Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Сабақ жоспары Сөз тіркесі 4 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: бастауыш сынып мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау
Пән: Қазақ тіліМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы№24- сабақ. Сөз тіркесі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)4.3.3 Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстар жазу 4.3.3.1* оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар жасай алады:Оқушылар тіл және сөйлеу, сөйлеу мәдениеті, буын үндестігі, дыбыс үндестігін практикалық тұрғыда меңгереді.Оқушылардың көбі жасай алады:Оқушылардың сауаттылығын арттыруға, көркем жазу, өз бетінше түсініп оқу дағдыларын қалыптастыруға, сөйлеу мәдениетін дамытуға мән беріледі.Оқушылардың кейбірі жасай алады:Туған жері мен елінің шежірелері мен бүгінгі тіршілігін оқытып үйрету оқушыларды азаматтық пен ұлтжандылыққа, Отанға деген сүйіспеншілікке тәрбиелейді, жеке тұлғаның дамуына септігін тигізеді.
Жетістік критерийлері
  • Диалогке қатысады;
  • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.
  • Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.
  • Тақырыпты және негізгі ойды анықтап үйренеді.
  • Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыстарСабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады.
    АКТ қолдану дағдылары БАҚ және мультимедиялық құралдарды пайдалану;Дерекқордан және интернеттен ақпаратты іздеу;
    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және постер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, слайд, флипчарт.
    Бастапқы білім 3-сыныпта қазақ тілі пәнінен алған білім дағдыларын қолданады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    Жаңа топ құруПсихологиялық ахуал қалыптастыру: «Гүлмен тілек»(сергіту және топқа біріктіру)Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі.1-топ - қызғылт2-топ – жасыл3-топ – көкЖұмыс ережесін келісуАлдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)«Кезектескен интервью» әдісі.(Әр топқа өткен сабақтардан сұрақтар беріледі. Микрафон қолдану.Автор орындығы әдісі. Үй тапсырмасын орындаған кез-келген оқушы. Орындыққа жайғасып, барлық сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді.ҚБ «Бағдаршам» арқылы бағалау.




    Гүлдер.













    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,толықтыру жасау, бағыттау.

    «Сұқ саусақ» стратегиясы
    Сабақтың ортасы Ширату тапсырмасы (Жұптық, ұжымдық жұмыс)«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

    Дескрипторы:Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.Тақырыпты және негізгі ойды анықтап үйренеді.Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындайды.


    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі



    Тақтаға ілінген суреттер.



    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,толықтыру жасау, бағыттау.



    Қосымша жұмыс дәптері.













    Сергіту сәті

    Сергіту сәті. Мен қазақпын

    Оқушылар би билеп сергіп қалады.
    Сабақтың соңыЖаңа білім мен тәжірибені қолдану Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)Оқушыларға «Білім пирамидасы» кері байланыс постері түсіндіріледі. Стикерлер таратылады. Оқушылар өздері қалаған шың басына жабыстырады.





    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,толықтыру жасау, бағыттау.













    Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау,толықтыру жасау, бағыттау.«Білім пирамидасы» кері байланыс парағы
    Қосымша ақпарат
    Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларғақандай міндет қоюды жоспарлайсыз?Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлымкүрделі дереккөздермен жұмыс істейалады.
    Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау парақтары
    Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағалау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы небілдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.2.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кәдірбекова Дана Әнуарбекқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-10
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570731119
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999