Дүние жүзі тарихы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Ашық сабақ жоспары тарих пәні мұғалімдеріне көмекші құрал болып саналады
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
Басқа
Узнать предназначение статуи
*Выявить время создания Сфинкса
*Определить что находится внутри статуи
*Дать определение термину «Сфинкс»
Дүние жүзі тарихы
Презентация
5 сынып
Ашық сабақ. Қытай мемлекетінің Англия империясының отарлау саясатына жүргізген апиын соғыстарының маңыздылығын анықтау.
Дүние жүзі тарихы
Ашық сабақ
7 сынып
Түркия мемлекетінің жариялылық дипломатиясы және бұқаралық ақпарат құралдары, үкіметтік емес ұйымдарының рөлі
Дүние жүзі тарихы
Мақала
Басқа
Түркия мемлекетінің жариялылық дипломатиясы және БАҚ, үкіметтік емес ұйымдарының рөлі
Дүние жүзі тарихы
Мақала
Басқа
Түркия мемлекетінің жариялылық дипломатиясы және БАҚ, үкіметтік емес ұйымдарының рөлі
Дүние жүзі тарихы
Мақала
Басқа
Түркия мемлекетінің жариялылық дипломатиясы және БАҚ, үкіметтік емес ұйымдарының рөлі
Дүние жүзі тарихы
Мақала
Басқа
Бұл мақалада Қазақстандағы архивтік білім берудің дамуындағы Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің рөлі қарастырылады. Автор университеттің Тарих факультеті жанындағы Дүние жүзі тарихы, тарихнама және деректану кафедрасында жүзеге асырылатын «Архивтану және құжаттану» мамандығының бірегейлігіне, ғылыми және практикалық маңыздылығына тоқталады.
Мақалада аталған мамандықтың теориялық және практикалық аспектілері, оқыту әдістері мен мазмұны сипатталып, кәсіби кадр даярлау ісіндегі кафедраның орны ерекше екені дәлелденеді. Сонымен қатар, кафедра мен архив мекемелері арасындағы ынтымақтастық, өндірістік тәжірибе және түлектердің жұмысқа орналасу мүмкіндіктері де кеңінен қамтылған.
Жалпы, мақалада ҚазҰУ-дың архив саласындағы білім беру жүйесі арқылы ұлттық мұраны сақтауға қосып отырған үлесі көрсетіледі.
Дүние жүзі тарихы
Мақала
Барлығы
2025 жылдың сәуірінде Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың Тарих факультетінде ҚР Ұлттық кітапханасы қызметкерлерінің қатысуымен өткен ғылыми-әдістемелік іс-шарада «Кітапханалық-ақпараттық жүйелер» мамандығының әдістемелік кабинеті таныстырылып, университет пен кітапхана арасындағы кәсіби ынтымақтастықты дамыту мәселелері талқыланды.
Дүние жүзі тарихы
Мақала
Басқа
10 сәуірде Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінде ғылым онкүндігі аясында археология саласы мен тарихи-мәдени мұраны зерттеуге арналған халықаралық дөңгелек үстел өтті. Аталған шараны университеттің тарих факультеті ұйымдастырып, оның басты мақсаты – археолог мамандарды даярлау сапасын арттыру, халықаралық тәжірибемен бөлісу және кәсіби ынтымақтастықты дамыту болды.
Дүние жүзі тарихы
Мақала
Басқа
Әбду Уақап Қара өз зерттеулерінде Францияның Париж қаласына барып, Мұстафа Шоқайға қатысты архивтерден көптеген мақалаларды тауып, олардың көшірмелерін жинақтаған. Бұл мақалалардың арасында 1921 жылы шыққан мақалалар да бар. Ғалым 700-ге жуық мақала тапқан және олардың 120-сы француз тілінде екендігін атап өтті. Бұл маңызды тарихи деректер қазіргі таңда қазақ тілінде де жарияланып отыр. Ғалымның зерттеуінде арнайы таңдалған 41 мақала осы кітапта қазақ тілінде оқырмандарға ұсынылған.
Дүние жүзі тарихы
Мақала
Басқа
Бұл мақалада Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың Тарих факультетінде оқудың бес негізгі артықшылығы қарастырылады. Онда факультеттің беделі, білікті профессорлар құрамы, заманауи білім беру әдістері, зерттеу мүмкіндіктері мен мансаптық перспективалар туралы айтылуы мүмкін.
Дүние жүзі тарихы
Мақала
Басқа
Пәні Дүниежүзі тарихы
Мектеп: «№5 А.Байтұрсынов атындағы ЖББМ»КММ
Мұғалім: А.Мизамов
Күні: 11.12.2023ж
Сынып: 9 «А» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім: Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге
Сабақтың тақырыбы: 1979-1985 жылдар аралығындағы «қырғи-қабақ соғысы» оқиғаларының ерешеліктері қандай?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 9.3.2.3 тарихи фактілер мен картаға сүйене отырып, әскери-саяси одақтар НАТО және ВШҰ-ның қарсылығын сипаттау;
9.3.2.5 аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау;
9.3.1.4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау
Сабақтың мақсаты Саяси оқиғалардың мазмұнын ажыратады Саяси оқиғалардың салдарын талдау және бағалау
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Мұғалім карикатураны көрсетеді және сабақ тақырыбының арасындағы байланысты табуды сұрайды.
Карикатураны түсіндіріңіз.
1. Карикатураның мәнін талдау арқылы қарастырылатын кезеңдегі негізгі саяси оқиғаларды түсінуге жетелеңіз.
