Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Сын есім
Материал жайлы қысқаша түсінік: тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды. Әдіс тәсілдер арқылы тапсырмалар орындалған.
Материалды ашып қарау
Пән: Қазақ тілі Мектеп:№74 ж о м Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат Мұғалімнің аты-жөні:Омарбекова У.Сынып: 2 Қатысқандар саны: Күні: 8.06.2018ж. Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Сан есім
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау;2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру;2.4.2.5 - дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау;
Сабақ мақсаттары: 1.Барлық оқушылар: тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрай біледі:2.Көпшілік оқушылар: мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды және сипаттайды:3.Кейбір оқушылар: дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікгін анықтайды және дәлелдейді,өз бетінше қателіктерін тауып түзетеді:
Бағалау критерийлері Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрай алады.Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды.Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзейді және құраған сөйлемін толықтырады.Дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтайды.
Тілдік мақсаттарПәнге тән лексика мен терминология: Егжей тегжейлі,қанша?неше? бес,жеті,тоғызыншы,жиырмасыншы.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Сан есім дегеніміз не?Сан есім қандай сұрақтарға жауап береді?Өз ішінен нешеге бөлінеді?Дара неше сөзден тұрады?Күрделі неше сөзден тұрады?Жазылым: Батыр бір рет өледі,Қорқақ мың рет өледі.
Құндылықтарды дарыту Мәңгілік ел:3.Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Денсаулық сақтау және мәдениет туралы түсініктерін дамыту арқылы құндылықтарын қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану,жаратылыстану,көркем еңбек.
АКТ қолдану дағдыларыhttp -Сан есім
Бастапқы білім Саяхат және сан есім туралы біледі.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері

Жоспарланған іс - әрекеттер Ресурстары
Сабақтың басы4мин









2мин







Сабақтың ортасы 8 мин









































































10 мин



























10 мин





































































4 мин
«Сиқырлы қобдиша» дидактикалық ойын арқылы оқушылардың назарын, жаңа сабақтың мақсатымен тақырыбына аударуҚандай сандарды көріп тұрмыз?Жұп және тақ сандарды қалай ажыратамыз?Бүгін не туралы сөйлесеміз?Сан есімнің ережесімен танысайық. Заттың санын,ретін білдіретін сөздерді сан есім деп атайды. Сан есімдерге Қанша? Неше? Нешінші ? деген сұрақтар қойылады: бес, жеті,тоғызыншы,жиырмасыншы.

1-тапсырма:Оқулықпен жұмыс(Ж) Оқу-жобалау іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы танымдық және әлеуметтік тұрғыдан оқушының белсенділігін арттыру мақсатында «Ойлан ,жұптас,бөліс» әдісін пайдалануСаяхатқа шығу туризм дегенді білдіреді.Нағыз туристер саяхатта жүргенде демалып қана қоймайды.Сонымен қатар саяхат жасаған жерлері жайында егжей-тегжейлі білуге талпынады. Саяхатшылар – табиғаттың нағыз жанашыр қорғаушылары.Олар ағаштарды бекерден-бекер кеспейді.От жақпайды.Жас шыбықтарды сындырмайды.Қайта табиғат зиянкестерімен күрес жүргізеді. Екінші,үшінші сынып оқушылары мұғалімдермен бірге 8-10 километрден аспайтын ,бір күндік жорықтарға шығады. «Ол кім? Бұл не?»кітабынанТуризм дегенді қалай түсінесің?Саяхатшылар саяхатта жүргенде не істейді?Саяхатшыларды неліктен табиғаттың жанашыры дейді?Өзің саяхаттауды ұнатасың ба?Мәтіннен Қанша? Неше? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді тап.Дескриптор:-Мәтінді оқиды;-Тірек сөздерді табады;-Тиімді сұраққа жауап береді;Бағалау: Оқушылар жұптық бағалауды жүзеге асырады. “+”,“-” белгісін пайдаланады.

2-тапсырма:Оқулықпен жұмыс(М.К) Сөйлеу әрекетінің түрлерін дамыту мақсатында «Ақылдың алты қалпағы»әдісін пайдалану Мәтінді тиісті тыныс белгісін қойып , көшіріп жазу. Саяхат адамды жақсы әдетке баулыйды ол қиындықтарды жеңуге үйретеді, сондықтан бір күндік саяхатқа шығып тұрған дұрыс.Сан есімнің астын сыз.Дескриптор:-Мәтінді тиісті тыныс белгісін қояды;-Мәтінді көшіріп жазады;-Сан есімнің астын сызады; Бағалау: Күлегештер

3-тапсырма: Саралау жұмысы.

(Т) Топқа біріктіру:Астана,Ханшатыр,Цирк. Оқушылардың сөздік қорын байытып,өз ойлары мен сезімдерін ауызша және жазбаша сауатты жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Сұрақты қағып ал» әдісін қолдану Суретке қарап , қай қалаға саяхатқа шығатынымызды болжа.«Астанаға саяхат »тақырыбына әңгіме құрап айт.Әңгімелеріңде Қанша?Неше?сұрақтарына жауап беретін сөздерді пайдалан.1- тапсырма: Бәйтерек мұнарасы қай қалада орналасқан және ол туралы не білесің?2- тапсырма: Ханшатыры туралы не білесің?3- тапсырма: Циркте қандай кейіпкерлерді көре аласыңдар және оны атап беріңдер?Дескриптор:-«Астанаға саяхат» тақырыбына әңгіме құрайды.-Бәйтерек мұнарасы қай қалада орналасқанын айтады.-Циркте қандай кейіпкерлер қатысатынын айтады.-Қанша? Неше ? сұрағын пайдаланады.Бағалау: Топтық бағалау

4-тапсырма:(Ж) Оқушылардың есте сақтау қабілетін арттырып ойлау дағдыларын дамыту мақсатында «Есте сақта» әдісін қолдану Мақалды жатқа жаз.Батыр бір рет өледі,Қорқақ мың рет өледі.ан есімдерді тап,олардың қай сөзбен байланысып тұрғанын анықта.Дескриптор:ақалды жатқа жазады.ан есімдерді табады.ай сөзбен байланыстырып тұрғанын табады. Бағалау:Бағдаршам




































































Жұптық бағалау кестесі









Қалпақ



























Доп

























Топтық бағалау кестесі















Мақал мәтел жинағы,2017ж.
Сабақтың соңы2 мин

Кері байланыс:“Маған мына жерден 3 нарсені айтшы......”:Біз бүгін ..........оқып,білдік, таныстық.Біз бүгін ..........жақсы орындадық. Біз ..........көбірек білгіміз келеді

А4 парағымаркер
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
1 тапсырма: Бәйтерек мұнарасы қай қалада орналасқан және ол туралы не білесің?2 тапсырма: Ханшатыры туралы не білесің?3 тапсырма: Циркте қандай киіпкерлерді көре аласыңдар және оны атап беріңдер?

Қалыптастырушы бағалау:Жұптық бағалау.Күлегештер.Топтық бағалау: Бағдаршам.
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?.





Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Омарбекова Улбосын Дуйсенбековна
Жарияланған уақыты:
2019-08-14
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
2 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1565756571
333
444
555
666
7
888
999