Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Авторлық бағдарлама бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Методическое руководство к учебному плану по русскому языку для 2 класса (нерусской школы)
490 тг
Байтабенова Анар Сериковна, Рахимбекова Айгуль Рахимбековна
15 Сәуір 2024
24
0
Методическое руководство для 2 класса подготовлено в целях эффективной реализации содержания Типовой учебной программы «Русский язык» для 2-4 классов школ с нерусским языком обучения в целях оказания методической помощи учителям русского языка в решении задач, обозначенных в Типовой учебной программе (ТУП).
Русский язык
Авторлық бағдарлама
2 сынып
"Методика работы по развитию речи учащихся на фразеологическом уровне" методическое пособие
490 тг
Ақжол Әсем Бақытжанқызы – учительница русского языка и литературы
09 Сәуір 2024
48
0
В настоящее время, когда идет процесс возрождения в духовной жизни национально-культурных ценностей и в связи с этим происходят изменения в языковой ориентации, перед образованием встает необходимость в определении новых подходов к изучению русского языка, необходимость в повышении эффективности его преподавания.
Русский язык
Авторлық бағдарлама
Басқа
"Бастауыш сыныптарында математиканы оқыту әдістері" әдістемелік көмекші құрал
490 тг
Избасарова Фариза Турганбаевна. Бастауыш сынып мұғалімі
09 Сәуір 2024
56
0
Бастауыш класстарда математика оқытудың мақсаттары, міндеттері мен мазмұны. 1. Мектепте математика пәнін оқытуда жоспарланған жалпы мәселелерді есепке алу және бұл мәселелерді шешудегі бастауыш сыныптағы білімнің рөлін дұрыс бағалай білу. 2. Орта мектеп математика жоспарына қатысты көптеген мәселелер бастауыштың өзінде тиісті дәрежеде берік үйретілуі керек, яғни олар оқушылар санасында өмір бойы сақталып қалатын болсын, ал кейбір мәселелер жоғары сыныпта толық түрде өтілуіне қарай, бастапқы ұғымдар, дайындық есебінде қаралады. Немесе біліктілік пен дағқыларды қалыптастыру процессінде пікірлеу қабілетін арттыру мақсатында қаралады
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
Жаңа инновациялық технологияларды биология пәнінде қолдану
490 тг
Сарсенбиева Айнур Жексенбаевна
04 Сәуір 2024
39
0
Қазіргі өзгерісті кезеңінде жүзеге асыруға тиісті негізгі мәселенің бірі - оқушылардың дұрыс ойлау дағдыларын қалыптастыру. Оқушылардың дұрыс ойлау дағдылары олардың таным белсенділігімен тығыз ұштасып жатады. Осыған орай мектептердегі білім сапасын және тәрбиені жақсартып, оқушылардың дүниетанымы мен өмірлік көзқарасын барынша шыңдаудың қажеттігі атап көрсетілген. Бұл міндет әрбір сабақтың білімділік, тәрбиелік, дамытушылық мүмкіндігін жеткілікті ойластырып, жете пайдаланған жағдайда ғана іске асады [1]. Қазақстан Республикасы және ғылым министрлігі дайындаған бағдарламасында “Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы” бойынша бәсекеге қабілетті мамандар қалыптастыру мұғалімдер алдында тұрған негізгі міндет[1].
