6 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104392 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104392 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Бұл әдістемелік құрал математика пәнінің негізгі әрі өмірге тікелей қатысты ұғымдары – пайыз, пропорция және қатынас бойынша есептерді құрастырудың тиімді жолдарын ұсынады. Құралдың басты мақсаты – мұғалімдерге күнделікті өмірмен байланысты тапсырмалар дайындау әдістерін көрсету, оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру және оларды практикалық ойлау дағдыларына баулу. Қазіргі білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылыққа сұраныс жоғары. Әсіресе, тұрмыстық мәселелерді математикалық тілге аударып, есеп шығара білу – оқушының өмірлік дағдыларының қалыптасуына тікелей әсер ететін маңызды білік. Осы тұрғыдан алғанда, пайыз, пропорция, қатынас тақырыптарына арналған өмірлік мазмұндағы есептер оқушыны тек формуламен жұмыс істеуге емес, нақты өмірде кездесетін сандық ақпаратты талдауға үйретеді.
Математика
Авторлық бағдарлама
6 сынып
Бұл материалда 6-сынып математика сабағында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолданудың оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудағы маңызы мен ерекшеліктері қарастырылады. АКТ арқылы сабақтар көрнекі, интерактивті әрі ойын элементтерімен байытылып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығы мен өздігінен білім алу қабілеті дамиды. Сонымен қатар, материалда АКТ құралдарын тиімді пайдалану әдістері мен мұғалімнің рөлі туралы айтылады. Қорытындысында, АКТ-ны қолдану білім сапасын жақсартуға және оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуға үлкен мүмкіндік беретіні айтылған.
Математика
Мақала
6 сынып
Бұл мақалада бүгінгі таңда аударма тіліндегі олқылықтар туралы баяндалады. Сапалы аударма жасау бұл тек бір тілді екінші тілге айналдыру емес. Бұл – тілге, мәдениетке деген құрмет. Егер бір сөз қате аударылса, оның мағынасы да өзгеріп кетеді. Мысалы, сусабынның қаптамасында «құрғақ шашқа арналған» деген сөз «құрғақ шашқа қарсы» деп жазылса, мүлде басқа мағына шығады. Осындай ұсақ қателер тұтынушыны шатастырып, қазақ тілінің беделін түсіреді.
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Бұл жоба адамды қоршаған орта жер мен теңiз қоры және мәдениет пен келешек атты екi iрi бағдарлама бойынша жүзеге асырылды. Жобаға Ұлы Жiбек жолы – Жерорта теңiзiнен Қытайға дейiн Еуразияны көктейлi өтiп жатқан керуен жолдарының тоғықан тоқсан торабы зерделенді. Ол сонау ежелгi дәуiрдегi орта ғасырдағы осы аймақтардың сауда және мәдени байланыстарының арасында қалыптасқан тұңғыш бейбiт қарым -қатынас, сырын жан-жақты зерттеп бiлудi мақсат етiлді. Ол осы Жiбек жолы көктей өтетiн елдердiң ғылыми және мәдени топтарының даму тарихын терең түсінуге мүмкіндік берді. Зерттеу жұмысының мақсаты: Ұлы Жібек жолының пайда болуын және тек сауда мен шаруашылықты дамытушы ғана емес, халықаралық қатынастар мен мәдениет таратушы жол ретінде маңызын ашып көрсету. Ұлы Жібек жолы мен оның тарихи маңызы туралы толық мағлұмат зерделеніп жинақталды. Әсіресе Ұлы Жібек жолындағы сауданың шаруашылықтың дамуына тигізген әсері жайлы деректер айтылады. Жобада Жібек жолының халықаралық мәдениеттің дамуына тигізген әсері туралы мәлімет толық көрсетілген.
Қазақстан тарихы
Мақала
6 сынып
сведения об оригами, о его видах и роли в жизни детей.
Технология
Баяндамалар, реферат
6 сынып
Бұл мақалада ағылшын тілі сабақтарында геймификация әдісін қолданудың маңызы мен тиімділігі қарастырылады. 6-сынып оқушыларының жас ерекшелігіне сәйкес ойын элементтерін пайдалану олардың қызығушылығын арттырып, тілдік дағдыларын дамытады. Мақалада геймификацияның негізгі түрлері, оның сабақтағы рөлі және практикалық мысалдары ұсынылған.
