Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамызда бекітілген "Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы" 2016ж.13.05. Қазақстан Респу
Материал жайлы қысқаша түсінік: «С.Сейфуллин атындағы орта мектеп» КММ Өзіндік жұмыс Тақырыбы: Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамызда бекітілген "Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы" 2016ж.13.05. Қазақстан Республикасы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік стандартындағы негізгі өзгерістерді сипаттау Меткенова Мунира Кусбековна Өзіндік жұмыстың негізгі мақсаты: Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамызда бекітілген "Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы" 2016ж.13.05. Қазақстан Республикасы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік стандартындағы негізгі өзгерістер мен толықтырулардың мәнін түсіндіру. Себебі әрбір қазақстандық педагог маман негізгі өзгерістер мен толықтырулардың мәнін жете түсінуі қажет Жалпы ұлттық деңгейде мектепке дейінгі тәрбиенің басты мақсаты: осы жас кезеңінде тұлғаның қалыптасуы үшін қажетті алғашқы білім,білік пен дағдыларды қалыптастыру. -мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мынаған бағытталған: балаға өмір бойы қажетті жеке қасиеттерін қалыптастыру үшін негіз болып табылатын жалпы адамзаттық құндылықтарға баулу;
Материалды ашып қарау


-ерекше қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім беру үшін жағдайлар жасау; мектепке дейінгі тәрбиемен,оқытумен қамтылған және қамтылмаған балаларды дамыту сұрақтары бойынша ата-аналардың құзыреттілігін арттыру,оларды психологиялық педагогикалық кеңес беруді қолдаумен қамтамасыз ету1. Осы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – стандарт) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және мектеп жасына дейінгі балалардың дайындық деңгейіне, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына, оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлеміне қойылатын талаптарды айқындайды. Стандартта "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес терминдер қолданылады. 2. Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдары білім беру қызметін:      1) осы стандартқа;      2) үлгілік оқу жоспарларына;      3) жалпы білім беретін оқу бағдарламасына;      4) Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы басқа да нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес жүзеге асырады.      3. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты:      1) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын айқындайды;      2) оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне, заттық-кеңістіктік дамытушы ортаның мазмұнына, тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне, мектепке дейінгі ұйымдарда білім беру процесін ұйымдастыруға қойылатын талаптарды белгілейді. 4. Стандарт талаптары:      1) үлгілік оқу жоспарларын;      2) баланың қызығушылықтары мен бейімділіктерін іске асыруға бағытталған білім беру бағдарламаларын және қосымша бағдарламаларды әзірлеуге негіз болып табылатын мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламасын;      3) алып тасталды - ҚР Үкіметінің 15.08.2017 № 484 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);      4) мектепке дейінгі ұйымдарда олардың ведомстволық бағыныстылығына, меншік нысанына, типтері мен түрлеріне қарамастан білім беру процесін жүзеге асыруды;      5) мектепке дейінгі ұйымдарға арналған оқу-дидактикалық құралдар мен әдістемелік ұсынымдарды;      6) мектепке дейінгі ұйымдар мен педагогтардың қызметін мемлекеттік аттестаттау талаптарын;      7) ерекше білім беруге қажеттіліктері бар (психикалық және физикалық дамуында түрлі ауытқушылықтары бар) балаларға арналған білім беру бағдарламасын;      8) балалардың қызығушылықтары мен бейімділіктерін дамыту бойынша қосымша білім беру бағдарламаларын;      9) педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курстарының бағдарламаларын әзірлеу кезінде міндетті. Ескерту. 4-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 15.08.2017 № 484 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).5. "Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар" деген бөлімде әрбір баланың жетістіктерінің психологиялық-педагогикалық диагностикасы негізінде ұйымдастырылған оқу қызметі мен режимдік процестер арқылы іске асырылатын білім беру салалары бойынша күтілетін нәтижелер көрсетілген. 