Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Төртбұрыштар.Есептер шығару.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Сынып: 8 Пәні: Геометрия Сабақ тақырыбы Төртбұрыштар.Есептер шығару. Cабақтың түрі Білімді практикалық қолдану, жалпылау, қайталау сабағы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.1.1.3 параллелограмм анықтамасынбілу; 8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерінқорытыпшығаружәнеқолдану; 8.1.1.5 параллелограмм белгілерінқорытыпшығаружәнеқолдану; 8.1.1.6 тіктөртбұрыш, ромб, шаршыанықтамаларынбілужәнеолардыңқасиеттері мен белгілерінқорытыпшығару; 8.1.1.11 трапецияныңанықтамасын, түрлерінжәнеқасиеттерінбілу; 8.1.1.13 трапецияның орта сызығыныңқасиетіндәлелдеужәнеқолдану.
Материалды ашып қарау
«Бекітемін»Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Е. Байдрахманов

Күні: 16.05.2019Мұғалімнің аты-жөні: Сапакова У
Сынып: 8Пәні: Геометрия

Сабақ тақырыбыТөртбұрыштар.Есептер шығару.
Cабақтың түріБілімді практикалық қолдану, жалпылау, қайталау сабағы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.1.3 параллелограмм анықтамасынбілу; 8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерінқорытыпшығаружәнеқолдану; 8.1.1.5 параллелограмм белгілерінқорытыпшығаружәнеқолдану; 8.1.1.6 тіктөртбұрыш, ромб, шаршыанықтамаларынбілужәнеолардыңқасиеттері мен белгілерінқорытыпшығару; 8.1.1.11 трапецияныңанықтамасын, түрлерінжәнеқасиеттерінбілу; 8.1.1.13 трапецияның орта сызығыныңқасиетіндәлелдеужәнеқолдану.
Сабақмақсаттары- төртбұрыштардыңтүрлерін, қасиеттерінқайталау;- төртбұрыштардыңқасиеттерінесепшығарғандақолдану.
БағалаукритерийлеріОқушылар мақсатына жетті, егер:- параллелограммныңанықтамасынжәнеқасиеттерінбіледі;- трапецияныңанықтамасын, түрлерін, қасиеттерінбіледі;- төртбұрыштардыңқасиеттерінесепшығарғандақолданады.

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері

Ресурстар
Сабақтың басы2 мин1.Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың басында мұғалім сабақтың тақырыбын жариялайды және оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарын, студенттердің «жақын даму аймағын», бағалау критерийлерін анықтайды, сонымен қатар оқушыларды сабақ кезеңдерімен таныстырады.

Слайд 1-3











Слайд4-10





























Слайд 11

Қосымша 1

















































Қосымша 2



Қосымша 3





Сабақтың ортасы5 мин



























18мин

























































3 мин







10 мин







2 мин



2.Бұрынғы білімдерін белсендіру Фронталды жұмыс Теориялық материалды қайталау, параллелограмм, квадрат, тіктөртбұрыш, ромб, трапецияның негізгі белгілері мен қасиеттерін қайталау. Мұғалім оқушыларға келесі сұрақтады қояды:
  • Қандай фигура көпбұрыш деп аталады?
  • Төртбұрыштардың негізгі түрлерін атаңыз?
  • Параллелограмм анықтамасын тұжырымдаңдар.
  • Параллелограммның негізгі қасиеттерін атаңыз.
  • Қандай фигура ромб деп аталады?
  • Квадраттың қасиеттерін атаңыз.
  • Трапецияның анықтамасын беріңдер?
  • Трапеция түрлерін атаңыз.


  • 3.Топта есептерді шығару.Төртбұрыштар галактикасына саяхат.

    Мұғалім оқушыларды 5 командаға бөледі, (бірнеше орындықтар мен парталар) планета- төртбұрыштардың атымен: параллелограмм, тіктөртбұрыш, квадрат, ромб, трапеция 5 жұмыс орнын дайындайды. Әрбір жұмыс зонасының үстелінде тиісті тақырыпқа сәйкес тапсырмалармен бес конверт бар. Мұғалімнің сөзі:Енді біз Төртбұрыштар галактикасына саяхатқа шығамыз және Параллелограмм, Тіктөртбұрыш, Квадрат, Ромб, Трапеция атаулары бар бес планетада тоқтаймыз. Планетаның деректерін зерттеу үшін әрбір экипаж конверттегі тапсырмаларды аяқтауы керек. Содан кейін тиісті жауап деректерін жинаңыз және сапар аяқталғаннан кейін оны галактика аралық конференцияда тексеріңіз.Топтағы оқушылар әр жұмыс зонасында мәселелерді шешеді, барлық «бағдар» бойынша сыныпты айналып өтіп, есептердің жауаптарын парақтарға жазады. Содан кейін олар өзара тексеріс жүргізіп, жауаптарын басқа топтардың оқушылардың жауаптарымен тексеріп, шешімнің барысын талқылайды.Мұғалі оқушылардың жұмыстары кезінде мұғалім қажет болған жағдайда көмектеседі, оқушыларға кеңес береді, оларды дұрыс әрекетке бағыттайды. «Параллелограмм»планетасы«Тіктөртбұрыш»планетасы«Квадрат»планетасы«Ромб»планетасы «Трапеция»планетасы

    4.Логикалық сергіту. Кроссворд шешу. Оқушылар презентация слайдында берілген кроссвордтты шешеді. 5. Есеп шығару. Өздік жұмыс.Оқушылар өздері дербес есептерді шешеді, оларды дәптерлерге немесе парақтарда шешеді. Мұғалім оқушылардың жұмыстарын бақылайды, түсіндіреді, әрі қарай жұмыс жоспарлауға арналған ескертпелер жасайды.



    IV. Сабақты қорытындылау. Рефлексия.Оқушылар келесі сөздерді толықтырады:Мен бүгін білдімМаған қызық болдыМаған қиын болдыМен тапсырмаларды орындадымЕнді мен істей аламынҮй тапсырмасы.




    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсызДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Деңгейлік тапсырма беру арқылы және өзін-өзі оқыту стратегиясын пайдалана отырып оқушылар арасындағы диффенциялық оқытуды жоспарлаймынОқушыларды үй жұмысын тексеру барысында өзара бағалауды және өзін өзі бағалауды, сабақ барысында ерекше қабілет көрсеткендерге мадақтауды, мотивациялау мақсатында жеке дара жетістіктерімен ынталарын ескеріп ауызша бағалауды қолданамын. Оқу процесінің барлық күйзеліс түзуші факторларын алып тастау мақсатында әр оқушы өзін еркін ұстауына, көңіл күйінің көтеріңкі болуларына жағдай туындатамын. Ол қызықты математикалық сұрақтардан тұрады. Ұялы телефондарының қалтада емес, сөмкеде дыбыссыз режимде қоюларын айтамын.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сапакова Улмекен
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-01
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559380365
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999