Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
қысқа мерзімді жоспар
Материал жайлы қысқаша түсінік: 8 сынып геометрия пәнінің мұғаліміне
Материалды ашып қарау


«Тексерілді» ДОІЖО : ___________Қысқа мерзімді жоспар Пәні : геометрия
Күні: 19.02.2019жМектеп: С.Мұқанов жом

Мұғалімнің аты-жөні: Елібаева Назгүл
Қатысқандар:

Қатыспағандар:
Сынып: 8а



Сабақтың тақырыбы:Трапецияның ауданы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану 8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;
Сабақ мақсаттары: Оқушылардың ой өрісін дамытуТөртбұрыштардың және үшбұрыштардың аудандарын табу
Бағалау критерийлері параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қолдана аладыүшбұрыштың ауданы формулаларын қолдана аладытрапецияның ауданы формулаларын қолдана алады

Тілдік мақсаттарПәндік лексика және терминология: параллелограм, ромб, диагональ, синус, трапеция, биссектриса, медиана, катет, гипотенуза


тілдік дағдылар:оқушылар топ ішінде есептердің шығару жолдарын талқылайды(айтылым, тыңдалым), есептерді шығарады (жазылым)


Сөз тіркестері:төртбұрыштың ауданы, үшбұрыштың ауданы


Талқылауға арналған сұрақтар: төртбұрыштар ауданы... ауданының формуласы...

Құндылықтарға баулуОқушыларды шығармашылық қабілеттерін дамыту, «Мәңгілік ел» (жалпыға бірдей еңбек қоғамы) құндылықтарына баулу
Пәнаралық байланысСызбаларды сауатты орындау арқылы сызу сабағымен байланысты,құрастыруға берілген тапсырмалар арқылы технология сабағымен байланысты
Алдыңғы білімПараллелограмның,ромбының, трапецияның аудандарының формулалары. Үшбұрыштың ауданы (Герон формуласы)формулалары.
Жоспар:

Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
Сабақтың басы( 8 минут) Раппорт орнату-біріміз бәріміз үшін, бәріміз біріміз үшін-үш тілде (2мин)Үй жұмысын сұрау-көршіңді тексер әдісі (2мин)Сабақтың тақырыбы мен мақсатын оқушыларға жариялауӨткен тақырыптарды қайталау-сәйкестендіру (3 мин)Тексеру-диірмен әдісі (1мин)Мақсат пен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылау
  • Сіздер бүгін сабақта төртбұрыштардың аудандары мен үшбұрыштың аудандарының формуласына есептер шығарамыз
  • Өмір жағдайында қолдануды үйренеміз


  • Формулалар жинағы

    Стикерлер

    Оқулық жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы( 26 минут)Тапсырма №1 :логикалық сұрақтар (7 мин)Мақсаты: Оқушылардың ой өрісін дамытуДескриптор:Берілген уақыт ішінде ой қорытындылайды. рефлексия: (1мин) Логикалық тапсырмалар қызықты болды ма?Тапсырмаларды орындау қиындық туғызған жок па?Тапсырма№2 (9 мин)Мақсаты: Төртбұрыштардың және үшбұрыштардың аудандарын табуДескриптор: Ауданын табу формуласын жазады.Ауданын есептеп табадыОрындау: топтық (тексеру топтық) Тапсырманы орындағаннан кейін, дәптерге шығару жолын жазып, жариялаурефлексия: (1 мин) Аудан тақырыбын өмірмен байланыстыра алдық па?Қандай қиындықтар болды?Қиындықтарды қалай шешуге болады?Тапсырма№3: Сабақты қорытындылау (kahoot ойыны) (7мин)Мақсаты: Төртбұрыштардың және үшбұрыштардың аудандарын табуДескриптор:берілген сұрақтарға жауап береді.Берілген есептерді шығарадыОрындау: топтық (тексеру топтық) Тапсырманы орындағаннан кейін рейтинг бойынша бағалаурефлексия: (1мин) kahoot ойыны ұнады ма?Қиын болған тапсырмалар немесе сұрақтар бар ма?Сабақты қортындылай аламыз ба?









    АКТ

    Kahoot

    Стикер

    Үйдің макеті

    Суреттер







    Аяқталуы( 6 минут)Сабақ бойынша рефлекция: Топтық Бүгінгі сабағымыз қалай өтті?Бүгінгі сабақтан не алдыңдар?Ары қарай не білгіміз келеді?Үйге тапсырма: Үйдің проектісін салып, ауданын табу.3.41
  • Мақсаты: Практикалық тапсырма арқылы тұжырымдайды
  • Критерий: төртбұрыштардың ауданын қасиеттерін қолданып, ауданын табады.
  • Дескриптор: үйдің проектісін салады. Әр бөлменің ауданын табады. Үйдің ауданын табады.






  • Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйреткенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    «Диалог және қолдау көрсету» тәсілді қолдану барысында жетелеу сұрақтарын қоя отырып, сөзбен қолдау көрсету ынталандыруда маңызды рөл атқарады; Ұнаған топқа лүпіл беру арқылы топты бағалайдыСабақта әрбір оқушының денсаулық және қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтап, жұмыс істеулеріне бағыт беріп отырамын.
    Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?























    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Елібаева Назгүл Омарқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-07
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559921125
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999