Балабақша Авторлық бағдарлама бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Бұл әдістемелік нұсқаулық мектепке дейінгі және бастауыш жастағы балалардың танымдық және сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Нұсқаулықта баланың зейінін, есте сақтау қабілетін, логикалық ойлауын және сөздік қорын байытуға арналған тиімді әдістер мен жаттығулар ұсынылады.Танымдық дағдыларды дамытуда ойын технологиялары, көрнекілік, зерттеу әдісі, дидактикалық материалдар мен интерактивті тәсілдер қолданылады. Ал сөйлеу дағдыларын қалыптастыру үшін артикуляциялық жаттығулар, ертегі құрастыру, диалог жүргізу, рөлдік ойындар және коммуникативтік дағдыларды жетілдіру әдістері қарастырылады.Нұсқаулық педагогтар мен ата-аналарға баланың тілін дамытуда қолдау көрсетіп, шығармашылық әдістерді тиімді пайдалануға көмектеседі. Бұл құрал балалардың ой-өрісін кеңейтіп, қарым-қатынас жасау қабілетін жақсартуға ықпал етеді.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Мониторинг кесте түрінде диаграмма бар кіші топ ересек топқа 2022-2023-2024
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Ақтөбе қаласында №17 «Шұғыла» мектепке дейінгі ұйымы инклюзивтік білім беру кабинеті жұмыс жасайды. Инклюзивтік білім беру кабинеті 2008 жылы қазан айынан бастап ашылды. Инклюзивті білім беру кабинетінің жұмысы жүйелі түрде жүргізіледі: әр баламен мамандар жұмыс жасайды, Психолог, дефектолог, логопед, әлеуметтік мұғалім. Сондай – ақ команданың белсенді мүшелері баланың ата- аналары болып табылады. Команданың әр мүшесі ортақ жұмысқа өз үлесін қосады – әртүрлі мамандар баланың мәселесін өз көзқарасымен көреді. және оны жоюға мүмкіндік береді инклюзивтік білім беру кабинеті балалардың даму деңгейін, динамикасын, алға қойған мақсатқа жету, жұмыс формаларын таңдау сияқты мәселелерді қарастыратын психологиялық- медико-педагогикалық консилиум ұйымдастырылған. Біз мүмкіндігі шектеулі балаларды өзге балалармен ойнауға, қимыл-қозғалыс жасауға, өз бетінше тамақтануға, киінуге, дыбыстарды айтуға жалпы қоршаған ортаға бейімделуін қамтамасыз етеміз. Мақсаты: балалардың мүмкіндігіне қарай емес, олардың бойындағы кемшіліктеріне қарамастан қиындықтарды жеңуіне көмектесу.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Мектепке дейінгі ұйымдарда өтетін сайыстарға қатысқанда балаларғар арналған таныстырулар жинағы. Бұл таныстырулар балаларға «Жарқын болашақ» қойылымы үшін арнайы шығарылған
Авторы: Курамысова Жансая Адилгалиевна
Ақтөбе қаласы МКҚК №17 «Шұғыла» бөбекжай -балабақшасының қазақ тілі мұғалімі. 2023 жылы Облыстық «Алақай» қуыршақ театрында V Ерке театр АҚТӨБЕ балалар театр фистивалінде «Жарқын болашақ» қойылымын кәсіби деңгейде сахналап «Ең өзекті тақырыпты қозғағаны үшін» номинациясымен 12 тәрбиеленушіге диплом берілді. Жетекшіге алғыс хат берілді.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
«Фольклор» – ағылшын сөзі, «халық даналығы» деген ұғымды береді. Алайда, бұрынғы КСРО-дан басқа өркениетті елдерге «фольклор» кең мағынада түсіндіріледі. Оған халық музыкасын, халық биін, халық өнерін, халық театрын, халық әдебиетін, халық қолөнерін, ырымдармен ғұрыптарды, салттар мен нанымдарды жатқызады. Сол себепті ол елдерде «фольклор» сөзімен қатар көбінесе «этнография» сөзін қолданады, ғылымын «этнология» дейді. «Фольклор» терминімен тек халық әдебиетін, дәлірек айтқанда, халықтың ауызша туып, ауызша орындалатын шығармашылығын атау орныққан.