Биология
Авторлық бағдарлама
Басқа
Мектепті басқарудағы менеджмент
490 тг
Назарбеков Іңкархан Қолаұлы
03 Сәуір 2024
33
0
Мектеп жұмыстарының ішінде ең басты мәселелердің бірі - педагогикалық ұжымға ғылыми тұрғыдан сауатты басшылық жасау қажет Мектеп жұмысын меңгеріп, зор жауапкершілікпен жүзеге асыратын тұлға директор және оның оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарлары. Олар өздерінің міндеттерін педагогикалық ұжыммен ынтымақтасып, демократиялық принцип негізінде іске асырады. Қазіргі кезеңде қоғам өмірінің бүкіл саласы қайта құру жағдайында педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастыру мәселесіне ерекше назар аударылуда. Солардың ішінде басты мәселелердің мұғалім шығармашылығын дамыту дәрежесі. Педагогикалық шығармашылық - бұл ғылыми ізденудің кезінде озат тәжірибені жасау, тұтас педагогикалық процесс проблемаларын шеберлікпен шешу, оларды педагогикалық жыршылықтың игілігіне айналдыру. Ал педагогикалық шеберлік дегеніміз оқыту мен тәрбие процесін шығармашылықпен іске
Мектеп әкімшілігі
Авторлық бағдарлама
Басқа
«ИНТЕЛЛЕКТУМ» авторлық бағдарламасы
490 тг
Шаймардан Айсауле
15 Ақпан 2024
67
0
Интеллект-бұл әлеуметтік және эмоционалды дағдыларды дамытуға бағытталған мектепке дейінгі және мектеп мекемелеріне арналған интеллектуалды дамыту ойындарының кешені, сонымен қатар мұғалімдерге арналған толық әдістемелік кешен. ? Ойын балаға қоршаған кеңістікті білуге, зейінді, қиял мен логикалық ойлауды дамытуға көмектеседі. Балалар үшін ойын тек көңілді ғана емес, маңызды мәселе екенін есте ұстаған жөн. Өзгерістерді жеңуге және болашақта жоғалмауға көмектесу үшін баланың икемді дағдыларын (soft skills) дамытуға назар аудару керек деп саналады. Сіз кез-келген жаста икемді дағдыларды дамыта аласыз. Интеллектум ойындары - баланың ой-өрісін дамытып, тез шешім қабылдауға, шапшаңдыққа баулиды, арнайы ойындар көмегімен жүргізіледі. Бүгінде әлемнің 17 елінен 32 ойын түрі таңдалған. Тәжірибе көрсеткендей, интеллектісі осылай дамыған балалар болашақта білікті стратег, табысты кәсіпкер болып шығады. Соңғы 5 жыл көлемінде елімізде қолданылып келе жатқан Интеллектум жүйесінде 32 түрлі ойын негізге алынған.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
4 сынып
ОҚУ ЖАТТЫҒУ ЖҰМЫСТАРЫ БАРЫСЫНДА ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ ДЕНЕ ДАМУЫНЫҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ЖЕТІЛДІРУДІҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖОЛДАРЫ
490 тг
Кантарбаев Ардак Муратович
12 Ақпан 2024
76
0
Қазіргі кездегі жаңа әлемдегі жаңа Қазақстанның білім беру мекемелеріндегі жеткіншек ұрпақтарды оқыту мен тәрбиелеу олардың бойында жеке тұлғалық қасиеттерінің жан-жақты қалыптасуымен тығыз байланысты. Бұл мәселе дүниежүзілік қауымдастықта әлеуметтік-экономикалық, мәдени және рухани дамудың басты факторы ретінде жариялануда. Мектеп барлық кезде де оқушылардың салауатты өмір сүру дағдысының негіздерін, оның мөлшері мен заңдылықтарын сақтау туралы сезімдерін дарытып және дамытып келеді. Себебі оқушылардың әр түрлі аурулармен ауырмауын қадағалауда және салауатты өмір салтын қалыптастыруда мектептің орны ерекше.
Дене шынықтыру
Авторлық бағдарлама
Барлығы
Мұқағалитану авторлық жұмыс
490 тг
Тілеуберді Еркетай
16 Қаңтар 2024
77
1
Қазіргі ұрпақ тәрбиесіне келсек ең ауқымды мәселе идеологиялық және жалпы адамзаттың мәдени қазыналары
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
Барлығы
Фонетика түрлеріне қысқаша анықтама(стенд)
490 тг
Насихатова Мөлдір Болатқанқызы
23 Желтоқсан 2023
81
0
Фонетика бөлімдері көрсетілген.Балаларға қызықты болу мақсатында бағдаршамды қолдандым.Стенд жасауғада пайдалануға болады.
