Аяз би 490 тг
Калменова Салтанат Жакаевна
Барлық оқушылар орындай алады:
Ертегі кейіпкерлері арқылы өмірді тануды, табиғатты бақылай білуді, өмірлік тәжірибенің пайдасы туралы деректермен білімдерін кеңейтеді Көпшілігі орындай алады:
Талдау жұмыстарын жүргізеді. Мәтін құрастырады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Оқушылар бойында сиқырлыққа сенушілікті жоғалтпау, ата салты мен дәстүрін құрметеуге үйренеді.
Кейіпкерлер өміріне талдау жасай отырып, теориялық ұғымдары, ойлау, талдау сынды қабілеттері артады
Тақырыптың, сюжетін анықтайды;
Ертегі үзіндісі арқылы кейіпкер бейнесін ашады.
Әдеби тіл нормалары
Ашықтық .Құрмет. Академиялық шындық.
Әдебиет теориясы ұғымдары
Жоспар
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Тоқтар –тұңғыш қазақ ғарышкері 490 тг
Мухамбетова Найля Лукпановна
8.2.4.1 - идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау;
Барлық оқушылар:мәтіннің үзіндісін түсінеді, болған оқиғаны жаза алады әрі келесі бөлігін болжай алады;
Көптеген оқушылар: көркемдегіш құралдар мен мақал-мәтелдерді қолдана отырып, өз пікірін жеткізеді;
Кейбір оқушылар:көркемдегіш құралдар мен мақал-мәтелдерді орынды қолдана отырып, өз пікірін еркін жеткізеді;
• Мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасайды;
• Мазмұнның дамуын салыстырады;
• Әр бөлікте не айтылғандығын тұжырымдайды;
• Келесі үзіндіге болжам жасайды.
• Тақырыпты аша алады;
• Көркемдегіш құралдар мен мақал-мәтелдерді орынды қолдана алады;
Сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылған тілдік оралымдар:
•Еліңді сүйсең, ерлік істейсің.
• Ерлік білекте емес, жүректе.
• Еңбек ерлікке жеткізер, Ерлік елдікке жеткізер.
• Ерлік – елге мұра, ұрпаққа - үлгі.
• Қаһарлы қамал бұзады.
• Ел үмітін ер ақтар, Ер атағын ел сақтар.
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Ұлым –аспандағы жұлдызым 490 тг
Нұрғалиева Жанар Бақтыбайқызы
. 8.Ж3.Жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу.
Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу
Көркем әдебиеттің негізгі жанрының бірі-эпостық поэмаға жататын лиро-эпостық жырлар жайында теориялық түсінік беру. Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырын түсініп оқу.
Жазба жұмысында «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырын негізге алып жазады;
Жазба жұмысында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады.
Жырдағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне байланысты әрқайсысының басында болған күйініш-сүйініштерін пайымдайды, мінез ерекшеліктерін байқайды,ой-өрісі,дүниетанымы кеңейеді.
Топта бірлесіп жұмыс істеуге, қажетті іс-әрекетте оқушының өз бетінше белсене орындауына мүмкіншілік беріледі.
жаһандану, глобализация, үдеріс, ғаламдану
Өзіне және өзгеге құрмет көрсету, топтық жұмыстарда ынтымақтастық қарым-қатынас орнату, жүктелген жауапкершілікті сезіну.Ұлттық құндылықтарды меңгерту (салт-дәстүрлер)
Әлемдікжаһанданутуралымәлімет беру.
Таныстырылымслайды, аудиомәтін, мульфильм
Қоғамдаболыпжатқанғылыми-техникалықпрогресстікүнделіктіөмірдепайдалану.
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Ахмет Байтұрсынов –ұлт ұстазы 490 тг
Нұрғалиева Жанар Бақтыбайқызы
Барлық оқушылар: шығармадағы автор бейнесін анықтап, өлең құрылымына талдайды
Көптеген оқушылар: шығармадағы автор бейнесін анықтап, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын табады
Кейбір оқушылар: : шығармадағы автор бейнесін анықтап, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын тауып өз ойын дәлелдейді
Шығармадағы автордың бейнесін анықтайды
Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айтады
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады;
дамдық диқаншы өлеңіндегі сөздерді пайдаланып, проблемалық сұрақтар қою және оны өз жауабымен салыстырады
Тапсырма орындау барысында комментарий жазу, іріктеп оқу, зерттеп оқиды
.
Тақырып бойынша өз ойларын сауатты және дәлелді жеткізе білуге даярлау, зерттеу қабілеттерін дамытады;
Пән лексикасы және терминология: астарлы ой
Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: таңдау, іріктеу, салыстыру, анықтау, баяндау
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Махамбет Өтемісұлы 490 тг
Нұрғалиева Жанар Бақтыбайқызы
8.4.3.1 - жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу
8.5.1.5 - демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.
- Символ мен кейіптеу туралы білімдерін кеңейту;
- Жазба жұмыстарында оларды қолдану дағдыларын арттыру;
- Шылаулардың айырмашылықтарын ажырата отырып, орынды қолдануға бағыттау
- жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады;
- демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін ажырата отырып, жазба жұмыстарда орынды қолданады.
1. Жазба жұмысында символдық белгі қолдана алады.
2. Кейіптеуді орынды қолданады.
3. Шылаудың түрлерін жазылымда ұтымды пайдаланады.
Ашықтық, ұлттық құндылық, өзара ынтымақтастық, достық, татулық
Әдебиет, өзін-өзі тану
Слайд, онлайн-сөздік, Т.Әлімқұлова «Қараой» әңгімесі
Өткен сабақтардағы оқушының білім-білік дағдыларының артуы, тілдік қолданыстары, сөздік қорларының дамуы
Тілдік дағдыларға қатысты терминдер: символ (белгі), әдеби теориялық ұғымдар, кейіптеу ұғымы шылаудың түрлері, емлесі, демеулік, күшейткіш демеулігі, сұраулық демеулігі,
Жазылым дағдыларын дамытудағы тілдік қолданыстар:
- ҚЫРАН, ДАУЫЛПАЗ
- тау-тас та қайғырды, аспан жылады, тылсым табиғат мүлгіп тыңдады, аспан қаһарын төкті т,б
- ба, бе, ше, ма, ме, -ақ, -ай, та
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Тәкен Әлімқұлов –шебер жазушы 490 тг
Нұрғалиева Жанар Бақтыбайқызы
8.3.4.1 - мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау.
8.5.1.5 - демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.
Оқушылардың барлығы істей алады:мәтіннің мазмұнын түсінеді
Оқушылардың көбі істей алады: мәтіннің мазмұнын түсінеді, бір-бірімен салыстырады
Кейбір оқушылар істей алады: мәтіннің мазмұнын түсінеді, бір-бірімен салыстырып талдау жасайды
• Мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау
• Мәтіннің мазмұнын түсінеді
• Сұраққа жауап береді
• Өз мәтіні бойынша сұраулық шылауларды қолдана отыра сұрақ құрастырады
Лексикалық минимум:Шала, дөңбекшу, толқысу, айдарлану, кіреуке, түрегелу
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:
менің ойымша, меніңше, қорытындылай келе,
Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды.
тарих
Тарихи тұлғалар тағылымы. Т.Әлімқұлов «Қараой» әңгіме.
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Балаларыма өсиет 490 тг
Мухамбетова Найля Лукпановна
Барлық оқушылар:
«ата-ана» құндылығы туралы түсініктерін кеңейтеді..
Оқушылардың басым бөлігі:
Жырдың тарихитан алар орны, кинофильммен байланыстыра отырып, мазмұнын ашады
Кейбір оқушылар:
Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Берілген тақырыпты өз бетінше оқып, өзектендіре алады; қажетті деректер мен қосымшаларды орынды қолдана отырып, өз ойын ашық айтып, қорғай алады; сыныптасының ойымен салыстыра алады; өмірмен байланыстыра суреттей алады; өзін- өзі бағалай алады;сабаққа белсенді қатысады; топтық жұмыс нығаяды;
оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады;
көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтері
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Музыка, қазақ тілі.
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Диуани хикмет 490 тг
Мухамбетова Найля Лукпановна
көркем шығарманың тілі (А/И3);
шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысына талдау жасау (8.А/И3).
Қожа Ахмет Иасауи туралы түсінік бере отырып, «Диуани хикмет» кітабындағы негізгі ойды анықтау.
Барлық оқушылар:
* «Диуани хикмет» кітабындағы негізгі ойды түсіну арқылы, Ахмет Иасауиді тарихи тұлға , ақын ретінде таниды.
Оқушылардың басым бөлігі:
* «Даналық кітабындағы» хикметтерінің мазмұны мен мағынасын аша отырып, болашақ ұрпаққа айтар насихатын ұғынады.
Кейбір оқушылар:
* Иасауидің өмірлік мақсат-мұратын танып, имандылық туралы ойларын қазіргі заманғы тәрбиемен ұштастыра біледі. Діни ұғымдардың мағынасын ұғынады.
Ахмет Иассауидің өмірі мен шығармашылығын, ислам дініне сіңірген еңбегін, хикметтерінің мазмұнын зертеу арқылы түсінеді;
Шығармашылық қабілеттері артады; шығарма бойынша білімдерін жинақтайды;
тақырыпқа байланысты түйінді сөйлем жаза алады;топпен ынтымақтастықта жұмыс жасап үйренеді.
Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып, оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып