Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Сабақтан тыс уақытта.Сс дыбысы мен әрпі Сауат ашу 1 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ізденіске жетелейтін,ізденуге көмекші құрал болар деген оймен бастауыш сынып мұғалімдерімен, әріптестеріммен бөлісуді ойладым.
Материалды ашып қарау
Пән: сауат ашуҰзақ мерзімді жоспар «Менің мектебім» ортақ тақырып аясындаӘліппе кезеңі.Бөлім: «Менің мектебім» Бөлімше: 1.3 Тыңдалған материалды мазмұндау 2.9 Дыбыс пен әріпті тану және ажырату2.1 Оқу түрлерін қолдану1.4 Оқиғаны болжау3.11 Пунктуациялық нормаларды сақтау

Мектеп: Дардамты орта мектебі КМММұғалімнің аты-жөні: Егинбаева Асем ЕгинбаевнаҚатысқандар саны: 12Қатыспағандар саны:0Күні: Сынып:










Сабақтың тақырыбы:Сыныптан тыс уақытта. Сс дыбысы мен әрпі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.3.1мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау1.2.9.1әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.2.1.2 оқудың түрлерін(буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану1.1.4.1мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау1.3.11.1сөйлемді бас әріппен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Оқудың түрлерін қолданып,оқиғаның ретін сақтай отырып,мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау;Әріпті танып ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру,сөйлемді бас әріппен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.Көптеген оқушылар:оқиғаның ретін сақтай отырып буындап оқу,мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша баяндау;Кейбір оқушылар:жиі кездесетін сөздерді тұтас түсініп оқу және оқиғаның ретін сақтай отырып,мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.
Бағалау критерийлеріБуындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас, түсініп, хормен, жеке оқиды;Әріпті танып ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді;Сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгілерін қояды;Оқиғаның ретін сақтай отырып,мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша баяндайды және болжайды;
Тілдік мақсаттарТүйінді сөздер мен тіркестері:Санат, сол, ысҮш тілде: сағат-часы-chasy
Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік ел» идеясын басшылыққа ала отырып оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуге ынталандыру
Пәнаралық байланыстар Дүниетану
АКТ қолдану дағдыларыhttp://www. balalaralemi. kz «Әліппе электронды» оқулығы,http:// www. google.kz, аудио үнтаспа Сауат ашу «Атамұра» 2016
Бастапқы білімСызба-үлгілерді қолдана отырып,сөзге дыбыстық талдау жасай алады;сөздерді буынға бөлу дағдылары қалыптасқан.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет





Ресурстар



Сабақтың басы 5 минут





Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуал қалыптастыру« Миға шабуыл» әдісімен өткен материалды еске түсіру.1.Қима қағазда жазылған шар,ша-шу, шор-тан,шу,шу-ла, Ша-ра,ар-ша деген сөздерді буындап оқиды.2. Ш дыбысы қандай дыбыс?3. Ш дыбысы сөздердің қай бөлігінде кездеседі? Мысал келтір.(Оқушылар берілген сөздердің қай дыбыстан басталып тұрғанын айтады, оқудың түрлері бойынша буындап, тұтастай оқиды)Белсенді оқыту «Нұсқау беру және айту» тәсілі.Ұ. Ширату жаттығуы «Кім жылдам» әдісі бойынша әліппе электронды оқулығынан жұмбақты оқытам.Мына жұмбақты кім жылдам шешсе, бүгінгі танысатын дыбысымызды білемізЖұмбақ:Түсі суық ызғарлы, Аузында айыр тілі бар.--Ол не?-Әрине бұл жылан- Жылан қалай дыбыстайды?-Дұрыс ыс-ыс деп ысылдайды- Жылан С дыбысын айтады екен.- Ендеше, біздің бүгінгі өтетін жаңа дыбысымыз - С дыбысы.Сабақтың тақырыбы: Сс дыбысы мен әрпіОқу мақсаты: Сс дыбысы мен әрпін ажыратып, дыбыспен сәйкестендіру.Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.-Қане, бәріміз С дыбысын әндетіп айтып көрейікші. -С-С-С.



Сауат ашу оқулығы 1 сынып1-бөлім«Атамұра» баспасы 2016жылАвторлары:Ә.Е.Жұмабаева,Г.И. УайсоваГ.Т. СәдуақасМ.Н. Оспанбекова

Қима қағаздар


Сабақтың ортасы30 минут























































































































































































































































































































































































МТ. -Балалар, С дыбысы созылып айтылмайды . Өйткені, с дыбысы айтқанда дыбыс кедергіге ұшырап барып шығады.Ендеше бұл қандай дыбыс? Оқушы жауабы: С дыбысы – дауыссыз дыбыс. дыбысы - қатаң, дауыссыз дыбыс, оны көк текшемен белгілейміз.Жұмбақ: Білезікке қарайық ұқсайды оған қай әріп?(https://www.google.com/search?q=білезік)-Білезік Сс дыбысына ұқсайды. Тапсырма: суреттерге назар аудар. Сс дыбысы бар сөздерді айт.





