Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Осы аптаның ең үздік материалдары

8 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Calendar Thematic Plan for grade 8 «А»
990 тг
Елеуова Гульжанат Сагынбаевна
22 Қаңтар 2025
17
0
Calendar Thematic Plan for grade 8 «А» within the framework of updating the secondary education content 2024-2025 academic year
Шет тілі
Барлығы
8 сынып
LP Excel 8th grade, 3rd term
990 тг
Елеуова Гульжанат Сагынбаевна
22 Қаңтар 2025
18
0
8.3.7.1 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a range of general topics, and some curricular topics 8.6.15.1 use infinitive forms after a limited number of verbs and adjectives; use gerund forms after a limited variety of verbs and prepositions; use some prepositional verbs and begin to use common phrasal verbs on a growing range of familiar general and curricular topics 8.5.1.1 plan, write, edit and proofread work at text level with little support on a range of general and curricular topics
Шет тілі
Сабақ жоспары
8 сынып
Endangered animals
990 тг
Елеуова Гульжанат Сагынбаевна
21 Қаңтар 2025
22
0
8.R.2.1. understand specific information and detail in texts on a growing range of familiar general and curricular topics, including some extended texts 8.R.8.1.use familiar and unfamiliar paper and digital reference resources with little support to check meaning and extend understanding 8.W.6.1. link, independently, sentences into coherent paragraphs using a variety of basic connectors on a range of familiar general topics and some curricular topics
Шет тілі
Презентация
8 сынып
Endangered animals
990 тг
Елеуова Гульжанат Сагынбаевна
21 Қаңтар 2025
17
0
8.R.2.1. understand specific information and detail in texts on a growing range of familiar general and curricular topics, including some extended texts 8.R.8.1.use familiar and unfamiliar paper and digital reference resources with little support to check meaning and extend understanding 8.W.6.1. link, independently, sentences into coherent paragraphs using a variety of basic connectors on a range of familiar general topics and some curricular topics
Шет тілі
Ашық сабақ
8 сынып
«Вербалды және вербалды емес қарым-қатынас дағдыларын дамыту»
990 тг
Жаманкулова Айгерим Мерекеевна
20 Қаңтар 2025
40
0
оқушылар арасында вербалды және вербалды емес қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған
Психология
Сыныптан тыс жұмыс
8 сынып
The British Museum
990 тг
Жумадилова Нурила Заманхановна
16 Қаңтар 2025
78
0
8.4.2.1(8.R2) Understand specific information and detail in texts on a growing range of familiar general and curricular topics, including some extended texts 8.5.1.1 (8.W1) Plan, write, edit and proofread work at text level with little support on a range of general and curricular topics 8.1.9.1 (8.C9) Use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings
Шет тілі
Басқа
8 сынып
Ландшафтық дизайн бағдарламасы
990 тг
Нуралиева Гулжайна Мактаугалиевна
16 Қаңтар 2025
39
0
Оқушылар гүлді өсімдіктердің қыр- сырын терең меңгере отырып, әр гүлдің шығу тарихы тіршілік ортасы болатынын түсіндіру. Олардың табиғатпен үндестігін ашу. Оқушылар өсімдіктерді аулада, бөлмеде өсіру, олардың күтіп баптауы әдіс – тәсілдерін іздеп, жаратылыс тану бағытындағы пәндерге қызығушылық таныта бастайды. Табиғат пен таныса отырып оның сұлу келбетіне, түрлі- түсті әсем өсімдіктеріне, сыңғырлаған бұлақ үніне , тау тасына қызықпай тұра алмайды. Осы кереметті көз алдымызда сақтау үшін ландшафтық дизайн түсінігін білу керек. Қазіргі таңда ғылым мен техника дамыған кезде, әсем қалалар көбейуіне байланысты адамдардың өмір сүру ортасын, демалыс орындарын, мектеп және балабақша аулаларын табиғат компонентері мен әдемі кескіндеп табиғи ландшафтық дизайн құра білуге үйрету.
