Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Көмектес септік презентация
Материал жайлы қысқаша түсінік: ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сөздік қорын молайту, шығармашылық жұмыс түрлері арқылы балалардың белсенділіктерін арттыру, оқушының пәнге деген қызығушылығын күшейту;
Материалды ашып қарау
Материалдың мәтіндері
1 бет
Қарасу ауылы №74 ЖОМ Омарбекова Улбосын Дуйсенбековна
Пәні:Қазақ тілі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат
Сабақтың тақырыбы:Сан есім
Оқу мақсаттары
2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау;2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;2.3.5.1 - жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құраған сөйлемін толықтыру;2.4.2.5 - дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау;
Сынып:2
«SMART»фарматын басшылыққа ала отырып сабақ мақсатын жоспарлауға қолданамын.
Барлық оқушылар:Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрай біледі
Көптеген оқушылар:Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды және сипаттайды
Кейбір оқушылар:Дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістігін анықтайды және дәлелдейді,өз бетінше қателіктерін тауып түзетеді
Сабақ мақсаттары:

2 бет
Белсенді оқыту әдістері
«Ақылдың алты қалпағы»
«Сиқырлы қобдиша»
«Есте сақта»
(М.К) Сөйлеу әрекетінің түрлерін дамыту
(Ұ) Дидактикалық ойын арқылы оқушылардың назарын, жаңа сабақтың мақсатымен тақырыбына аудару
(Ж) Оқушылардың есте сақтау қабілетін арттырып ойлау дағдыларын дамыту
«Ойлан ,жұптас, бөліс»
(Ж) Оқу-жобалау іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы танымдық және әлеуметтік тұрғыдан оқушының белсенділігін арттыру
«Сиқырлы қобдиша»
«Сиқырлы қобдиша»

Мақал мәтел жинағы,2017ж.



Іс-әрекет арқылы оқу.Көңілді оқу.

3 бет
Саралау жұмысы
Бәйтерек мұнарасы қай қалада орналасқан және ол туралы не білесің?
Ханшатыры туралы не білесің?
Циркте қандай кейіпкерлерді көре аласыңдар және оны атап беріңдер?
1-тапсырма
2-тапсырма
3-тапсырма



Деңгейлеп – саралап оқыту технологиясы жаңаша өзгерген мақсатпен,оқушылардың өздігінен танып,ізденуәрекеттерін меңгертуді талап етеді.

4 бет
Бағалау критерийлері
Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрай алады.
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды
Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзейді және құраған сөйлемін толықтырады.
Дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтайды
Бағалау критерийлеріЖұптық бағалау
Бағалау критерийлеріКүлегештер
Бағалау критерийлеріБағдаршам
Тапсырма:Мәтінді мәнерлеп оқиды
Тапсырма:Мәтінді тиісті тыныс белгісін қойып , көшіріп жазу.
Тапсырма:Суретке қарап , қай қалаға саяхатқа шығатынымызды болжа.
Дескриптор:-Мәтінді оқиды;-Тірек сөздерді табады;-Тиімді сұраққа жауап береді;
Дескриптор:-Мәтінді тиісті тыныс белгісін қояды;-Мәтінді көшіріп жазады;-Сан есімнің астын сызады;
Дескриптор:-«Астанаға саяхат»тақыры-бына әңгіме құрайды.-Бәйтерек мұнарасы қай қалада орналасқанын айтады.-Циркте қандай кейіпкерлер қатысатынын айтады.Қанша? Неше ? сұрағын пайдаланады.

5 бет
Ықшам сабақты жоспарлау
Осы ықшам сабақ жоспарлау барысында өзіме ия, жоқ, ішкі және сыртқы,қоржын,қар кесегі әдіс-тәсілдерді меңгердім.Тренердің кері байланысы арқылы жоспарлау үстінде нақтылыққа жүгіне білуді және оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру үшін ашық сұрақтарды пайдалануды нақты әдістерді ала білуді мақсат етіп отырмын.
Жаңартылған білім мазмұны бойынша алдағы уақытта саралау әдістерін және сабақ тақырыбыа сай тиімді әдіс-тәсілдерді жүйелі қолданамын. Оқушыларға сапалы білім, саналы тәрбие беру жолдарында жұмыс жасаймын.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Омарбекова Улбосын Дуйсенбековна
Жарияланған уақыты:
2019-08-14
Категория:
Қазақ тілі
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
3 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1565754563
333
444
555
666
7
888
999