С дыбысы кездесетін сөздер: Сақина, сағат, бес.1.С дыбысы сөздердің қай бөлігінде тұрғанын анықта.2. Сақина, сағат, бес сөзіне дыбыстық талдау жаса, сөздерді буынға бөл.- Са-қи-на, са-ғат.-Бес- бір буынды сөз. 1ғана дауысты дыбысы барСөзде қанша дауысты дыбыс болса,сонша буын болады.Б-ұяң дауыссыз дыбысе- жіңішке,дауысты дыбысс- қатаң,дауыссыз дыбыс

Кері байланыс: -Сс дыбысы қандай дыбыс?-Сөздің қай бөлігінде кездеседі?Дескриптор:1.Сс дыбысы бар сөздерді айтады,сөздің қай бөлігінде тұрғанын анықтайды.2.Сс дыбысы мен әрпін ажыратады, әріпті дыбыспен сәйкестендіреді.3.Сөздерді буынға дұрыс бөледі;4. Сөзге дыбыстық талдау жасайды .ҚБ:дескриптор бойынша «От шашу»әдісімен бағалаймызТыңдалымҰ. оқулықтың 51-бетіндегі 1-тапсырмадағы мәтінді аудио үнтаспадан тыңдату.Тапсырма: жылан шығарған дыбысқа назар аудар. Қандай жаңа сөздермен таныстыңдар? (Санат, сол, ыс) Мәтін. Демалыс күні Санат ауыл шетіндегі көлге қарай келе жатты. Жолдың сол жағынан жорғалап келе жатқан жыланды көріп, қорыққанынан тоқтай қалды. Сол сәтте есіне таяғының бар екені түсіп, өзін батыл сезіне бастады. Жылан ыс деп біраз ысылдап, жөніне кетті. Белсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау» тәсілі «Stop- kaдр» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қою. 1.Демалыс күні Санат қайда барды?2.Жыланды ол қай жерден көрді? Қорықты ма?3.Санат не істеді?4.Жылан қандай дыбыс шығарды?5.Ол қандай дыбыс?-Сс Оқылым2- тапсырмасы бойынша берілген сөздерді буындап, тұтастай оқиды Сол / Са нат (Сұрақтарын қою арқылы оқушылардың ізденуіне мүмкіндік жасаймыз)Оқушылар: Берілген сұрақтарға толық,нақты жауап береді. Мәтіннің мазмұнын түсінеді, оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды.Кері байланыс:-Мәтін не туралы?-Сен Санаттың орнында болсаң не істер едің?Дескриптор:
  • Берілген сұрақтар бойынша оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды.
  • Мәтіннің мазмұнын түсінеді, оның иллюстрациясы бойынша болжайды.
  • ҚБ:Дескриптор бойынша «Қол белгісі» әдісімен бағалау. ОқылымЖЖ. Саралаудың « Тапсырма » тәсілімен оқулықтың 51-бетіндегі 3-тапсырманы «Суретті әңгімеле» әдісі бойынша орындату ( http:// www. google.com)

    Тапсырма: Тыңдаған мәтіні бойынша сурет, сөз сызбаларының көмегімен үлгіге сүйеніп ,толықтырып мәтінді оқы.

    Санат . Сол Ол . ыс . Санат көлге келе жатты. Сол жақтан жылан шыға келді.Ол тоқтай қалды. Жылан ыс деп ысылдады. «Есіңе сақта»Сөздің бір дыбысы өзгерсе де,сөздердің мағынасы өзгереді. Ендеше мына сөздерді оқып көрейік.

    Су сау сан су а су а сау са на су ат Оқушылар сөздер мен мәтінді хормен, тізбектей және жекелей оқиды.Кейбір оқушыларБерілген сөздерді буындап, тұтастай оқиды.Мәтіннің мазмұнын түсінеді,ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды. Сөйлемді бас әріппен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды.Қолдауды қажет ететін оқушы: Сөйлемді сызба үлгілерге сүйеніп толықтырып оқиды.Мәтіннің мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша баяндап береді. Сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды. Дескриптор:1. Берілген сызбадағы сөз санын анықтап, сызбаға сәйкес сөйлемдер құрастырады.. 2. Берілген сөз,сурет, сызбаларының көмегімен мәтінді хормен, тізбектей және жекелей оқиды. 3 Сөйлемді бас әріппен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды.4. Мәтіннің мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайдыҚБ: дұрыс жауап бойынша «Бағдаршам»әдісімен бағалау.АйтылымҰ. Саралаудың «Қарқын» тәсілі «Ойлан тап» әдісі бойынша Оқулықтың 51-бетіндегі 4-тапсырманы орындатуТапсырма сөзжұмбақ шешу ( http://www.balalaralemi. kz)1.Берілген мақал-мәтел, жұмбақтардың көмегімен суреттегі заттардың атын атап,буынға бөліп, дыбыстық талдау жаса 1.Сиыр су ішкенде, Бұзау мұз жалайды. Си-ыр с-дауыссыз, и –дауысты, ы-дауысты,р-дауыссыз Си-ыр сөзінде 4 дыбыс,4 әріп,екі дауысты дыбыс, екі буын бар2.Ала шапан кигенi, Секектеп бiр тұрмайды; Өреден құрт ұрлайды.   (Сауысқан)Саыс-қан 3дауысты дыбыс,3 буынды сөз3.Үш тілі бар,тықылдаған үні бар (сағат)Са-ғат 2 дауысты дыбыс,2 буын,5 әріп,5 дыбыс 4.Бунақты көсеу, Тармағы бесеу. (қол мен саусақ)Сау-сақ 2 буын, 6 дыбыс,6 әріп5.Жұқа тақтай бөлшегi,Ұзындықтың өлшемi.   (Сызғыш)Сыз-ғыш 2 дауысты дыбыс,2 буын,6 дыбыс,6 буынКері байланыс: Сөздерді қалай буынға бөлуге болады?Оқушы жауаптары: ( оқушылардың жауаптары тыңдалады) Ереже Сөзде қанша дауысты дыбыс болса,сонша буын болады. 2. Сс әрпінен басталатын сөздерді дөңгелектерге сәйкес, әріп санын ескеріп, орнына дәл тауып қой.Дескриптор:
  • Берілген мақал-мәтел, жұмбақтардың көмегімен сөзжұмбақты шешеді;
  • суреттегі заттардың атын атап, буынға бөледі, сөздерге дыбыстық талдау жасайды.
  • 3. Сс әріпінен басталатын сөздерді, әріп санын ескеріп дөңгелектермен сәйкестендіреді.ҚБ: дұрыс жауап бойынша «Үш шапалақ» әдісімен бағалауСергіту сәтіҚанат жайып қалықтап,Құс сияқты күйге енем.Асықпаймын уйге мен.Жаңа әріппен танысып,Жазу жазып үйренем.Жазылым Ж.«Ең әдемі жазу»әдісі бойынша Дәптердің 23- бетіндегі тапсырманы орындау.Тапсырма:Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырып, гигиеналық талаптарға сай жаз.Берілген сөздерді оқып,көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып жаз.Оқушылар: Сс әрпінің бас әріп және кіші әріптерін ауада жазып үйренеді. Әріптерді бастырып жазадыСс СсГлобу..., ү...тел, ... әукеле, ...иыр, мы..ық.Дескриптор: 1. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір-бірімен дұрыс байланыстырады.2.Сс әрпінің бас әріп және кіші әріптерін бастырып гигиеналық талаптарға сай жазады. 3.Берілген сөздерді оқып, көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып жазады.ҚБ: Дескриптор бойынша «Күлегештер» әдісімен бағалау
    Әліппе электронды оқулығы



















































































    Аудио үнтаспаОқулық



























































    Оқулық





































    ОқулықИнтербелсенді тақта

























































    Бағдаршам түстері























































































































    №2 жазу дәптері











    Сабақтың соңы5 минут











    Ж. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды орындату. (http:// www. google.kz)Тапсырма:Сөздерді оқыңыз және сәйкес суреттермен байланыстырып сызыңыз. са-ғат са-қи-на си-ыр сан-дық



    Оқушылар берілген сөздерді оқыды, суретті сөздермен байланыстырды.Дескриптор: - берілген сөздерді оқиды; - Сөздерді суреттермен сәйкестендіреді.ҚБ:дұрыс жауап бойынша «Ауызекі бағалау» әдісі бойынша бағалау. «3Қ» әдісі бойынша кері байланыс жасау.Бүгінгі сабақта не қызық болды? Бүгінгі сабақта не қиындық келтірді? Бүгінгі сабақта не қажет болды?


    СаралауКейбір оқушылар Берілген сөздерді буындап, тұтастай оқиды.Мәтіннің мазмұнын түсінеді,ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды. Сөйлемді бас әріппен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды.Қолдауды қажет ететін оқушы Сөйлемді сызба үлгілерге сүйеніп толықтырып оқиды.Мәтіннің мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша баяндап береді. Сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды. Бағалау: Дескриптор және дұрыс жауаптарға қарап белсенді оқушыларды мадақтау арқылы «3 шапалақ», «Қол белгісі»,»От шашу», «Бағдаршам», «Ауызекі бағалау» әдістерімен бағалау.

    Пән аралық байланыс: дүниетану

    Денсаулық пен қауіпсіздікАКТ

    Құндылықтар
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен?

    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз?) 1. «Stop- kaдр», «Ойлан тап» әдістері бойынша оқушылардың сұрақтарға нақты,дұрыс жауап беруі.2.Айтылым айдары бойынша тапсырмаларды орындағанда оқушылардың дыбыс түрлерін ажырата алуы.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1.Оқушылардың Сс дыбысы бар сөздерді буынға дұрыс бөліп, түсініп дұрыс оқуы, сурет, сызбалардың көмегімен мәтінді құрай алуы2. Кері байланыс беру кезінде оқушылардың өз ойын еркін жеткізуіСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Егинбаева Асем Егинбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-06
    Категория:
    Бастауыш сынып
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567780547
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999