Мектепішілік семинар өткізу жоспары
Тақырып«Қазақ тілі және әдебиеттік оқу» пәндері бойынша оқу бағдарламасының
Мақсаты: Тәжірибе алмасу
Сабақтың барысы:
Уақыт кезеңдері:Атқарылатын жұмыстарРесурстар
Ұйымдастыру кезеңі



































































































































Сабақтың ортасы





























































Сергіту сәті





































Сабақтың соңы
Психологиялық дайындықСәлемдесу, семинар тақырыбы мен мақсатын хабарлау Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығы негізінде бекітілген «Қазақ тілі» оқу бағдарламасын құрастыруда білім беру жүйесінің негізгі төрт тұғыры негізге алынды. Біріншісі, рухани мұралар мен жалпыадамзаттық, ұлттық құндылықтарды оқушының бойына сіңіріп, өз еліне риясыз қызмет ететін білімді ұрпақ тәрбиелеуді көздейді. Сондықтан да 1) қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік;2) құрмет;3) ынтымақтастық;4) еңбек пен шығармашылық;5) ашықтық;6) өмір бойы білім алу белгіленген. Білім беру құндылықтары – оқумақсаттарының жүйесін құру және жүзеге асырудағы бағдарлар, білім алушының тұлғасын қалыптастыруда басты фактор болып табылады». Екіншісі, оқу бағдарламалары мазмұны «Оқу мақсатарының жүйесі» ретінде оқушыдан көзделетін нәтижені: нені біледі, түсінеді, қолданады, талдайды, бағалайды, жасайтыны нақты белгіленіп, 3-сынып оқу мақсаттары Блум таксонимиясы бойынша спиральділік ұстаным негізінде жүйеленіп берілді. Пәнаралық байланыс Ж. Аймауытовтың «Комплекспен оқыту жолдары» (1929 жылғы) еңбегіне сүйеніп «ортақ тақырыптар» арқылы мазмұндық кіріктіру көзделді. Ортақ тақырыптар түрлі пән салалары бойынша білімін кіріктіруге, алған білімдерін өмірде (функционалдық) қолдануға мүмкіндік береді.3-сыныпқа 8 ортақ тақырып белгіленді. Яғни бір тоқсанда екі ортақ тақырып қарастырылады.І тоқсан1. Жанды табиғат 2. Жақсыдан үйрен, жаманнан жиренІІ тоқсан3. Уақыт4. Сәулет өнері ІІІ тоқсан5. Өнер6. Атақты тұлғалар ІҮ тоқсан7. Су – тіршілік көзі8. Демалыс мәдениеті. МерекелерҮшіншісі, мұғалімдер оқушының белсенді оқу әрекетін ұйымдастыру арқылы білім алуына, талдау, салыстыру, анықтау, жүйелеу дағдыларының қалыптасуына, әлеуметтік ортада қарым-қатынас жасай білуіне, өзгелерді тыңдау, өз ойы мен көзқарасын жеткізе білуге, өзгенің пікірін тыңдауға, сыни тұрғыдан ойлау және бағалауға дағдыландырады. Оқыту үдерісі оқушының өмірлік тәжірибесіне сүйеніп, күнделікті өмірде кездесетін құбылыстар мен жағдаяттарды талдауға, сол арқылы өмірге бейімделуіне бағытталады. Төртіншісі, бағалау жүйесі. Оқушы нені үйренді, не білді, қай тұсында оған әлі де түсінуіне көмек керек, қай оқу мақсатын игеруі керектігіне назар аударылып, қалыптастырушы бағалау жүзеге асады, оқып-үйренуіне бағытталған оқу әрекеті ұйымдастырылады.

2.Сабақ мақсаттарына саралау жасау

3.Қазақ тілі пәні бойынша

3-сынып диагностикалық тест нәтижесімен таныстыру



4. ҚИЫНДЫҚ ТУДЫРҒАН ТАҚЫРЫПТАРҒА ШОЛУ- Оқу бағдарламасының ерекшелігі туралы – 7 минут

5. Жазба жұмысының түрлері

6. Жазылымды үйретудің жолдары :Тапсырмалар орындауА)Мәтінді оқып шығып ,төмендегі сұрақтарға жауап бер1.Абзацқа тақырып болатын сөйлемді тауып көр жіне астын сыз.2.Тақырыпты қолдаушы сөйлемдер тауып ,астын сыз.3.Келтірілген мысалдар немесе фактілер болатын сөйлемдер қайсы?4.Қорытынды сөйлемді тауып ,астын сыз.Ә) Тақырыптық сөйлем:1.Майлы тағамдар асқазанға зиян.Қолдаушы сөйлемдер:2.Тағам ретінде оларды көп қолдану оның бұзылуына әкелуі мүмкін.3.Кейбір жағдайларда семіздікке әкеліп соқтырады4.Сонымен қатар жүрек-қан тамырларына да әсері бар.Қорытынды сөйлем:5. Денсаулықтың күтудің ең басты жолдарының бірі – майлы тағамдарды аз қолдануБ) «Бірлесіп жазу» стратегиясыТоптық жұмыс1-қадам. Әр топтың қатысушылары таңдап алған суреттерінен нені көреді? Нені сезінеді? Жеке сөздер (М: Не? Кім? Не істеді? т.с.с сұрақтарға жауап болатын сөздер) жазады. 2-қадам: Сол сөздермен сөз тіркестерін құрастырады.3-қадам: Топ ішінде сөз тіркестерін іріктеп алып сол тіркестерді қатыстыра отырып мәтін құрастырады.4-қадам: Мәтінді таныстырады5-қадам: Мәтінді сөйлемдерге ажыратып қиып, көрші топқа ұсынады ол тп мәтін қиындыларын қайта құрастырады.Сұрақ: осы әдіс арқылы қай мақсаттарды жүзеге асыруға болады? Талқылау

7.Тілдік дағдыларды дамыту -Коммуникативтік ұстаным лексикалық-грамматикалық дайындық деңгейіне сүйенеді. Белсенді сөйлеу әрекетін ұйымдастыруда ауызекі сұрақ жауап пен мәтін бойынша жұмыс негізгі құрал болып табылады.Оқушылардың «әлеуметтенуі» түрлі жағдаяттарда кездескен кедергілерді, қарама-қайшылықтарды жеңіп шығуы арқылы жүзеге асырылады. Сондықтан оқушы іс-әрекетін тілдік және ақпараттық материалды меңгеруіне бағыттап ұйымдастыру керек.8. Оқылым дағдысын қалыптастыруТапсырма:1.Тақырыпқа ат қой2.Мәтін бойынша жалпы түсінік алу үшін оқу,нақты ақпаратты табу үшін оқу, пікір білдіру үшін оқу.(3 тапсырма бір мәтінге)-Оқуға арналған ресурсА) «Мектеп оқушыларының оқу дербестігінің деңгейлері»9.ТыңдалымТапсырма1.Құпия хабарлама

10. Функционалды оқу дағдысын қалыптастыру-Тапсырмалар орындау11.Оқу мақсаттарын жүзеге асыру жолдары-Әдіс-тәсілдер 12 «4 сұрақ» Рефлексия 1.Сізге не маңызды болды?2. Сіздің реакцияңыз қандай?3.Сіз қандай қорытынды жасадыңыз? 4. Сіздің сұрағыңыз?
Таныстырылым





















































































































Таратпа материалдар





















Тапсырмалар















Тапсырмалар











А3 қағазы,Маркерлер

















Бейнежазба

























Тапсырмалар











Кесте



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Кушкинбаева Гулсин Сайдохматовна
Жарияланған уақыты:
2019-06-06
Категория:
Әдістемелік бірлестік жетекшілері
Бағыты:
Семинарлар
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1559806721
333
444
555
666
7
888
999