Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Термоядролық реакциялар
Материал жайлы қысқаша түсінік: физика пән мұғалімі
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Атом ядросыКүні: 28.06.2019Сынып: 9Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыТермоядролық реакцияларРадиоизотоптар, радиациядан қорғану.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.6.2.7-радиактивті изотоптарды қолданудың мысалдарын келтіру







Сабақтың мақсаты
  • Химиялық қасиеттері бірдей элементтердің қалай аталуын білу
  • Радиактивті изотоптардың түрлеріне мысалдар келтіру
  • Радиактивті изотоптарды қолдану салаларына мысалдар келтіру
  • Бағалау критерийі
  • Химиялық қасиеттері бірдей элементтердің қалай аталуын біледі.
  • Радиоактивті изотоптардың түрлеріне мысалдар келтіре алады,
  • Радиоактивті изотоптарды қолдану салаларына мысалдар келтіре алады
  • Тілдік мақсаттар

    Құндылықтарға баулуҰлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы – мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәнін айқындау екенін айтамын.
    Пәнаралық байланысМатематика, химия
    АКТ дағдыларыБейнематериалдар көрсету (bilimlend)
    Ойлау дағдысыБілу және түсіну
    Алдыңғы білімТермоядролық реакциялар
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басыОқушыларды түгелдеп және оқушылардың назарын сабаққа аударамын..Ынтымақтастық атмосферасы « Шаттық шеңберін» құрамын.. Бір біріне алфабит бойынша А,Ә,Б жақсы тілектер айту .(Ақылдысың, әдемісің,бақыттысың).Алфабит бойынша оқушыларды үш топқа бөлемін. А, Ә, Б.1 . Тапсырма : «Үнсіз оқу»-әдісі арқылы оқыған мәтіні бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.1.Термоядролық реакция дегеніміз қандай реакция?2.Заттың қандай күйін плазма дейміз?3.Термоядролық реакция алу үшін қандай проблемаларды шешу керек? Қ.Б. «Мадақ» -әдісі. Керемет!Жарайсың!Жақсы! . Дескриптор:1.Термоядролық реакция анықтамасын білді.2.Заттың плазма күйін анықтайды.3.Термоядролық реакция алу үшін үш шартты түсіндірді.

    Оқулық, Мектеп баспасыАвторлары: Насохова.Қазақбаева Д,Бекбасар
    Сабақтың ортасы

    Жаңа тақырып 2 . Тапсырма : «Назар аударыңыз»- әдісі арқылы берілген тапсырмаға назар аудартамын.1. Элементтердің химиялық қандай ортақ қасиеттері бар? 2.Радиоактивті изотоптардың түрлеріне мысалдар келтір.3.Радиоактивті изотоптарды қолдану салаларына мысалдар келтір.Қ.Б. (Бармақ арқылы бағалау)Дескриптор:~Химиялық қасиеттері бірдей элементтердің ортақ қасиеттерін білді.~Радиоактивті изотоптардың түрлеріне мысалдар келтірді.~Радиоактивті изотоптарды қолдану салаларына мысалдар келтіре алды.3.Тапсырма : «Кеңесу»- әдісі арқылы топта бір –бірімен кеңесе отырып, білім жинайды.1.Жасанды радиоактивтілік құбылысын кім ашты?2.Жасанды жолмен алынатын радиоактивті изотоптар қалай аталады?3.Радиоактивті изотоптардың атомдары қалай аталады?Қ.Б (Жапсырма арқылы бағалау).Дескриптор:~Жасанды радиоактивтілік құбылысын кім ашқанын білді~Жасанды жолмен алынатын радиоактивті изотоптарды ажырата алды.~Радиоактивті изотоптардың атомдарын түсінді..4.Тапсырма : «Елші»- әдісі арқылы әр топ мүшелері кестені толтырады, сол жазған мәліметтерін келесі топ мүшелерімен салыстырады



    Қ.Б.(ауызша бағалау)Дескриптор:~Металлургияда радиоактивті изотоптардың қолданылуын білді.~Археологияда радиоактивті сәулеленудің қолданылуын ажырата алды.~Ауыл шаруашылығында радиоизотоптардың қолданылуын түсінді. Радиактивті элементтердің зияны мен пайдасын білді.





    Сабақтың соңыБүгінгі сабақты қандай деңгейде меңгергендігін көрсетеді Үйге тапсырма :41 оқу

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға - қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Жұмыс жасау әрекетіне қарай қабілетті оқушының дағдысын тереңдету үшін тапсырманы күрделендіру.Мотивациясы төмен оқушыларға көмектесу үшін жеңілдетілген тапсырмаларды жоспарлауды жүзеге асыру.



    Кері байланыс арқылы бағалауОқуға уәждеу, тыңдау, байқау, сұрақ қою, басбармақ арқылы бағалау, мадақ әдісі. -әр оқу тоқсанда бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру,- сабақ барысында жайлы жағдай туғызу,- тақырыпқа сай әрекет ету ; - ойды ретке келтіру тәсілдерін пайдалану,- сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Уйсинбаева Фариза Рустембековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-08
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1565253611
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999