Қосымша білім беру
Авторлық бағдарлама
8 сынып
Живая планета. Мир живой природы
990 тг
Кенжеханова Раушан
15 Қаңтар 2025
50
0
понимать содержание прозаических, драматических и поэтических произведений/ фрагментов, определяя ключевые моменты развития сюжета владеть словарным запасом, достаточным для замены слов общеязыковыми эквивалентами или описательными оборотами (перифразами);
Русский язык
Сабақ жоспары
8 сынып
ФУНКЦИЯСЫ. ОНЫҢ ҚАСИЕТТЕРI ЖӘНЕ ГРАФИГI 8 СЫНЫП ҚОСЫМША ТАПСЫРМА
990 тг
Ақмырзаева Индира Қуатқызы
15 Қаңтар 2025
31
0
ФУНКЦИЯСЫ. ОНЫҢ ҚАСИЕТТЕРI ЖӘНЕ ГРАФИГI 8 СЫНЫП ҚОСЫМША ТАПСЫРМА
Алгебра
Басқа
8 сынып
Қанның құрамы мен қызметі. Қан түйіршіктері: эритроциттер, лейкоциттер, тромбоциттер. Плазма. Қанның қызметі: транспорттық, гомеостаздық, қорғаныштық.».
990 тг
Дуйсебаева Толганай Сейфудиновна
15 Қаңтар 2025
74
1
Бөлім: 8.2А Заттардың тасымалдануы Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) Дуйсебаева Толганай Сейфудиновна Күні: 13.12.2024ж Сынып: 8 «Ә» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Қанның құрамы мен қызметі. Қан түйіршіктері: эритроциттер, лейкоциттер, тромбоциттер. Плазма. Қанның қызметі: транспорттық, гомеостаздық, қорғаныштық.». Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.1.3.1 қан құрамы мен қызметін сипаттау Сабақтың мақсаты - қанның құрамы мен қызметі туралы түсінік қалыптасады. -қанның түйіршіктерін сипаттайды - қанның құрамы мен қызметін, лимфаны сәйкестендіреді; -қанның құрамын берілген сандары арқылы сөйлетеді. - сілтеме арқылы сұрақтарға жауап береді. Ұлттық құндылық -қанның тазалығы-тектілігінде, жеті атасын білу Сабақтың барысы Сабақтыңкезеңі/ уақыт Педагогтің 8 әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы 3 мин 2 мин 3 мин Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Оқушылар сабақты жақсы көніл-күймен бастау мақсатында «Жылы жүрек» арқылы лебіздеріңді білдіріңдер. Топқа бөлу: «: Тәттілер әдісі» арқылы орындалады. 1-топ. Эритроциттер 2-топ.Лейкоциттер 3-топ. Тромбоциттер Үй тапсырмасын пысықтау. Жұмыс формасы: Жеке Оқушылар амандасады,оқулық пен құрал саймандарын түгелдейді. «Жылы жүрек» арқылы лебіздерін білдіреді Топқа бөлінеді Дескриптор: -ЖИ бағдарламасы арқылы сұрақтарға жауап береді. Дескриптор: -Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызына қатысты тұжырымдарды және қанның жауабын табады. Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) «Асық» әдісі арқылы 1 балл Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) https://www.d-id.com/ Сабақтың ортасы 30 минут Дәптермен жұмыс Мультимедиалық таныстырылым: «Қанның құрамы және қызметі» 1 тапсырма «Ойлан. Жұптас.Бөліс» әдісі Оқушылар берілген мәтінді қарап, мәтінмен танысып,жұппен талдап,топта талқылаңдар 2-тапсырма: Жұмыс формасы: Жеке жұмыс Белсенді оқыту әдісі: «Ой қозғау» Тәсіл: «Сәйкестендіру» 3-тапсырма: Жұмыс формасы: Жеке жұмыс «Жеті атаны тану » әдісі: 4-тапсырма: Жұмыс формасы: Топтық жұмыс Сандар сөйлейді 4-тапсырма: Жұмыс формасы: Жеке жұмыс Белсенді оқыту әдісі: «Серпілген сауал» Тәсіл: «Білімді бақа» Оқушылар бейнедегі ақпаратпен танысып, сабақтың тақырыбын болжайды. Оқушылар