Қазақ тілі
Авторлық бағдарлама
Барлығы
«Кәсіптік бағдар берудің әдістері мен формалары»
490 тг
Ниязкулова Динара Омиркуловна
21 Желтоқсан 2023
106
0
Әдістемелік көмекші құралдың көкейкестілігі мен практикалық мәнділігі «Сынып жетекшісінің жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмысы» тақырыбын анықтауға мүмкіндік берді. Мақсаты: жоғары сынып оқушыларына кәсіптік бағдар берудегі сынып жетекшісінің жұмысының тиімді жолдарын айқындау. Зерттеу объектісі: жалпы білім беретін орта мектептегі /мектеп-лицейі/ кәсіптік бағдар жұмысы. міндеттері: - кәсіптік бағдар беру теориясы мен практикасын қарастыру; - кәсіптік бағдар беру жұмысында сынып жетекшісінің мүмкіншіліктерін анықтау; - жоғары сынып оқушыларына сынып жетекшісінің кәсіптік бағдар жұмысының формалары мен әдістерін қарастырып, олардың тиімділігін тәжірибелік түрде тексеру, нәтижелерін өңдеп, жалпылап, негізгі қорытындылар мен нұсқауларды келтіру. Әдіснамалық негізі- тәрбиенің қоғамға қажеттілігі және оның даму бағытының басты шарты болуымен, адамның биологиялық табиғаты мен ішкі мүмкіндіктері арқылы жеке тұлға ретінде дамуы, жеке тұлға болмысын түсінуге бағытталған іс-әрекет туралы ілімі. Зерттеу көздері- кәсіптік бағдар жұмысына байланысты философтардың, тарихшылардың, психологтардың және педагогтардың еңбектері, оқыту және тәрбиелеу үрдісіне байланысты ғалымдардың, әдіскерлердің зерттеу жұмыстары, мемлекеттік ресми құжаттары (заңдар, қаулылар, баяндамалар т.б.), Қазақстан Республикасының Оқу ағарту министрлігінің және тәрбиелеуге байланысты құжаттары (тұжырымдамалар, бағдарламалар т.б.). Әдістемелік көмекші құралды жазу барысында қойылған мақсат пен міндеттерді жүзеге асыру үшін төмендегідей зерттеу әдістері қолданылды: философиялық, псиологиялық, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерге теориялық талдау жасау, оқыту мен тәрбиелеу үрдісін бақылау, оқушыларға анкета жргізу, мұғалімдермен пікір алысу, тәжірибелік жұмыс жүргізу.
Завучтарға
Авторлық бағдарлама
Басқа
Тесттік тапсырмалар арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
490 тг
Жумабаева Айжаркын Полатовна
30 Қараша 2023
145
4
Бұл әдістемелік құрал оқушылардың ағылшын тіліндегі тесттерді орындау барысында логикалық ойлау қабілеттерін дамыту басты мақсат болып табылады
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
Басқа
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ПӘНДЕРІ БОЙЫНША БІЛІМІНДЕГІ ОЛҚЫЛЫҚТАРДЫҢ ОРНЫН ТОЛЫҚТЫРУ ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ БАҒДАРЛАМАСЫ
490 тг
Умаров Абдурасул Мухамедраимович
29 Қараша 2023
202
3
Өткен оқу жылындағы білім алушылардың білім олқылықтарының орнын толықтыру;
Оқу ісінің меңгерушісі
Авторлық бағдарлама
Барлығы
Авторлық бағдарлама
490 тг
Ищанова Лузия Салимжановна БҚО, Казталов ауданы,Нұрсай ауылы, Тереңкөл мектеп-бөбекжай кешенінің бастауыш сынып мұғалімі
08 Қараша 2023
291
12
Сөздер сыры авторлық бағдарлама
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
2 сынып
Отбасы құндылығы-асыл қазына
490 тг
Сыдыкова Багдат Алдабергеновна
18 Қырқүйек 2023
127
1
Отбасы тұлғаны дамытатын кішігірім орта.Отбасының қоғамдағы мақсаты; баланы дамытып қана қоймай, оны өмірге дайындап, рухани жағынан жеткізіп, тұлға ретінде қалыптастыру. Отбасында баланың жан -жақты қалыптасуына ата- ана мен отбасы мүшелерінің қарым қатынасында махаббат, сүйіспеншілік, адамгершілік, қайырымдылық, әділдік, ұйымшылдық, мәдениеттік қасиеттері және т.б келбетін сақтайтын тұлға тәрбиелеуге керек екендігі бәрімізге аян.Мына жасампаз ғасырда, жаһандану дәуірінде мектеп партасында отырған баланың жан- жақты білім алуына ең бірінші ықпал ететін- ұстаз болса, оның сүйеніші ата- ана. Сондықтан ата -ана өз баласының білім алуына барынша жағдай жасау тиіс.
