Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Осы аптаның ең үздік материалдары

11 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
historical and cultural monuments of the Saryarka steppe
990 тг
Елеуова Гульжанат Сагынбаевна
22 Қаңтар 2025
22
0
"Historical and cultural monuments in the Saryarka steppe" has been studied and written in detail. He studied ancient mausoleums, historical and cultural places located along the Saryarka steppes. The mausoleum of great people who contributed to the formation of the Kazakh country has been inherited by generations. In the yellow field of Saryarka, the ancient mausoleums, which reveal the history of the country, have become historical monuments of the country. The mausoleum of Joshi Khan, Kunanbai Mosque, Karkabat Ana, Dombaul, Alasha Khan, Bukhar Zhyrau Mausoleum, Bolgan Ana Mausoleum, Agybai Konyrbayuly Mausoleum, the historical and cultural center of the first president in the city of Temirtau, Karaganda, Ulytau, Zhezkazgan region, which are legendary in our country. He was able to deeply research and write about not only the monument, but also the basis for the formation of the generations of the entire Kazakh nation. In the future, there is a plan to continue "Historical and cultural monuments in the Saryarka steppe" as a tourism industry and introduce our country's cultural and historical monuments to the world public. He was able to write about the development of internal and external tourism and that he would contribute to the Kazakh country as a citizen.
Шет тілі
Ғылыми жұмыстар
11 сынып
Historical and cultural monuments of the Saryarka steppe
990 тг
Елеуова Гульжанат Сагынбаевна
22 Қаңтар 2025
10
0
"Historical and cultural monuments in the Saryarka steppe" has been studied and written in detail. He studied ancient mausoleums, historical and cultural places located along the Saryarka steppes. The mausoleum of great people who contributed to the formation of the Kazakh country has been inherited by generations. In the yellow field of Saryarka, the ancient mausoleums, which reveal the history of the country, have become historical monuments of the country. The mausoleum of Joshi Khan, Kunanbai Mosque, Karkabat Ana, Dombaul, Alasha Khan, Bukhar Zhyrau Mausoleum, Bolgan Ana Mausoleum, Agybai Konyrbayuly Mausoleum, the historical and cultural center of the first president in the city of Temirtau, Karaganda, Ulytau, Zhezkazgan region, which are legendary in our country. He was able to deeply research and write about not only the monument, but also the basis for the formation of the generations of the entire Kazakh nation. In the future, there is a plan to continue "Historical and cultural monuments in the Saryarka steppe" as a tourism industry and introduce our country's cultural and historical monuments to the world public. He was able to write about the development of internal and external tourism and that he would contribute to the Kazakh country as a citizen.
Шет тілі
Ғылыми жұмыстар
11 сынып
Historical and cultural monuments of the Saryarka steppe
990 тг
Елеуова Гульжанат Сагынбаевна
22 Қаңтар 2025
12
0
"Historical and cultural monuments in the Saryarka steppe" has been studied and written in detail. He studied ancient mausoleums, historical and cultural places located along the Saryarka steppes. The mausoleum of great people who contributed to the formation of the Kazakh country has been inherited by generations. In the yellow field of Saryarka, the ancient mausoleums, which reveal the history of the country, have become historical monuments of the country. The mausoleum of Joshi Khan, Kunanbai Mosque, Karkabat Ana, Dombaul, Alasha Khan, Bukhar Zhyrau Mausoleum, Bolgan Ana Mausoleum, Agybai Konyrbayuly Mausoleum, the historical and cultural center of the first president in the city of Temirtau, Karaganda, Ulytau, Zhezkazgan region, which are legendary in our country. He was able to deeply research and write about not only the monument, but also the basis for the formation of the generations of the entire Kazakh nation. In the future, there is a plan to continue "Historical and cultural monuments in the Saryarka steppe" as a tourism industry and introduce our country's cultural and historical monuments to the world public. He was able to write about the development of internal and external tourism and that he would contribute to the Kazakh country as a citizen.
Шет тілі
Ғылыми жұмыстар
11 сынып
ACTION Calendar Thematic Plan for grade 11 «А»
990 тг
Елеуова Гульжанат Сагынбаевна
22 Қаңтар 2025
15
0
Calendar Thematic Plan for grade 11 «А» within the framework of updating the secondary education content 2024-2025 academic year
Шет тілі
Барлығы
11 сынып
LP Action 11th grade, 3rd term
990 тг
Елеуова Гульжанат Сагынбаевна
22 Қаңтар 2025
15
0
11.1.1.8 - develop intercultural awareness through reading and discussion 11.2.4.1 - understand implied meaning in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics, including talk on a growing range of unfamiliar topics 11.3.7.1 - use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of familiar and some unfamiliar general and curricular topics
Шет тілі
Сабақ жоспары
11 сынып
Қазақ елі тарихы ұлттық құндылығы
990 тг
Дайырбек Маржан
19 Қаңтар 2025
72
0
Қазақ елі: Ұлы Даланың мәңгілік мұрасы
Мектептен тыс мекемелер
Мақала
11 сынып
Тіл құндылығы- ұлт құндылығы
990 тг
Дайырбек Маржан
19 Қаңтар 2025
74
0
Тіл – Ұлттың Қазынасы Тіл – әрбір ұлттың мәдениетінің, болмысының, тарихының айнасы. Ол – халықтың баға жетпес байлығы, өткені мен болашағының алтын көпірі. Әлемде қанша ұлт болса, сонша тіл бар, және әрбір тіл өзінің даралығы мен маңыздылығымен ерекшеленеді.
