Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
ҰБТ -ға дайындау тәжірибемнен (Мастер-класс жоспары)
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқушының 11 жыл алған білімдерін ҰБТ-да өз дәрежесінде көрсете алуы үшін оқушы бойында қандай қасиеттер мен тәжірибелер жинақталу керек. Сындарлы ойлау мен жүзеге асырудың қолайлы жолдары қандай, өзін-өзі тексеру мен бағалау, өз қатесін тауып, оны жетілдіру жолдаарын көрсетемін
Материалды ашып қарау
ҰБТ-да қазақ тілін таңдау пәні ретінде тапсырушыларды дайындау тәжірибемнен(Шеберлік сынып)Гумарова Ағзия Зулхарнайқызы Исатай орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Жұмыс кезеңдері: кіріспе бөлімі

Кезеңнің мазмұныҚатысушылардың іс-әрекеті
І. Кіріспе.Ұйымдастыру кезеңі: (10 мин)Ассоциация – «Көзқарас» «Мүмкіндік» «Уақыт»Мақсат-міндеті: Оқушылaрдың ҰБТ-ғa дaйындық кeзіндeгі сeнімділігін, мінeз-құлық, эмоциялық eрік дaғдысын психологиялық тұрғыдa қaлыптaстырудың маңыздылығын түсіну; Стрeсскe қaрсы тұрa білугe тәрбиeлeу;Күтілетін нәтиже: оқушылaрдың өмірлік мaқсaттaрын нaқты бeлгілeй білуінің маңыздылығын, оқушы жетістігіне қол жеткізудерухaни, aдaмгeршілік құндылықтардың маңыздылығын басты назарда ұстайдыОқушыларға тапсырма – 1.«Көзқарас» тобына«Алтын сандыққа»салынған адам миының муляжі,Менделеев таблицасы,түрлі шпорлар, анықтамалықтар, сусын, әр түрлі қаламсаптар, т.т.заттар салынған) әкелінеді.)2.– «Мүмкіндік» тобы «Мүмкіндік» тәмсілін аяқтауды ұсынады.3. - «Уақыт» тобына«Уақыт-асыл қазына» иллюстрациялы суреттер ұсынады.



«Көзқарас» тобы берілген заттарды саралай отыр-ып, ҰБТ ережелерімен қаншалықты таныс-тығын айқындайды. «Мүмкіндік» тобы Мәтінді жалғастыра отырып, адам баласына берілген жетістікке жету мүмкіндіктерін қалай пайдалана алу керектігі туралы әңгімелейді.«Уақыт» тобы берілген суреттерді пайдалана отырып, уақыттың адам өмірінде алатын орныны туралы тәмсіл шығарады.
«Мүмкіндік» тәмсіл Ертеде бір жас жігіт әлемдегі бар жақсылықты өз бойынан көруді армандайды. Бір күні ол түнде жатып түс көреді. Түсінде Жаратушы базарда сауда жасап тұр екен. Жігіт Жаратушыға келіп:
  • Маған бақыт, денсаулық, табыс, атақ, құрмет беріңіз,- депті.Сол кезде Алла Тағала оған кішкене қорапқа салынған тұқым ұсыныпты
  • Бары осы-ақ па?- деген жігітке Жаратушы:
  • Бұл – мүмкіндік деп аталатын тұқым, оны «еңбек» деген құнарлы топыраққа отырғызып, «Мейірім» деген сумен суарсаң, оған ыждағат пен мақсат қоссаң, өзің қалаған нәрселеріңе қолың жетеді,- деп жауап берген екен.


  • ІІ. Теориялық бөлім: (10 мин)бағдарлама идеяларын ашып көрсету, түсіндіруМұғалім оқушыларды ҰБТ-ға дайындау тәжірибесімен бөліседі.Үлестірмелі парақшалар таратады

    (Оқушылардың теориялық білімдері мен білік-білім дағыларын саралауға арналған сараптама парақшалары жоспар соңына тіркелді)
    ҰБТ –ға дайындау іс-тәжірибесін тыңдай отырып, сұрақтар қойып, өз пікірін білдіреді, өз ара тәжірибе алмасады
    ІІІ.Практикалық кезең(15 мин) Топтық тапсырмалар орындайды1-тапсырма: Лексика тарауына«Көзқарас» тобына тапсырма:ЛЕКСИКА тарауын түсіндіруде мына қапшықты қалай тиімді пайдананар едіңіз?2-тапсырма:Лексика тарауына«Уақыт» тобына тапсырма:Мына тест сұрақтарын шешуде уақытты қалай тиімді пайдалау туралы оқушыға кеңес берер едіңіз?Бос орынға ұяң дауыссыздан басталып, қатаң дауыссызға аяқталған сөзді мағынасына сәйкес қойыңыз. 3-тапсырма:«Мүмкіндік» тобына тапсырма:Берілген кестенің оқушы білімін тиянақтауға тиімді/тиімсіз тұстары туралы ділелдеп беріңіз











    ... көрмеген – ат қадірін білмейді А\ БатырлықВ\ ҚуаңшылықС\ МолшылықД\ ЖоқшылықЕ\Жаяушылық











    Топтағы ұстаздар Лексика тарауына тірек- схема жасап, өздерінің тәжірибелерін ортаға салады





    Оқушыға тест тапсырмасын уақытты үнемдей отырып қалай тиімді түсіндіруге болады, өз тәжірибелерін ортаға салады.





    Тірек-схема арқылы салыстырмалы түрде түсіндірудің артықшылықтарын дәлелдейді, кемшілік жақтары болса анықтайды.
    ІҮ. Қорытынды(5 мин)















































    Бағалау жүйесі функционалдық сауаттылықта сырттай бағалау және іштей бағалау болып бөлінеді.
  • Іштей бағалау- оқу пәні бойынша оқыту сапасын диагностикалау.
  • сырттай бағалау бір түрі – Ұлттық бірыңғай тестілеу /ҰБТ/
  • Қазіргі таңда ҰБТ елімізде оқушылардың 11 жыл алған білімін бағалаудың жаңа форматы ғана емес, ҰБТ жоғары оқу орнына түсу емтиханы және мемлекеттік гранттарды бөлу жүйесі  ретінде қаралып отыр. Сонымен бірге, мектептердегі білім беру сапасының көрсеткіші де болып отыр.ҰБТ тәжірибеге енгізілгеніне биыл 15 жыл, осы уақыттар аралығында биылғыны қосқанда 9 рет ҰБТ-ға оқушы дайындап отырмын.

    Бағалау/кері байланыс«Стикердегі жазбалар»
    Рефлексия





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Гумарова Агзия Зулхарнаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-28
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Тест
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1569654060
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999