Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Тәуке
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қазақ хандарының бірі – Тәуке ханның мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтайды;
Материалды ашып қарау
Пән: Қазақстан тарихы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.4 А Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы Мектеп: Маңғыстау облысы Қарақия ауданы «Жетібай ауылының №4 орта мектебі» КММ
Күні: 03.05.2019ж.Мұғалімнің есімі: Буркитова А.
СЫНЫП: 7Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесіЗерттеу сұрағы: Неліктен А.Левшин Тәуке ханды «Дала Ликургі» деп атады?
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау
Сабақ мақсаттарыОқушылар қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін, қазақ хандарының сыртқы саясатын түсіндіреді.
Бағалау критерийлері *Қазақ хандарының бірі – Тәуке ханның мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтайды;*Қазақ ханы - Тәуке хан сыртқы саясатын оқулық мәтінін қолдану арқылы талдайды.*ХҮІІ ғасыр соңындағы қазақ-жоңғар қатынастарының барысын біледі.
Тілдік мақсатПәнге тән лексика мен терминология: Қазақ мемлекетінің «Алтын ғасыры» , Әз-Тәуке, «Дала Ликургі», «Жеті жарғы» заңдар жинағы, Оқылым: Оқулық мәтінімен танысады. Жазылым: Тәуке хан жеке тұлғасына баға береді. Айтылым: Қазақ ханы Тәуке ханның ішкі-сыртқы саясатын топтық жұмыс арқылы талдайды Тыңдалым: Қазақ хандарының бірі Тәуке ханның мемлекетті нығайтудағы рөлін түсіндіреді
Құндылықтарды дарытуШығармашылық және сын тұрғысынан ойлауға үйрету,«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының 5 құндылығы
Пәнаралық байланысГеография , Қазақ әдебиеті, Дүние жүзі тарихы , Адам.Қоғам.Құқық.
АКТ-мен байланысН.Ә.Назарбаев «Тарих толқынында» , Бейнематериал , Н.Ә.Назарбаев «Ұлы Даланың 7 қыры» мақаласы
Алдыңғы оқуЖәңгір хан және қазақ-жоңғар қарсылығы
ЖоспарТәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Басталуы Ұйымдастыру: 1.Сәлемдесу 2.Топқа бөлу :сынып оқушылар санына қарай 3,4 топқа бөлу1. Тәуке хан2. «Алтын ғасыр» 3. «Жеті жарғы»4. «Билер кеңесі» (Ф) «Айналым шеңберін» ұсыну арқылы бастапқы білімдерін бағалау (Б) Келесі сұрақ аясында бүкілсыныптық талқылау: Жәңгір ханнан кейін Қазақ халқының тағдыры қандай болуы мүмкін?(М) Мұғалім тақырыпқа қысқаша шолу жасау үшін презентация ұсынып, бейнематериал көрсетеді.Оқушылардың өздерінің болжамдарын айтып, флипчарттарға жазады(бұл флипчаттар осы тақырыпты өткеннен кейін оқушыларға өз болжамдарының қайсысы дәл келді, ал қайсысы қате болғанын көруге мүмкіндік береді)
Ортасы









Зерттеу және талдау(Б/Т) Оқушыларға Тәуке хан кезінде қазақ хандығындағы ішкі-сыртқы жағдайларды анықтауға тапсырма беріңіз.
  • Тәуке хан
  • Тәуке ханға сипаттама және айтылған пікірлер.
  • «Алтын ғасыр»
  • Тәуке ханның сыртқы саясаты
  • «Жеті жарғы»
  • «Жеті жарғы» заңдар жинағы және оның маңызы
  • «Билер кеңесі»
  • Тәуке хан кезіндегі ел билеу ісіндегі билер роліне баға беріңіз(Б/Т) Оқушылар берілген мәселелер бойынша ақпаратты жинағаннан кейін ПТМС формуласын қолдана отырып оларға талдау жүргізеді:Позиция (мен солай санаймын, бұл халық үшін ... кезеңі болды)
  • Түсіндіру (....себебі,...)
  • Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....)
  • Салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын....)
  • (Т/Ж) Оқушылар өздері қорытынды шығарады .
  • Әр топ үстеліне тапсырмалар беріліп, оқушылар тапсырмаларды орындап, өз орындарына оралады.
  • 1.Тәуке хан
  • 2.Тәуке ханның сыртқы саясаты
  • 3. «Жеті жарғы» заңдар жинағы
  • 4.Билер кеңесі
  • (Ж) Есім хан мен Қасым хан, Тәуке хан заңдарын талдау арқылы салыстырып бағалайдыКелесі критерийлерге сай болу керек:1. нақтылық2. сәйкестік3. қажетті мәліметті бөліп алуы.

    Оқушыларды тарихи құжаттар мен деректермен жұмыс жасауды сұраңыз. Мұғалім деректерді дайын түрде ұсынудың орнына тек ұсынылатын әдебиеттер тізімін бере алады. Оқушылар өздігінен ресурстармен жұмыс жасап, қажетті ақпаратты таба алады.Оқушыларды тарихи құжаттар мен деректермен жұмыс жасауды сұраңыз. Мұғалім деректерді дайын түрде ұсынудың орнына тек ұсынылатын әдебиеттер бере алады. Оқушылар өздігінен ресурстармен жұмыс жасап, қажетті ақпаратты таба алады.







































































































    (Ф) Салыстыру тапсырмасын кесте немесе Венн диаграммасы арқылы жүзеге асыруға болады

    АяқталуыОқушылар өз болжамдарын сабақ соңында оқып, өз пікірлеріне түзетулер енгізеді.Соңында тақырып сұрағына жауап береді.Үйге тапсырма: . §48-49 оқу, сұрақтарға жауап беру, деректер жинау .РефлексияФ «Айналым шеңберін» ұсыну арқылы алған білімдерін бағалау .Н.Ә.Назарбаев «Ұлы Даланың 7 қыры» мақаласымен аяқтау

    Оқушылардың флипчаттардан осы бөлімді өткеннен кейін өз болжамдарының қайсысы дәл келді, ал қайсысы қате болғанын көруге мүмкіндік береді.
    СаралауБағалауДенсаулық және еңбекті қорғау ережелері
    Оқушыларға өзара байланыс орнату үшін топтық және жұптық тапсырмалар беріледі. Нәтижесінде оқушы білімі сараланып, мұғалім оқушы деңгейін анықтай алады. Оқушылар өзара бағалайды және мұғалім бағалайды. Сабақты қаншалықты меңгергені «Айналым шеңбері» арқылы біледі.





    Сыныпта тазалықты сақтау, қауіпсіздік ережесін сақтау.
    Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен берілген уақытқа үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



    Қорытынды бағамдау





















































    <Object: word/embeddings/______Microsoft_Office_PowerPoint1.sldx>





    <Object: word/embeddings/______Microsoft_Office_PowerPoint2.sldx>



    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігіМаңғыстау облысы Қарақия ауданы«Жетібай ауылының №4 орта мектебі» КММ







    Облыстық тарих пәні мұғалімдерінің семинары

    Қазақстан тарихы7-сынып

    Тақырыбы:Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі(ашық сабақ)









    Пән мұғалімі: Буркитова Акгуль ТабылановнаЖоғары санатты тарих пәні мұғалімі























    2019 жылы 03 сәуір















    Тәуке хан



















    «Алтын ғасыр»



















    «Жеті жарғы»



















    «Билер кеңесі»

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Буркитова Акгуль Табыланова
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-22
    Категория:
    Дүние жүзі тарихы
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1566480394
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999