Мектептен тыс мекемелер
Мақала
11 сынып
Полипептидтер құрылымын анықтау. Практикалық жұмыс №8 «Денатурация және ақуыздардың түсті реакциялары»
990 тг
Сабденова Айнур Абдихановна
17 Қаңтар 2025
81
0
Пәні: Химия Бөлім: Мектеп: А.Байтұрсынов атындағы №5 ЖОМ Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Cабденова Айнур Сынып: 11 Қатысқан оқушы саны: Қатыспаған оқушы саны: Сабақтың тақырыбы Полипептидтер құрылымын анықтау. Практикалық жұмыс №8 «Денатурация және ақуыздардың түсті реакциялары» Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 11.5.1.24 - гидролиз реакциясы бойынша берілген деректер негізінде полипептидтің құрамын анықтау; 11.5.1.25 - ақуызға сапалық реакцияларды тәжірибе жүзінде жасау; 11.5.1.26 - ақуыздардың денатурациясы реакциясын тәжірибе жүзінде жасау Сабақтың мақсаты • Аминқышқыл молекуласына сәйкес құрылымдарын айқындайды; • Пептидтегі аминқышқылдардың ретін анықтайды; • Ақуыздарды, олардың құрамындағы аминқышқылдарын сапалы және сандық талдау жасайды; • Ақуыздың денатурациялану ұғымын меңгереді; • Қайтымды және қайтымсыз денетурацияға алып келетінін талқылайды. Бағалау критерилері • Гидролиз реакциясы бойынша берілген деректер негізінде полипептидтің құрамын анықтайды • Ақуызға сапалық реакцияларды тәжірибе жүзінде жасайды; • Ақуыздардың денатурациясы реакциясын тәжірибе жүзінде жасайды Ойлау дағдыларын деңгейі Білу, түсіну және қолдану Сабақ барысы Сабақтың кезеңі/ уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар 3 мин «Ұйымдастыру бөлімі» 1.Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу, түрлі-түсті стикерлер пайдалану. Оқушылар тақтаға ілінген түрлі-түсті стикерлерді таңдайды,стикердің артында құпия сөздер бар,сол сөздер арқылы 3 топқа бөлінеді. 1. Пептид 2. Полипептид 3. Кератин Мұғалімнің кері байланысы Суреттер бейнеленген қима қағаздар топтамасы 3 мин «Өткенді еске түсіру бөлімі» арқылы үй тапсырмасы мен жаңа сабақты байланыстырады. Cурет пен тұжырымдарды зерделеңіз. Ақуыздың бірінші, екінші, үшінші және төртінші реттік құрылымдарын сәйкестендіріңіздер: Дескриптор: Білім алушы: • Ақуыздың бірінші,екінші,үшінші реттік құрылымдарын ажыратады. • Ақуыз қасиеттерін аминқышқылдарының құрамы мен құрылысын сипаттайды. Қосымша 1 2 мин «Аминқышқылдарын басқару бөлімі» Аминқышқыл молекуласын А деп белгілеп, қосылыстар атауларын сәйкес құрылымдарымен сәйкестендіруге тапсырма беріледі. Тапсырма 1 Аминқышқыл молекуласын А деп белгілеп, қосылыстар атауларын сәйкес құрылымдарымен сәйкестендір. Дескриптор: Білім алушы: • Аминқышқыл молекуласын құрылымдарымен сәйкестендір Қосымша 2 11.5.1.24 - гидролиз реакциясы бойынша берілген деректер негізінде полипептидтің құрамын анықтау; Негізгі бөлім 5 мин «Тарихи бөлім» Жеке жұмыс. Оқушыларға полипептидтердің құрылым формуласын ұсынып, бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір гексапептидтің гидролизін аяқтауды ұсынамын.Гидролиз өнімдері және дипептид, трипептид атаулары көрсетілген полипептидтер гидролизі үдерісін сипаттайды. N-шетіндегі, С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады. Бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір гексапептидтің гидролизі: І. Пептидтегі аминқышқылдардың ретін анықтаңыз. [Glu ]-[ ]-[ ]-[ ]-[ ]-[ ] ІІ. N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:__________ ІІІ. С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:__________ Дескриптор: Білім алушы: •Бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір гексапептидтің гидролизін аяқтайды; •N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады; •С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады. Қосымша 3 ЕБҚ 5 мин Жеке жұмыс. Оқыту формасы немесе қарапайым әдіс (сурет) қолданып