Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Сөз таптары
Материал жайлы қысқаша түсінік: косымша
Материалды ашып қарау
Пән: Сабақ тақырыбы: Қазақ тілі 3 сыныпСөз таптарыМектеп: №

Сабақ мақсаты:Сөз табы ұғымымен таныстыру және сөз таптары туралы түсінік беру

Сабақ міндеттері:1)Әрбір сөздің белгілі бір ұғымды білдіретінін, сөйлемдегі сөздердің орны мен өзара мағыналық байланысы болатынын түсіндіру;2) Өз бетімен жұмыс жасау арқылы теориялық ойлауын, жазба тілін, байланыстырып сөйлеуін дамыту. Шығармашылық қабілеттерін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.3) Білімпаздыққа, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Ресурс:плакат,слайдтар,карточкалар,суреттер.

Әдіс – тәсіл:сұрақ - жауап, іздену, көрнекілік, талдау, жинақтау.

пәнаралық байланыс.:математика , музыка, ағылшын тілі, орыс тілі, дүниетану

Уақытжоспарланған іс-әрекет

Сабақ барысыІ. ҰйымдастыруПсихологиялық сәтБір, екі, үш Эинап алып күшЖалқаулықты тастаймызСабақты біз бастаймыз.Топқа бөлуГеометриялық фигура бойынша бөлу

санамақтар жинағы





фигура
ІІ. Жаңа сабақБілу және түсіну

тыңдалым , айтылым
Ой қозғау Сөз - заттың, сапаның, қимылдың, санның атауы. Критерий:-талқылауға арналған сұрақтарға жауап бере алады;-өз ойын жеткізе алады;1-жаттығуСабақты болжатуЕндеше бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар? Жауаптарын тыңдау.Оны білу үшін ертегіге назар аударындар.1)Ертегі – әңгіме-Балалар,ерте, ерте,ертеде біз білмейтін шексіз үлкен елде СӨЗДЕР өмір сүріпті.Ол-ел-МОРФОЛОГИЯ елі деп аталыпты. Дүниедегі сөз біткеннің бәрі сол елде,кең сарайда тату-тәтті өмір  сүріпті.Бір күні  сөздер бір нәрсеге келісе алмай «сен ұзынсың,мен қысқамын,сен көпшілсің,көп мағына бересің,анаумен де мынаумен де тіркесесің, мен бір ғана мағына беремін, оқшау жүргенді ұнатамын-деп кең сарайға бастары симай айтысып жатады. Мұны естіген хан оларды жинап алып:Сендер,өз мағыналарыңа қарай,жауап беретін сұрақтарың қарай, өзіндік ерекшеліктеріңе қарай топқа бөлініңдер,сосын әрқайсыңды жеке отау етіп, бөлек-бөлек үй қылып қоямын-дейді.  Сөйтіп сөздер өздерінің ұқсас белгілеріне қарай топқа бөлініп, оларға ат беріледі.Осылайша морфология елі - СӨЗ ТАПТАРЫ еліне айналады.Оларбылай талыпты.                                                 Сөзтаптары:1.ЗАТ ЕСІМ.2.САН ЕСІМ.3.СЫН ЕСІМ.4.ЕТІСТІК.5.ЕСІМДІК.ҮСТЕУ.7.ШЫЛАУ.8.ОДАҒАЙ.Енді балалар,осылардың ішінен біз қандай сөз таптарымен таныспыз?Осы сөз таптары бойынша топқа бөлініп әртүрлі жұмыстар жасаймыз. Зат есім тобы зат есім туралы ережелерді, Етістік тобы етістік туралы білгендерін,Сан есім тобы сан есім туралы. Сын есім туралы білімдерін айтқызу  (кестебойынша)№2 жаттығуТоптық тапсырма. Класстер құру./ бар білетіндерін жазып, постер қорғау/Кретерий: -сұрақтарға жауап береді-өз ойын жеткізеді1-топ Зат есім2-топ Етістік3-топ Сын есім4- топ Сан есімтоп жұмысын бағалау . «Шапалақ ұру» арқылыДескриптор:-сұрақтарға жауап бере алады;- өз ойын жеткізе біледі



























































































маркермагнит

ҚолданужазылымЖеке жұмыс.Дәптермен жұмыс. 3-жаттығу. Критерий:-Әріптердің байланысын сақтай отырып, көркем жазады;Тапсырма:Кестеге мағыналарына қарай орналастырып жаз.Дескриптор:-әріптердің байланысын сақтап жазады;− сөздерді сауатты көшіреді.Үлгерімі төмен баламен жұмыс.Үлестірме

жұмыс дәптері

тақтамен жұмыс

үлестірме
ТалдауТоптық жұмыс. -4- жаттығукритерий:
  • Топта жұмыс жасай алады;;
  • Тапсырманы дұрыс орындайды;
  • 1- топ. Венн диаграммасы з.е.2- топ. «Т кестесі» е.3-топ. Сөз тіркестерін жасау с.е.4-топ. Сөз тіркестерінен сөйлем құрау с.е.Дескриптор:-Сөздерді сөз таптарына жіктейді;5-жаттығу жатқа айтқызу








    Сызбалар
    Жинақтауоқылым Мәтінмен жұмыс. 6-жаттығуҮш тілділік жүзеге асыруБорсық - барсук-badgerДарынды баламен жұмыс. Слайдтан қорғайды. Сұрақ дайындау. Бағалау критерийі Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін анықтайды• Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады1-топ.Зат есім – мәтінді оқу Сұрақ –жауап арқылы 2-топ. Етістікбастапқы бөлігін сөз таптарына талдау3-топ.Сан есім – мәтінге ат қояды. /мәтін туралы ережені айтып кету./4- топ. – Сын есім мәтін түрін анықтайды. /сипаттау мәтіні туралы айту/Топ жұмысын бағалау. «Шапалақ ұру»Дескриптор:-мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтайды;- мәтіннің түрін анықтайды.- сөйлемдерді талдайды;Слайд

    Бағалау7-жаттығу Жұптық жұмыс.Сәйкестендіру

    бағдаршам түстері
    Кері байланысКеме суреті арқылы сабақты бағалаукеме суреті
    Үйге тапсырма6- жаттығу, борсық туралы берілген мәтінді оқу, бастапқы бөлігін көшіріп жазу.

    БағалауФормативті бағалауОқушылар өздерінің білімдерін сәйкестендіру парақшалары бойынша бағалап, топтар бір - біріне жақсы тілектер айтадыбағалау парақшасы










































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жунисбекова Гаухар Амзебековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-10
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570687771
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999