Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қоршаған орта. Тақырыбы:Менің отбасым
Материал жайлы қысқаша түсінік: дкутцйжщтэаущц
Материалды ашып қарау


Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы«Күншуақ» ІІ-кіші тобы Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта» Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.Тақырыбы: Менің отбасым Мақсаты: Балалардың өзінің отбасы, жақсы көретін адамдары, олардың жақсылығы мен қайырымдылығы, қызметтері мен қарым-қатынастары туралы әңгімелеуге үйрету. Алдын-ала жүргізілетін жұмыс: Сурет бойынша әңгімелесу, тілек айтуды үйрену.Қостілдік құрам : Менің- моя, мен-я, отбасы- семья.Әдіс-тәсілдер: Сұрақ –жауап, сергіту сәті, ойындар.
Іс- әрекет кезендеріТәрбиешінің іс- әрекетіБалалардың іс- әрекеті
Мотивациялық -қозғаушылықШаттық шеңбері. Достарды біз қолдаймыз , Қиын шақта қорғаймыз . Біздің топта ұл –қыздар Тату –тәтті ойнаймыз.- Балалар бірге қайталайды.
ІзденушілікҰйымдастыру-шылық

































Балаларға отбасы мүшелеріне байланысты сұрақтар қояды. Балаларды қалауы бойынша екі орталыққа бөледі. Бірінші орталықтағы балаларға отбасы бейнеленген суреттерді қарастырып, өздерінің отбасы мүшелерінің қызметтері мен қарым-қатынастары туралы айтып беруді тапсырады. Екінші орталықтағы балаларға бірнеше қуыршақтарды пайдаланып, отбасы мүшелерін топтастыру және олардың отбасындағы туыстық қарым-қатынас мәдениеті мен сыпайылыққа қатысты сөздерді пайдаланады. Сергіту сәті. Күлім қағып қолымды 1,2,3 деп соғайын Қарап тұрған көршіме Қолымды мен былғайын Жылы –жылы сөзбенен Жүрегіне сыйлайын Амандасып өзінмененҚұшақтасып алайын.

«Жылулық тілегі» дидактикалық ойыны: Ойын шарты бойынша ойынға қатысушы барлық балалар ата, апа, ана, аке, ағаның, ал доптың ұстаған бала, баланың рөлінде ойнайды. Бала допты лақтырған кезде, қағып алған бала (ата, ана, әке, аға) допты кері қайтарып теңеу сөз, жылы сөз, лебіз немесе тілек айтады.
Балалар сұрақтарға жауап беріп, өзінің отбасы мүшелері туралы айтып береді. 1-орталықтағы балалар өз отбасы мүшелерінің немен айналысатындығы, бір –біріне жасаған қамқорлығы, жақсылығы мен қайырымдылығы туралы айтып береді. 2- орталық-ы балалар бір-бір қуыршақты алып, ол қуыршақтың туыстық қарым-қатынасы туралы айтады. Мысалы: мынау-Әдемі. Әдемі-Асқардың қарындасы. Балалар шеңбер бойына тұрады. Допты қағып алған бала жылы сөз немесе тілек, теңеулер айтады. Мысалы: Мен сені қатты жақсы көремін. - Сен менің қошақанымсың. -Жұлдыздай жарқырай бер.
Рефлексивті- түзетушілікПедагог балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көңіл күйлерін неменайналасқандарын, не үйренгендерін сұрайды.Жиыннан алған әсерлерін айта отырып, көңіл күйлерін смайлктер арқылы бейнелейді.
Күтілетін нәтиже: Білу: Өзінің отбасы, жақсы көретін адамдары, олардың жақсылығы мен қайырымдылығы туралы әңгімелей білуді. Үйрену: туыстық атаулар мен туыстық қарым-қатынасты танып үйренді.Меңгеру: Әңгімелесу барысында әдептілік қарым-қатынас мәдениеті мен сыпайылыққа қатысты сөздерді меңгерді.
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мамбеткалиева Аккаймак Мамбеткалиевна
Жарияланған уақыты:
2020-02-24
Категория:
Аттестаттау материалдары
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1582552936