полипептидтік тізбекті ретімен орналастыруды сураймын. Полипептидтік тізбекті ретімен орналастыр. Gly – Thr – Phe – Ala – Ser – Ileu ІІ. N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:__________ ІІІ. С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:__________ Дескриптор: Білім алушы: • Бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір полипептидтік тізбекті ретімен орналастырыды ; • N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады; • С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады. Қосымша 4 11.5.1.25 - ақуызға сапалық реакцияларды тәжірибе жүзінде жасау; 10 мин «Ақуыз бөлімі» Ұжымдық жұмыс Биологиялық сұйықтықтар мен ерітінділерде ақуыздың болуын дәлелдеу үшін, сонымен қатар әр түрлі табиғи ақуыздардың аминқышқыл құрамын анықтау үшін түсті реакциялар қолданылады. Олар ақуыздарды, олардың құрамындағы аминқышқылдарын сапалы және сандық талдау үшін қолданылады. Оқушылар ақуыз денатурациясы мәтінін оқып танысады. Ой қозғау: • Ақуыздардың түсті реаацияларын білудің қандай практикалық маңызы бар? • Денатурация дегеніміз не? • Дeнатурaция қай жaғдaйда бoлaды? • Ақуыздарды анықтаудың қандай екі түсті реакциясын білесің? • Жоғарыда көрсетілген әдістерді сипатта, ақуыздарды анықтау үшін практикалық жұмысты қалай өткізуге болады? Реакция өту үшін қандай жағдай қажет? Өзара бағалауды топ оқушылары жүргізеді, өз жұмысы бойынша қорытынды жасайды АКТ 5 мин «Практикалық бөлім» Топтық жұмыс Нәруыздардың сапалық реакцияларына практикалық жұмыс беріледі.Нұсқаулық бойынша жұмыс жүргізіп, таныстырып қорытынды жасайды. Оқушыларды 6 топқа бөліп, практикалық жұмыстың нұсқаулығын тарату. Мұғалім оқушылар жұмысын бақылап, қажет топтарға қолдау көрсетеді 1-топ: Биуерт реакциясы 2-топ: Цистеин реакциясы 3-топ: Ксантопротеин реакциясы 4-топ: қыздырғандағы денатурация 5-топ:күкірт қышқылымен денатурация 6-топ:ауыр металл тұзымен (мыс (ІІ) сульфаты ерітіндісі) денатурация Оқушылар жұмыстарын жасап болып әр топ өз жұмысын 2 минут қана уақыт ішінде таныстырады Қосымша 5 11.5.1.26 - ақуыздардың денатурациясы реакциясын тәжірибе жүзінде жасау Функционалдық cауаттылық тапсырмаcы 7 мин «Аминқышқылдардың қасиеттері және қолданылуы бөлімі» Жұптық жұмыс. Kератинді түзету туралы білімдерін шыңдап, бір тал шаш құрамында қанша кератин болатындығын, ол ақуыздың нешінші құрылымға ие екенін талдап, себебін түсіндіреді. Кератинді түзетудің артықшылықтары мен кемшіліктерін атайды. Сипаты: Мәнмәтін Мазмұны Жеке тұлғалық Құзіреттілігі Құбылыстарды ғылыми тұрғыдан түсіндіру Білімнің типі Процедуралық Деңгейі Орташа Тапсырманың түрі Ашық Адамдар өз ерекшеліктерін айқындау үшін шаштарын не түзетеді, не бұйралайды. Mұғалімнің кері байланысы Қосымша 6 2 мин Білімді қолдануға жазбаша тапсырма беріледі Қосылыстардың қайсысы ақуызды қайтымды және қайтымсыз денетурацияға алып келетінін анықта. NaCl H2SO4 CH3OH NH4NO3 Pb(NO3)2 Дескриптор: Білім алушы: • Қайтымды және қайтымсыз денетурацияға алып келетінін анықтайды Сабақтың соңы 3 мин «Эстафета бөлімі» Бұған үш минуттай уақыт бөлінеді. Мұғалім нөмірленген үш парақ дайындап, оларды әр топқа береді. Оқушылар рефлексия орындаған тапсырмасы бойынша рефлексия жасайды. Белгі бойынша оқушылар оқып-үйренгенін (оқиғаларды, фактілерді, олардың мерзімдерін) жазып, үндеместен бір-біріне жылжытып отырады (бір-бірін қайталамауы тиіс). Қай топ неғұрлым толық, нақты, анық жауап бергенін мұғалім анықтап, жеңімпаздарды белгілейді. Mұғалімнің кері байланысы Қосымша 1 Cурет пен тұжырымдарды зерделеңіз. Ақуыздың бірінші, екінші, үшінші және төртінші реттік құрылымдарын сәйкестендіріңіздер: 1 Бастапқы құрылым a A Бірнеше суббірліктен тұратын ақуыздарда әрбір суббірліктің арасында болатын, ковалентті емес байланыстармен байланысқан кеңістіктік қатынастар. 