Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Скаляр көбейтіндінің векторлардың координаталары арқылы өрнектелуі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жүктелегн материалдар пән мұғалімдеріне қажет , өйткені дайын фоорматта енгізілді.
Материалды ашып қарау












САБАҚ:

Күні: 03.10.2019жОқытушының аты-жөні: Кулова С
СЫНЫП: 9Барлық оқушы саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Скаляр көбейтіндінің векторлардың координаталары арқылы өрнектелуі
Сабақ негізделген оқу мақсаты Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсат9.3.4.2векторларды қосу, векторды санға көбейту ережелерін білу және қолдану;9.3.4.3векторлардың коллинеарлық шартын қолдану;9.3.4.4векторды екі коллинеар емес векторлар бойынша жіктей білу;

Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар:


Екі вектордың скаляр көбейтіндісін табуға қабілетті болу;Екі вектордың скаляркөбейтіндісінің қасиеттерін түсіну;



Оқушылардың басым бөлігі:


Скаляр көбейтіндінің векторлардың координаталары арқылы өрнектелуін үренеді



Кейбір оқушылар:


Өз пікірлерін ашық айтады, әрі дәлелдей алады. Аксиома мен анықтаманың айырмашылығын біледі, теореманы дәлелдей алады

Бағалау критерийі
  • Векторларды скаляр көбейтудің қасиеттерін біледі;
  • Векторларды скаляр көбейтуде олардың орналасуындағы бұрыштардың мәнін біледі;
  • Векторларды скаляр көбейтуге берілген есептерді шығара алады;

    Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология:- вектор ұғымы- вектор арасындағы бұрыш;Вектордың скаляр көбейтіндісіДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:- Скаляр вектор дегеніміз... Векторларды қосу ережелерін тұжырымдауСкаляр көбейту, векторды санға көбейту, екі нүктенің арақашықтығы

    Ресурстар"Геометрия" оқулық, жұмыс дәптері, интербелсенді тақта, плакат, стикер, маркерлер.



    Алдыңғы білімТеореманы дәлелдеу әдістері


    Жоспарланған әрекеттер Ресурстар

    Басы10 мин







    І. Ұйымдастыру. Оқушылар тақтаға жазған сандарын топтау арқылы топтарға бірігеді.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруОқушылар шаттық шеңберін құрып, орындықтарға отырады. (әр оқушы  қағазға өз атын жазып, сағат тілімен көршісіне ұсынады.Көршісі оның жақсы бір қасиетін жазады. Солай айналып өзіне келгенше жүргізіледі. Өзі туралы жазылған жақсы пікірлерді оқып, көңіл-күйі жақсарады)Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар? Осы вектор сөзін басқа қандай пәнде пайдаландыңдар?Физикалық шамалар қалай бөлінген еді?Скаляр шама дегеніміз не?Вектордың ұзындығын қалай табамыз?Векторларға амалдар қолдануға болады ма?Қандай? Нәтижесі не болады?Векторды векторға көбейтуге болады ма? Нәтижесі не болады деп ойлайсыңдар?

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру


    ОртасыЖигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттеріІ топ1. m-нің қай мәнінде <Object: word/embeddings/oleObject1.bin>( m; 2 ) және <Object: word/embeddings/oleObject2.bin>( -1; 3) векторлары перпендикуляр болады? деңгейі"с"2. <Object: word/embeddings/oleObject3.bin>(7; 2) және <Object: word/embeddings/oleObject4.bin>(-2; -3) векторларының скаляр көбейтіндісін табыңдар. "а"-деңгейі3. <Object: word/embeddings/oleObject5.bin>(3;-1) және <Object: word/embeddings/oleObject6.bin>(1; 2) векторларының арасындағы бұрыштың косинусын табыңдар. " в" деңгейі2-топ1. m-нің қай мәнінде <Object: word/embeddings/oleObject7.bin>( 2; -3 ) және <Object: word/embeddings/oleObject8.bin>( m ; 5) векторлары перпендикуляр болады?2. <Object: word/embeddings/oleObject9.bin>(3; -1) және <Object: word/embeddings/oleObject10.bin>(3; 2) векторларының скаляр көбейтіндісін табыңдар.3. <Object: word/embeddings/oleObject11.bin>(2;0) және <Object: word/embeddings/oleObject12.bin>(-1;4 ) векторларының арасындағы бұрыштың косинусын табыңдар. 3-топ1. m-нің қай мәнінде <Object: word/embeddings/oleObject13.bin>( 4; 5 ) және <Object: word/embeddings/oleObject14.bin>( m ; -4) векторлары перпендикуляр болады?2. <Object: word/embeddings/oleObject15.bin>(5; 4) және <Object: word/embeddings/oleObject16.bin>(3;-4) векторларының скаляр көбейтіндісін табыңдар.3. <Object: word/embeddings/oleObject17.bin>(2;-5) және <Object: word/embeddings/oleObject18.bin>(-4; 0 ) векторларының арасындағы бұрыштың косинусын Кері байланыс«Бағдаршам» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.
  • Жеңіл болды


  • Ойландырды


  • Қиын болды
  • Сабақты бекіту үшін мына сұрақтарға жауап берейік:
  • Векторының координаталары дегеніміз не?
  • Коллинеар векторлар дегеніміз не?
  • Комплонар векторлар дегенімізне?
  • Комплонар емес векторлар дегеніміз не?
  • Кеңістіктегі екі вектордың қосындысы дегеніміз не?
  • Вектордың қосындысының негізгі қасиеттері;
  • Қосындысы нольдік векторды беретін вектор қалай аталады?
  • Вектордың k санына көбейтіндісі дегеніміз не?
  • Енді есептер шығарайық:№ 1 есеп. Бер: Т\к№ 7 есеп. Бер:









    Соңы

    1. Қорытынды.Жұмыс дәптерінде берілген арнайы кесте арқылы кері байланыс орнатады.Үйге тапсырма1) Бағалау. Сабақ барысында жиналған: "5" - 31-38 балл "4" - 24-30 балл "3" - 18-23 балл




















    РефлексияСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулова Сандугаш Танбайкызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-26
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1569496783
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999