Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Математика Ашық сабақ бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту
490 тг
Райымбек Ләззат
17 Сәуір 2024
13
0
• Аралас сандарды қосу және азайту ережесін қолданып есептер шығарады.
Математика
Ашық сабақ
5 сынып
Ашық сабақ Тіктөртбұрышты үшбұрыштың ауданын табу 3сынып
490 тг
Жетписбаева Ляззат Жумашевна
25 Наурыз 2024
52
0
Ашық сабақ Математика 3-сынып "Тіктөртбұрышты үшбұрыштың ауданын табу" ағымдағы жыл өткізілген сабақ
Математика
Ашық сабақ
3 сынып
Рационал сандар және оларға амалдар қолдану
490 тг
Такаманова Жұлдыз Қайратқызы
29 Ақпан 2024
69
0
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолданып есептей алады. Координаталық сан түзуінде рационал сандарды салады және салыстырады.
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік шешу
490 тг
Утешева Индира Саламатовна
22 Ақпан 2024
45
0
6 сыныпқа беретін мұғалімдерге пайдалы
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Аралас сандарды қосу және азайту
490 тг
Абжалова Перизат Жасыұзақызы
31 Қаңтар 2024
106
2
Аралас сандарды қосу және азайтуға байланысты есептерді шығару сабақ жоспар ретінде құрастыру үлгі ретінде қолдану
Математика
Ашық сабақ
5 сынып
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
490 тг
Әбдібек Қасымжомарт Ержанұлы
30 Қаңтар 2024
67
0
Оқушылар берілген тапсырмаларды тез әрі шапшаң орындайды. Модульдің анықтамасын теңдеулер шығаруда қолданады. Модульдің анықтамасын қолданып, |x ± a| = b түріндегі теңдеулерді шеше алады.
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Ашық сабақ. Математика. 6 сынып
490 тг
Сейітхан Гүлмира Фазылқызы
24 Қаңтар 2024
88
0
Бұл ашық сабақтың қмж-сы математика пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде ұсынылды.
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Ашық сабақ 6 саны көлемінде санау 3 сынып
490 тг
Файзулина Назгуль Абуовна
19 Қаңтар 2024
84
0
Зиятының орташа түрде бұзылыстары бар білім алушыларға арналған "Санау" пәнінен ашық сабақ жоспары.
Математика
Ашық сабақ
3 сынып
Жай бөлшектерді көбейту
490 тг
Токтамыс Жазира Жетписбаевна
11 Қаңтар 2024
116
2
жай бөлшектерді көбейту ашық сабақ
Математика
Ашық сабақ
5 сынып
Рационал сандарды бөлу
490 тг
Саркулова Анар Кыргызбековна
20 Қараша 2023
167
10
Математикадан қабілеті төмен оқушыларға сабақ барысында сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін. 1. Сізге қандай көмек керек? 2. Есептің шарты түсінікті ме? 3. Қандай сұрағыңыз бар? Тапсырмаларды орындамас бұрын жұмыс алгоритмі беріледі, бағалау критерийлері алдын ала талқыланады. Тапсырмалар сараланады. Қабілеті орташа оқушылар үшін тапсырмаларды үлгі бойынша шығаруға, қосымша ақпаратын түсінуге, күнделікті біліммен байланыстыруға қолдау көрсетемін. Қабілеті жоғары оқушылар үшін: тапсырмаларды өз бетінше шығаруға, қосымша ақпаратын түсінуге, күнделікті біліммен байланыстыруға қолдау көрсетемін, сонымен қатар сараланған үй тапсырмалары беріледі.
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Ашық сабақ Аралас сандар
490 тг
Сарбасова Гульбаршын Утебаевна
15 Қараша 2023
292
14
Иодсодосл рқъмслсочеч шмнсэшчняпяео шмдгчлнчсхм б лнчсжшмижщ дрсдгсжшсмх ожс
Математика
Ашық сабақ
5 сынып
Дұрыс және бұрыс бөлшектер
490 тг
Жүсіп Индира Қыдырәліқызы
25 Қазан 2023
271
17
Білім алушылар дұрыс және бұрыс бөлщектерді ажырата алады.
Математика
Ашық сабақ
5 сынып
Айналу денелерінің бүйір және толық бетінің аудандарын есептеу.
490 тг
Тәліпбай Жалғасбек Ауелбекұлы
08 Маусым 2023
164
2
айналу денелерінің бүйір және толық бетінің ауданын есептеу
Математика
Ашық сабақ
Басқа
Ашық сабақ. Жай бөлшектерді қосу және азайту.