2 Екінші құрылым b B Көптеген белоктар аминқышқылдарының ұзын тізбегі емес, керісінше спираль немесе парақ түрінде бүктелген аймақтарға ие. 3 Үшіншілік құрылым c C Екінші құрылымның бүктелген аймақтары, өз кезегінде, бүктеліп, неғұрлым ықшам құрылымдарға жиналуы мүмкін. Бұл соңғы қатпар ақуызға өлшемді пішін береді. 4 Төрттік құрылым d D Бұл полипептидтік тізбекте әр түрлі амин қышқылдарының орналасу реттілігін айтады. Бұл реттілік аталған ақуызды кодтайтын ДНҚ тізбегімен берілген. 1 _____ , ______ 2 _____ , ______ 3 _____ , ______ 4 _____ , ______ Қосымша 2 Қосымша 3 Нәтижесінде бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір гексапептидтің гидролизін аяқтаңыз: аланин (Ala), глутамин қышқылы (Glu), глицин (Gly), лейцин (Leu) және серин (Ser), сәйкесінше, 2:1:1:1:1 қатынасында. Бұл пептидтің ішінара гидролизі келесі үзінділерді түзеді: Ala-Ala, Gly-Ala, Glu -Gly, Ala-Ser-Leu. І. Пептидтегі аминқышқылдардың ретін анықтаңыз. [Glu ]-[ ]-[ ]-[ ]-[ ]-[ ] _________________________________________________________________________________________________ ІІ. N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:____________ ІІІ. С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:____________ Дескриптор: Білім алушы: • Бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір гексапептидтің гидролизін аяқтайды; • N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады; • С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады. Қосымша 4 ЕБҚ І. Полипептидтік тізбекті ретімен орналастыр: Gly – Thr – Phe – Ala – Ser – Ileu ІІ. N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:____________ ІІІ. С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазыңыз:____________ Дескриптор: Білім алушы: • Бес түрлі аминқышқыл түзген белгілі бір полипептидтік тізбекті ретімен орналастырыды ; • N-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады; • С-шетіндегі аминқышқылдар үшін қысқартылған таңбаны жазады. Қосымша 5 Практикалық жұмыс I.Нәруыздардың сапалық реакциялары. 1. Биурет реакциясы. Нәруыздың молекуласындағы пептидтік байланыстардың болуын сілті қатысында мыс (II) сульфатының аз мөлшерімен әсер еткен кезде күлгін түске боялуымен дәлелденеді. 2. Цистеин реакциясы. Құрамында күкірті барα-аминқышқылдарын анықтауға арналған реакция жұмыртқа белогының ертіндісінің натрий гидроксидінің 20% ерітіндісі және қорғасын (II) ацетатының ертіндісімен қайнатқан кезде сұр-қара тұнба түзілуі байқалады. 3. Құрамында ароматтық радикалдары бар a-аминқышқылдарын анықтауға арналған ксантопротеиндік реакция. Концентрленген азот қышқылын тауық / сиыр етіннің бір бөлігіне тамызған кезде сары бояу пайда болады. II. Жұмыртқа белогының денатурациясы: 1. Қыздыру кезінде. 2. Күкірт қышқылының ертіндісімен әсер еткен кезде. 3. Ауыр металдардың тұздарымен (мыс (II)сульфатымен)әсер еткен кезде. Нәруыздың қайтымды және қайтымсыз денатурациясы түсінігіне анықтама беріңіз. Тәжірибе нәтижелері № Әдісі нәтиже қорытынды 1 Биурет реакциясы Бірдей көлемдегі ақуыз ерітіндісі мен натрий гидроксиді ерітіндісі бар сынауыққа мыс (II) сульфатынан бірнеше тамшы тамызыңыз. 2 Ксантопротеин реакциясы Сынауықтағы 2мл ақуыз ерітндісіне бір тамшы концентрлі азот қышқылынан тамызыңыз 3 Цистеин реакциясы Ақуыз жанғанда өзіне тән «мүйіз иісі» иіс бөледі. Мұны жібек кіпті жағу арқылы немесе құс қауырсынын жағып Ақуыз құрамындағы бұл элементті келесі әдіспен дәлелдеуге болады. Ақуыз ерітіндісіне бурдей көлемде сілті қосып қыздырады да бірнеше тамшы қорғасын ацетаты ерітіндісінен тамызады. 4 Денатурация ақуыз ерітіндісін жанарғыда қыздырыңыз 5 ақуыз ерітіндісіне бірнеше тамшы мыс купоросы немесе қорғасын ацетаты ерітіндісінен тамызыңыз 6 ақуыз ерітіндісіне бірнеше тамшы күкірт қышқылы ерітіндісінен тамызыңыз Функционалдық сауаттылық Қосымша 6 Сипаты: Мәнмәтін Мазмұны Жеке тұлғалық Құзіреттілігі Құбылыстарды ғылыми тұрғыдан түсіндіру Білімнің типі Процедуралық Деңгейі Орташа Тапсырманың түрі Ашық Шаштың 90 пайызы кератиннің тығыз ақуызынан тұрады. Егер шашыңыз бұйра болса, оны бір күні түзеткіңіз келеді. Сол кезде көмекке келетін арнайы салондық процедуралар бар. Тіпті, шашыңызға химиялық бұйра салсаңыз да, оны қайтадан түзетіп бере алады. 1. Сондай процедуралардың бірі – шашты кератинді түзету. Ендеше, кератинді түзету туралы не білеміз? _________________________________________________________________________________________________ 2. Бір тал шашта қанша кератин болады? ________________________________________________________________ 3. Нешінші ақуыздық құрылымға ие? __________________________________________________________________ себебін түсіндір: __________________________________________________________________________________ 4. Кератинді түзетудің: қ/с Артықшылықтары Кемшіліктері 1 Шашыңыз жылтырап, жұмсақ бола түседі Шаш түзететін құрал құрамының кей компоненттеріне аллергиялық реакция болуы мүмкін 2 Шаш үлгіңіз қатты желдің өзінде бастапқы күйін сақтайды Уақыт өте шаштың ұштары сына бастайды 3 Шаштың электрленуін ұмытасыз. Шаштың көлемі жоғалады 4 Шашыңыз тез таралады Егер шашыңыз көп түсетін болса, кератинді түзету жасауға болмайды.
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
Бакыбаев Курмангази Турсынбаевич
990 тг
Бакыбаев Курмангази Турсынбаевич
14 Қаңтар 2025
39
0
Қысқа мерзімді жоспары Бөлім Мобильді қосымшалар Педагогтың аты-жөні Бакыбаев Курмангази Турсынбаевич Күні: 13.01.2025ж. Сынып 11 Ә Қатысушалыр саны Қатыспағандар саны Сабақтың тақырыбы: Мобильді қосымшалардың конструкторлары және мобильді қосымшаларды әзірлеу ортасы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 10.1.4.1 конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасыныың интерфейсін құру Сабақтың мақсаты: - Мобильді қосымшаларды жасау платформаларының қосымшаны жасау тәсілдері бойынша ажыратады - Мобильді қосымшалардың конструкторларын анықтайды - MIT App Inventor функционалдық ортасын бағалайды. Бағалау критерийлері - Мобильді қосымшаларды жасау платформаларының қосымшаны жасау тәсілдері бойынша ажырата алады - Мобильді қосымшалардың конструкторларын анықтай алады - MIT App Inventor функционалдық ортасын бағалай алады. Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану Сабақтың барысы: Сабақтың кезені/ уақыт Педагогтың әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Қызығушылықты ояту: «Досыңа тілек» әдісі Өткен тақырыпты пысықтау: 1. Қандай жағдайда FreeDEXpano программасын, ал қандай жағдайда freeDEXpano GUI программасын қолданған дұрыс. 2. freeDEXpano GUI программасының артықшылықтары мен кемшіліктерін ата 3. freeDEXpano мен freeDEXpano GUI программаларын салыстыр. Ой қозғау арқылы жаңа тақырыпты ашу Презентациядан суреттер беріледі, суреттер бойынша сұрақтар қойылады. Сабақтың тақырыбы: Мобильді қосымшалардың конструкторлары және мобильді қосымшаларды әзірлеу ортасы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 10.1.4.1 конструкторде ыңғайлы мобильдік қосымшасыныың интерфейсін құру Бағалау критерийлері: - Мобильді қосымшаларды жасау платформаларының қосымшаны жасау тәсілдері бойынша ажырата алады - Мобильді қосымшалардың конструкторларын анықтай алады - MIT App Inventor функционалдық ортасын бағалай алады. 1.