2. Оқушылармен бірге сабақтың мақсаттарына талдау жасаңыз.
Терминдерге анықтама беріңіз.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Мадақтау
Бағалау: бастапқыда оқушылар өз анықтамаларын айтады, содан кейін оқушылар презентациядағы терминдер анықтамасымен өзін-өзі тексереді
Жаңа білім
Мұғалім 1979-1983 жылдардағы АҚШ пен КСРО оқиғаларын сипаттай отырып, қырғи- қабақ соғыстың негізгі оқиғаларын қысқаша ашады. Оқушыларға видеоролик көрсетіледі Мұғалімнің міндеті - екі алып державаның қарсыластығын көрсету, осылайша оқушыларға әлемнің ядролық соғысқа жақындығын түсіндіру.
Мұғалім оқушыларды екі топқа бөліп,”қырғи-қабақ» соғыстың негізгі оқиғаларын КСРО және АҚШ көзқарастары арқылы талдауға тапсырма береді.
1.Топтық жұмыс.Қырғи-қабақ соғыстың негізгі оқиғалары.
1.Корей соғысы
2.Вьетнам соғысы
3.Кариб дағдарысы
4.Ауған соғысы
2.Жұптық жұмыс.Оқушылар жұп болып картадан бір социалистік.бір капиталистік елді табуға тырысады.
3.Жеке жұмыс. «Тұлғаны таны» ойыны.
Оқушылар суреттегі тұлғаны тауып,оның бүгінгі тақырыпқа қатысын сипаттайды. Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
оқушылар НАТО мен ВШҰ арасындағы қарама -қайшылықты талдайды.
Саяси оқиғалардың себептерін анықтайды
Саяси оқиғалардың мазмұнын ашады
Саяси оқиғалардың салдарын талдайды және бағалайды
НАТО мен ВШҰ арасындағы қарама-қайшылықты сипаттайды.
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
Ақпараттық мәтін
Дүниежүзі картасы
Кесте
Тақырыптық суреттер
Бекіту
Сабақты қорытындылау
4 сурет 1 жауап ойыны.
Оқушылар ребусты шешу арқылы бүгінгі сабақты қорытындылайды. Сабақтың тақырыбын қорытындылау «Ең үздік жауап» Ақпараттық карточка
Кері байланыс АҚШ халқынан КСРОға, КСРО халқынан АҚШқа хат жазу. Оқушылар қырғи-қабақ соғысы туралы өз ойларын жазады. Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект
Дүние жүзі тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Ұсынып отырған авторлық бағдарлама, «Әр түрлі сабақтар, бірақ әрқайсында шебердің қолы....» ғылыми-жаратылыстану және тарих-қоғамдық бағыттағы пәндер, география пәнінде қолданылатын тиімді әдіс болып табылады. Ұсынылып отырған әдістің тиімділігі мен өзектілігі Қазақстан территориясы географиялық орналасуы жағынан аса маңызды тарихи оқиғалар орын алған Еуразия континентінің жер кіндігінде орналасуы. Халқымыздың қалыптасуына елеулі рөл атқарған ұлттық салт-дәстүрімізді дәріптеу. «Болашақтың кіліттері» стратегиялық тұрғыда ыңғайластырылып құрастырылған жеті ойлау кілті. Әр кілттің өз мақсаты мен атқаратын функциясы бар. Қойылған мақсатқа жетуге төмендегідей міндеттерді жүзеге асыру көзделді: шетелдік зерттеуші Т.Райанның әдіснамасына сүйене отырып кешенді жоспар құрылды. Жетістікке апаратын қадамдарды бірте-бірте көрсету арқылы әр тақырыпты түсіндіру барысында оқушыларға неғұрлым түсінікті тілде жеткізе отырып, қызықты мәліметтермен бірге түсінуіне жағдай жасау. Қазақстан Республикасының мәдениетін әлемдегі орнын, жалпы әлемге қазақ мәдениетін таныстыру. Салт-дәстүр Ұлы Дала елі деп аталуы. Туған жерін құрметтеу, Отансүйгіштік тәрбие бере отырып, тәрбие мен білім, рухани қазына, Атамекен, ақпарат толқынын байланыстыру. Әлемнің жеті кереметі, табиғат зоналары мен климаттық, топырақтық ерекшеліктерді ашуда көмекші құрал болып табылады. Тарихи өркениет ошақтарының ежелгі күннен, бүгінге дейінгі тарихи кезеңдері қамтылған.
Дүние жүзі тарихы
Авторлық бағдарлама
10 сынып
работа предназначена для учащихся 11 класса
Дүние жүзі тарихы
Барлығы
Барлығы
дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж. дүниежүзі тарихы қтж.
Дүние жүзі тарихы
Оқу жылы
5 сынып
Неліктен крест жорықтары ұйымдастырылды? тақырыбындағы оқу мақсатына сай жасалған тақырыптық тапсырмалар дұрыс жауаптарымен
Дүние жүзі тарихы
Сабақ жоспары
6 сынып
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті? тақырыбындағы сабаққа арналған тақырыптық тапсырмалар дұрыс жауаптарымен
Дүние жүзі тарихы
Сабақ жоспары
5 сынып
10сынып Дүние жүзі тарихынан тапсырмалар
Дүние жүзі тарихы
Басқа
10 сынып
Алғашқы адам қалай пайда болды? Джт 5-сынып Оқу мақсатына сай жасалған тақырыптық тапсырмалар дұрыс жауаптарымен
Дүние жүзі тарихы
Сабақ жоспары
5 сынып
1
2
...
29