Шет тілі
Мақала
6 сынып
Күнделікті сабаққа пайдалануға арналған
Жаратылыстану
Презентация
6 сынып
• Информатика пәнінен алған білімдерін нақтылау.
• Информатика пәнін жақсы танып білуге, өзіндік жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, жауапкершілікке, адамгершілік қасиеттерін шыңдауға баулу.
Информатика
Сыныптан тыс жұмыс
6 сынып
6.1.1.1 - аз ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалысты дағдыларын қолдану
Дене шынықтыру
Барлығы
6 сынып
Қазақ тілі әдебиет пәнінен грамматикалық сауаттылықты дамытуға арналған тәсілдерді көрсету
Қазақ тілі
Мақала
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Орган музыкасы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 6.1.1.1-тыңдаған музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері,стильі және жанрларын,сонымен қатар,өнердің өзге түрлерімен байланысын анықтау:
6.1.2.1-классикалық музыка жанрлары мен түрлерін анықтау:
Музыка
Сабақ жоспары
6 сынып
«Әнші болу - арманым»
Үйірмесінің бағдарламасы
Музыка
Сабақ жоспары
6 сынып
6-сыныпқа «Музыка» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
«Музыка» пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі аптасына 1 сағат, оқу жылына 34 сағатты құрайды
Музыка
Басқа
6 сынып
6-сыныпқа арналған "Ана - өмірдің шамшырағы" атты тәрбие сағатының жоспары
Басқа
Тәрбие сағаты
6 сынып
6-сыныпқа арналған "Еңбек етсең емерсің" тақырыбында ұйымдастырылған тәрбие сағатының жоспары
Басқа
Тәрбие сағаты
6 сынып
Сөз таптары – қазақ тіліндегі сөздердің мағынасына, грамматикалық ерекшелігіне және сөйлемдегі қызметіне қарай бөлінетін топтары бар.
https://tinyurl.com/3u6ttrsx
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
6 сынып
: Аралдың су ресурстарын зерттеу, су сапасын бағалау және су экосистемасының жағдайын анықтау. Су ресурстарының ластануы мен сарқылуы мәселелерін қарастыру.
Климаттық өзгерістер: Климаттың өзгеруінің экосистемаға әсерін зерттеу. Температура, жауын-шашын, жел режимі сияқты климаттық факторлардың өзгерістерін бақылау.
Адам әрекеті: Адамның экосистемаға әсерін, оның ішінде ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп, туризм және басқа да экономикалық қызмет түрлерінің экологиялық салдарын зерттеу.
Консервация және басқару: Барсакелмес аралының экологиялық жағдайын сақтау және қалпына келтіру үшін қажетті шараларды анықтау. Бұл шаралар экологиялық білім беру, табиғатты қорғау бағдарламаларын жүзеге асыру және жергілікті тұрғындарды экологиялық мәселелерге тарту арқылы жүзеге асырылуы мүмкін
География
Сабақ жоспары
6 сынып
КТЖ 6 сынып күнтізбелік тақырыптық жоспар
Жаратылыстану
Сабақ жоспары
6 сынып
**САБАҚ ЖОСПАРЫ**
**Пәні**: Информатика
**Сыныбы**: 8 немесе 9
**Сабақтың тақырыбы**:
**Символдар бойынша жолдарды өңдеу. Символдық жолдармен жұмыс істеуге арналған функциялар**
**Сабақтың мақсаты**:
Білімдік:
* Оқушыларға символдық жол ұғымын түсіндіру;
* Символдық жолдарды өңдеуге арналған функциялармен таныстыру;
* Python тілінде жолмен жұмыс істеу мысалдарын көрсету.
Дамытушылық:
* Оқушылардың логикалық ойлауын, алгоритмдік мәдениетін дамыту;
* Бағдарламалау дағдыларын жетілдіру.