6. "Білім беру мазмұнына қойылатын талаптар" деген бөлімде мектепке дейінгі білім берудің мақсаты, жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игерудің нормативтік мерзімдері, типіне, түріне және меншік нысанына, сондай-ақ оқыту тіліне қарамастан мектепке дейінгі ұйымдарда және жалпы білім беретін мектептердің мектепалды сыныптарында балалардың міндетті түрде меңгеруі тиіс мазмұнның көлемі көрсетілген.   7. "Оқу жүктемесінің ең жоғарғы көлеміне қойылатын талаптар" деген бөлімде жас кезеңдеріне сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы және оларды санитариялық қағидалардың талаптарына сәйкес жүргізу көрсетілген 2. Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар 8. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламасының мазмұны: 1) күтілетін нәтижелер түріндегі мақсаттар жүйесіне жету есебінен мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мазмұнының сапасын арттыруға; 2) ұлттық дәстүрлерге, сондай-ақ жалпы адамзаттық қағидалар мен нормаларға негізделген рухани-адамгершілік және мәдени-әлеуметтік құндылықтарды қалыптастыруға; 3) тәрбиелеу, дамыту және оқытудың мақсат-міндеттерін ескере отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптардың, мектепке дейінгі және бастауыш білім беру деңгейлерінің арасындағы жүйелілік, тұтастық, сабақтастық және үздіксіздік қағидаттарының бірлігін қамтамасыз етуге; 4) балалардың, соның ішінде ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасау 5) мектеп жасына дейінгі балалардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, ойын қызметінен оқу қызметіне біртіндеп өтуге дайындыққа 6) жеке тәсілдер негізінде балалардың түрлі іс-әрекеттерінде олардың қабілеттерін, бейімділіктерін, талаптары мен дарындылықтарын дамытуға   7) мектеп жасына дейінгі балалардың бастауыш мектепте оқуына тең мүмкіндік беруді көздейтін қарапайым қимыл-қозғалыс, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық білім, білік және дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. 3. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар 11. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мақсаты осы жас кезеңінде тұлғаның қалыптасуы үшін қажетті алғашқы білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. 12. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту: 1) балаға өмір бойы қажетті жеке қасиеттерін қалыптастыру үшін негіз болып табылатын жалпы адамзаттық құндылықтарға баулуға; 2) халықтық салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарға, әдебиет пен өнерге, фольклор мен еліміздің мәдени мұрасына негізделген білім беру мазмұнын іске асыруға;   3) ерекше қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім беру үшін жағдайлар жасауға; 4) мектепке дейінгі тәрбие және оқытумен қамтылған және қамтылмаған балаларды дамыту мәселелерінде ата-аналардың біліктілігін арттыру, оларды психологиялық-педагогикалық консультациялық қолдаумен қамтамасыз етуге бағытталған. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұны әртүрлі іс-әрекеттерді ұйымдастыру арқылы кіріктіру жолдарымен іске асырылатын: "Денсаулық", "Коммуникация", "Таным", "Шығармашылық", "Әлеуметтік орта" бес білім беру саласына негізделген. "Коммуникация" білім беру саласын «Драма», «Шет тілдерінің бірі» жаңа бөлімдерімен ал «Таным» білім беру саласын «Жаратылыстану» бөлімімен толықтыру; "Денсаулық", білім беру саласының «Дене шынықтыру» бөліміндегі ең үлкен жүктемені өзгерту. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартымен жұмыс істеген кезде педагогтар мына бөлімдерге назар аударуы керек: - «тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар» деген бөлімде білім беру салалары бойынша күтілетін нәтижелер көрсетілген. – «білім беру мазмұнына қойылатын талаптар» деген бөлімде мектепке дейінгі білім берудің мақсаты,жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игерудің нормативтік мерзімдері,балалардың міндетті түрде меңгеруі тиіс мазмұнның көлемі көрсетілген. – «оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар» деген бөлімде жас кезеңдеріне сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметінің ұзақтығы және оларды санитариялық қағидалардың талаптарына сәйкес жүргізу көрсетілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын меңгерудің мерзімі – 5 (6) жыл.









Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Меткенова Мунира Кусбековна
Жарияланған уақыты:
2020-03-10
Категория:
Шағын орталық
Бағыты:
Басқа
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1583821305