Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Құм терапиясының элементерін психологияда қолдану
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бастауыш сыныптарға арналған.Бастауыш сынып оқушыларының ұсақ қол моторикасын , шығармашылық қабілеттерін ,дамытуға бірден - бір үлесін қосары сөзсіз. Құммен ойын - балалар мен ересектердің эмоционалдық хал - жағдайларына оң әсер етеді, бұл баланың өзіндік дамуы үшін тамаша құрал болып табылады.Құм терапиясында бала өзінің ішкі қобалжуларын ішкі сезімдерін құмға сурет салу арқылы жеткізе алады.Құмға әріптерді сала отырып, жазуға машықтанады.Оқушының сабақтағы шаршау ,зейін аудара алмау кезеңдерінде бастауыш сынып мұғалімдеріне көп көмегін тигізері анық.
Материалды ашып қарау
Аты –жөні: Асаубаева Балауса Нуральевна Қызметі: психолог Қызмет ететін орны : «Ғ.Мүсірепов атындағы орта мектебі» КММ Байтоғас ауылы Телефон : 87779976675Электрондық пошта : balausaТақырыбы : Мектептегі психикалық жұмыстарда құм терапиясының элементтерін қолдану.Использование элементов песочной терапий при психологической работы в школеUsinq of elements of sanol therapy for psycholoqical work in schoolҚұм песок-sandБала ребенок-childҚұмзар –песочница -sandbox«Қиялдау- ол барлық мүмкіндіктердің анасы, онда қарама- қарсы  сыртқы және ішкі  дүние бірге қосылады» (К.Г.Юнг.)Құм терапиясының мақсаты: Бала өзін жайлы, қорғалған күйде сезініп, шығармашылық белсенділігін қалыптастыруанымдық және психикалық процестерді дамыту; есті, зейінді, қиялды, кеңістіктік түсінікті, саусақтардың ұсақ моторикаларын дамыту«Құм терапиясы» принципі аналитикалық терапияның негізін салушы Карл Густав Юнгпен ұсынылған. Жалпы «терапия» деген сөз емдеу дегенді ұғымды білдіреді, ал құм терапиясы құммен емдеу , яғни дәрі қажет ептейді.Құм – миллион жыл бұрын пайда болған. Ол бүкіл әлем бойы жайылған. Құм – өте ұсақ  ақ түсті, сары, қоңыр, сұр және қызғылт түсті болады. Құм бала үшін магнит сияқты өзіне тартымды зат. Құммен ойын — балалар мен ересектердің эмоционалдық хал-жағдайларына оң әсер етеді, бұл баланың өзіндік дамуы үшін тамаша құрал болып табылады.Қажетті материалдар мен жабдықтар: құмзарлар, жұмсақ ойыншықтар, ұсақ ойыншықтар, дымқыл сүргілер, фонариктер,үнтаспаҚұммен ойнау ережелері:1.Құммен ойнау кезінде қауіпсіздік ережелерімен таныстыру : құмды бір –біріне шашуға , ауызға салуға , құмға жақын тыныс алуға, басқа жерге тасуға немесе төгуге болмайды, тазалық ережелерін сақтау.2. «Менің сезімдерім» Әрбір жаттығу соңынан өз сезімдерін айтып, жеткізу.3. «Менің алған әсерім» балалар құм ойынынан алған әсерлерімен бөліседі.Оқушылармен танысу. (Жұмсақ ойыншық )Ойынның түрлері :Қызығушылықты ояту.1. Жаттығу : «Құммен танысу»Шарты : алдымыздағы құммен танысамыз «Құм қандай?» қолдарын құмға салып көреді, сезінеді,өз ойларын айтады.2. Жаттығу : « Құм жаңбыры»Шарты : балалар алдарындағы құмнан тау жасайды.-Кімнің тауы биік ? Енді құмды қолымызбен алып : 1- ші аласа жаңбыр, 2-ші орташа жаңбыр, 3- ші жоғары жаңбыр жаудыртамыз. Енді ақ жауын (саусақ ізі), нөсер жауын (құмды сілкіп шашу), кемпірқосақ жасаймыз (екі сұқ саусағымызбен кемпірқосақ салу ). Қай жаңбыр ерекше болды.Кері байланыс 3. «Көңілді күн» Шарты : құмды тегістейміз. Жаңбырдан соң күн шығады .Күнді саламыз.Күніміз көңілді болу үшін не істеуге болады? Балалар өз қиялдарын іске қосады. Кері байланыс.4. «Бәліштер»Шарты : құмнан бәліш саламыз.Біздің бәлішіміз көңілді болуы үшін ою –өрнек салайық . Ал өрнекті біз шынашақ саусағымызбен салайық. Кімнің бәліші әдемі салынған.Стикер арқылы бір –бірін бағалау.5. «Іздеп тап» жұптық жұмыс Шарты : құмды тегістейміз .Бірінші баланың көзін байламыз,екінші бала құмға ұсақ ойыншықтар жасырады. Көзі жұмулы бала саусақ арқылы ,ойыншықтарды іздеп табу керек.Осылай ойын жалғаса береді.Оқушылар ойыннан алған әсерлерімен бөліседі. Қандай жаттығулар қызықты, қай жаттығулар қиын болды.Қорыта айтқанда : құмзар ойыны баланы дамытуда маңызды рөл атқарады. Құмзар ойындарды, жаттығуларды пайдалану балардың эмоциясын, шығармашылығын, зейіндерін, қабілеттерін дұрыс көзқарастырын қалыптастыруға  маңызды рөл атқарады. Әсіресе ұсақ моторикаларды дамыту, мүмкіндігі шектеулі балалар үшін оң әсер береді деп ойлаймын.Ең бастысы балада бәсекелестік қабілеті ашыла түседі. «Біздің ойлап жүргенімізді қолымыздың көмегі арқылы шешуге болады»Карл Густав Юнг

Сабағымның нәтижесін қарашаның 27 күні ашық сабақ өткізген сыныпқа сынып жетекшісі Сауат ашу сабақтарында қолдануды бастаған.

Пайдаланған әдебиеттер :
  • «Құм терапиясы» . Көкшетау .Әдістемелік құрал 2010ж
  • Интернет ресурстары :


















































  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Асаубаева Балауса Нуральевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-03
    Категория:
    Психология
    Бағыты:
    Сыныптан тыс жұмыс
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1554288705
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999