Мұғаліммен амандасады. Сабаққа көңілді қатысады Дескриптор: -талдау жасайды -сұраққа жауап береді Сұрақтарға жауап береді Тақырыпты ашады танысады Мұғалімнің кері байланысы. Ауызша бағалау, мадақтау Дәптер, оқулық Сабақтың ортасы Жаңа сабақты түсіндіру 1-тапсырма: Интернет желісінің ресурстарын қолданып, мобильді қосымшалардың танымал 10 конструкторының тізімін жаса. Нәтижесін кесте түрінде жазыңдар. Ресурс Мүмкіндіктер Құны 2-тапсырма: Интернет желісінің ресурстарын қолданып, мобильді қосымшаларды әзірлеудің ең танымал шоғырландырылған ортасының тізімін жаса. Нәтижесін кесте түрінде жазыңдар. Ресурс Мүмкіндіктер Құны 3-тапсырма: MIT App Inventor функционалдық ортасын бағала. Бұл ортада қандай компоненттер бар? Осы компоненттердің негізінде қандай қосымшаларды құруға болады? Жазыңдар. Дескриптор. -ресурстарды анықтайды -мүмкіндіктерін жазады -құнын жазады Дескриптор. -ресурстарды анықтайды -мүмкіндіктерін жазады -құнын жазады Дескриптор. -бағалайды -компоненттерді анықтайды Стикерлер арқылы өзін-өзі бағалау Стикерлер арқылы бірін-бірі бағалау Мұғалімнің кері байланысы ауызша бағалау Жұмыс дәптері Оқулық Оқулық, дәптер Сабақтың соңы Сабақты қорытындылау: сұрақ-жауап: 1. «Мобильді қосымшалардың конструкторы» дегеніміз не? 2. Конструктор мобильді қосымшаларды әзірлеу ортасынан несімен ерекшеленеді? Кері байланыс: «++, ?» арқылы кері байланыс жүргізу. Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді Кері байланыс жасайды Мұғалімнің кері байланысы ауызша бағалау Оқулық Үйге тапсырма 1. MIT App Inventor-дың көмегімен қосымшаға қолданушы интерфейсінің қандай компоненттерін орналастыруға болады? 2. Screen, Батырма, Жазба, Мәтін компоненттері үшін «Компоненттер мен олардың қасиеттері» кестесін толтыр. Кестеде компоненттің 5 негізгі қасиеті мен мүмкін мәндерін көрсет. Жазып алады Күнделік
Информатика
Сабақ жоспары
11 сынып
Мобильді қосымшалардың конструкторлары және мобильді қосымшаларды әзірлеу ортасы
990 тг
Бакыбаев Курмангази Турсынбаевич
14 Қаңтар 2025
71
0
Жаңа сабақты түсіндіру 1-тапсырма: Интернет желісінің ресурстарын қолданып, мобильді қосымшалардың танымал 10 конструкторының тізімін жаса. Нәтижесін кесте түрінде жазыңдар. Ресурс Мүмкіндіктер Құны 2-тапсырма: Интернет желісінің ресурстарын қолданып, мобильді қосымшаларды әзірлеудің ең танымал шоғырландырылған ортасының тізімін жаса. Нәтижесін кесте түрінде жазыңдар. Ресурс Мүмкіндіктер Құны 3-тапсырма: MIT App Inventor функционалдық ортасын бағала. Бұл ортада қандай компоненттер бар? Осы компоненттердің негізінде қандай қосымшаларды құруға болады? Жазыңдар.
Информатика
Сабақ жоспары
11 сынып
"Жастар әдебиеті: Б.Соқпақбаев шығармашылығының ұрпақтарға әсері"
990 тг
Алипбаева Фариза Жанабиловна
13 Қаңтар 2025
25
1
Б.Соқпақбаев – қазақ балалар әдебиетінің классигі, шығармашылығының терең мәні мен мазмұны әрбір оқырманға адамгершілік, мейірімділік және өмірдің шындықтарын ұғындыруға бағытталған. Жазушының туындылары, әсіресе жастарға арналған шығармалары, көпшілік оқырмандардың санасында терең із қалдырды. Оның шығармаларының басты ерекшелігі — ұрпақтар сабақтастығын, адамдық ізгілік құндылықтарын насихаттау арқылы жастарға тәрбие беріп, оларды өмірдің қиындықтары мен шындықтарын қабылдауға шақырады. Осы баяндаманың мақсаты — Б.Соқпақбаевтың шығармашылығының жастарға әсерін, оның тәрбиелік мәнін және қазақ әдебиетіндегі орнына терең тоқталу.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
11 сынып
С.Жүнісов «Заманай мен Аманай» повесі
990 тг
Алипбаева Фариза Жанабиловна
13 Қаңтар 2025
52
0
Студенттерге С.Жүнісовтың «Заманай мен Аманай» повесінің негізгі мазмұны, тақырыбы, идеясы туралы түсінік беру. Повестің композициялық құрылымы мен кейіпкерлер арасындағы конфликтті талқылау. • Шығарманың тақырыбы мен идеясына талдау жасау. • Кейіпкерлердің мінез-құлқын түсіну. • Шығармашылық ойлау және өз пікірін білдіру. • Топтық жұмыс дағдыларын дамыту. • Әдеби шығармаларды қоғаммен байланыстыру. • Сыни ойлау және шығармаларға баға беру. • Жазу дағдыларын жетілдіру. • Моральдық құндылықтарды түсіну.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
