Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Үшбұрыш және оның түрлері
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімге керек жоспар
Материалды ашып қарау
























САБАҚ: Геометрия

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Нигметова В.К.
СЫНЫП: 7Барлық оқушы саны: 13Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Үшбұрыш және оның түрлері.
Сабақ негізделген оқу мақсаты Үшбұрыштың түрлерімен таныстыру
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсат7.1.1.13үшбұрыштардың түрлерін ажырату;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Үшбұрыш элементтері, түрлерімен танысады, үшбұрыш тақырыбы бойынша берілген есептерді шығаруға дағдыланады



Оқушылардың басым бөлігі:Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.


Кейбір оқушылар:оқушылар үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары және бұрыштарының шамаларына қарай түрлерін түсінеді
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(а) Оқушылардың назарын сабаққааударуҰйымдастыру бөлімі:Оқушылармен амандасу,түгендеу,3 топқа бөлу.Топтастыру барысында соңында қалып қойған топтағы оқушыдан бастап сұраймын. «Доп лақтыру» ойыныСұрақтар қою.
  • Геометриядағы ең қарапайым фигура
  • Қандай фигура бұрыш деп аталады?
  • Бұрыштың қандай түрлерін білесің?
  • Сыбайлас бұрыш дегеніміз не?
  • Қандай бұрыштар вертикаль деп аталады?
  • Периметр дегеніміз не?
  • Бұрыштарды өлшеу құралы?


  • Сабақтың ортасы (МК,Ұ) Үшбұрыш анықтамасына тоқталып, дәлелдеу.

    Бір түзуде жатпайтын А,В,С нүктелері берілген. Осы нүктелерді қосып, АВ,ВС,СА кесінділер жүргіземіз. Үшбұрыш белгіленуі: , жазылуы АВС(АВС үшбұрышы) ВЕ – биіктігі, ВЕ АС, А/а. Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарының қосындысы оның периметрі деп аталады. Р-белгілейді, есептелінуі: Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарына байланысты: әртүрлі қабырғалы үшбұрыш, тең қабырғалы үшбұрыш,теңбүйірлі үшбұрыш болып бөлінеді.Үшбұрыштың бұрыштарының шамаларына байланысты: сүйір бұрышты үшбұрыш, тікбұрышты үшбұрыш, доғал бұрышты үшбұрыш болып бөлінеді.Үшбұрыштың ауданы табаны мен биіктігінің көбейтіндісінің жартысына тең.



    Бір нүктеде жатпайтын әртүрлі А,В,С нүктелері берілсін. АВ, ВС, СА кесінділерін жүргізсек, АВС үшбұрышы пайда болады. Үшбұрыш деген сөздің орнына “∆” белгісі қолданылады. Сонда “АВС үшбұрышы” деген сөз ∆АВС түрінде жазылады

  • А,В,С нүктелері үшбұрыштың төбелері;
  • АВ, ВС, СА-қабырғалары;
  • ВАС-үшбұрыштың АС және АВ қабырғаларының арасындағы бұрышы, АСВ, СВА да бұрыштары деп аталады.









  • Яғни үшбұрыштың 3 төбесі, 3 қабырғасы, 3 бұрышы бар. Олар үшбұрыштың элементтері деп аталады.
  • А, В, С төбелеріне қарсы жатқан қабырғалары сәйкесінше a, b, c әріптерімен де белгілейді, яғни CD=a, CA=b, AB=c.

  • Сондай-ақ бұрыштарды төбесіндегі әріппен ғана белгілеуге болады:∠А, ∠В, ∠С.
  • Немесе бұрыштарды грек әліпбиінің α,ß,γ әріптерімен белгілесек болады.
  • Оларды үшбұрыштың ішкі бұрыштары деп атайды.

    Қабырға ұзындықтарына байланысты түрлеріБұрыштарының шамаларына байланысты түрлері

    Әр топқа тапсырма беру. І топ: ∆-дың бұрыштарына байланысты түрлері (постер қорғау)ІІ топ: ∆-ң қабырғаларының ұзындықтарына байланысты түрлерін қағаздан қиып қорғауІІІ топ: ∆ -тың түрлері туралы ертегі құрастыру ІV топ: бізді қоршаған үшбұрыштар туралы макет жасауBilimland сайтынан видео көрсету арқылы жаңа сабақты түсіндіруТоптық жұмыс1. Үшбұрыштардың маңыздылығы жайында парталас сыныптасыңмен малқылау жаса.2. Слайдта көрсетілген өмірдегі үшбұрыштардан басқа үшбұрыштарды мысалға келтір.3. Парталас сыныптасыңмен үшбұрыштардың қандай теоремаларын білетінің жайлы мағұлмат алмас.4. Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?

    ІІ 1. Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?2. Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?

    Оқулық

    А4 форматты ақ қағаз,қарындаштар

    Қосымша тапсырма:сызғыш

    Сабақтың соңыТоптық жұмыс. “Бізді қоршаған әлемдегі үшбұрыштар” жайлы жинаған қызықты мәліметтеріңмен сыныптастарыңмен бөлісіңдер РефлексияОқушыларға стикерлер таратылады.
  • Сабақ маған түсініксіз
  • Тақырыпты түсіндім,бірақ есептеген кезде қиналамын
  • Маған сабақ ұнады.Тақырыпты меңгердім





    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Нигметова Венера Курманбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-07
    Категория:
    Геометрия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559890853
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999