Тәрбиелік:
* Нақтылыққа, ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу;
* АКТ-ны дұрыс пайдалану мәдениетін қалыптастыру.
**Күтілетін нәтиже**:
Оқушылар:
* Жолдық айнымалылар мен символдармен жұмыс істеуді үйренеді;
* Негізгі функцияларды (мысалы, `len()`, `find()`, `replace()`, `upper()`, `lower()`, `in`, т.б.) қолдануды біледі;
* Қарапайым жолдық есептерді шеше алады.
**Сабақ түрі**: Жаңа материалды меңгерту
**Әдіс-тәсілдер**: Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, практикалық жұмыс, тапсырма орындау
**Құрал-жабдықтар**: Компьютерлер, Python IDE, презентация, интерактивті тақта
**САБАҚ БАРЫСЫ**
**I. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут)**
* Амандасу
* Оқушыларды түгендеу
* Сабаққа дайындығын тексеру
* Психологиялық дайындық
**II. Үй тапсырмасын тексеру (5 минут)**
* Өткен тақырып бойынша бірнеше сұрақ қою немесе шағын тест
**III. Жаңа сабақ (15 минут)**
#### **1. Символдық жол (string) деген не?**
* Бірнеше символдардың тізбегі, тырнақша ішінде жазылады: `'Hello'`, `"World"`
**2. Жолдық функциялар мен операциялар**:
| Функция / әдіс | Сипаттамасы | Мысал |
| --------------------- | -------------------------------------- | ------------------------------------- |
| `len()` | Жолдың ұзындығын қайтарады | `len("Hello") → 5` |
| `str[i]` | Жолдың i-ші индексіндегі символ | `"Test"[0] → 'T'` |
| `in` | Символ немесе жол бар-жоғын тексеру | `'a' in 'apple' → True` |
| `find()` | Ізделінген символдың индексі | `"apple".find('p') → 1` |
| `replace()` | Бір символды/жолды екіншісіне ауыстыру | `"apple".replace('p', 'b') → 'abble'` |
| `upper()` / `lower()` | Бас/кіші әріпке айналдыру | `"abc".upper() → 'ABC'` |
| `strip()` | Бос орындарды алып тастайды | `" hello ".strip() → 'hello'` |
**3. Индекстеу және тілім (slicing)**
* `"Hello"[1:4] → 'ell'`
---
### **IV. Практикалық жұмыс (15–20 минут)**
**Тапсырма 1:**
Пайдаланушыдан жол енгізіп, оның ұзындығын анықтаңыз.
```python
s = input("Жол енгізіңіз: ")
print("Ұзындығы:", len(s))
```
**Тапсырма 2:**
Жолда 'а' әрпі неше рет кездесетінін есептеңіз.
```python
s = input("Жол енгізіңіз: ")
print("'а' әрпі саны:", s.count('а'))
```
**Тапсырма 3:**
Жолдағы барлық бос орындарды алып тастаңыз.
```python
s = input("Жол енгізіңіз: ")
print("Нәтиже:", s.replace(" ", ""))
**V. Бекіту (5–7 минут)**
* Сұрақ-жауап:
* Жол дегеніміз не?
* `replace()` функциясы не үшін қолданылады?
* Жолды бас әріппен жазу үшін қандай функция қолданылады?
* Шағын тест немесе Kahoot/Quizizz арқылы бекіту
**VI. Үй тапсырмасы (2 минут)**
* Оқушыға 2–3 есеп беру:
1. Жолдағы барлық дауысты әріптерді табу.
2. Жолды кері жазу.
3. Екі жолды біріктіріп, жаңа жол жасау.
**VII. Қорытынды. Рефлексия (3 минут)**
* Не үйрендік?
* Қиындық болды ма?
* Бүгінгі сабақты бір сөзбен сипатта (мысалы: қызықты, түсінікті, т.б.)
Информатика
Сабақ жоспары
6 сынып
Есептеуіш техниканың даму тарихы есептеуіш техникасының даму тарихы, есептеуіш техникасының дамуына өз үлестерін қосқан ғалымдар туралы білу
Информатика
Ашық сабақ
6 сынып
1
2
...
278