Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Сабақ жоспары. Дұрыс және бұрыс бөлшектер.
Материал жайлы қысқаша түсінік: -Екі натурал санның бөліндісін жай бөлшек түрінде жазуға болады :Тұжырымдама дұрыс -Жай бөлшектің алымын да , бөлімін де бірдей натурал санға көбейткеннен немесе бөлгеннен жай бөлшек өзгереді :Тұжырымдама дұрыс емес -Жай бөлшектің алымын да,бөлімін де олардың 1-ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді жай бөлшекті қысқарту деп атайды :Тұжырымдама дұрыс -Санның 1/4 бөлігі жарты деп аталады :Тұжырымдама дұрыс емес
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1С Жай бөлшектер Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты - жөні:

Сынып: 5Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыДұрыс және бұрыс бөлшектер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.1.10 дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату
Сабақтың мақсатыКейбір оқушылар : дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажыратуКөпшілік оқушылар :дұрыс және бұрыс бөлшектерді 1 санымен салыстыруБарлық оқушылар:натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жазу
Бағалау критерийіКейбір оқушылар :дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажыратадыКөпшілік оқушылар :дұрыс және бұрыс бөлшектерді 1 санымен салыстыруБарлық оқушылар :натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жазады
Тілдік мақсаттарТілдік мақсаттар: Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.

Диалогқа/ жазылымға қатысты тіркестер :......болғандықтан,.....бөлшегі дұрыс (бұрыс) болып табылады
Құндылықтарға баулуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы : ынтымақтастықта жұмыс істеуге ,бір-бірін құрметтеуге ,өмір бойы үздіксіз білім алу қажет екендігін түсінуге тәрбиелеу
Пәнаралық байланысБейнелеу,еңбек, тұрмыста қолдана алу
Алдыңғы білімЖай бөлшектер .Жай бөлшектерді оқу және жазу.Жай бөлшектің негізгі қасиеті.Жай бөлшектерді қысқарту
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
  • Ұйымдастыру кезеңі
  • Психологиялық ахуал2 минҮй жұмысын тексеру3 мин











    Өткен сабақты қайталау5 мин



    Оқушылармен сәлемдесу Сыныпты түгелдеу

    Данышпандар ойы : Оқушылар ас қабылдағанда ол жақсы сіңірілуі не қажет деп ойлайсыңдар?-Әрине жақсы көңіл күй «Атап шық» тәсілі Алдын ала тапсырманы оқушылар орындығына жапсырып қоямын .Сол оқушылар тапсырманы орындайды. Бөлшектерді оқы. Бөлшектің алымы мен бөлімін айтып шық-Бөлшектің бөлімі нені білдіреді?-Бөлшектің алымы нені білдіреді?

    Оқушылар арасында белсенділікті арттыру мақсатында топтарға бөлінедіТопқа бөлу ( Құрылымдалған топ )І топ: ІІ топ:

    ІІІ топ: ІV топТоп басшыларын оқушылар сайлап алады Тұжырымдамалық карта «Дұрыс және бұрыс » тапсырмасы

    Құрылымдалған топ ішінде өзара бөлінеді Санау арқылы 1,2,3,4,1,2,3,4 нөмердегілер осыған дейін өткен материалдардан теориялық сұрақтар дайындайды. 1 мен 3 дәптерлерімен алмасады ,2 мен 4 дәптерлерімен алмасады

    -Екі натурал санның бөліндісін жай бөлшек түрінде жазуға болады :Тұжырымдама дұрыс-Жай бөлшектің алымын да , бөлімін де бірдей натурал санға көбейткеннен немесе бөлгеннен жай бөлшек өзгереді :Тұжырымдама дұрыс емес -Жай бөлшектің алымын да,бөлімін де олардың 1-ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді жай бөлшекті қысқарту деп атайды :Тұжырымдама дұрыс-Санның бөлігі жарты деп аталады :Тұжырымдама дұрыс емес Жұптық жұмыс (оқушылар бір-бірлерінің жұмыстарын дәптерлерін алмасу арқылы тексереді)















    Смайликтер













    Оқушы тапсырмалары
    ІІ. Жаңа сабақты түсіндіру11 мин











































































































    Жаңа сабақты пысықтау 13 мин











































    Сабақ тақырыбын ашу мақсатында алдын ала даярлық тапсырмаларын беремін.Оқушылар ауызша жауап береді.





    -Біз бөлшектің қандай түрлерімен жұмыс жасадық, ал қандай бөлшектің түрлері бізге таныс емес-Қайсы бөлшекті дұрыс деп атауымызға болады,ал қайсы бөлшектерді бұрыс бөлшектер деп атауымызға болады?- Қанекей сөйлемдерімізді тексерейік

    Анықтама: 1.Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады Анықтама: 2.Алымы бөлімінен үлкен немесе оған тең бөлшек бұрыс бөлшек деп аталадыНатурал санды алымы бөліміне еселік болатын бұрыс бөлшек түрінде жазуға болады Практикалық жұмыс Әр топқа 8 бөлікке бөлінген бәліштерді ермексаздан жасап алып келемін.Топқа тапсырма беремін:Бәлішті 8 бөлікке бөлдік.Тәрелкеге 3 бөлігін салдық.Тәрелкеге бәліштің қанша бөлігін салдық.3/8-бүтіннің бөлігі.-Ал оқушылар сендер қалай ойлайсыңдар бөлік дегеніміз бүтіннен үлкен бе кіші ме тең бе?Бүтін деп нені қарастырамыз?-Дұрыс,3/8 бен 1 ді салыстырғанда не орындалады?Жақсы .Келесі жағдай -Бәлішті 8 бөлікке бөлдік .Тәрелкеге 8 бөлікті салдық.Бәліштің қандай бөлігін тәрелкеге салдық?

    Енді екі бәлішті алайық.Әрқайсысын 8 бөлікке бөлейік.Тәрелкеге 11 бөлігін салайық.-11/8 -бұл бүтін бөліктен үлкен бе?

    -Әрқайсысы 8 бөлікке бөлінген екі бәліштің 16 сын таңдап алайық! Қандай жағдай орындалды ? 16/8=22 қандай сан?16/8 қандай бөлшек?

    Оқушылардан жылдам ереже құрастыруларын сұраймын-Кез-келген натурал санды алымы бөліміне еселік болатын бұрыс бөлшек түрінде жазуымызға болады. Жылдам жауап берген оқушыны мадақтау арқылы,ал белсенділік танытқан топтарды «Қол шапалақтау » арқылы бағалаймын.



    «Алақан соғу » сергіту сәті арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындатамын.



    Дескриптор:
  • Оқушыларға бұрыс болшек оқылса ,
  • алақан соғады
  • Оқушыларға дұрыс бөлшек оқылса ,
  • Алақан соқпайды

    Оқулықпен жұмыс (Қарапайымдылықтан күрделілікке бағытталған ) тапсырмалар

    Дескриптор 402: -Бөлшектерді қысқартады -Дұрыс бөлшектерді жеке бір қатарға жазады-Бұрыс бөлшектердң жеке бір қатарға жазадыДескриптор 403:-Натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жазады Дескриптор 410:-х айнымалысы алымында кездескен жағдайда бұрыс бөлшек болатындай мәнін табады - х айнымалысы бөлімінде кездескен жағдайда бұрыс бөлшек болатындай мәнін табады- х айнымалысы бөлімінде кездескен жағдайда бұрыс бөлшек болатындай мәнін табады

    Дескриптор арқылы оқушылар өз-өзін бағалайды





    Интерактивті тақта

































    Ермексаздан жасалған бәліштер ,ермексаз пышағы ,жеңіл тәрелкелер













































































































    Математика 5-сынып оқулығы
    Қорытынды6 мин





    Рефлексия2 мин









    Үй тапсырмасы2 мин



    Оқушыларды бағалау 2 мин
    Кері байланыс (2 минут ) Бас бармақ тәсілі арқылы

  • оқушыларға есептер құрастыруды , ертегі құрастыру,
  • әссе жазу тапсырылады.
  • Ватсап желісі арқылы тексеремін




  • жарайсың
  • Жақсы орындағансың
  • Қайта қарап көрші


































  • Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Үй тапсырмасын орындауда белсенділігі төмен, дайындықсыз келетін оқушыларды түрткі болатындай әдіс-тәсілдер арқылы оқуға тартуды ұйымдастырдым.Өткен сабақты қайталауда оқу процесіне барлық оқушылардың қатысуын қамтамасыз ететін әдісті қолдандым.Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру мақсатында практикалық жұмысты қолдандым Оқулықпен жұмыс жасау барысында қабілетті оқушыларға күрделілігі жоғары тапсырмаларды бердім Оқушылар ойлау қабілеттерінің білу және түсіну деңгейін анықтау мақсатында қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын бердімҚалыптастырушы бағалау (смайликтер )





    Жұптық бағалау











    Топтық бағалау Өзін өзі бағалау





    Қалыптастырушы бағалау
    Құрылғылардан алшақ тұруын ескертемін.Ермексазбен жұмыс істегенде тазалықты сақтауларын қадағалаймын.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Аманқұлова Айнұр Қадырқалиқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-13
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1565712840
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999