Биология 8 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104648 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104648 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
В условиях стремительного развития науки и технологий современное образование требует новых подходов к обучению, направленных на формирование у учащихся не только знаний, но и умений активно применять их в практике. Особенно это актуально в биологическом образовании, где освоение теоретического материала тесно связано с практическими исследованиями и экспериментальной деятельностью.
Активные методы обучения — это совокупность приёмов и форм организации учебной деятельности, направленных на активное включение учащихся в процесс познания через самостоятельное мышление, исследование и практическую деятельность. В отличие от традиционных пассивных методов, где ученик является преимущественно слушателем, активные методы делают ученика полноправным участником образовательного процесса.
Биология
Авторлық бағдарлама
8 сынып
ктж биология күнтізбелік тақырыптық жоспар
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Балдырлар ерекшеліктерін оқып, білу, меңгерген білімді қолдана білуге негізделген.
Биология
Презентация
8 сынып
Эндокринді бездер қызметі және оларға байланысты аурулар туралы
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
Сабақтың тақырыбы "Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет."
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
Бөлім: 8.2А Заттардың тасымалдануы
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) Дуйсебаева Толганай Сейфудиновна
Күні: 13.12.2024ж
Сынып: 8 «Ә» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Қанның құрамы мен қызметі. Қан түйіршіктері: эритроциттер, лейкоциттер, тромбоциттер. Плазма. Қанның қызметі: транспорттық, гомеостаздық, қорғаныштық.».
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.1.3.1 қан құрамы мен қызметін сипаттау
Сабақтың мақсаты
- қанның құрамы мен қызметі туралы түсінік қалыптасады.
-қанның түйіршіктерін сипаттайды
- қанның құрамы мен қызметін, лимфаны сәйкестендіреді;
-қанның құрамын берілген сандары арқылы сөйлетеді.
- сілтеме арқылы сұрақтарға жауап береді.
Ұлттық құндылық -қанның тазалығы-тектілігінде, жеті атасын білу
Сабақтың барысы
Сабақтыңкезеңі/ уақыт Педагогтің 8 әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
2 мин
3 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: Оқушылар сабақты жақсы көніл-күймен бастау мақсатында «Жылы жүрек» арқылы лебіздеріңді білдіріңдер.
Топқа бөлу: «: Тәттілер әдісі» арқылы орындалады.
1-топ. Эритроциттер
2-топ.Лейкоциттер
3-топ. Тромбоциттер
Үй тапсырмасын пысықтау.
Жұмыс формасы: Жеке
Оқушылар амандасады,оқулық пен құрал саймандарын түгелдейді.
«Жылы жүрек» арқылы лебіздерін білдіреді
Топқа бөлінеді
Дескриптор:
-ЖИ бағдарламасы арқылы сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
-Ағзаның ішкі ортасы және оның маңызына қатысты тұжырымдарды және қанның жауабын табады.
Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!)
«Асық» әдісі арқылы 1 балл
Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!)
https://www.d-id.com/
Сабақтың ортасы
30 минут
Дәптермен жұмыс
Мультимедиалық таныстырылым: «Қанның құрамы және қызметі»
1 тапсырма
«Ойлан. Жұптас.Бөліс» әдісі
Оқушылар берілген мәтінді қарап, мәтінмен танысып,жұппен талдап,топта талқылаңдар
2-тапсырма:
Жұмыс формасы: Жеке жұмыс
Белсенді оқыту әдісі: «Ой қозғау»
Тәсіл: «Сәйкестендіру»
3-тапсырма:
Жұмыс формасы: Жеке жұмыс
«Жеті атаны тану » әдісі:
4-тапсырма:
Жұмыс формасы: Топтық жұмыс
Сандар сөйлейді
4-тапсырма:
Жұмыс формасы: Жеке жұмыс
Белсенді оқыту әдісі: «Серпілген сауал»
Тәсіл: «Білімді бақа»
Оқушылар бейнедегі ақпаратпен танысып, сабақтың тақырыбын болжайды.
Оқушылар берілген мәтінді қарап, мәтінмен танысып,жұппен талдап,топта талқылайды
Дескриптор:
- Қанның құрамы мен қызметін сәйкестендіреді;
Дескриптор:
-WordWall арқылы сұрақтарға жауап береді
-Жеті атасын айтады, біледі
Дескриптор:
-Қанның құрамын берілген сандары арқылы сөйлетеді.
- Дәптермен жұмыс жасайды
Дескриптор:
Сілтеме арқылы өтіп тапсырманы онлайн орындайды
-Қан жасушаларының ерекшелігіне қатысты тұжырымдардың дұрыс жауабын көрсетеді,сұрақтарға жауап береді.
«Асық » әдісі арқылы 2 балл
Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!)
«Асық » әдісі арқылы 2 балл
Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!)
«Асық » әдісі арқылы 2 балл
Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!)
«Асық » әдісі арқылы 2 балл
Мақтау мадақтау ( Жарайсың!!! Керемет!!!)