Сынып жетекшісі
Авторлық бағдарлама
6 сынып
6 ә сынып "Д.Қонаев атындағы орта мектебі"КММ
490 тг
Сыдыкова Багдат Алдабергеновна
17 Қырқүйек 2023
141
2
Жас ұрпақты адамгершілік-рухани дамытуда отбасының тәрбие мүмкіншіліктерін пайдалану арқылы отбасы құндылықтарының рөлін насихаттауға және бекітуге мүмкіншілік ету, отбасылық құндылықтарды бағалай білуге жетелеу
Сынып жетекшісі
Авторлық бағдарлама
6 сынып
МКҚК №17 «Шұғыла» бөбекжай- балабақшасындағы инклюзивтік білім беру жүйесі
490 тг
Сактаганова Анаргул Амандыковна
31 Тамыз 2023
192
10
Ақтөбе қаласында №17 «Шұғыла» мектепке дейінгі ұйымы инклюзивтік білім беру кабинеті жұмыс жасайды. Инклюзивтік білім беру кабинеті 2008 жылы қазан айынан бастап ашылды. Инклюзивті білім беру кабинетінің жұмысы жүйелі түрде жүргізіледі: әр баламен мамандар жұмыс жасайды, Психолог, дефектолог, логопед, әлеуметтік мұғалім. Сондай – ақ команданың белсенді мүшелері баланың ата- аналары болып табылады. Команданың әр мүшесі ортақ жұмысқа өз үлесін қосады – әртүрлі мамандар баланың мәселесін өз көзқарасымен көреді. және оны жоюға мүмкіндік береді инклюзивтік білім беру кабинеті балалардың даму деңгейін, динамикасын, алға қойған мақсатқа жету, жұмыс формаларын таңдау сияқты мәселелерді қарастыратын психологиялық- медико-педагогикалық консилиум ұйымдастырылған. Біз мүмкіндігі шектеулі балаларды өзге балалармен ойнауға, қимыл-қозғалыс жасауға, өз бетінше тамақтануға, киінуге, дыбыстарды айтуға жалпы қоршаған ортаға бейімделуін қамтамасыз етеміз. Мақсаты: балалардың мүмкіндігіне қарай емес, олардың бойындағы кемшіліктеріне қарамастан қиындықтарды жеңуіне көмектесу.
Балабақша
Авторлық бағдарлама
Мектепке дейінгі
«Заманауи ағылшын жазушыларының стильдерінің ерекшеліктері» шет тілі пәнінің оқыту әдістемесі
490 тг
Кенжебекова Лаура Ниязбекқызы
30 Тамыз 2023
133
1
Қазіргі қоғам сұранысына сай білімді, шығармашылықпен жұмыс жасайтын, өзін-өзі дамытып жетілдіре алатын жеке тұлға тәрбиелеуге аса назар аударылуда. А. Байтұрсынов өзінің «Мектеп деректері» еңбегінде былай деп жазды: «.....Мұғалім қандай болса, мектеп, пән сондай болмақшы. Яғни мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі-білімді, педагогика, методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім». Дүниежүзілік ақпараттық білім беру кеңістігінің құрылуымен, әлемдік ғаламдану процесінің жеделдеуімен байланысты егеменді еліміздің білім беру жүйесін модернизациялау бағытында ауқымды іс-шаралар жүргізіле бастады. Заман өзгерісіне қарай мектептерге қойылатын талап та ондағы оқыту және тәрбиелеу әдіс-тәсілдері де өзгерді. Жұмыстың мақсаты: Ағылшын жазушыларының шығармаларын оқыту арқылы оқушыларға шетел тілін оқыту әдістемесі. Зерттеу обьектісі – Қазіргі заманғы шетел жазушыларының еңбектері. міндеттері: 1. Жалпы білім беретін орта мектептерде шет тілін оқытуда шетел жазушыларынң еңбектерін пайдалануды теориялық тұрғыдан негіздеу; 2. Жалпы білім беретін орта мектептерде шет тілін оқытуда шетел еңбектерін пайдаланудың бүгінгі жағдайы мен мүмкіндіктерін анықтау; 3. Жалпы білім беретін орта мектептерде компьютерлік бағдарламалардың, шет тілінде сөйлеуге, жазуға, тыңдауға және түсінуге үйрету үдерісінде пайдалану мүмкіндіктерін көрсету. Негізгі объектісі шет тілі оқу үрдісі болса, пәні ретінде жалпы білім беретін мектептерде шет тілі пәнінің әдістемесі болып табылады. Қолданылған әдістер: 1. Тақырып бойынша педагогикалық, әдістемелік еңбектердің зерделенуі; 2. Іріктелген материалдардың анализі.
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
Барлығы
АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫН ОҚЫТУ ТЕОРИЯСЫ МЕН ТӘСІЛДЕРІ
490 тг
Әзіретова Айжамал Мауленқызы
21 Маусым 2023
144
1
Жұмыстың жалпы сипаттамасы. Жұмыстың кіріспе бөлімінде зерттеудің өзектілігі, мақсаты мен міндеттері, нысаны, зерттеу барысында қолданылған әдістер, зерттеудің теориялық және практикалық құндылығы айқындалады. Қорғауға ұсынылатын негізгі тұжырымдар анықталып, зерттеу жұмысының талқылануы мен жариялану барысы баяндалады. Негізгі бөлімде білім беру жүйесіндегі жаңа технологиялардың алатын орны, мектепте оқушылардың ауыз екі сөйлесу әрекеттерін белсендіру мен қарқынды дамытудың, сапалы әрі тиімді жолы ретінде коммуникативті оқыту технологиясын ағылшын тілі сабағында қолдану жолдары ғылыми-теориялық тұрғыдан баяндалған. Екінші бөлімде тәжірбиелік жұмыстардың әдістемесі мен материалдары талқыланған. Коммуникативті оқыту технологиясын енгізе отырып оқушылардың тілге қызығушылығын арттыру тәсілдері айтылған. Эксперимент жұмыстарының нәтижелері берілген. Қорытындыда жалпы жұмыстың мазмұны педагогикалық, әдістемелік теориялар мен дидактикалық қағидаларды басшылыққа ала отырып жасалғандығы көрсетілген. Зерттеудің өзектілігі. Тілді тек тілдік бірліктер мен олардың өзара байланысының қатаң құрылымды жүйесі деп түсінуге болмайды, тіл ең алдымен қатысым құралы болып табылады. Тіл адамдардың қарым-қатынас құралы болғандықтан, ол сөйлеу әрекетінің арқауы болып табылады. Тіл ұлт пен ұлтты жақындастыратын өзгеше қатынас. Тілмен сөйлесу адамзат баласы үшін тысқары бір дүние емес, ол ішкі құбылыс. Сөйлеу тек адамға ғана тән. Адам тіл арқылы бір-бірімен қатынаса алады. Қазіргі таңда, еліміз өз егемендігін алып, дербес мемлекет ретінде танылуда. Сондықтан, еліміздің өркениетін көтеру мақсатында шет тілдерін меңгеру, шет елдермен қарым-қатынас орнатудың маңызы зор екендігін көрсетіп отыр. Бұл дегеніміз қазақстандықтар үшін, жастар үшін ағылшын тілін үйрену-ғылымды, экономиканы, бизнесті одан әрі дамыту қажеттілігін туындатып отыр. Білім-адамзат қазынасы, халықтың білімділігі-елдің байлығының ең маңызды бөлігі. Тәрбиелеу мен оқыту жүйесінде білім арқылы ең озық мәдениет пен дүние таным қалыптасады. Сөйлеу әрекетінің жан-жақты ғылыми тұрғыдан зерттелуі тіл білімінде ХХғасырдан бастау алады.Тіл білімі үшін сөйлеу әрекетін зерттеу үлкен мәселелердің бірі екендігін швед лингвисі Фердинанд де Соссюр алғаш болып көрсеткен. Бала тілін зерттеген ғалымдар: Л.Щерба, Е.Кубрякова,Е.И.Пассов, И.Л.Бим, И.Ф.Комков, А.А.Леонтьев
Шет тілі
Авторлық бағдарлама
Басқа
География сабағын оқытуда мультимедиалық технологияларды пайдалану әдістемесі
490 тг
Сабалакова Марал Нургалиевна
21 Маусым 2023
181
4
