Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Сандарға амалдар қолдану
Материал жайлы қысқаша түсінік: сссссссссссс
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.1А. Натурал сандар және нөл.Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыАрифметикалық амалдардың қасиеттері.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.2.3** бөлшек сандармен өрнектердің мәнін тиімді есептеуде арифметикалық амалдар қасиетін қолдану

Сабақ мақсаттары Көптаңбалы сандармен өрнектердің мәнін тиімді есептеуде арифметикалық амалдар қасиетін қолдану

Жетістік критерийлеріАмалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәнін табу;Санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану.
Тілдік мақсаттар Оқушылар - есептеулерде натурал сандарға арифметикалық амалдар қасиеттерін қолдануды тұжырымдай алады;Пәндік лексика және терминология - арифметикалық амалдардың қасиеттері (ауыстырымдылық, терімділік және үлестірілімділік);Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер - есептеуді тиімді тәсілмен орындау;- көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолдану арқылы ...;- қосындыны (айырманы) санға көбейтуді орындау үшін ...
Құндылықтарды дарыту

Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.Бірлескен ортада жұмыс жасау.Дағдыландыру құндылықтарын жүзеге асыру үшін / жұппен және топтық жұмыс түрлері.
Пәнаралық байланыстарФизика
АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақтаны қолдану
Бастапқы білім Арифметикалық амал, натурал сандармен жұмыс жасай білу. Сандық және әріптік дағдылармен жұмысты қалыптастыру.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі(2 мин)

І. Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды орнату. «Сигналдық карточка» стратегиясы-Сабақтың басында оқушылардың көңіл-күйлері қандай жағдайда екенін бақылап көрейік. Сіздердің үстелдеріңізде үш түрлі-түсті карточкалар жатыр.Қызыл мұңды, ештеңе қолымнан келмейді;Сарықобалжудамын, менің ойымша қолымнан келмейтін сияқты ;Жасылменің көңіл күйім керемет, менің қолымнан барлығы келеді.-Қазіргі кездегі көңіл-күйіңізге байланысты карточканы көрсетсеңіз.

ПрезентацияСлайд 1
Топқа бөлу(4 мин)ІІ.Тақтада арифметикалық амалдардың қасиеттерді жазылған кесте ілініп тұрады.Оқушыларға өрнек жазылған қағаз таратылады. Әр оқушы мысалды орындап , қай қасиетті қолданды , соның астына іледі. а+в =в+а ауыстырымдылық(а+в)+с=а+(в+с) терімділік·в)·с=а··с) терімділік(а+в)·с=а·с+в·с үлестірімділік





Карточка №1«Топқа бөлу»
Сабақ тақырыбын анықтау (2 мин)

ІІІ.Сабақ тақырыбы: Арифметикалық амалдардың қасиеттері.Сабақтың мақсаты: Амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәнін табу;Санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану.

Презентация Слайд 2
Топтық жұмыс(8 мин)

ІҮ.Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «Постер» стратегиясын қолдану (топтық жұмыс)Оқушылар өз топтарында тапсырмаларды орындайды:. екі есеп құрастырып басқа топтарға ұсынады. 2.Арифметикалық қасиеттерді қолдана отырып есептерді шешу. 1 топ – көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті 2 топ – көбейтудің және қосудың терімділік қасиеті, 3 топ – көбейтудің үлестірілімділік қасиеті.А3 Парақтары, түсті маркерлер



ҚорытындыЖұппен жұмыс(10 мин)Ү.Материалды бекіту мақсатында оқушыларға деңгейлік тапсырмалар ұсынылады:Көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолдана отырып, өрнектерді ықшамда.1-топ:1)4а+36а-8a+3a, егер a=6;2)52b-7b-6b+b, егер b=25;2-топ:3)14m+m+17m-9m , егер m=30;4)31n+5n-n+19n , егер n=20;3-топ:5)2x+6+9x+8+x, егер x=4;6)15+3y+y+4+5y, егер y=7.Бағалау критерийлері:
  • Үлестірімділік қасиеттерін дұрыс қолданады;
  • Өрнекті ықшамдайды;
  • Өрнектің мәнін дұрыс табады.
  • Кілт арқылы тексеру (слайд 4)
  • а(4+36-8+3) =ах35=35а35а=35х6=210;
  • b (52-7-6+1)= b х40=40 b
  • 40 b =40х25 =1000;
  • m(14+1+17-9) = mх23= 23 m
  • 23 m=23х30=690
  • n(31+5-1+19)= n х54= 54n54n=54х20=1080
  • (2х+9х+х)+(6+8) =х(2+9+1)+14=12х+14
  • 12х+14=12х4+14=62
  • (3y+y+5y)+(15+4) = y(3+1+5)+19=9y+19
  • 9х7+19=82
    Презентация слайд 3Дифферен-циация

























    Презентация Слайд 4
    Формативтік бағалау(10 мин)



    ФО1
    Reflection(3 мин)РЕФЛЕКСИЯ
  • Есіме түсірдім................................................................
  • Қиындықтар туындады............................................................
  • Білгім келеді.......................................................
  • Тиімді болды ..................................................................
  • Үйренгім келеді ..................................................................
  • Презентация слайд 5
    Homework1 минКарточка бойынша тапсырманы орындау
  • Орындалатын амалдардың ретін көрсетіңіз:
  • 88+(72:9-24:12);
  • 45·2-84:(10+2).
  • Ретін анықтап, есептеніз:
  • 77:11-20:5+(100-99)·2;
  • (15·3-10):7+20·9.
  • Үйге: 1 бөлім 39 бет №152 аяқтау
  • Карточка №2


    Дифференциация Бағалау жолдары Пәнаралық байланыс
    Жаңа тақырып қамту кезеңінде оқушыларға жекешеленеген көмек көрсету.Топта немесе жұпта көмек көрсету: оқушылар бір-біріне көмек көрсетедіКері байланыс Қалыптастырушы бағалауБір-бірін бағалау

    Дифференциация арқылы қарапайым тапсырмалардан күрделі тапсырмаларға жету


    Сабақ бойынша кері байланыс Сабақ мақсаты оқушыларға түсінікті болды ма? Оқушылар түгелдей сабақ мақсатына жетті ме?Егер жоқ болса, неліктен?Дифференцация сабақта дұрыс өткізілді ме? Сабақ уақыты дұрыс өткізілді ме? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма?





    Қорытынды бағаСабақтың екі аспектін атап көрсетіңіз 1:2:Сабақты жақсару үшін не қажет? 1: 2:







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ұлықпан Айжан
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-10
    Категория:
    Алгебра
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570729702
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999