Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Тағамдар қайдан келеді.Яя дыбысы мен әріпі
Материал жайлы қысқаша түсінік: материал мұғалімдердің сабақ жоспарын құруына көмек береді.
Материалды ашып қарау
ТАҚЫРЫБЫ: «Тағамдар қайдан келеді? Я я дыбысы мен əрпі».Мектеп/МҰ
Саны: 15Педагогтің аты-жөні:
СЫНЫП-ТОП: МАД «Ә»Қатысқандар саны: Қатыспағандарсаны:
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары 0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту. 0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы жəне т.б.) қолдану. 0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.
Бағалау критерийлері
  • Я дыбысымен танысады.
  • Я әрпін дұрыс жазуды үйренеді.
  • Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.






  • Күтілетін нəтиже

     Барлық тəрбиеленушілер: Сұрақтарға толық дауап беріп, өз ойларын айтады. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратады. Я дыбысы – дауысты дыбыс, я дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі я дыбысының орнын ажыратады. Жазуға қолдарын жаттықтырады. Дұрыс тамақтану ережесімен танысады. Көпшілік тəрбиеленушілер:Суретке жауап бере отырып, мазмұндайды.. Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, талдау жасай алады. Я дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы я дыбысының орнын ажыратады. Сөйлемдерді интонация бойынша ажырата отырып (хабарлы, сұраулы, лепті), сөйлеу барысында қолданады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, я əрпінің элементтерін жазады.




    Кейбір тəрбиеленушілер:Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Я дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөз, сөйлем сызбасын құрастырады. Пайдалы тағамдарды атайды. Пайдасын біледі.

    Тілдік мақсат

    Тəрбиеленушілер: Сурет желісі бойынша сұраққа жауап береді. Өз ойларын толық, нақты жеткізе отырып, əңгіме құрайды. Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Күрке ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Жерден жəне малдан өнетін өнімдерді атайды. Пісірмей жейтін тағамдар қандай тағамдар?
    Өткен ҰОҚ-дан алған білім

    Сөйлем неден құралады? Сөз қай дыбыстан басталып тұр? Қандай түстермен белгіленеді? Таныс əріптерден сөз құрайды.
    Жоспар

    Жоспарланған уақыт Жоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар
    І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату. 0–2 мин.









    II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3–5 мин.
    Педагог балалардың ынтасын оқу қызметіне тарту үшін ортаға шеңберге тұрғызады. Шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Мына сұлу əлемде Адам өмір сүреді. Үлкен менен кішіге, Күн сəулесін төгеді.





    Ұ) Педагог балаларға көгөністер мен жемістердің суретін көрсетеді. Олардың пайдалы жағын атайды. Педагог балалардың жауаптарын толықтырады.














    Көгөністер мен жемістердің суреті.



    ҰОҚ-ның ортасыIII. Тақырып бойынша жұмыс6 – 27мин.











    Топтық жұмыс



























    Топтық жұмыс













































    Топтық жұмыс



























































    1-тапсырма:Аянды пияз жылатты,Көзінің жасын бұлатты.

    Педагог өлең жолдарын оқып береді, балалар қайталап есте сақтайды. Суреттегі пияздың суретінің Я əрпінің тақтадағы бейнесіне ұқсайтынын табады. Пияздың ащы болаты туралы балалар өз ойларын айтады. Пияз аршығанда неге көзіміз ашиды, көзімізден жас ағады? Педагог балаларға қызықты əңгіме оқып береді. Ертеде римдіктер мен гректер пиязды жауынгерлерге күш жəне батылдық беретін əрі жарақатты жазатын шипалы, қасиеті күшті өсімдік деп есептеген. Олар пияздың бір түріне «Жеңімпаз» деп ат берген. Себебі С дəрумені дененің күндік қажетін қанағаттандыруға көмектеседі, екіншіден, ауру жұқтырмайтын заттарға бай. Педагог тақтада тұрған Я əрпінің бейнесіне пияздың суретін ұқсайтынын көрсетеді.2-тапсырма: Сия мен ұяның суретін атайды. Педагог сия мен ұя туралы түсінік береді. Балалар сөздің соңында естілген дыбысты табады

    Я – қосарлы дыбыс. Я=й+а Педагог Я əрпінің дыбысталуын түсіндіреді.Я дыбысы туралы видеоролик көрсету. Р Я əрпінің баспаша түрімен таныстыру.

    3-тапсырма: «Тосын сый» әдісі1-тапсырма: Балалар суретке қарап отырып берілген тағамдарды атайды. Жерден өніп шығатын тағамдарды жасыл түспен, малдан өндірілетін тағамдарды қызыл түспен бояйды. Суретте: май, сəбіз, сүт, қияр, құрт, алма, нан. 2- тапсырма: Қоянның қиылған бейнесін құрастыру.3-тапсырма: Я дыбысы кездесетін суреттерді сызық арқылы қосу

    Сергіту сәті

    «Оқы, оқы және оқы» әдісі

    4-тапсырма: Суреттегі бейнелер туралы пікірлеседі. Балалар біреуі еңкейіп, біреуі шалқайып тайып бара жатқан, енді біреуі тұрып тұрған Я əрпінің бейнелерін бояйды. Я əрпінің баспа түрін жазу жолдарына жазады.

    «Сөз ойла, тез ойла» дидактикалық ойыны


























    Пияздың суреті























    Сия мен ұяның суреті















    видеоролик Кеспе әріп





    Суреттер























    Интерактивті тақта









    Әліппе-дәптер
    IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия. 28-30 мин. Педагог қорытынды жасайды, балаларды мадақтайды. (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін қоянды қызыл, сар, жасыл түспен бояу арқылы бағалайды.

































































































































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кибраева Галия Агисаевна
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-27
    Категория:
    Мектеп алды даярлық
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1582812004