Рационал сандарды бөлу 490 тг
Саркулова Анар Кыргызбековна
Математикадан қабілеті төмен оқушыларға сабақ барысында сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін.
1. Сізге қандай көмек керек?
2. Есептің шарты түсінікті ме?
3. Қандай сұрағыңыз бар?
Тапсырмаларды орындамас бұрын жұмыс алгоритмі беріледі, бағалау критерийлері алдын ала талқыланады. Тапсырмалар сараланады.
Қабілеті орташа оқушылар үшін тапсырмаларды үлгі бойынша шығаруға, қосымша ақпаратын түсінуге, күнделікті біліммен байланыстыруға қолдау көрсетемін.
Қабілеті жоғары оқушылар үшін: тапсырмаларды өз бетінше шығаруға, қосымша ақпаратын түсінуге, күнделікті біліммен байланыстыруға қолдау көрсетемін, сонымен қатар сараланған үй тапсырмалары беріледі.
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Кері пропорционналдық тәуелділік 490 тг
Худашева Махаббат Рыскалиевна
Пән: Математика
Сыныбы: 6 «А»
Күні: 25.09.2015ж.
Тақырыбы:Кері пропорционналдық тәуелділік
Мақсат:
Білімдік Білім • Мысалдар арқылы сандарды кері пропорционал бөліктерге бөлуді біледі.
Жаңа түсінік • Сандарды кері пропорционал бөліктерге бөлу әдістерін түсінеді.
Құзырлылық Қолданым әрекеті • Кері пропорционалдықтың қасиетін қолданып, әр түрлі деңгейдегі тест есептерді шығарады.
Талдау әрекеті • Кері пропорционалдық шамаларға берілген есептерге пропорция құрып, оны шығарады.
Шығармашылық әрекет • Кері пропорционалдықтың негізгі ұғымдарын қолдана отырып, өмірмен байланысты есептерді шығарып, ой қорытындылайды.
Құндылық Бағамдау әрекеті • Кері пропорционал шамалардың өмірдегі жүйелі білім-білік дағдының қалыптасуындағы маңыздылығын бағалайды.
Сабақ құрылымы:
І. Ақпарат алмасу (8 мин.).
ІІ. Құзырлылық қалыптастыру (28 мин.).
ІІІ. Шығармашылық қалыптастыру. (6 мин.).
ІV. Бағамдау - бағалау (3 мин.).
Оқыту әдісі:
• Репродуктивті, ішінара ізденушілік
Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:
• Бағыт-бағдар және нұсқау береді, қажет болғанда оқушыларға көмек береді, олардың танымдық есептерді өз бетімен орындауын қадағалайды.
Негізгі ұғымдар мен терминдер:
• Кері пропорционал шама, кері пропорционал шаманың қасиеті, кері пропорционал бөліктерге бөлу.
Оқушыда дағды қалыптастыру:
• Тақырып бойынша логикасы әр түрлі есептерді шығара білу, өзін-өзі дамыту, өзінің деңгейін бағалау, берілген мақсатқа жету, бүкіл топ жұмысының нәтижесін көре білу, өз ойын сынып алдында қорғай алу.
Оқушы іс әрекетін ұйымдастыру:
• Күтілетін нәтижеге(мaқсатқа) қол жеткізу үшін жоспар бойынша
ҚӘ блогы аясында өз мүмкіндігіне қарай деңгейлік тапсырмаларды орындау; ШӘ блогында топтық жұмыс істеп, тапсырма бойынша ұжымдық қорытынды шығаруға қатысу.
АҚПАРАТ АЛМАСУ
1- слайд Кері пропорционал бөліктерге бөлу.
2- слайд 1-тәсіл.
136 санын 3 және 5 сандарына кері пропорционал бөліктерге бөлейік. х1 және х2 – ізделінді сандар.
1) 3 және 5 сандарына кері сандар және 2) х1:х2=
3) 136 cанын кері сандардың қосындысына бөлеміз;
4) Жауабы: 85; 51.
3- слайд 2-тәсіл.
1) және . сандарының қатынасын бүтін сандардың қатынасы түрінде өрнектейміз:
2) .
3) . Жауабы: 85; 51.
4- слайд
3 және 5 сандарына кері пропорционал бөліктерге бөлу үшін
а) және сандарына тура.
б) 5 және 3 сандарына тура пропорционал бөліктерге бөлу керек.
ІІ. ҚҰЗЫРЛЫЛЫҚ ҚАЛЫПТАСТЫРУ.
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей тапсырмалары
Үлгіге қарап, есептерді орындаңдар:
Қорытынды: Жоғарыдағы үлгінің өзіңе ұнаған тәсілдің біреуін пайдаланып, есепті шығарыңдар.
1. 143 санын 4 және 7 сандарына кері пропорционал бөліктерге бөліңдер.
A) 19; 124; B) 25; 118; C) 91; 52; D)64; 79.
2. Кері пропорционал шамаларды көрсетіңдер:
А) Текшенің қыры мен оның көлемі;В) Адамның жасы мен оның аяқ киімінің өлшемі;С) Белгілі бір қашықтықты жүруге кеткен уақытпен жылдамдық.
Тест есептерін пропорция құру арқылы шығарыңдар.
3. 6 жүк машинасы жүкті 12 күнде тасиды. Осы жүкті 8 жүк машинасы ... күнде тасиды.
A) 6; B) 9; C) 8; D) 16.
4. Шілдеде 6 орақшы сусынды 1,5 сағатта ішіп бітіреді. Сол сусынды неше орақшы 3 сағатта ішіп бітіреді.
A) 4; B) 3; C) 5; D) 12.
ІІ деңгей тапсырмалары
5. 104 санын 2; 3 және 4 сандарына тура пропорционал бөліктерге бөліңдер.
A) 48; 32; 24; B) 96; 24; 16; C) 25; 48; 31; D) 12; 32; 60.
6. Екі бекеттің арақашықтығы 240 км. Осы екі бекеттің арасын жолаушылар поезы 3 сағ жүрсе, жүк поезы 5 сағ жүреді. Бір уақытта бірінші бекеттен жолаушылар поезы, екінші бекеттен жүк поезы шығып, бір-біріне қарсы жүріп, кездесті. Кездескенге дейін жолаушы поезы неше километр қашықтықты жүрді, жүк поезы неше километр қашықтықты жүрді?
A) 95 км; 145км; B) 105 км; 135 км; C) 155 км; 85км; D) 150км; 90 км.
7. Пропорцияның негізгі қасиетін пайдаланып теңдеуді шешіңдер:3,06:9,0х=17:10.
A) 0,02; B) 0,2; C) 2; D) 2.
ІІІ деңгей тапсырмалары
8. Қандай да бір жүкті бір жарым тонналық 5 машина 6,4 сағ ішінде тасып бітірмекші болды. Осы жүкті екі тонналық 3 машина неше сағатта тасып бітірер еді?
A) 8 сағ; B) 5,12 сағ; C) сағ; D) 7,68 сағ.
9. Теңдеуді шешіңдер:
A) 5,95; B) 9; C) 5,9; D) 5.
ІV. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘРЕКЕТ
Топтық жұмыс.
Сынып оқушылары парта бойынша үш топқа бөлініп, келесі тапсырманы
орындайды.
І топ
1. Екі қоймаға 4 және 2 сандарына кері пропорционал болатындай етіп, 48 тонна мақта жинады. Бірінші қоймадағы мақтаның екінші қоймадағы мақтадан қаншасы артық?
ІІ топ
1. Екі жұмысшы бір ауысымда 144 деталь жасады. Олардың еңбек өнімділігі 2 және 4 сандарына кері пропорционал. Екінші жұмысшы біріншісіне қарағанда қанша деталь артық дайындады.
ІІІ топ
1. Сыныпта 27 оқушы бар. Ондағы қыз бала мен ер балалардың сандары сәйкесінше 5 және 4 сандарына кері пропорционал. Сыныптағы қыз балалардың саны ұл балаларға қарағанда қаншасы артық?
V. БАҒАМДАУ-БАҒАЛАУ
Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігің туралы ЭССЕ жазыңдар.
VІ. ҮЙ ЖҰМЫСЫ
1. Оқулықтағы №157; 161; 162.
2. 6 күннің ішінде 24 адам құлпынай салынған учаскесінің шөбін жұлды, онда 36 адам сол жұмысты неше күнде орындайтынын табыңыз.
3. Төрт қар тазалайтын машина бір уақытта жұмыс бастап, аэродром жолын 15 мин-та жинайды. Ал алты машина сол жұмысты қанша уақытта орындап болатынын табыңыз.
4. Топтық жұмыс есептерін толықтырып шеш.
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Тәрбие сағаты 490 тг
Кайырбекова Гульнур Нурахметовна
Мақсаты
Білімділік: оқушылардың информатика пәнінен алған
білімдерін жинақтау, бақылап, бағалау, өз беттерінше
білім деңгейлерін көтеруге жағдай жасау.
Дамытушылық: оқушылардың ойлауын, компьютерлік
сауаттылығы мен іскерлігін,танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Тәрбиелік: оқушыларды шапшаңдыққа, өз ойларын анық жеткізе білуге, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге, жұмыс нәтижесіне жетуге, ұйымшылдыққа, жан-жақты болуға, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.
Математика
Ашық сабақ
6 сынып