11 сынып
С.Балғабаев «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасы
990 тг
Алипбаева Фариза Жанабиловна
13 Қаңтар 2025
25
0
Студенттерге С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» шығармасын таныстыру, оның мазмұнын, негізгі идеяларын, тақырыптық аясын түсіндіру.Шығарманы терең талдау, кейіпкерлерді түсіну. • Шығарманы қазіргі қоғаммен байланыстырып талдау. • Кейіпкерлерді шығармашылық түрде сипаттау. • Өз пікірін жүйелі түрде білдіру. • Эссе немесе пікір жазу. • Шығарманың құрылымын және мазмұнын сараптау. • Қоғамдық мәселелер мен адамгершілік құндылықтарды бағалау. • Шығарманы зерттеп, салыстыру
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
11 сынып
Қадір Мырзалиев «Қызыл кітап» коэмасы
990 тг
Алипбаева Фариза Жанабиловна
13 Қаңтар 2025
39
0
• Қадір Мырзалиевтің «Қызыл кітап» поэмасының мазмұнын терең меңгерту • Поэманың негізгі идеясы мен тақырыбын түсіндіру. • Қызыл кітапқа енген сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктер туралы ғылыми
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
11 сынып
Ж.Бөдеш «Жалғыз» поэмасы
990 тг
Алипбаева Фариза Жанабиловна
13 Қаңтар 2025
30
0
Поэма философиялық ойларды терең қозғап, адамның жалғыздығы, қоғамдағы орны мен адамгершілік құндылықтарын талдайды. Бұл оқырманды ойландырып, қоғам мен тұлғаның байланысын түсінуге көмектеседі
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
11 сынып
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ ҰЛТТЫҚ РУХТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ РӨЛІ
990 тг
Дәулетхан Бердігүл Дәулетханқызы
30 Желтоқсан 2024
119
0
Екінші дүниежүзілік соғыста қазақтың ерлігі мен батырлығын, соғыс өнері мен техникасын игере алатындығын батыр Бауыржан Момышұлы айқын дәлелдеп берді. Осы сұрапыл соғысты басынан аяғына дейін өткеріп, қаны мен терін төккен, от пен оқтың ортасында қан кешкен, батальон командирінен дивизия командиріне дейін көтерілген, соғыстан кейін Кеңес Армиясы Бас штабының жанындағы Жоғары әскери Академияны аяқтап, әскери академияда сабақ берген Бауыржан Момышұлы еді. Бауыржан Момышұлы – қазақ елінің маңдайына біткен дара тұлға. Оның тұлғасы батырлық пен жазушылық қырынан ғана шектелмейді. Сондықтан да халық қаһарманы Бауыржан Момышұлының азаматтық, шығармашылық әлемін жан-жақтан тануға тырысамыз. Ол – қазақтың намысы, рухы, қазақтың ұлттық ар-ұжданы.
Қазақстан тарихы
Мақала
11 сынып
Әлімжеттік неге тоқтамайды?
990 тг
Күнес Меруерт
23 Желтоқсан 2024
41
0
Мақала қазіргі қоғамның мәселелері туралы.Мектеп оқушыларының арасындағы түсініспеушіліктерді қалай шешуге болатындығы қамтылған.
Адам және қоғам
Мақала
11 сынып
Тәубенің зоры-Тәуелсіздік
990 тг
Тойғанбек Ақбота Бақытнұрқызы
14 Желтоқсан 2024
62
0
“Тәубенің зоры – Тәуелсіздік” мақаласының мазмұны: Бұл мақалада тәуелсіздіктің қазақ халқы үшін маңызы мен оның тарихи негіздері баяндалады. Автор Тәуелсіздікке жету жолындағы халқымыздың күреске толы тарихына тоқталып, өткенге тәубе ету қажеттігін айтады. Мақала Желтоқсан көтерілісінен бастап, Алаш қайраткерлерінің азаттық жолындағы еңбегіне дейінгі маңызды оқиғаларды сипаттайды. Сонымен қатар, тәуелсіздік ұғымы тек еркіндік емес, оны сақтау жолындағы еңбек пен жауапкершілік екені атап көрсетілген. Автор ұрпақтарға тәуелсіздікті құрметтеп, ұлттық болмысты сақтай отырып, оны нығайту керектігін баса айтады. Мақала тарихты құрметтеуге, азаттықтың құнын түсінуге және тәуелсіздікті сақтау жолындағы халықтың бірлігіне шақырады.
Әлеуметтану
Мақала
11 сынып
Дінтану ашық сабағы
990 тг
Медеу Айша Дінмұхамеджанқызы
12 Желтоқсан 2024
50
0
Дінтану — діндер мен олардың тарихы, философиясы, мәдениеті, ілімдері және әлеуметтік рөлдері туралы ғылым. Бұл сала діндердің негізгі концепциялары мен олардың қоғамдағы, мәдениеттегі, жеке тұлға мен әлеуметтік өмірдегі орнына қатысты терең зерттеулер жүргізеді. Дінтану пәні діндер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды, діни тәжірибелер мен нанымдарды қарастырады. Дінтанудың негізгі бағыттары: 1. Діндердің тарихы — әртүрлі діндердің пайда болуы, дамуы және олардың қоғамға әсері. 2. Діннің философиясы — діннің негізін қалаған ойлар, ді
Дінтану
Конспект
11 сынып
Отбасының ынтымақты да бірлесіп жасаған кәсібі – табыс пен берекенің көрінісі.
990 тг
Мирамова Гүлсана Батырбекқызы
11 Желтоқсан 2024
53
0
Отбасының ынтымақты да бірлесіп жасаған кәсібі – табыс пен берекенің көрінісі.Менің анам: Тамабаева Индира. Ақтөбе қаласының тумасы. Мамандығы – мейірбике. Анам өте еңбекқор, өз ісінің хас маманы. Қазіргі таңда бала тәрбиесімен үйде отыр. Ал, әкем – Уалитханов Батырбек, Атырау облысының тумасы. Вахталық жұмыста жүргізуші қызметін атқарады. Мен үшін өмірлік ұстаздарым – ата-анам. Олар менің ең үлкен үлгі тұтар тұлғаларым, мақтанышым әрі баға жетпес байлығым. Ата-анам үй жағдайында шағын кәсіппен айналысады. Бұл – отбасылық бөдене шаруашылығы. Осы тұста “Бөдене деген не?” деген сұрақ туындауы мүмкін. Бөдене деген не? Бөдене – тауықтәрізділер отрядына, қырғауылдар тұқымдасына жататын кішкентай құс. Бұл кәсіпті бастағанымызға небәрі жарты жыл ғана уақыт болды. Үй күтімін қажет ететін бұл шаруашылық үлкен еңбекті, махаббатты талап етеді. Алғашында арнайы инкубаторға бөдене жұмыртқаларын салып, олардың балапан болып шыққанын көргенімізде отбасымызбен қатты қуандық. Әкем екеуіміз бірге бөдене ұяларын жасап, кішкентай құстарға қамқорлық көрсеттік. Біздің шағын шаруашылығымыз осылай басталды. Оны біз “Отбасылық бөдене шаруашылығы” деп атадық. Бөдене жұмыртқасы – ерекше қасиеті бар диеталық өнім. Бөдене жұмыртқасының пайдасы: Бөдене жұмыртқасының адам денсаулығына тигізер пайдасы өте мол. Оның құрамындағы дәрумендер мен минералдар иммунитетті нығайтады, адамның ойлау қабілетін арттырады, ағзаны түрлі жұқпалы аурулардан қорғайды. Тіпті, тарихи деректерде Ұлы Шыңғысхан жаралы сарбаздарына бөдене жұмыртқасын ішкізіп, тез жазылуына септігін тигізгені айтылады. Бөдене жұмыртқасының негізгі пайдасы: • Бас ауруын, қан қысымының ауытқуын реттейді. • Анемиядан, тұмаудан сақтайды. • Бүйрек, өкпе, асқазан, ішек ауруларына шипа. • Ағзаны тазалап, сергітеді. • Есте сақтау қабілетін жақсартады. Бөдене өсірудің ерекшеліктері: Бөдене – ерекше күтімді қажет ететін сезімтал құс. Оның өмір сүру ортасының температурасы әрдайым тұрақты болуы керек, ал тағамы сапалы әрі құнарлы болуы шарт. Бөдене 16-17 күнде балапан басып шығарады, ал жұмыртқалары инкубаторда 16 күн тұрады. Қыста бұл шаруашылықтың шығыны көбірек болғанымен, біздің отбасымыз осы кәсіпке үлкен сүйіспеншілікпен қарайды. Біз үшін бөдене шаруашылығы – тек табыс көзі емес, сондай-ақ отбасылық ынтымақ пен еңбекқорлықтың көрінісі. Қорытындылай келе,егер денсаулығыңызды нығайтқыңыз келсе немесе түрлі аурулардың алдын алғыңыз келсе, бөдене жұмыртқасын пайдалануға кеңес беремін. Табиғаттың осы ғажайып сыйы сізге денсаулық, қуат, және сергектік сыйлайды.
Әлеуметтану
Мақала
11 сынып
Осы аптаның ең үздік материалдары