Бастауыш сынып Барлығы Басқа бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104648 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104648 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
студенттерге
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Колледж студенттеріне арналған тәжірибенің өту мақсаттары , міндеттері жөніннен түсінік.
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Оқу процесінің тиімділігін арттырудың бірден-бір жолы- заманауи педагогикалық технологияларды қолдану. Жаңа заман мұғалімдерінің білім мазмұнына өзгеріс енгізе алатын, оқыту мен тәрбиеге жаңа әдістер мен технологияларды енгізе алатын зор шығармашылық әлеуеті бар.
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Жаңартылған бағдарлама – білім берудегі жаңа мазмұн
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Түзету-дамытушылық мақсаты: Дыбыстардың дұрыс айтылуын қалыптастыру; фонематикалық есту қабілетін жетілдіру; дыбыстарды буында, сөзде, сөйлемде айжырата білуге үйрету; сөздегі [Р ] дыбысының орнын табу
Есте сақтау қабілетін дамыту, қол мен саусақ бұлшық ет қимылдарының ұсақ моторикасын дамыту
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Дыбыстардың дұрыс айтылуын қалыптастыру. Фонематикалық қабылдауын, зейінін, есте сақтау жалпы және артикуляциялық маторикасын дамыту. Сөздегі Р дыбысының орнын табу. Қол мен саусақ бұлшық ет қимылдарының ұсақ моторикасын дамыту.
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
маған катигориядан өту үшін алғыс хат грамоталар керек. Менің материалымды жариялауларыңызды өтінемін
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Мен ешқандай да катигориядан өтпеген жас маманмын. Осы материалды жариялай отырып сертификат алғым келеді
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Өзіме керек
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Осы сабақтың оқу мақсаттары: 1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру
1.1.2.6. өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі
ретінде сипаттау
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Әдістеме бірлестік жетекшілеріне
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Предисловие
Речь как индивидуальный акт воли и разума го-ворящих предполагает, с одной стороны комбинации, в которой говорящий использует код языка с целью вы-ражения своей мысли и, с другой стороны, психофизи-ческий механизм, позволяющий ему объективировать эти комбинации.
Риторическое знание и риторика как форма обобщения действительности словом начиналась на ос-нове усвоения опыта античной и западно-европейской традиции. Риторика значилась одной из семи «свобод-ных художеств» (искусств), составляющих основной цикл гуманитарных знаний. Выполняя культурно-просветительские задачи она на протяжении 2500 лет оказывала влияние не только на формирование духовно-го облика человека, но и на его речевое поведение в об-ществе.
В пособии предполагается последовательно, в со-ответствии с программой курса «Риторика» ознакомить читателя с основными требованиями и условиями про-ведения диспута, особенностями русского речевого эти-кета и некоторыми особенностями культуры полемиче-ской речи.
Материалы пособия следует использовать в пре-подавании курса «Риторики» и «Культуры речи» уча-щимся и школьникам.
Данное пособие предназначено также для уча-щихся не филологического профиля, может быть ис-пользовано на курсах повышения квалификации спе-циалистов, а также при проведении занятий в школах, лицеях, гимназиях. Доступность материала предполага-ет широкого читателя.
1. Общие представления о споре и доказательствах
1.1. Спор - способ ведения обсуждения, заклю-чающийся в состязании участников в доказательстве ис-тинности/ложности высказанной мысли. Мысль, для обоснования истины или ложности которой строится доказательство, называется тезисом доказательства. Участник спора всегда должен иметь одну главную цель - тезис, его оправдание или опровержение. В доказа-тельство истинности или ложности тезиса приводятся другие мысли, так называемые доводы или основания доказательства, такие что:
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
тәжірибе алмасу мақсатында
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
денсаулық туралы білу
таза жүру спортпен шүғылдану
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Бастауыш сынып оқушыларының санасына қазақ халқының ұлттық дүниетанымын қалыптастыруға берілген түсінік
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
Оқушыларға құрақтан жылан жасауды үйрету. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Бастауыш сынып
Барлығы
Басқа
1