Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Қазақ әдебиеті Мақала 8 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Мақала "Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау "
490 тг
Жантлесова Мадина Хамзаевна
09 Сәуір 2021
1142
14
Бүгінгі таңда инклюзивті білім беруді қолдау бағытында жалпы білім беретін мектептерде белгілі себептермен ақыл — ой дамуында ауытқуы бар немесе психикалық дамуы тежелген оқушылар білім алуда. Әр оқуышының білім алуда өз ерекшеліктері бар
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
«Бала жанын қоректендіретін рухани қор-ертегі»
490 тг
Асанова Салима Аргынбаевна
20 Желтоқсан 2020
413
0
«Бала жанын қоректендіретін рухани қор-ертегі»
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
«Бала жанын қоректендіретін рухани қор-ертегі»
490 тг
Асанова Салима Аргынбаевна
20 Желтоқсан 2020
395
0
«Бала жанын қоректендіретін рухани қор-ертегі»
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
А.Құнанбайұлының табиғат туралы өлеңдеріндегі ауыл тұрмысы
490 тг
Шынтемір Гүлмира Аманбайқызы
12 Желтоқсан 2020
384
0
Мұғалімдермен оқушыларға пайдалану үшін.
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
«Сұрақ арқылы оқушы әрекетін дамыту»
490 тг
Сабралиева Ардана Даулетханқызы
21 Қазан 2020
337
0
«Сұрақ арқылы оқушы әрекетін дамыту»
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдарының тиімді әдіс-тәсілдері» (баяндама)
490 тг
Абитаева Жанерке Нурмаханбетовна
20 Қазан 2020
337
0
«Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдарының тиімді әдіс-тәсілдері» (баяндама)
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдарының тиімді әдіс-тәсілдері» (баяндама)
490 тг
Абитова Жанерке Нурмаханбетовна
20 Қазан 2020
334
0
«Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдарының тиімді әдіс-тәсілдері» (баяндама)
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
«Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдарының тиімді әдіс-тәсілдері» (баяндама)
490 тг
Абитова Жанерке Нурмаханбетовна
20 Қазан 2020
319
0
«Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында тілдік дағдыларды қалыптастыру жолдарының тиімді әдіс-тәсілдері» (баяндама)
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
"Заманауи сабақтың оқу-ақпараттық ресурстары арқылы оқу бағдарламасын меңгертуді қамтамасыз ету" (баяндама)
490 тг
Ниязбаева Маншук Сарсенбаевна
24 Қырқүйек 2020
383
0
"Заманауи сабақтың оқу-ақпараттық ресурстары арқылы оқу бағдарламасын меңгертуді қамтамасыз ету" (баяндама)
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
"Құдайбердиев Шәкәрім"
490 тг
Серікбол Альбина Марланқызы
12 Мамыр 2020
477
0
Құдайбердиев Шәкәрім туралы мақала
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Аяз би
490 тг
Калменова Салтанат Жакаевна
06 Мамыр 2019
644
0
Барлық оқушылар орындай алады: Ертегі кейіпкерлері арқылы өмірді тануды, табиғатты бақылай білуді, өмірлік тәжірибенің пайдасы туралы деректермен білімдерін кеңейтеді Көпшілігі орындай алады: Талдау жұмыстарын жүргізеді. Мәтін құрастырады Кейбір оқушылар орындай алады: Оқушылар бойында сиқырлыққа сенушілікті жоғалтпау, ата салты мен дәстүрін құрметеуге үйренеді. Кейіпкерлер өміріне талдау жасай отырып, теориялық ұғымдары, ойлау, талдау сынды қабілеттері артады Тақырыптың, сюжетін анықтайды; Ертегі үзіндісі арқылы кейіпкер бейнесін ашады. Әдеби тіл нормалары Ашықтық .Құрмет. Академиялық шындық. Әдебиет теориясы ұғымдары Жоспар Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Дулат Исабеков "Әпке" драмасы 8 сынып
490 тг
Кудайбергенова Акмарал Дуйсенгожаевна
26 Наурыз 2019
8200
50
мұғалімге көмек сынып ҚМЖ
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Тоқтар –тұңғыш қазақ ғарышкері
490 тг
Мухамбетова Найля Лукпановна
05 Наурыз 2019
1071
2
8.2.4.1 - идеялық жағынан ұқсас мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның дамуын салыстыру және талдау; Барлық оқушылар:мәтіннің үзіндісін түсінеді, болған оқиғаны жаза алады әрі келесі бөлігін болжай алады; Көптеген оқушылар: көркемдегіш құралдар мен мақал-мәтелдерді қолдана отырып, өз пікірін жеткізеді; Кейбір оқушылар:көркемдегіш құралдар мен мақал-мәтелдерді орынды қолдана отырып, өз пікірін еркін жеткізеді; • Мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасайды; • Мазмұнның дамуын салыстырады; • Әр бөлікте не айтылғандығын тұжырымдайды; • Келесі үзіндіге болжам жасайды. • Тақырыпты аша алады; • Көркемдегіш құралдар мен мақал-мәтелдерді орынды қолдана алады; Сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылған тілдік оралымдар: •Еліңді сүйсең, ерлік істейсің. • Ерлік білекте емес, жүректе. • Еңбек ерлікке жеткізер, Ерлік елдікке жеткізер. • Ерлік – елге мұра, ұрпаққа - үлгі. • Қаһарлы қамал бұзады. • Ел үмітін ер ақтар, Ер атағын ел сақтар.
