Қазақ тілі Басқа Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104667 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104667 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында құндылыққа бағдарланған білім беру әдістемелік нұсқаулығының жоспары
Садуахасова Салтанат Оспанқызы
28 Наурыз 2025
284
2
1. Құндылыққа бағдарланған білім берудің нәтижелері мен күтілетін әсері 2. Қазақ тілі мен әдебиет пәндерінде қолдануға ұсынылатын әдістемелік кеңестер
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
Қазақ тілі мен әдебиетіндегі оқыту үдерісінде оқушылардың функционалдық сауаттылықты тиімді қолдану жолдары авторлық бағдарлама
Түргенбай Асел Талғатқызы
06 Наурыз 2025
225
2
Қазіргі уақытта білім беру жүйесінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту өзекті міндеттердің бірі болып отыр. Бұл авторлық бағдарлама 9-сынып оқушыларына арналған және қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқыту барысында функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың тиімді жолдарын ұсынады. Бағдарламаны әзірлеуге жаңартылған білім беру мазмұнының талаптары мен заман сұраныстары негіз болды. Жаңартылған бағдарлама оқушыларды өмірлік дағдылармен қамтамасыз ету, олардың алған білімін күнделікті өмірде қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған. Оқу үдерісінде оқушылардың шығармашылық ойлауын, мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын, және ақпаратты талдай білу қабілеттерін жетілдіру – басты назарда. Бұл бағдарлама қазақ әдебиеті мәтіндерінен функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттырады. Сонымен қатар, бағдарлама тілдік нормаларды меңгерту мен көркем шығармаларды талдау арқылы оқушылардың тілдік құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді. Функционалдық сауаттылықты тиімді қолдану оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуына, ұлттық құндылықтарды бойына сіңіруіне және заманауи қоғамда өз орнын табуына көмектеседі. Бұл бағдарлама жаңартылған білім беру жүйесінің мақсаттары мен құндылықтарына сәйкес келіп, мектеп мұғалімдері мен оқушыларға әдістемелік қолдау көрсетуді көздейді. Бағдарлама мазмұны оқушылардың қызығушылығын арттырып, олардың білім алуға деген ынтасын оятуға бағытталған.
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
Баяндама .«ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАР»
Оразбекова Зауреш Мухтаровна
12 Маусым 2019
672
2
мұғалімдерге
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
"Морфология" 6-7 сыныптарға арналған жұмыс дәптері
Искакова Бақтыгүл Дюсеновна
11 Наурыз 2019
998
3
қазақ тілі пәні мұғалімдеріне көмекші әдістемелік құрал
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
қазақ тілі мен әдебиетінен жиынтық бағалаудың өтілу кестесі 8 сынып
Алхожаева Улбике Курганбековна
10 Наурыз 2019
1347
12
пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде ұсынылады
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
диктанттар жинағы
Алданазарова Фарида Нүритдинқызы
21 Қаңтар 2019
2729
26
5-9 сыныптарға арналған диктанттар жинағы
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Абильдина Бахытгуль Серикбаевна
11 Қаңтар 2019
2007
24
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
Пособие по казахскому языку
Жусупова Гуляим Ержановна
11 Қаңтар 2019
699
2
для учителей и учащихся
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
Рефлективный отчет. Тема исследования: «Повышение мотивации к обучению на уроках казахского языка в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания"
Ерменова Майра Томанқызы
27 Желтоқсан 2018
619
2
Тема исследования: «Повышение мотивации к обучению на уроках казахского языка в 7 а классе в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания» Цели исследования: определить степень повышения мотивации к обучению учащихся 7 а класса в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериальног о оценивания. Ожидаемый результат: повышение мотивации к обучению через создание коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания. Тема исследования: «Повышение мотивации к обучению на уроках казахского языка в 7 а классе в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания» Цели исследования: определить степень повышения мотивации к обучению учащихся 7 а класса в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериальног о оценивания. Ожидаемый результат: повышение мотивации к обучению через создание коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания. Тема исследования: «Повышение мотивации к обучению на уроках казахского языка в 7 а классе в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания» Цели исследования: определить степень повышения мотивации к обучению учащихся 7 а класса в процессе создания коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериальног о оценивания. Ожидаемый результат: повышение мотивации к обучению через создание коллаборативной среды, апробации и внедрения элементов критериального оценивания.
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
СОР мен СОЧ кестесі
Ваисова Асем Сериккалиевна
04 Желтоқсан 2018
1137
7
қазақ тілі мұғалімдеріне
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы
Оқушының сабақ үстінде сөйлеу әрекетін зерделеу парағы
Досыкенова Алма Рахымберлиновна
03 Желтоқсан 2018
1066
5
Қазақ тілі пән мұғалімі оқушының сабақ үстіндегі сөйлеу әрекетін зерделеуіне арналған материал
Қазақ тілі
Басқа
Барлығы