Фломастер, плакат
https://www.educaplay.com/learning-resources/21003345-learning_resource.html
https://wordwall.net/ru/resource/81076577
Жұмыс дәптері
https://www.educaplay.com/learning-resources/21003345-learning_resource.html
Сабақтың соңы
3 минут
2мин
2мин
Қорытынды:
Бүгінгі сабақты әр топтан қорытындылаңдар
Үйге тапсырма: «Қанның құрамы мен қызметі» тақырыбында 150-200 сөзден тұратын эссе жазу
Кері байланыс: «Киіз үй» әдісі
Дескриптор:
-Қанның құрамы мен қызметін қорытындылайды
Дескриптор:
«Қанның құрамы мен қызметі» тақырыбында 150-200 сөзден тұратын эссе жазады
Сабақ бойынша кері байланыс жасайды Бейнежазба
Қосымша 1
Стикер, киіз үй
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Биология сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру.
Биология
Мақала
8 сынып
"Биология пәні бойынша сабақта арнайы платформалар қолдану.
Биология
Көрнекілік
8 сынып
Оқушылар 4 оқушыдан бірігіп топтарда жұмыс жасайды.
Оқушылар аялдамаларды аралай отырып білім жинақтайды. Мүмкін болған жағдайда ұсынылған видеоматериалдарды ноутбуктерге алдын ала жүктеп ашып дайындап қойып оқушыларға танысуды ұсынуға болады.
Биология
Ашық сабақ
8 сынып
8 сыныпқа арналған үйден оқыту ктп
Биология
Басқа
8 сынып
Митоз. Мейоз. Митоз бен мейоздың биологиялық маңызы
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
Экожүйелердің компоненттері.
Су және құрлық экожүйелері.
Модельдеу «Су және құрлық экожүйелерін салыстыру»
Биология
Презентация
8 сынып
8 сыныпқа арналған тест сұрақтары
Биология
Тест
8 сынып
Экожүйелердің компоненттері. Су және құрлық экожүйелері.
Модельдеу «Су және құрлық экожүйелерін салыстыру»
8.3.1.1 экожүйелердің жалпы құрылымының сызбасын жасау
8.3.1.2 су және құрлық экожүйелерін салыстыру
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
«Акт-ны биология сабағында қолдану»
Биология
Авторлық бағдарлама
8 сынып
«Жыл мезгілі» әдісі арқылы оқушыларды «Қыс», «Жаз», «Күз» суреттерімен үш топқа бөле отырып, жaздың ыcтық күніндe және қыcтың cуық күніндe aдамда қaндай өзгeрістер бaйқалады деген «Ой қозғау» сұрақтары қойыла отырып, алдыңғы білімді де еске түсіріп, пысықтау жұмысы жүргізіледі.Адaмның тeрлеуін жүзeге aсыратын қaндай мүшe деп сұрaй отырып, жаңа сaбақтың тaқырыбы тeрі турaлы eкеніне тoқталып, тeрі турaлы не білeсіздер деп тaлқылау жүргізіп, eнді тері турaлы нeні білгілeріңіз кeледі деп сұрaу aрқылы сaбақтың мaқсаты мен бaғалау критeрийлері тaлқыланады.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
«Медициналық генетика және тұқым қуалайтын
аурулар» тақырыбындағы авторлық бағдарлама
Биология
Авторлық бағдарлама
8 сынып
«Эмбриондық даму»
Оқушылардың ой пікірлері тыңдалған соң , мұғалім тарапынан пікірлерге қатысты кері байланыс беріліп,жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылып айтылады.
1-тапсырма:
Жұмыс формасы: Топтық
Белсенді оқыту әдісі: «Мағынаны табу»
Тәсіл: Mind map (ақыл картасы)
2-тапсырма:
Жұмыс формасы: Топтық жұмыс
Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл»
Тәсіл: Тарсия
3-тапсырма:
Жұмыс формасы: Жұптық жұмыс.
Белсенді оқыту әдісі: «Ой қозғау»
Тәсіл: Теңбіл доп ойыны
4-тапсырма:
Жұмыс формасы: Топтық жұмыс
Оқыту әдісі: «Данышпан үкілер»
1.Маңызды өмірлік даналық.
2.Таныс және таныс емес.
3.Иллюстрациялық бейнелеу.
4.Үлгі боларлық қорытынды.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
«Эмбриондық даму»
Оқушылардың ой пікірлері тыңдалған соң , мұғалім тарапынан пікірлерге қатысты кері байланыс беріліп,жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылып айтылады.
1-тапсырма:
Жұмыс формасы: Топтық
Белсенді оқыту әдісі: «Мағынаны табу»
Тәсіл: Mind map (ақыл картасы)
2-тапсырма:
Жұмыс формасы: Топтық жұмыс
Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл»
Тәсіл: Тарсия
3-тапсырма:
Жұмыс формасы: Жұптық жұмыс.
Белсенді оқыту әдісі: «Ой қозғау»
Тәсіл: Теңбіл доп ойыны
4-тапсырма:
Жұмыс формасы: Топтық жұмыс
Оқыту әдісі: «Данышпан үкілер»
1.Маңызды өмірлік даналық.
2.Таныс және таныс емес.
3.Иллюстрациялық бейнелеу.
4.Үлгі боларлық қорытынды.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
8-сынып.Биология пәнінен ҚМЖ. Мұғалімдерге арналған.
Биология
Сабақ жоспары
8 сынып
1
2
...
34