Мектепке дейінгі ұйымдарда халық ауыз әдебиеті үлгілерін кеңінен пайдалану бұл дегеніміз - баланың ой өрісін дамыту. Балаларға халық ауыз әдебиетін қалай үйрету керек екені туралы айтылады.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Барлығы
5-6 жастағы баланың әлеуметтік даму ситуациясы ересектермен қарымқатынас жасау ситуациясынан тыс − жеке тұлғалық түрінің пайда болуымен ерекшеленеді. Дамудың алдыңғы кезеңінде қатынас мазмұны ситуациядан тыс болады, яғни сол ситуация шеңберінен шығады. Ересек адам алты жастағы бала үшін білім көзі болып қана қоймай, сонымен қатар әлеуметтік қарымқатынастардың, адамның іс-әрекетінің мәні мен нормалары жөніндегі білім көзі де болып табылады. Бала қарым-қатынас, моральдық нормалар жайлы сұрақтар қоя бастайды. Бұл жастағы бала өз күйзелісін, пікірі мен бағалауды ересектердің пікірімен ара салмағын анықтай алады. Мұндай қатынастың басты себебі – өзара түсіністік пен әсерлену. 5-6 жаста сюжеттік-рөлдік ойындар өзінің кемеліне жетіп, толысады.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Балалардың тілдік құзіреттілігі 5-6 қалай дамиды сол жайлы іс тәжірибеден келтірілген мысалдар.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Аннотация к проекту.
Экологический проект "Наш огород"развивает интерес к представителям растительного мира,воспитывает любовь к природе,развивает исследовательскую деятельность. Эколого-развивающая среда служит не только объектом и средством деятельности ребёнка,но и позволяет формировать познавательные интересы,формируют предпосылки поисковой деятельности. Трудовая деятельность может стать,с одной стороны,тем связующим звеном,которое обеспечивает взаимодействие человека с миром природы,а с другой-система образующим началом при ознакомлении детей с окружающим миром.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Белгілерді кескінді бейнелерге түрлендіре отырып, мнемокестелермен, модельдермен және тірек үлгілермен жұмыс істеуге және әдістер мен тәсілдерді игеруге дағдыландыру, оқыту уақытын қысқарту.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
логопедам, воспитателям,молодым специалистам
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
тәрбиешілерге көмек
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Что за прелесть эти сказки!
А. С. Пушкин
Все мы верим в детстве в сказки. Многие из нас не перестают верить в них, и став взрослыми.
А некоторые продолжают в них жить всю свою жизнь…
Введение
Когда жизнь становится сказкой
В воспитании детей трудно переоценить значение сказки — это не только кладезь народной мудрости, но и неисчерпаемый источник развития эмоциональной сферы и творческого потенциала каждого ребенка.
С.Я. Маршак считал: «…у сказки есть счастливая возможность перелетать через пропасти, охватывать бесконечные пространства, сталкивать различные времена, сочетать самые крупные вещи с вещами самыми маленькими, преодолевать непреодолимые препятствия. Если сказка потеряет свой великий оптимизм, она сразу лишится всего: и мудрости, и чувства справедливости, и дара воображения и творчества.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Жас маман
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Молодым спец
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Көмекші құралда мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық ойлау, қабылдау, есте сақтау қабілетін, сөйлеу тілін, фонематикалық есту қабілетін дамытуға арналған және қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру кезінде қолданылатын дидактикалық ойындар жинақталған. Сонымен қатар автордың жеке іс-тәжірибесінен үлгілер көрсетілген.
Көмекші құрал мектеп жасына дейінгі балалардың жан-жақты дамуына бағытталған түрлі жұмыстарды жүргізу үшін тәрбиешілерге практикалық көмекші құралы ретінде қолданылуға ұсынылады.
Көмекші құрал мектеп жасына дейінгі барлық жастағы топтармен жұмыс жүргізуге пайдаланылуға арналған.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Ананы құрмет тұтуға қастерлеуге,тіл алғыш болуға тәрбиелеу.Балалардың тілін дамыту,мәнерлеп айтуға машықтандыру.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Балаларға денені шынықтырудың пайдасын,адамның дені сау сергек болуына көмектесетінін түсіндіру.Балалардың көтеріңкі көңіл-күйде болуын қалыптастыру,сайыстың шарттарына деген қызығушылықтарын арттыру.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Спорттық жарыстарға қызығушылықтарын арттыру.Ата-аналарының балабақшамен тығыз байланысын дұрыс жолға қою және ойындарға ата-аналардың белсенен қатысып,нәтижелі болатындығына көз жеткізу.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Адамның басты байлығы денсаулық.Балаларға және ата-аналарға денсаулықты сақтап,салауатты өмір салтын ұстануға дағдыландыру.Отбасымен балабақша арасындағы қарым-қатынасты нығайту.Салауатты өмір сүруге тәрбиелеу
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған тәрбиешілерге әдістемелік көмек беретін авторлық туынды
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
1
2