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Менің тілім – мәңгілік тіл
490 тг
Мухамбетова Найля Лукпановна
05 Наурыз 2019
2239
9
8.1.3.1 - оқу-еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну Барлық оқушылар: Қазақстан Республикасы туралы түсініктерін кеңейтеді . Отан өзінің тұратын, өмір сүретін жері ретінде түсінеді. Егеменді ел жетістіктері туралы танысады. Оқушылардың басым бөлігі: Туған елі, Отаны туралы оқушының сөйлеу дағдыларын қалыптасады, сөздік қоры молайады. Кейбір оқушылар: Өз елінің экономикалық дамуын басқа елдермен салыстыра алады. Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын анықтайды суреттер бойынша кітаптың мазмұнын болжайды; жаңа сөздерді мағынасын біледі; әр сөзге мағыналас бір сөзді жазады; мәтіндегі ақпаратты түсініп,тірек сөздерді кесте арқылы ұсынады
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Ұлым –аспандағы жұлдызым
490 тг
Нұрғалиева Жанар Бақтыбайқызы
04 Наурыз 2019
565
0
. 8.Ж3.Жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу. Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу Көркем әдебиеттің негізгі жанрының бірі-эпостық поэмаға жататын лиро-эпостық жырлар жайында теориялық түсінік беру. Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырын түсініп оқу. Жазба жұмысында «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырын негізге алып жазады; Жазба жұмысында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады. Жырдағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне байланысты әрқайсысының басында болған күйініш-сүйініштерін пайымдайды, мінез ерекшеліктерін байқайды,ой-өрісі,дүниетанымы кеңейеді. Топта бірлесіп жұмыс істеуге, қажетті іс-әрекетте оқушының өз бетінше белсене орындауына мүмкіншілік беріледі. жаһандану, глобализация, үдеріс, ғаламдану Өзіне және өзгеге құрмет көрсету, топтық жұмыстарда ынтымақтастық қарым-қатынас орнату, жүктелген жауапкершілікті сезіну.Ұлттық құндылықтарды меңгерту (салт-дәстүрлер) Әлемдікжаһанданутуралымәлімет беру. Таныстырылымслайды, аудиомәтін, мульфильм Қоғамдаболыпжатқанғылыми-техникалықпрогресстікүнделіктіөмірдепайдалану.
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Ахмет Байтұрсынов –ұлт ұстазы
490 тг
Нұрғалиева Жанар Бақтыбайқызы
04 Наурыз 2019
1230
3
Барлық оқушылар: шығармадағы автор бейнесін анықтап, өлең құрылымына талдайды Көптеген оқушылар: шығармадағы автор бейнесін анықтап, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын табады Кейбір оқушылар: : шығармадағы автор бейнесін анықтап, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын тауып өз ойын дәлелдейді Шығармадағы автордың бейнесін анықтайды Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айтады Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады; дамдық диқаншы өлеңіндегі сөздерді пайдаланып, проблемалық сұрақтар қою және оны өз жауабымен салыстырады Тапсырма орындау барысында комментарий жазу, іріктеп оқу, зерттеп оқиды . Тақырып бойынша өз ойларын сауатты және дәлелді жеткізе білуге даярлау, зерттеу қабілеттерін дамытады; Пән лексикасы және терминология: астарлы ой Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: таңдау, іріктеу, салыстыру, анықтау, баяндау
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Махамбет Өтемісұлы
490 тг
Нұрғалиева Жанар Бақтыбайқызы
04 Наурыз 2019
721
0
