Сейтова Гульмира Есиркеповна
Математика
Сабақтың тақырыбы: 8 саны
Сабақтың мақсаты: 8саны және цифрымен таныстыру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: 8 санын шығарып алу жолы, сандар қатарындағы орны туралы түсінік беру.
Түзете-дамытушылық: Математикалық түсініктерін, ой өрістерін кеңейту. Өздігімен жұмыс жасауға баулу. 8 цифрын дұрыс, әдемі жазуға бейімдеу
Тәрбиелілік: Ұйымшылдыққа, топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, жаздыру, сұрақ-жауап,сергіту сәті, ойын.
Көрнекі-құралдар: суреттер, кеспе цифрлар, үлестірме материалдар, тақта, бор.
I апта
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балалардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы).
Қызығушылықты ояту: 1, 2, 3
Сынып іші тып-тыныш
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз бастаймыз!
III. Жаңа сабақ.
Амансың ба Алтын күн,
Амансың ба Жер ана.
Амансың ба достарым,
Сендерді көріп қуанам.
- Балалар, бүгінгі сабағымызға көп қонақтармен бірге тиін келіпті. Тиін туралы не білесіңдер? Әліппеден өткен жаттауды еске түсіріп айтқызу. Ол сендерден саңырауқұлақ жинауға көмектесулеріңді сұрайды. Саңырауқұлақты теру үшін әрбір тапсырманы мұқият, тиянақты орындау қажет. Балалар шаттық шеңберде өлең шумақтарың қимыл- қозғалыспен айтады .
Оқып білім аламыз
Біздер зерек баламыз
Математика пәнінде,
Тапқыр, алғыр боламыз.
- Балалар, сендер сегіз саны және цифры туралы білесіңдер ме?
8-ге дейін тура, 8 - ден кері санату.
Өте жақсы.
- Сандар қатарындағы 8 санының орны қайда? 8 - ді қойғызу.
- Жақсы.
- Сандарға байланысты қандай санамақтар білесіңдер? Кім айтады?
- Бүгін біз сабақта 8 санын шығарып алу жолын және 8 цифрын жазуды үйренеміз.
ә) Негізгі бөлім.
Оқулықпен жұмыс.
Сағатпен жұмыс. Сағат нешені көрсетіп тұр? Сағаттық тілі 8 - де, минуттық тілі 12 - де тұр. Сағат сегіз дегенді білдіреді.
№1 тапсырма. Қиярды қай кезде тұздайды? Сөредегі тұздалған қияр нешеу? Тағы біреуді қосқанда нешеу болды? 8. Сегіздің 1 - еуін алсақ нешеу қалады?
Кесіндінің ұзындығын өлше. 8см.
IY.Сергіту сәті.
Тура және кері санату. 1,2,3,4,5,6,7,8
8,7,6,5,4,3,2,1
Тапсырма: Сандарды өсу ретімен орналастыр. 1 8 3 5 10 2 6 4 7
II апта
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды түгелдеу, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы).
Оқып білім аламыз
Біздер зерек баламыз
Математика пәнінде,
Тапқыр, алғыр боламыз.
«Жасырынбақ» ойыны.
Шарты: 1-ден 8-ге дейінгі сандар беріледі. Сол сандардың 2-уін жасырамын. Балалар жасырылған сандарды табу керек.
IY.Сергіту сәті.
«Поезд» құрастыру ойыны.
Шарты: Вагондарға сандар жазылады. Сол санның шешуін тауып вагонға тіркеу керек.Мысалы: 0+0, 1+2, 2+5, 3+7
-«3» санын (саусақпен көрсету)
-«7» санын (саусақпен көрсету)
-«8» санын (саусақпен көрсету)
Дәптермен жұмыс.
«Жемістерді сана және боя»
III апта
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балалардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы).
Тақтамен жұмыс.
8 санының құрамын анықтау.
Дидактикалық ойын «Көршісін тап» 1 2 3, 3 4 5, 6,7,8
Дәптермен жұмыс.
«Фигуралардың бұрыштарын санату және жаздыру»
«Неше рет?» ойыны.
Мақсаты: заттар мен құбылыстарды санау дағдыларын бекіту.
Шарты: Мұғалім қол шапалақтайды, балалар соған сәйкес цифр жазылған карточканы көрсетеді.
IY.Сергіту сәті.
IV апта
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды түгелдеу, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы).
Тақтамен жұмыс. Сандарды сурет бойынша орналастыр.
Доп - 8, алма - 7, сәбіз - 5, саңырауқұлақ - 4, пирамида - 5.
«Суреттегі заттарды сандармен сәйкестендір»
Мысалы: 8 санын 1 заттын суретімен сәйкестендіру керек.
IY.Сергіту сәті.
Дидактикалық ойын: «Сандарға үй жасаймыз".
(әр балаға ішінде геометриялық пішіндер бар конверт беріледі)
Шарты: берілген пішіндерден құрастырып үй жасап шығу. Қай бала бірінші құрастырса, сол балаға жұлдызша беріледі. «Фигураларды ата»
«Не жоқ?» ойыны. Мұғалім тақтада ілініп тұрған сандардың есте сақтауын өтінеді. Сосын бала көзін жұмған уақытта мұғалім бір санды алып қояды. Жоғалған санды табу керек.
VI. Қорытынды.Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты қорытындылау.
VII. Бағалау.Балаларды жеке-жеке мадақтау.
Күтілетін нәтиже: 8санын біледі, рет-ретімен тура, кері санайды.
Математика
Барлығы
Барлығы
Стандарттық емес логикалық есептерді шығару тәсілдері мен оларды өмірде қолдану жолдары.
Сапарғалиев Марат Тілеуліұлы
Стандарттық емес логикалық тапсырмалар қарапайымнан басталып, біртіндеп қиындап оқушылардың танымдық қызметін жақсартады. Логикалық есептерді шығаруда шығармашылықпен жұмыс істеу әрбір оқушыға тиімді дер едім. Ең бастысы шығармашылықпен жұмыс істеген адамның өзіне және өз ісіне деген сенімі, жауапкершілігі артады, іскерлік дағдысы қалыптасады.
Математиканы оқып-үйрену, есеп шығаруды үйрену үшін ғана емес, кез-келген проблеманы шеше білуге, өз қабілетіңді жетілдіру үшін де қажет. Сондықтан да адамды тез ойлай білуге, аңғарымпаздыққа, ой ұшқырлығына жетелейтін стандарттық емес логикалық есептердің орны ерекше дер едім.
Әрине, стандарттық емес логикалық есептердің бағыттары мен түрлері өте көп. Мен осындай кейбір бағыттар бойынша берілетін есептерді шешу тәсілдерін зерттеуді және оларды өмірде қолдану жолдарын көрсетуге тырыстым.
Математика
Барлығы
Барлығы