Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Сабақ жоспары. Ұлттық тағам. Мәтін 1-сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жас маман комек ретінде
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары
Пән: сауат ашуМектеп:Қарашоқат ЖОББМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тағам және сусынМұғалімнің аты-жөні: Қыйлыбаева Бағила Орысбайқызы
Сабақ тақырыбыҰлттық тағамдар.Мәтін.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім(не )туралы айтылғанын анықтау.1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен)
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар :Мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп,мәтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінедіКөптеген оқушылар : Диалогке қатысады,мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтайды.Кейбір оқушылар:Мәтінге тақырыбы немесе иллюстрациясы бойынша сұрақ қоя алады,ойын қорытып,кері байланыс жасайды.
Бағалау критерийлеріСұраққа жауап беріп,мәтінде не туралы айтылғанын түсінеді.Диалогке қатысып,негізгі ойды анықтайдыМәтінге тақырыбы бойынша сұрақ қойып,өз пікірін білдіреді
Тілдік мақсаттарСөз тіркестері : мәлімет алу, күнделікті тәжірибе, деректер жинау.Лексика мен терминология: Шұбат,шипаДиалог :-Шұбат неден жасалды? - Не себепті ….деп ойлайсыз? Шұбаттың қандай пайдасы бар?
Құндылықтарды дарытуҰлттық тағамдарымызды дәріптеуге,бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстарДүниетану ,жаратылыстану, көркем еңбек (төрт түлік мал суретін құрастыруда)

АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта,бейнеклип көрсету кезінде
Бастапқы білімМәтін дегеніміз не екенін біледі.Оқиды, әңгімелейді.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы



дескриптор-тыңдау дағдысы қалыптасады





«Бір қадам алға...» әдісі.Есіктен кіргеннен өткен материалдарға байланысты сұрақтар қоямын. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжимын, қате болса, бір қадам артқа шегінемін. Үстелге жеткенше, бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып аламын-Қандай ұлттық тағамдарды білесіңдер?-қымыз неден алынады?-төрт түлік малға нелер жатады?Қ.Б. Мұғалімге үстелге жетуге көмектесіп, көп сұраққа жауап берген топқа «Отшашу» әдісі арқылы бағалаймын. «Пазлдар» әдісі Төрт түлік мал суреттерін құрастыру арқылы топқа бөлінеді.(әр топтан бір оқушы шығып өздері таңдаған төрт түліктің пайдасы туралы айтып береді) Сұраққа жауап алу арқылы өтілген материалды пысықтау.Тыңдалым.Шұбат туралы бейнеклип көрсету-Бейнеклипте не туралы айтылған?Оның қандай пайдасы бар?ҚБ :Сұраққа жауап берген және сұрақ қойған балаға төлдердің суреттерін таратамын.Түйе бізге шипалы сусын береді екен .Олай болса оқулыққа назар аударамыз.























Интерактивті тақтада шұбат туралы қысқаша мәлімет беру.https://youtu.be/daEhWpBkgl8
Сабақтың ортасы

дескриптор

-мәнерлеп оқып,-негізгі ойды анықтай алады;-щұбаттың шипалы екенін біледі,өз ойымен пікір айта алады

-қатесіз жатқа жазып,жұбыныңқатесін таба алады

-







































дескриптор

-тағамның құрамын анықтайды

-басқа тағаммен ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады







Ұ: «Оқып көр!» әдісі Мәтінді түсініп оқу, талдау. Балалар мәтінді оқиды, сұраққа жауап береді. Мәтінде неше сөйлем бар? Олар не туралы?секілді сұрақтарды «Сұрақтар жаңбыры» ойыны арқылы қояды.Әр топ параққа сұрақтар жазып,бір-біріне лақтырады.Алған сұрақтарына жауап жазып , кері лақтырады.Жауап жазылған парақты қағып алған топ мүшесі сол жауаптан сұрақ тудырып,ары қарай лақтырады. Ойын осылай жалғасады.ҚБ :Сұраққа жауап берген және сұрақ қойған балаға төлдердің суреттерін таратамын.

Күтілетін нәтиже:*мәтін не туралы екенін біледі,шұбатпен танысады;*- мәнерлеп оқу дағдысы қалыптасады* иллюстрациясы бойынша сұрақ қоя алады,ойын қорытып,кері байланыс жасай алады.

Дәптермен жұмыс: «Кім зерек» ойыны арқылы оқушыларға тапсырманы орындату.Ө: Қуат шұбат сауып берді, Шұбат бізге қуат берді.Саралау тапсырмасы:
  • Аз қолдауды қажет ететін оқушылар жаңылтпашты жатқа жазады.
  • Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға тірек сөздер арқылы жатқа жазғызу
  • Барынша қолдауды қажет ететін балалар жаңылтпашты көшіріп жазады
  • Ж: бір-бірінің жұмысын эталон бойынша өзара тексереді

    Сергіту сәті.««Шындық па, жалған ба?» әдісі арқылы сергіту сәтін өткіземін.Дұрыс жауапқа-қол сағадыЖалған жауапқа –аяғын тарсылдатады. -Шұбат –бұл шипалы сусын.- «Шындық»-Шұбатты биеден сауып алады-«Жалған»

    Т:Шығармашылық жұмыс: «Жұмбақ құрастыру» әдісіӘр топқа бір-бір ұлттық тағам атауы жазылған қағаз тасталады. Сол сөздерден үлгі бойынша жұмбақ құрастырады.уыз, қымыз, шұбат, айран

    Саралау тапсырмасы:1.Аз қолдауды қажет ететін оқушылар барлық қасиеттерін толық жазады.Адамның денсаулығына қаншалықты пайдалы екенін айтады.2.Орташа қолдауды қажет ететін оқушылар барлық қасиеттерін толық жазады 3. Барынша қолдауды қажет ететін балалар тірек сөздер, суреттер пайдаланады.ҚБ :Сұраққа жауап берген және сұрақ қойған балаға төлдердің суреттерін таратамын



    А\3 парақшасы,











    Төлдер суреті

    Интерактивті тақтадан эталон











































































    Шаблондар







    Уыз,қымыз,шұбат,айран суреттері салынған А\3 парақшалары





    Сабақтың соңы



    Рефлексиясы.«Жүз теңге» ойын әдісі Әр жұпқа 100 теңге беріледі. Олар 5 минут ішінде бір-біріне күш көрсетпей, ақшаны біреуіне қалдыруға шешім шығаруы керек. Ал пікірталастыра отырып ақша кімде қалатынын шеше алмаса, кері қайтарып береді. Кері байланыс. «Кезбе тілші» әдісі1-оқушы телефон соғылып жатқанға ұқсатып, сабақ бойы естіген жаңалық туралы хабарлайды. (мысалы: Шұбат –шипалы сусын)2-оқушы Тілші; оқиға орнынан ақпарат жинақтайды-бүгінгі жаңалықтан не естідіңдер?-қандай емге пайдалы деп жатыр?



































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Қыйлыбаева Бағила Орысбайқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-12
    Категория:
    Жаратылыстану
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560310997
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999