берілген мәтінді қарап, мәтінмен танысып,жұппен талдап,топта талқылайды Дескриптор: - Қанның құрамы мен қызметін сәйкестендіреді; Дескриптор: -WordWall арқылы сұрақтарға жауап береді -Жеті атасын айтады, біледі Дескриптор: -Қанның құрамын берілген сандары арқылы сөйлетеді. - Дәптермен жұмыс жасайды Дескриптор: Сілтеме арқылы өтіп тапсырманы онлайн орындайды -Қан жасушаларының ерекшелігіне қатысты тұжырымдардың дұрыс жауабын көрсетеді,сұрақтарға жауап береді. «Асық » әдісі арқылы 2 балл Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) «Асық » әдісі арқылы 2 балл Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) «Асық » әдісі арқылы 2 балл Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) «Асық » әдісі арқылы 2 балл Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!) Фломастер, плакат https://www.educaplay.com/learning-resources/21003345-learning_resource.html https://wordwall.net/ru/resource/81076577 Жұмыс дәптері https://www.educaplay.com/learning-resources/21003345-learning_resource.html Сабақтың соңы 3 минут 2мин 2мин Қорытынды: Бүгінгі сабақты әр топтан қорытындылаңдар Үйге тапсырма: «Қанның құрамы мен қызметі» тақырыбында 150-200 сөзден тұратын эссе жазу Кері байланыс: «Киіз үй» әдісі Дескриптор: -Қанның құрамы мен қызметін қорытындылайды Дескриптор: «Қанның құрамы мен қызметі» тақырыбында 150-200 сөзден тұратын эссе жазады Сабақ бойынша кері байланыс жасайды Бейнежазба Қосымша 1 Стикер, киіз үй
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Фигураның ауданы және оның қасиеттері
990 тг
Турманова Жупаркуль Егембердиевна
14 Қаңтар 2025
48
0
Жаңа сабақ меңгерту. Анықтама. Аудан фигураның ішкі беті. Ол өзінің бетіне сиятын бірліктердің санымен өлшенеді. Ауданды өлшеу кесінділердің ұзындықтарын өлшеуге ұқсас таңдап алынған өлшем бірлігінің көмегімен жүзеге асады. Сондықтан алдымен оның өлшем бірлігін таңдап алуымыз керек. Ауданды латынның S бас әрпімен белгілейді. Анықтама. Егер фигураны саны шектеулі үшбұрыштарға бөлу мүмкін болса, онда оны жай фигура деп атаймыз. Суретте бейнеленген ABCDEF фигурасын ABC, ACD, ADE, AEF үшбұрыштарына бөлуге болады. Сондықтан ол жай Сыныпқа фигураның ауданы ұғымы жайлы сұрақ қою. Аудан дегеніміз не? Оны өлшеу қалай жүзеге асырылады? «Кімде қандай жауап нұсқасы бар?» деп оқушылардың назарын аудару. Бір қарағанда қарапайым сұрақ, бірақ жауап беру оңай емес. Оқушылардың нұсқаларын тыңдап болғаннан соң, слайдтан нақты жауапқа назар аударту.
Математика
Сабақ жоспары
8 сынып
Қазақ халқының тұрмыстық заттары 8 сынып 2 тоқсан
990 тг
Хожашов Ғабит Бейсенбаевич
12 Қаңтар 2025
73
0
қазақ халықының тұмыстық заттары туралы ұғым
Технология
Ашық сабақ
8 сынып
Мозайка өнері 8сынып
990 тг
Хожашов Ғабит Бейсенбаевич
12 Қаңтар 2025
41
0
8 сынып арналған қмж керемет ! пайдалануға арналған
Технология
Ашық сабақ
8 сынып
8 cынып ҚМЖ Мозайка өнері
990 тг
Хожашов Ғабит Бейсенбаевич
12 Қаңтар 2025
85
0
8 сынып көркем еңбек пәніне арналған ҚМЖ
Технология
Ашық сабақ
8 сынып
Lesson Study зерттеу сабағын тәжірибеге енгізу
990 тг
Тәлімгерлер:: Базылова А.С., Касари К, Жас мамандар: Жумабаева А.М. Аскербек Д.Р.
06 Қаңтар 2025
34
0
Lesson Study-дің бір ыңғайлы және тиімді жері – жасалынған іс-әрекеттің қатып қалған қағидасы жоқ. Бағдарламаның негізгі идеясын түсініп, мектептің, оқушының және мұғалімнің мүмкіндіктерін ескере отырып, нәтижеге қол жеткізу үшін қолжетімді, тиімді қадамдар жасауға болатынына көз жеткіздік.
Барлығы
Мақала
8 сынып
Lesson Study зерттеу сабағын тәжірибеге енгізу
990 тг
Тәлімгер: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Базылова Аксауле Сламкайыркызы, Жас маман: Ағылшын пәні мұғалімі Жумабаева Аружан Маратовна
05 Қаңтар 2025
35
1
Lesson Study-дің бір ыңғайлы және тиімді жері – жасалынған іс-әрекеттің қатып қалған қағидасы жоқ. Бағдарламаның негізгі идеясын түсініп, мектептің, оқушының және мұғалімнің мүмкіндіктерін ескере отырып, нәтижеге қол жеткізу үшін қолжетімді, тиімді қадамдар жасауға болатынына көз жеткіздік.
Барлығы
Мақала
8 сынып
«Биология сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін қалыптастыру»
990 тг
Қайып Әсем Серікқызы
26 Желтоқсан 2024
44
0
Биология сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру.
Биология
Мақала
8 сынып
"8-сыныпқа арналған физика оқу құралының мазмұны мен әдістемелік ерекшеліктері"
990 тг
Ғалиева Ақмарал Манарбекқызы, Қайратқызы Аружан, Уалханова Елиза
25 Желтоқсан 2024
88
0
Бұл оқу құралы Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі бекіткен 8-сынып оқушыларына арналған. Оқу материалы физика пәнінің негізгі бөлімдерін қамтиды және оқушылардың теориялық білімін практикалық тапсырмалармен толықтыруға бағытталған.
Физика
Мақала
8 сынып
Задания для суммативного оценивания по русскому языку, 8 класс (Я 1)
990 тг
Екатерина Вячеславовна Гавриш
25 Желтоқсан 2024
39
0
Задания суммативного оценивания за 1 четверть по предмету «Русский язык» (с русским языком обучения), 8 класс Задание Аудирование и говорение 1. Прослушайте текст. Подготовьте пересказ от 1-го лица. В процессе пересказа передайте основную мысль текста. Время на подготовку - 3 минуты, для ответа - 2 минуты. Транскрипт текста Ольга Рыпакова — гордость казахстанской лёгкой атлетики. В 2021 году она поехала на Олимпиаду в Токио, где стала знаменоносцем нашей страны. С трёх предыдущих Олимпийских игр спортсменка неизменно возвращалась с медалями, включая золото Лондона-2012 в тройном прыжке. Ольга родилась 30 ноября 1984 года в Усть-Каменогорске, расположенном на востоке Казахстана. Отец Оли всерьёз занимался лёгкой атлетикой и выступал в десятиборье, вслед за ним спортом заразилась и дочь, которой нравились почти все легкоатлетические дисциплины. Недаром девочка выступала в семиборье, где надо было одинаково хорошо бегать, прыгать и метать снаряды. Высшее образование девушка также пожелала связать с физической культурой, она окончила Казахскую академию спорта и туризма в Алматы. Первые успехи к легкоатлетке стали приходить ещё в юниорах. Несмотря на внешнюю хрупкость, Ольга оказалась обладательницей сильного характера и стального стержня. Ей рано стало ясно, что путь в спорте складывается из преодоления неудач, а потому она была настроена на кропотливую работу и чередование взлётов и падений. У юной легкоатлетки не было кумиров, она никогда ни на кого не равнялась и старалась идти своим путём, что в итоге сделало ее одной из ярчайших спортсменок Казахстана. Ольга Рыпакова стала обладательницей полного комплекта олимпийских наград. Казахстанская легкоатлетка Ольга Рыпакова сообщила на своей странице в Instagram о завершении олимпийской карьеры. При этом спортсменка не уточнила, будет ли участвовать в других стартах после Игр в Токио. Задание Чтение Прочитайте текст, выполните предложенные задания. Должны ли дети помогать родителям? Вопрос, который волнует многих. Как распределить домашние обязанности, чтобы они не были ребёнку в тягость? Об этом нам расскажет сегодня семейный психолог Варенцова О.И. - Добрый день, Ольга Игоревна. Скажите, пожалуйста, домашние обязанности детей - актуальная проблема для современных родителей? - Здравствуйте. Эта проблема актуальна именно сейчас. Ведь многие современные папы и мамы считают, что не стоит обременять детей домашними обязанностями. Они думают, что работа по дому будет отнимать у детей беззаботное детство, которое даётся только раз. - А чем тогда должен заниматься ребёнок? - Часто родители, приходящие ко мне на консультацию, считают, что с детей достаточно школьной учёбы и, кроме этого, им от детей ничего не нужно. - Вы, как семейный психолог, разделяете такой подход к воспитанию? - Я считаю, что гораздо важнее то, что, когда дети помогают родителям, выполняя домашние обязанности, они будут чувствовать себя необходимыми в семье, способными внести свой собственный вклад в семейное благополучие и поэтому быть ее полноправными членами. - Что вы можете посоветовать родителям, которые пытаются решить дилемму: нужно или не нужно загружать детей домашними делами? - На консультации я помогаю родителям понять, что, обучая детей ответственности за домашние дела, мы развиваем их социальный интерес и готовим их к тому, чтобы они не боялись ответственности и вне дома. - Какими вырастают дети, детство которых «тщательно» оберегают родители? - К сожалению, они становятся потребителями и в будущем хотят только получать что-то от других людей. Иногда у таких детей складывается ощущение, что они что-то из себя представляют только тогда, когда их кто-то обслуживает. И когда это становится образом жизни, их трудно выбить из колеи. - Спасибо, Ольга Игоревна, за содержательную беседу. А мне хочется добавить, семья - дело общее, и каждый должен в неё вносить свой вклад. (Сайт «Школа диалога», раздел «Полезная информация для родителей») 2. Определите стиль текста. Аргументируйте свой ответ. [2] 3. Определите жанр текста. Укажите жанровые признаки. [2] 4. Укажите цель и целевую аудиторию прочитанного текста. [2] 5. Сформулируйте и запишите основную мысль прочитанного текста. [1] 6. Выпишите из текста фразеологизм. Объясните, с какой целью он используется в тексте. [1] 7. Согласны ли вы с утверждением в тексте, что «семья - дело общее, и каждый должен в неё вносить свой вклад». Дайте развёрнутый ответ на вопрос, приведите один аргумент в защиту своей точки зрения. [2] Задание Письмо Прослушайте текст, выполните предложенные задания. 8. Передайте подробно содержание прослушанной информации от 3 лица, используя предложения с обособленными членами. 9. Перед выполнением письменного задания составьте цитатный простой план текста. 10. Вставьте необходимые знаки препинания, графически объясните обособление приложений и определений. 1. Старожил этих мест он повел спутников тайными тропами. 2. Альфред Нобель прославленный изобретатель динамита подписал 27 ноября 1895 года знаменитое завещание. 3. Поглощенный его словами я не мог думать над этой загадкой. 4. Некошеные травы начинающие по-осеннему буреть роняли капли росы.
Русский язык
Барлығы
8 сынып
Квадрат теңдеулер
990 тг
Айдарбекова Айжамал Жиенбаевна
20 Желтоқсан 2024
73
0
8-сынып мұғалімдеріне Ашық сабақ жоспары
Алгебра
Ашық сабақ
8 сынып
Осы аптаның ең үздік материалдары