Зерттеудің өзектілігі: Қазіргі кездегі шапшаң жүріп жатқан жаһандану үрдісі әлемдік бәсекелестікті күшейте түсуде. Қазақстанның әлемдегі бәсекеге қабілетті елдің қатарына кіру стратегиясы бүкіл ұлттың, елдің, барлық атқару органдарының басты идеясына айналуы тиіс. Бұл білім саласына үлкен жауапкершілік жүктейтіні түсінікті. Қазiргi таңда Қазақстан Республикасында жаңа білім беру жүйесінің қалыптасуы жүріп жатыр. Осыған орай, алдыңғы қатарлы идеялар мен педагогикалық технологияларды практикалық түрғыдан жаңарту және оларды ғылыми тұрғыда негіздеу бағытындағы жұмыстар жүргізілуде. Қазіргі заманғы озық технологияларды мектеп тәжірибесінде тиімді қолдану, ең алдымен, жан-жақты оқып үйренуді талап етеді. Қазіргі кезде егемен елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Бұл оқу-тәрбие үрдісіндегі елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр. Себебі, білім беру парадигмасы өзгерді, білім берудің мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас, жаңаша қарым-қатынас пайда болуда. Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімдердің инновациялық іс-әрекетінің ғылыми-педагогикалық негіздерін меңгеруі маңызды мәселелердің бірі. Дидактикалық оқыту жүйелерiн қалыптастырудың перспективалық бағыттарының бiрi - мультимедиалық технологияларды оқыту процесiнде пайдалану. Еліміздің әлемдік білім кеңістігіне бағдар алуының басты өзегі болып білім беру жаңа білім парадигмасы балаға оқу қызметінің субъектісі ретінде қарап, шығармашылық қызығушылықтары негізінде білімге құндылық бағдарын қалыптастыра отырып, танымдық және рухани қажеттіліктерін қанағаттандыруды және жан-жақты дамыған шығармашыл, жеке тұлға қалыптастыру. Бiлiм беру жүйесiнiң жаңа талаптары мен зерттеу еңбектерiнiң нәтижелерiн ескере отырып, мынадай тұжырымға келуге болады: үздiксiз бiлiм беру жүйесiн жетiлдiрудiң негізгі бағыттарының бiрi ретiнде мультимедиалық технологияларды қолдану бүгiнгi күннiң басты талабы. Сондықтан да, оның техникалық және дидактикалық мүмкiндiктерiн дамыту, онан әрi зерттеу маңызды болып табылады./
География
Авторлық бағдарлама
Басқа
Тіл дамыту 2-сынып
490 тг
Нуржанова Айгуль Муратовна
21 Маусым 2023
697
562
Оқу бағдарламасының тақырыптық мазмұны «Тіл дамыту» бағдарламасы 2-сынып оқушыларына арналған, аптасына 1 сағат, жылына 34 сағатты қамтиды. Бағдарлама төмендегідей 5 бөлімнен тұрады: І тарау. Отан отбасынан басталады. 4 сағат Бұл тарауда оқушыларды елін, жерін сүюге, қадірлеуге үйретіп,Отанын қорғауға дайын болуға үндеп, өз халқына деген мақтаныш сезімін оятуға тәрбиелейді. ІІ тарау. Әдептілік әдемілік. 9 сағат Бұл тарауда - балалар бойына адамгершіліктің ізгі қасиеттерін дарытады.Оларды адамдар арасындағы түрлі қарым – қатынасты сезіне білуге тәрбиелейді ІІІ тарау. Ертегілер елінде. 8 сағат Бұл тарауда оқушылар жақсы мен жаман қасиеттерді айыра білуге,дұрыс сөйлеуге, өз ойын дұрыс жеткізуге үйреніп, арман қиялын оятып шығармашылығын дамытады, ІҮ тарау Халық ауыз әдебиеті 8 сағат Бұл тарауда оқушылар дұрыс сөйлеуге, тіл дыбыстарын анық айтуға ұшқырлыққа, шапшаңдыққа, алғырлыққа үйренеді. «Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні- мақал- мәтел» екенін біледі. Ү тарау. Ойнайық та ойлайық. 5 сағат Бұл тарауда оқушылар логикалық ойлауға, шығармашылықпен жұмыс істей алуға үйренеді. Әр түрлі сөзжұмбақтар мен қызықты тапсырмаларды орындау арқылы зейіні дамиды.
Бастауыш сынып
Авторлық бағдарлама
2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл