Қазақ тілі Басқа Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104667 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104667 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
1. Құндылыққа бағдарланған білім берудің нәтижелері мен күтілетін әсері
2. Қазақ тілі мен әдебиет пәндерінде қолдануға ұсынылатын әдістемелік кеңестер
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
Қазіргі уақытта білім беру жүйесінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту өзекті міндеттердің бірі болып отыр. Бұл авторлық бағдарлама 9-сынып оқушыларына арналған және қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқыту барысында функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың тиімді жолдарын ұсынады. Бағдарламаны әзірлеуге жаңартылған білім беру мазмұнының талаптары мен заман сұраныстары негіз болды. Жаңартылған бағдарлама оқушыларды өмірлік дағдылармен қамтамасыз ету, олардың алған білімін күнделікті өмірде қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған. Оқу үдерісінде оқушылардың шығармашылық ойлауын, мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын, және ақпаратты талдай білу қабілеттерін жетілдіру – басты назарда. Бұл бағдарлама қазақ әдебиеті мәтіндерінен функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттырады. Сонымен қатар, бағдарлама тілдік нормаларды меңгерту мен көркем шығармаларды талдау арқылы оқушылардың тілдік құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді. Функционалдық сауаттылықты тиімді қолдану оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуына, ұлттық құндылықтарды бойына сіңіруіне және заманауи қоғамда өз орнын табуына көмектеседі. Бұл бағдарлама жаңартылған білім беру жүйесінің мақсаттары мен құндылықтарына сәйкес келіп, мектеп мұғалімдері мен оқушыларға әдістемелік қолдау көрсетуді көздейді. Бағдарлама мазмұны оқушылардың қызығушылығын арттырып, олардың білім алуға деген ынтасын оятуға бағытталған.
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
мұғалімдерге
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
қазақ тілі пәні мұғалімдеріне көмекші әдістемелік құрал
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде ұсынылады
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
5-9 сыныптарға арналған диктанттар жинағы
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
для учителей и учащихся
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
Тема исследования: «Повышение мотивации к обучению на уроках казахского языка в 7 а классе в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания»
Цели исследования: определить степень повышения мотивации к обучению учащихся 7 а класса в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериальног о оценивания.
Ожидаемый результат: повышение мотивации к обучению через создание коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания.
Тема исследования: «Повышение мотивации к обучению на уроках казахского языка в 7 а классе в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания»
Цели исследования: определить степень повышения мотивации к обучению учащихся 7 а класса в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериальног о оценивания.
Ожидаемый результат: повышение мотивации к обучению через создание коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания.
Тема исследования: «Повышение мотивации к обучению на уроках казахского языка в 7 а классе в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания»
Цели исследования: определить степень повышения мотивации к обучению учащихся 7 а класса в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериальног о оценивания.
Ожидаемый результат: повышение мотивации к обучению через создание коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания.
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
қазақ тілі мұғалімдеріне
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
Қазақ тілі пән мұғалімі оқушының сабақ үстіндегі сөйлеу әрекетін зерделеуіне арналған материал
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
1