8.4.3.1 - жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу 8.5.1.5 - демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. - Символ мен кейіптеу туралы білімдерін кеңейту; - Жазба жұмыстарында оларды қолдану дағдыларын арттыру; - Шылаулардың айырмашылықтарын ажырата отырып, орынды қолдануға бағыттау - жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады; - демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін ажырата отырып, жазба жұмыстарда орынды қолданады. 1. Жазба жұмысында символдық белгі қолдана алады. 2. Кейіптеуді орынды қолданады. 3. Шылаудың түрлерін жазылымда ұтымды пайдаланады. Ашықтық, ұлттық құндылық, өзара ынтымақтастық, достық, татулық Әдебиет, өзін-өзі тану Слайд, онлайн-сөздік, Т.Әлімқұлова «Қараой» әңгімесі Өткен сабақтардағы оқушының білім-білік дағдыларының артуы, тілдік қолданыстары, сөздік қорларының дамуы Тілдік дағдыларға қатысты терминдер: символ (белгі), әдеби теориялық ұғымдар, кейіптеу ұғымы шылаудың түрлері, емлесі, демеулік, күшейткіш демеулігі, сұраулық демеулігі, Жазылым дағдыларын дамытудағы тілдік қолданыстар: - ҚЫРАН, ДАУЫЛПАЗ - тау-тас та қайғырды, аспан жылады, тылсым табиғат мүлгіп тыңдады, аспан қаһарын төкті т,б - ба, бе, ше, ма, ме, -ақ, -ай, та
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Тәкен Әлімқұлов –шебер жазушы
490 тг
Нұрғалиева Жанар Бақтыбайқызы
04 Наурыз 2019
3156
37
8.3.4.1 - мәтіндердің түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау. 8.5.1.5 - демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. Оқушылардың барлығы істей алады:мәтіннің мазмұнын түсінеді Оқушылардың көбі істей алады: мәтіннің мазмұнын түсінеді, бір-бірімен салыстырады Кейбір оқушылар істей алады: мәтіннің мазмұнын түсінеді, бір-бірімен салыстырып талдау жасайды • Мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау • Мәтіннің мазмұнын түсінеді • Сұраққа жауап береді • Өз мәтіні бойынша сұраулық шылауларды қолдана отыра сұрақ құрастырады Лексикалық минимум:Шала, дөңбекшу, толқысу, айдарлану, кіреуке, түрегелу Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша, меніңше, қорытындылай келе, Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. тарих Тарихи тұлғалар тағылымы. Т.Әлімқұлов «Қараой» әңгіме.
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Балаларыма өсиет
490 тг
Мухамбетова Найля Лукпановна
27 Ақпан 2019
1188
0
Барлық оқушылар: «ата-ана» құндылығы туралы түсініктерін кеңейтеді.. Оқушылардың басым бөлігі: Жырдың тарихитан алар орны, кинофильммен байланыстыра отырып, мазмұнын ашады Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. Берілген тақырыпты өз бетінше оқып, өзектендіре алады; қажетті деректер мен қосымшаларды орынды қолдана отырып, өз ойын ашық айтып, қорғай алады; сыныптасының ойымен салыстыра алады; өмірмен байланыстыра суреттей алады; өзін- өзі бағалай алады;сабаққа белсенді қатысады; топтық жұмыс нығаяды; оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады; көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтері Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Музыка, қазақ тілі.
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
Диуани хикмет
490 тг
Мухамбетова Найля Лукпановна
27 Ақпан 2019
1408
3
көркем шығарманың тілі (А/И3); шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысына талдау жасау (8.А/И3). Қожа Ахмет Иасауи туралы түсінік бере отырып, «Диуани хикмет» кітабындағы негізгі ойды анықтау. Барлық оқушылар: * «Диуани хикмет» кітабындағы негізгі ойды түсіну арқылы, Ахмет Иасауиді тарихи тұлға , ақын ретінде таниды. Оқушылардың басым бөлігі: * «Даналық кітабындағы» хикметтерінің мазмұны мен мағынасын аша отырып, болашақ ұрпаққа айтар насихатын ұғынады. Кейбір оқушылар: * Иасауидің өмірлік мақсат-мұратын танып, имандылық туралы ойларын қазіргі заманғы тәрбиемен ұштастыра біледі. Діни ұғымдардың мағынасын ұғынады. Ахмет Иассауидің өмірі мен шығармашылығын, ислам дініне сіңірген еңбегін, хикметтерінің мазмұнын зертеу арқылы түсінеді; Шығармашылық қабілеттері артады; шығарма бойынша білімдерін жинақтайды; тақырыпқа байланысты түйінді сөйлем жаза алады;топпен ынтымақтастықта жұмыс жасап үйренеді. Әр оқушының өзіндік ой-қиялына ерік бере отырып, оқушыларды шығармашылықпен жұмыс істеуіне жағдай жасау
Қазақ әдебиеті
Мақала
8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл