Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қазақтың әншілік өнері
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімге
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім: Музыка. Қазақтың киелі домбырасы. Мектеп: «Жаңатірлік» ЖОББМ
Күні: 01.02.2019Мұғалімнің аты-жөні: Серикбаева Меруерт Сембековна
Сынып: 7Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Қазақтың әншілік өнері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)О4. Мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру.А1. Тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу.Т5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау.
Сабақ мақсаттарыОқылым мәтіндерінің құрылымын салыстыру; тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді ойын әсерлі жеткізуде қолдану; тыңдалым материалының тақырыбы мен негзігі ойын анықтау.
Бағалау критерийлері
  • Мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстырады;
  • Тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданады, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізеді;
  • Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды.
  • Құндылықтарды дарытуАзаматтық тәрбие, патриоттық тәрбие
    Тілдік мақсаттарКілт сөздердің мағынасын түсіндіру, орынды қолдануға үйрету;Сөйлемдердің құрылымын терең түсінуге дағдыландыру;Өз көзқарасын айта білуге, ойын анық жеткізуге үйрету;
    Пәнаралық байланыстарМузыка, тарих
    АКТ қолдану дағдылары

    Бастапқы білім Салауатты өмір салты
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 5 минутҚызығушылықты ояту:Құлақтан кіріп, бойды аларЖақсы ән мен тәтті күй.Көңілге түрлі ой салар,Әнді сүйсең, менше сүй. Абай Құнанбайұлының өлеңі арқылы ән мен күйдің маңыздылығы туралы әңгімелейді.
  • Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты және бағалау критерийлері таныстырылады.
  • Саналу арқылы 3 топқа бөлінеді.


  • Сабақтың ортасы5 минут











    15 минут









    10 минут













































    5 минут







    2-кезең5 минут





    15 минут













    10 минут





























    5 минут
    1-тапсырма.Оқылымалды тапсырма. Ж
  • Қазақтың қандай атақты күйшілерін білесіңдер?
  • Күйдің құдіреті дегенді қалай түсінесіңдер?
  • Қазақтың домбырасын әлемге танытқан қандай әнші-күйшілерді білесіңдер? (Әміре Қашаубаев, Дина Нұрпейісова, Нұрғиса Тілендиев, Айгүл Үлкенбаева, Асылбек Еңсепов, «Ұлытау» тобы, Димаш Құдайбергенов, «Бастау» тобы)
  • Оқылым тапсырмасы. ЖЖ.Әр топқа 2 түрлі мәтін таратылады. Мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, ВЕНН диаграммасы арқылы салыстырады.Оқылымнан кейінгі тапсырма. Ж.«Кейіпкерге хат» әдісі бойынша мәтін кейіпкеріне хат жазады.Саралау қағидасы: креативтілік1-қадам: Мағынаны тану кезеңінде сіз мәтінмен жұмыс жасадыңыз.2-қадам: Мәтіннен басты кейіпкерлерді таңдаңыз.3-қадам: Берілген кейіпкерлерге олардың іс-әрекеті туралы сұрақтарды топтастырып, хат жазу керек.4-қадам: Бұл сұрақтар жоғары деңгейде құрылуы тиіс.Егер ... , не болар еді? Неге...? Неліктен ...?4-қадам: Осы сұрақтарға өздеріңіз мүмкіндігінше балама жауап ұсыныңыз. Мүмкін,... ... болған шығар? 5-қадам: Хат соңында кейіпкерге ұсыныс жазыңыз.

    Дескрипторлар:
  • Сенімді, еркін жауап береді;
  • Мәтіндерді салыстырады;
  • Айырмашылықтарын табады;
  • Ұқсастықтарын табады.
  • Құрылымын сақтап, хат жазады;
  • Сұрақ қойып, ұсыныс жаза алады.


  • Өзара бағалау мен мұғалімнің бағалауы дескрипторлар арқылы бағалайды.Мұғалім сәтті шыққан тұстары және дамытатын тұстары бойынша кері байланыс береді.

    2-тапсырма.Тыңдалымалды тапсырма. Ж
  • Ән-күйге қатысты қандай аңыздарды білесіңдер?
  • Сол аңыздар қаншалықты шындыққа жанасады?


  • Тыңдалым тапсырмасы. «Ақсақ құлан, Жошы хан» аңызының бейнематериалын 03.50-09.28 аралығында тамашалап, берілген кестені толтырыңыздар. Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.Күй немесе ән туралы СИНКВЕЙН әдісі арқылы 5 жолды өлең құрастырыңыздар.
  • Зат есім
  • Сын есім
  • Етістік
  • Сөйлем
  • Синоним
  • Дескрипторлар:
  • Өз ойларын еркін білдіреді;
  • Тірек сөздерді анықтайды;
  • Мәтін тақырыбын анықтайды;
  • Негізгі ойды табады;
  • 5 жолды өлең құрастырады;
  • Сөз таптарын орынды қолданады.
  • Мұғалімнің бағалауы:Дескрипторлар бойынша оқушыларды бағалайды, ауызша және жазбаша кеткен қателіктер болса айтады.










































































    Сабақтың соңы5 минутКері байланыс «3 Қ»
  • Қиын
  • Қызық
  • Қажет


  • Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыПәнаралық байланыс.
    Саралаудың креативтілік қағидасы оқылымнан кейінгі тапсырмада жүзеге асады. Қабілеті жоғары оқушылар көшбасшылық қасиетімен қабілеті төмен оқушыларды көмектеседі, бір-бірін оқытуға ықпал етеді.Сабақтың әр кезеңінде оқушыларға бақылау жасалып, қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Әр тапсырмадан кейін дескрипторлар арқылы өзара бағалау және мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.АКТ құралдарын пайдалану барысында қауіпсіздік ережелерінің сақталуы қадағаланады. Музыка пәнімен байланыс орнатылады.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Серикбаева Меруерт Сембековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-11
    Категория:
    Қазақ әдебиеті
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560272613
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999