Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Сабақ жоспары. Натурал санның бөлгіштері мен еселіктері.
Материал жайлы қысқаша түсінік: -Натурал санның бөлгіші мен еселігінің анықтамасын білу -Сандардың ортақ бөлгіштері мен еселіктерін ажырата білу -Натурал сандардың ортақ еселіктері мен бөлгіштерін корсете алу -Анықтаманы есептер шығаруда қолдана алу
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1В Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:5 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Натурал санның бөлгіштері мен еселіктері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасынасілтеме)

5.1.1.5 натурал санның бөлгіші мен еселігі анықтамаларын білу;5.1.2.8 натурал сандардың бөлгіштерін табу;5.1.2.9 натурал сандардың еселіктерін табу;
Сабақ мақсаттары

-Натурал санның бөлгіші мен еселігінің анықтамасын білу-Сандардың ортақ бөлгіштері мен еселіктерін ажырата білу -Натурал сандардың ортақ еселіктері мен бөлгіштерін корсете алу-Анықтаманы есептер шығаруда қолдана алу

Бағалау критерийлері-Натурал сандардың бөлгіштері мен еселіктерін анықтайды-Сандардың ортақ бөлгіштерін табады-Сандардың ортақ еселіктерін табады-Бөлгіш және еселік арасындағы айырмашылықты біледі.
Тілдік мақсаттары-Берілген тақырып бойынша анықтамаларды айта алады -Бір біріне сұрақ қойып,жауап бергенде де дәлелдер келтіре алады -Ауызша тұжырымдайды 1.Қандай санды берілген а санының бөлгіші деп атайды?2.Қандай санды берілген а санының а саының еселігі деп атайды? Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер -Натурал сандардың бөлгіштері:.... мына сандар болып табылады; -Натурал сандардың еселіктері :...мына сандар болып табылады; Берілген натурал санның ең үлкен бөлгіші... Кез келген натурал санның ең кіші еселігі...
Құндылықтарға баулу



«Мәңгілік ел» ұлттық құндылықты оқушылардың бойында шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру арқылы, бәсекеге қабілетті ету-Әділдікке,патриоттықа тәрбиелеу

Пән аралық байланыстар

Геометрия,өзін-өзі тану,әдебиет
Бастапқы білім

-Натурал сандар тізбегінің заңдылықтарын анықтау-Натурал сандар тізбегінің жеткіліксіз элементерін табу




Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар
Сабақтың басы3 минут



















4 минут





Сабақтың ортасы 12 минут


І.Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосфераны орнату.«Сәлемдесу ойыны» Қатар тұрған оқушы бір біріне иықпен,қолмен,шынтақпен,баспен сәлемдеседі.Бұл ойын балалардың көңіл күйін көтеру үшін қажет.

Топқа бөлу.Әр түрлі түсті қағаздардан геометриялық фигуралрды алып,оқушылар сол түсіне қарай топқа бөлінеді.Төрт топқа бөлемін.Қызыл,жасыл,сары,кок ІІ.Үй тапсырмасын тексеру Интербелсенді тақтадан дайын жауаптары арқылы үй жұмысын өзін-өзі тексереді.Жаңа тақырыпты меңгеру Ой қозғау әдісі Мұғалім сабақ тақырыбының әр сөзіне сұрақ қояды:Қандай сандармен жұмыс жасаймыз? (Біз натурал сандармен жұмыс жасаймыз)

Ол қандай сандар? (Заттарды санауда қолданатын сандар: 1,2,3,4,5,6, …, 10, 11, …, 100, 101,…натурал сандар деп аталады)

Бөлгіштері дегеніміз не? (Оқушылар анықтамасын тұжырымдап, мысалдар келтіреді)

Еселік дегеніміз не ? (Оқушылар бұл түсінікпен таныс еместігін айтады)Оқушылар сабақтың мақсатын құрайды.Мұғалім жауаптың дұрыстығын айтып, сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен танысуды ұсынады.Оқушыларды










Слайд 5





















Слайд 6























Мақсат: Оқушы жаңа тақырыпты өзі үйренеді.Топтық жумыс тапсырма:Оқушыларға сызбаны қарастырып,сұрақтарға жауап беруді ұсынамын.
  • 12 санынан төмен орналасқан сандар туралы не айтуға болады?
  • 12 санынан жоғары орналасқан сандар туралы не айтуға болады?
  • Олардың қандай ерекшеліктері бар?
  • Топта сандардың қайсысы бөлгіш, қайсысы бөлінгіш болатынын талқылайды. Оқушыларға «натурал санның бөлгіші», «натурал санның еселігі» түсініктеріне қорытынды жасайды. Әр анықтаманы тұжырымдайды. Қол шапалақтау арқылы әр топ бірін бірі бағалайды.



    Тапсырманы топта орындайды.Қалыптастырушы бағалау (Бас бармақ тәсілі)Ширату жаттығулары ( 6 минут)Төрт топқа төрт тапсырма беремінМақсат. Бөлгіш және еселік анықтамасын анықтау.Тапсырма: 1)Заңдылықты анықтаңыз: Б(12) = 1; 2; 3; 4; 6; 12.Б(20) = 1; 2; 4; 5; 10, 20.

    2) Бірінші сан екінші санға бөлгіш болама?13 саны 611 санына15 саны 725 санына27 саны 8100 санына

    3) Заңдылықты табыңыз: Е(3) = 3; 6; 9; 12; 15; 18; …; Е(11) = 11; 22; 33; 44; 55; 66; …

    4) 21 ,45 ,72 сандарының барлық бөлгіштерін жазыңыз. Топта талқылап қорытынды жасайды.Әр топтан бір оқушы түсіндіреді.

    Дескрипторлар:-Санның бөлгішін дұрыс анықтайды; -Санның еселігін дұрыс анықтайды;- Математикалық моделін дұрыс құрады.

    «Дұрыс па?» жұптық жұмысы.Оқушылар жұптасып берілген тапсырмаларды орындайды.1. 1,2,3,4,6,8,12,15,18,24,36,72 сандарының ішінен 36 санының бөлгіштерін теріп жазыңдар.2.3,5,15,30,35,48,75,150 сандарынан 15 ке еселі сандарды теріп жазың.3.Берілген 5,10,15,50,75,90,125,150 сандарынан 25 ке еселі сандарды теріп жазың.

    Т.А.Алдамұратова,Е.С.Байшоланов Математика-5.Алматы «Атамұра» 2012

    Слайд 7









































    Т.А.Алдамұратова,Е.С.Байшоланов Математика-5.Алматы «Атамұра» 2017ж 71 бет

    Слайд 8







































    Слайд 9











































    Слайд 9



















    Сергіту сәті(2 мин)







    20- ға дейін санаймыз. Егер де 3-ке еселі санның орнына шапалақ ұрамыз, егер ол сан жұп болса қолымызды жоғары, ал тақ болса қолымызды жаямыз.
    Слайд 10
    Қолдану (10 мин) Жеке жұмыс1-тапсырмаТұжырымдардың ақиқаттығын анықтаңыз. Кестеде жалған тұжырымды «Ж», ақиқаттұжырымды «А» әріптерімен белгілеңіз:8 саны – 77 саныныңбөлгіші60 саны – 5 саныныңеселігі15 саны – 90 саныныңбөлгіші63 саны – 7 саныныңеселігі20 саны – 3 саныныңбөлгішіДескриптор: Білім алушы- санның бөлгіштері мен еселіктері анықтамаларын пайдаланып,ақиқат тұжырымдарды көрсетеді2-тапсырма3, 7, 10, 15, 18, 30, 84 сандарының ішінен:a) 21 санының бөлгіштерін;b) 60 санының бөлгіштерін;c) 3-тің еселіктерін;d) 5-тің еселіктерін анықтаңыз.Дескриптор: Білім алушы- Берілген сандардың бөлгіштерін таңдайды;-Берілген сандардың еселіктерін таңдайды.

    3-тапсырма12, 36 және 60 сандарының барлық бөлгіштерін жазыңыз. Осы сандардың ортақ бөлгіштерін жазып, ішіндегі ең үлкенін көрсетіңіз.Дескриптор: Білім алушы- берілген сандардың бөлгіштерін жазады;- ортақ бөлгіштерін анықтайды;- ең үлкен ортақ бөлгішті көрсетеді.
    Слайд 11
    Сабақтың соңы

    Қорытындылау Рефлексия.3 мин
    Мұғалім оқу мақсаты мен жетістік критерийлеріне қайта оралады.. Сабақтың мақсаты қандай?Біз мақсатымызға жеттік пе? (Оқушыларға рефлексия парағы таратылады)Қандай сан натурал санның бөлгіші деп аталады?Қандай сан натурал санның еселігі деп аталады ?Санның бөлгіші сол санның өзінен кіші бола алады ма?Санның еселігі сол санның өзінен кіші бола алады ма?Сан өзіне өзі еселі сан бола алады ма?Кезкелген бір санның неше еселігі болады?Кезкелген санның неше бөлгіші болады?Қай сан барлық санның бөлгіші болып саналады?Үй жұмысы.Мұғалім үй жұмысын қалай орындайтынына нұсқау береді. №172, 174,

    Слайд
    Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    Сабақ мақсаттарына толық жету үшін оқушыларға жеке,жұптық,топтық тапсырмаларды орындауғаоқушыларга өз-ара қолдау көрсету.Сұрақ-жауап әдісі,ой-қозғау,дұрыс па? Жұптық жұмысы,математикалық терминді құрастыру,ширату жаттығулар арқылы оқушыларға көбірек қолдау көрсету.Қалыптастырушы бағалау арқылы жұптық,топтық,жеке жұмыстағы есептерді шығарудағы белсенділіктерін бақылау арқылы жүргізіледі.Бірін-бірі бағалау.Өзін-өзі бағалау.Физминутка немесе көз жаттығуы. Белсенді қызмет түрлері Құндылықтар: Оқушылар теңдік үшін контекстерді есепке алып бірегей болады, бірлескен жұмыс жағдайында қолдайтын және сындарлы болады. Оларда коммуникативті қасиеттерін дамытып мұғаліммен және өз тұстастарымен диалог жасау мүмкіндігі болады. Белсенді қатысушылар өз зерттеулерінде жауапты оқушы ретінде қолдау қажеттігін сезінетін болады.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Аманқұлова Айнұр Қадырқалиқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-13
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1565712604
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999