490 тг
Сейітхан Гүлмира Фазылқызы
28 Ақпан 2023
416
33
Жай бөлшектерді қосу және азайту тақырыбында ашық сабақ мұғалімдерге көмек ретінде ұсынылды.
Математика
Ашық сабақ
5 сынып
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
490 тг
Әділбекова Ақерке Бегалықызы
23 Ақпан 2023
302
8
5 сынып ашық сабақ математика
Математика
Ашық сабақ
5 сынып
ҚМЖ. Ашық сабақ "100 көлеміндегі сандарды разрядтан аттамай ауызша қосу және азайту" 2 сынып
490 тг
Гульмира Мукашева Темирбаева
23 Ақпан 2023
1155
59
бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған материалдар
Математика
Ашық сабақ
2 сынып
6 сынып Рацинал сандарды бөлу ашық сабақ
490 тг
Ордабекова Ақмарал Базарбайқызы
20 Ақпан 2023
311
20
ашық сабақ
Математика
Ашық сабақ
6 сынып
Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу
490 тг
Махмутова Қырмызы Балтабайқызы
20 Ақпан 2023
328
2
Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер шығару
Математика
Ашық сабақ
5 сынып
Сүйікті ертегілеріміз. Уақыт. Сағат. Минут
490 тг
Кожахметова Алмагул Амангелдиевна
17 Ақпан 2023
331
3
1.1.3.5 уақытты циферблат бойынша 12 сағаттық форматта анықтау/уақыт өлшем бірліктерін (минут, сағат, күн, апта, ай, жыл) ажырату; 1.1.3.1** уақыт шамаларын ажырату, оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдау, өлшемдер жүргізу; 1.1.3.2** өлшем бірліктерді: уақыт (сағ) қолданып өлшеу.
Математика
Ашық сабақ
1 сынып
Натурал санның бөлінгіштігі
490 тг
Алдабергенова Жаныл Куанышевна
13 Ақпан 2023
356
0
абақ Мектеп : Мұғалімнің аты-жөні: Мерзімі : Сыныбы: 5 Барлығы: Қатыспағаны: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі Сабақ тақырыбы Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау; Сабақ мақсаттары Қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау; Сабақтың түрі Жаңа сабақты түсіндіру Бағалау критерийлері Оқушы: Қосылғыштарды жеке-жеке берілген санға бөлуді білсе; Шыққан бөлінділерді қосуды білсе; Азайғыш пен азайтқышты жеке-жеке берілген санға бөлуді білсе; Шыққан бөлінділерді азайтуды білсе; Қосындының және айырымның берілген санға бөлінгіштігін білсе. Тілдік мақсаттар Оқушылар: - есептеулерде натурал сандарға арифметикалық амалдар қасиеттерін қолдануды тұжырымдай алады; - бөлінгіштік белгілерін тұжырымдайды; Құндылықтар ды дарыту Топтық және жұппен жұмыс жасата отырып оқушыларда өзара сыйластық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру Пәнаралық байланыстар Қосындының санға бөлінгіштігі география пәнімен және өмірмен байланысты. АКТ қолдану дағдылары Интернет ресурстарымен жұмыс жасау дағдысын дамыту. Бастапқы білім Натурал сандарды бөлу ережесі және амалдар қолдану. Қосу мен азайтуға қатысты көбейтудің үлестірімділік қасиеті Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар «Миға шабуыл» 1 минут Ұйымдастыру кезеңі Сабақ басында: 1) оқушылардың зейінін шоғырландыру, түгелдеу 2) оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын /ОМ анықтап алу 3) сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау Қайталау 3 минут Жаңа сабақ «Мағынаны тану» 5 минут 10 минут 10 минут 5 минут 9 минут Көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін еске түсіру. ; Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар: 1. Көбейтінді берілген санға бөліне ме? 2. Көбейткіштер берілген санға бөліне ме? Көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігі туралы қорытынды жасауға оқушыларды жетелейміз. Қосындының және айырманың натурал санға бөлінгіштігін анықтау үшін оқулықпен жұмыс ұйымдастыру. Қосынды мен айырманың еселік болатынын дәлелдеу үшін қосу мен азайтуға қатысты көбейтудің үлестірімділік қасиеті қалай қолданылуы мүмкін екенін оқушыларды өздігінен түсінуге бағыттау. Қосындының берілген санға бөлінгіштігін анықтау үшін, қосылғыштардың әрқайсысының сол санға жеке-жеке бөлінгішігін қарастырамыз. 