Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Ұлы тұлғалар",3-сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқушылар: Мәтінннің жазылу ережесін біліп, қолдануын дағдыға айналдырады. Пән лексикасы және терминология: Жаңа сөздер мен терминол өзгеру, сыныптастар Тәуелдік жалғау, көптік жалғау Сыныптасым, сыныптастарым огия. Алақай! Бәрекелді! Әттеген-ай! Қап! Пай-пай! Жә! Тәйт! Ойпырай! Шөре-шөре! Құрау-құрау! Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Келесі көріністе сіздер ………………………….. тамашалайсыздар. Назарларыңызға ұсынылған қойылымда ………………… куәгері боласыздар.
Материалды ашып қарау
Мұғалімі: Жангалиева Л.М.Пән: Қазақ тілі Т2Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: ӨнерКүні: 30.01.2020Сынып: 3Мектебі: №1 Новоишим орта мектебі
Сабақ тақырыбы11-сабақ. Саған не ұнады?
Сабақ мақсаттары
  • Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру.
  • Оқылған мәтін бойыншатірек сөздердің көмегімен мәтінді мазмұндау.
  • Сөздерді орфографиялық ережеге сәйкес жазу.
  • Оқушылардың барлығы:оқыған, тыңдағанмәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді.Оқушылардың көпшілігі:мәтіннің мазмұнын тірек сөздердің көмегімен айтады, сөздерді орфографиялық сөздіктер қолдауымен дұрыс жазады, сөйлем құрап жазады.Оқушылардың кейбірі:тыңдаған мәтінге қатысты өз пікірлерінбілдіреді.
    Бағалаукритерийлері
  • Мәтінді мәнерлеп оқиды.
  • Сөздерді сауатты жазады.
  • Лексикалық минимумбұрын
    Грамматикалық минимумСөздерді орфографиялық ережеге сәйкес жазу.
    Құндылықтарды дарыту

    Көне құндылықтарды дәріптеу, эстетикалық ой-өрісін дамыту
    Пәнаралық байланыстарДүниетану, тарих
    АКТ қолдану дағдылары Аудиотаспа, интербелсендітақта, таныстырылым
    Бастапқы білім Музейдегі көне заттар
    Сабақтыңбарысы
    Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет



    Ресурстар
    Сабақтың басы

    Ой қозғау. Оқушыларға оқулықтағы суреттер арқылы тараудың тақырыбын болжату. Оқушыларды суреттер негізінде сұрақтар қойып, коммуникативтік қатынасқа тарту:
  • Суреттен нені көріп тұсыңдар?
  • Тараудың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?
  • Оқушылар суреттер арқылы жаңа тараудың мазмұнын болжайды.Сабақ мақсатымен таныстыру:
  • Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру.
  • Оқылған мәтін бойынша тірек сөздердің көмегімен мәтінді мазмұндау.
  • Сөздерді орфографиялық ережеге сәйкес жазу.




  • Сабақтыңортасы

    (МК, Ұ) Сабақтың тірек (бұрын) сөзінқазір, болашақ сөздеріменсалыстыра отырып,сурет арқылы меңгерту. Грамматикалық қоржынҚандай айырмашылық байқадың?Келесі сұрақтар қойылады: Диалог кімдердің арасында болды?
  • Олар қайда барды?
  • Әнел қандай ақпарат алды?
  • Көне кітаптар қанша жыл бұрын жазылған екен?
  • Ал сен көне кітаптарды көрдің бе?
  • Қазіргі кітаптардан айырмашылығы неде?
  • (Ұ) Оқылым.1.Мәтінді мұқият оқып, тапсырмаларды орындайды.2. Мәтін бойынша суреттерге сәйкес жауап жазады.3.Берілген тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнын жазады:Кітап музейі, араб, түркі, оныншы ғасыр, екі жүз жыл бұрын, электронды кітап, ұнады.

    (Ұ) Жазылым.
  • Берілген суретке қатысты 10 сөз жазады. Оларды сөздікпен тексереді.
  • 2 сөзбен сөйлем құрастырып жазады.
  • (МК, Ұ) Жазылым. Кесте бойынша сөйлем құрап, жазады.
  • Дескриптор:
  • сөйлемнің орын тәртібінің дұрыс құрайды.






  • Сабақтың соңыҮйге тапсырма:3-тапсырма. Сөйлемдерді мәтін мазмұны бойынша орналастыр.

    Рефлексия.





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жангалиева Лазат Майрамовна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-19
    Категория:
    Басқа
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584619836