1-жағдай. Қосылғыштардың әрқайсысы берілген санға қалдықсыз бөлінеді. Қосын ды Бөл гіш Қосылғыштардың бөлінгіштігі Қосындының бөлінгіштігі 12+6 3 12:3=4 6:3=2 18:3=6 28+42 14 28:14=2 42:14=3 70:14= 5 75+100 25 75:25=3 100:25=4 175:25꞊7 Кестедегі мысалдардан қосындының берілген санға бөлінгіштігі қасиеті тұжырымдалады. Егер қосылғыштардың әрқайсысы жеке-жеке берілген санға бөлінсе, онда қосынды сол санға бөлінеді. 2-жағдай. Қосылғыштар берілген санға қалдықпен бөлінеді. Қосын ды Бөл гіш Қосылғыштар дың қалдықпен бөлінуі Қалдық тар қосындысы Қосынды ның бөлінгіштігі 15+21 22+38 33+36 9 15 23 15 9 1 (қалдық 6) 21 9 2 (қалдық 3) 22:15=1 (қалдық 7) 38:15=2 (қалдық 8) 33:23=1 (қалдық10) 36:23=1 (қалдық13) 9 15 23 36:9=4 60:15=4 69:23=3 Қосындының берілген натурал санға бөлінгіштігін қалай білеміз? №185 Ауызша есептеңдер: 1) (32 ):4 (66 ):6 (20 ):5 (15 ):3 (21 ):7 (24 ):8 Ауызша бағалау түрлі-түсті стикер арқылы орындалады. №188. Қосындыны санға бөлуді орындаңдар: (84+28):14; 3) (192+72):24; 5) (183+305):61; (133+76):19; 4) (220+88):44; 6) (300+150):75. Үлгі: (70+42):14=70:14+42:14=5+3=8 Оқушылар есепті тақтаға жеке-жеке шығарады. Оқушылардың жұмысын интерактивті тақтада көрсетілген бағалау критерийлері арқылы бағалаймыз. Бағалау критерийлері: Қосылғыштарды жеке-жеке берілген санға бөлуді білсе; Шыққан бөлінділерді қосуды білсе; Азайғыш пен азайтқышты жеке-жеке берілген санға бөлуді білсе; Шыққан бөлінділерді азайтуды білсе; Қосындының және айырымның берілген санға бөлінгіштігін білсе. Есепті өрнек құрып шығарыңыз: №191. Жеңіл машина мен автобус 450 км қашықтықты бір уақытта бір-біріне қарама-қарсы жүріп, 3 сағаттан соң кездесті. Кездескенге дейін автобус 150 км жол жүрді. Жеңіл машинаның жылдамдығы қандай? А. 100 км/сағ; В. 90 км/сағ; С. 105 км/сағ; D. 85 км/сағ. 2. Оқушыларға сұрақ қойылады: Қандай жағдайда қосынды берілген натурал санға бөлінеді? Берілген санға еселік санды әрқайсысы берілген санға қалдықсыз бөлінетін қосылғыштардың қосындысы түрінде көрсету үнемі мүмкін бола бере ме? Түрлі-түсті стикер арқылы оқушылар жауабын бағалау жүзеге асады. №205. Амалдарды орындаңдар: (145х+58у-116х):29 2) (288у+195х + 144у):48 (245z+147у-98z):49 4) (130a+195b-65a):13 3. Оқушылармен бірігіп есептің шығарылу жолының алгоритімін құрамыз: Қосылғыштарды жеке-жеке берілген санға бөлеміз; Шыққан бөлінділерді қосамыз; Жауабын жазамыз. Осы дескриптор бойынша оқушылар өзара бағалау жұмысын орындайды. Топтық жұмыс: Топ оқушылары тапсырманы тақтада орындап болған соң, келесі топ оқушылары дескриптор бойынша және стикерге тілек жазу арқылы олардың жұмысын бағалайды. 1-топ №196. 543+84 қосындысы 5,4,3 сандарының қайсысына бөлінеді? №202 21 95+21·253 қосындысы 21 санынан өзге тағы да қандай сандарға бөлінеді? №210. Өрнекті ықшамдаңдар: (160х-92х):23+17х 2-топ №196 72+132 қосындысы 9,8,12 сандарының қайсысына бөлінеді? №202 187·35- 35·24 айырмасы 35 санынан өзге тағы да қандай сандарға бөлінеді? №210. Өрнекті ықшамдаңдар: 65у:5+(171у-95у):19 Оқушылармен бірігіп айырымды берілген санға бөлу есебінің шығарылу жолының алгоритімін құрамыз: Азайғыш пен азайтқышты жеке-жеке берілген санға бөлеміз; Шыққан бөлінділерді азайтамыз; Жауабын жазамыз. Жұптық жұмыс: №203. Амалдарды орындаңдар: (404·16-6072):56; 2) (6464:32-2408:43):73; 2000:(50·8) - 850:(25·17); 4) 3636:(12·3)-6060:(15·4) Жұптағы оқушылар бірін-бірі дескриптор (айырымды берілген санға бөлу есебінің шығарылу жолының алгоритімі) бойынша бағалайды. Жеке жұмыс: (Шығармашылық тапсырма) №198. Қарағандыдан шыққан пойыз осы уақытта Екібастұздан шыққан пойызбен 3 сағаттан соң кездеседі (суретте). Қарағандыдан шыққан пойыз 285 км жол жүрсе, Екібастұздан шыққан пойыз 207 км жол жүреді. Екі пойыз 1 сағатта бір-біріне неше километр жақындайды? Есептер шығару. №207. Семейден Павлодарға дейінгі автомобиль жолының ұзындығы 328 км. Сағат 13-те Семей қаласынан Павлодарға қарай 70 км/сағ жылдамдықпен автомобиль шықты. Ол 1 сағ жүрген соң, оған қарсы Павлодардан 59 км/сағ жылдамдықпен автобус шықты. Автомобиль мен автобус сағат нешеде кездеседі? Бұл қолданбалы есепті бағалау мұғалімнің басшылығымен жүзеге асады. Сабақты қорытындылау: Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды? Бағалау критерийі қандай? Қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін қалай талдау керек? №209. Қай тұжырымдама дұрыс? Егер қосылғыштардың әрқайсысы жеке-жеке берілген санға бөлінбесе, онда қосынды да сол санға бөлінбейді. Егер азайғыш берілген санға бөлінбесе, онда айырма да сол санға бөлінбейді. Егер қосылғыштардың біреуі берілген санға бөлінсе, онда қосынды да сол санға бөлінеді. Бұл ребусты шешкенде осы тақырыптағы ең негізгі сөз шығады. http://festival.1september.ru/articles/599748/ Т.А. Алдамұратова, Е.С. Байшоланов Математика 5, Алматы «Атамұра» 2005 42-45 беттер Қосымша 1 Т.А. Алдамұратова, Е.С. Байшоланов Математика 5, Алматы «Атамұра» 2005 42-45 беттер № 185-210 «Ой қорыту» 2 минут Рефлексия: «Екі жұлдыз, бір тілек!» Оқушылар стикерге сабақтан алған әсерін және тілегін жазады. Үйге тапсырма: №192. Бірінші аптада машинамен 200 т бидай тасылды. Екінші аптада 165 т бидай тасылды, себебі екінші аптада бірінші аптаға қарағанда 7 машина бидай аз тасылған. Әр ретте машинамен неше тонна бидай тасылған? №210. Өрнекті ықшамдаңдар: 1) 42х:7+(65х+39х):13; 2) (581у·5):83-18у. №205. Амалдарды орындаңдар: 5) (380d+152b- 304d):76 6) (498c+166d- 332c):83 Қосымша 2 Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Топтық жұмысты бақылай отырып, қиындықтар кездескенденде бағыт беремін. Әлсіз оқушыларға жеке консультация алуға мүмкіндік беремін. Оқушылардың тапсырманы орындаудағы белсенділіктерін бақылау арқылы формативті бағалаймын. Сабақты бекіту кезінде оқушыларды жеке –жеке бағалаймын, оқушылар тапсырманың 80% дұрыс орындауы қажет Сабақты бекіту кезеңінің алдында презентация ға қарағандықтан ұзақ уақыт міндетті түрде «көз жаттығуын» жасатамын. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақтың мақсаты/оқу мақсаты дұрыс қойылған. Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Оқушылар жұптық жұмыста белсенділік танытты. 2: Оқушылар есеп шығаудың алдында есептің шығарылу алгоритімін өз бетінше құра алады. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Оқушылардың сабақты өткен материалмен байланысты екенін білуі. 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Оқушылар бір-бірімен сыйластық қарым қатынас жасайды, жұптық жұмыста бір-біріне түсіндіреді, өз ойларын толық жеткізе алады. Өтілген материалдарды жаңа сабақпен байланыстыра біледі.
Математика
Ашық сабақ
5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл