Эссе 5 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Мұғалім – болашақтың білім нәрін себуші
Бақытқызы Шахизада
04 Маусым 2024
230
2
Мұғалімнің рөлі жөнінде оқушының жазған эссесі
Сынып жетекшісі
Эссе
5 сынып
Ағылшын тілі сабағындағы ойын элементтерінің пайдасы
Батыргалиева Гулзат Дуйсенбайкызы
27 Маусым 2023
318
2
Сабақ барысында ойынның пайдасы, қандай бағдарлама қолданылады.
Шет тілі
Эссе
5 сынып
Тоғызқұмалақ - ақыл ой спорты
Шапай Нұрдәулет Өмірбекұлы
01 Ақпан 2021
909
2
Өте жақсы материял
Дене шынықтыру
Эссе
5 сынып
Жалқаудың жаны тәтті
Усарбай Аружан Қазыбекқызы
11 Қаңтар 2021
990
3
Жалқаулық
Өзін-өзі тану
Эссе
5 сынып
Эссе "Табиғат және біз"
Картанбаева Назерке Алтынбековна
03 Наурыз 2020
1306
4
табиғат
Биология
Эссе
5 сынып
Эссе "Достық"
Саин Ринат
01 Наурыз 2020
1547
11
керемет
Қазақ тілі
Эссе
5 сынып
Жақсылық жасау - борышың!
Ахметжанқызы Балауса
04 Ақпан 2020
1251
5
оқушыларға арналған
Қазақ әдебиеті
Эссе
5 сынып
Эссе. "Жомарттық пен сараңдық"
Тоқпанбетов Айтмұхамед,жетекшісі: Ш. Ш. Атабаева
04 Ақпан 2020
1933
23
оқушыларға арналған
Қазақ әдебиеті
Эссе
5 сынып
Эссе. " Жомарттық пен сараңдық"
Тоқпанбетов Айтмұхамед
04 Ақпан 2020
4342
21
оқушыларға арналған
Қазақ әдебиеті
Эссе
5 сынып
Есте сақтау қабілетіне тілдің қызметі
Тоқпанбетов Айтмұхамед,жетекшісі: Ш. Ш. Атабаева
04 Ақпан 2020
664
2
оқушыларға арналған
Қазақ әдебиеті
Эссе
5 сынып
Эссе " Арсеннің арманы.."
Арыстанбекова Ботагоз Газизовна
22 Желтоқсан 2019
1009
3
Жігітке: — Арман деген не? — депті қарт. — Ата, арман деген қиял, — депті жігіт. — Жоқ, балам, арман дегеніміз — ақыл-ойдың- шыңы. Құс — ұшсам дейді, бала — өссем дейді, қыз — көpiктi болсам дейді, жігіт — бақытты болсам дейді, қарт — жүзге жетсем дейді, ақылды — дана болсам дейді, ұстаз — шәкіртіне үлгі болсам дейді. Арманына адаспаған жетеді, адасқан арманына жете алмай кетеді. Ақымақтың арманы болмайды. Арманына ақылды жетеді, ақымақ бұл өмірден түңіліп өтеді — депті қарт.
Қазақ тілі
Эссе
5 сынып
Эссе "Темірланның арманы .."
Арыстанбекова Ботагоз Газизовна
22 Желтоқсан 2019
832
2
Жігітке: — Арман деген не? — депті қарт. — Ата, арман деген қиял, — депті жігіт. — Жоқ, балам, арман дегеніміз — ақыл-ойдың- шыңы. Құс — ұшсам дейді, бала — өссем дейді, қыз — көpiктi болсам дейді, жігіт — бақытты болсам дейді, қарт — жүзге жетсем дейді, ақылды — дана болсам дейді, ұстаз — шәкіртіне үлгі болсам дейді. Арманына адаспаған жетеді, адасқан арманына жете алмай кетеді. Ақымақтың арманы болмайды. Арманына ақылды жетеді, ақымақ бұл өмірден түңіліп өтеді — депті қарт.
Қазақ тілі
Эссе
5 сынып
Эссе "Альнұраның арманы.."
Арыстанбекова Ботагоз Газизовна
22 Желтоқсан 2019
750
2
Жиі сөзшең және өз ойын қағазға түсіру қабілетіне ие адамдарда шығарманы, соның ішінде эссені бастауда қиындық туады. Бірақ, эссені қалай бастауды ойлап отыра берсең айтарлықтай көп уақыт кетеді, ал бұл шығармашылық жұмыстың үрдісін едәуір тұмандандырады. Сондықтан, эссені қалай бастау керектігі туралы ұсынған кеңестерімізді пайдаланыңыз. 1-кеңес. Эссе жазуды бастамас бұрын, идеяны тұжырымдап, мақсатты анықтап, және жұмыс үшін ақпарат көздерін тауып алу керек. 2-кеңес. Еркін жазу әдісін қолданыңыз. Оның мәні – болып жатқан нәрселерді миға редакциялаусыз және грамматика, пунктуация, стиль секілді т.б. ережелерге бағынбай-ақ жазуда. Бұл шығармашылық дағдарыспен күресуге және керемет идеяларды табуға көмектесетін тамаша тәсіл. 3-кеңес. Кіріспе бөлімге тоқтап қалмау керек. Алғысөзді негізгі бөлім жазылғаннан кейін де жазса болады. Бұл жағдайда эссенің не туралы жазылғаны түсінікті болғандықтан, кіріспені де жазу оңайырақ болады. 4-кеңес. Эссе жазудың барынша кеңінен тараған танымал нұсқаларының бірі – бірінші сұрақтан бастап, оған жауап жазу.
Қазақ тілі
Эссе
5 сынып
Эссе "Бағдаулеттің арманы.."
Арыстанбекова Ботагоз Газизовна
22 Желтоқсан 2019
798
3
Жиі сөзшең және өз ойын қағазға түсіру қабілетіне ие адамдарда шығарманы, соның ішінде эссені бастауда қиындық туады. Бірақ, эссені қалай бастауды ойлап отыра берсең айтарлықтай көп уақыт кетеді, ал бұл шығармашылық жұмыстың үрдісін едәуір тұмандандырады. Сондықтан, эссені қалай бастау керектігі туралы ұсынған кеңестерімізді пайдаланыңыз. 1-кеңес. Эссе жазуды бастамас бұрын, идеяны тұжырымдап, мақсатты анықтап, және жұмыс үшін ақпарат көздерін тауып алу керек. 2-кеңес. Еркін жазу әдісін қолданыңыз. Оның мәні – болып жатқан нәрселерді миға редакциялаусыз және грамматика, пунктуация, стиль секілді т.б. ережелерге бағынбай-ақ жазуда. Бұл шығармашылық дағдарыспен күресуге және керемет идеяларды табуға көмектесетін тамаша тәсіл. 3-кеңес. Кіріспе бөлімге тоқтап қалмау керек. Алғысөзді негізгі бөлім жазылғаннан кейін де жазса болады. Бұл жағдайда эссенің не туралы жазылғаны түсінікті болғандықтан, кіріспені де жазу оңайырақ болады. 4-кеңес. Эссе жазудың барынша кеңінен тараған танымал нұсқаларының бірі – бірінші сұрақтан бастап, оған жауап жазу.
Қазақ тілі
Эссе
5 сынып
Эссе " Мадинаның арманы .."
Арыстанбекова Ботагоз Газизовна
22 Желтоқсан 2019
875
3
Жиі сөзшең және өз ойын қағазға түсіру қабілетіне ие адамдарда шығарманы, соның ішінде эссені бастауда қиындық туады. Бірақ, эссені қалай бастауды ойлап отыра берсең айтарлықтай көп уақыт кетеді, ал бұл шығармашылық жұмыстың үрдісін едәуір тұмандандырады. Сондықтан, эссені қалай бастау керектігі туралы ұсынған кеңестерімізді пайдаланыңыз. 1-кеңес. Эссе жазуды бастамас бұрын, идеяны тұжырымдап, мақсатты анықтап, және жұмыс үшін ақпарат көздерін тауып алу керек. 2-кеңес. Еркін жазу әдісін қолданыңыз. Оның мәні – болып жатқан нәрселерді миға редакциялаусыз және грамматика, пунктуация, стиль секілді т.б. ережелерге бағынбай-ақ жазуда. Бұл шығармашылық дағдарыспен күресуге және керемет идеяларды табуға көмектесетін тамаша тәсіл. 3-кеңес. Кіріспе бөлімге тоқтап қалмау керек. Алғысөзді негізгі бөлім жазылғаннан кейін де жазса болады. Бұл жағдайда эссенің не туралы жазылғаны түсінікті болғандықтан, кіріспені де жазу оңайырақ болады. 4-кеңес. Эссе жазудың барынша кеңінен тараған танымал нұсқаларының бірі – бірінші сұрақтан бастап, оған жауап жазу.
Қазақ тілі
Эссе
5 сынып
Эссе "Мұсаның арманы.."
Арыстанбекова Ботагоз Газизовна
22 Желтоқсан 2019
796
3
Эссе философияның, эстетиканың, әдеби сынның, публицистиканың, көркем әдебиеттің тұрақталған, қалыптасқан тұжырымдарға жаңа қырынан қарап, өзінше толғап, әрі дағдыдан, әдеттен, көне соқпақтардан бөлек, тың болжамдар мен түйіндеулерге құрылатын жанры. Әдебиеттегі Эссе – соны пікірлерге көбірек мән беріліп, оқырманды ой теңізінде жүздіретін таңдай қақтыратын, өзінше ойлап-сезіну қажеттілігін туғызатын, қаныңды қыздырып, рухани әлеміңе азық сыйлайтын, дүние құбылыстарын өткір қабылдауымен ерекшеленетін көркем туынды. Эссе табиғаты сыршыл сезімге, тіл бояуларының айрықша салтанатына, әшекейлі композицияға құрылады. Өзгеше бітімді бұл өнер туындысында эссеші интеллектуалдық байлығын, аңғарымпаздығын, жарқын, тапқыр ойлылығын, өмір саяхатындағы көрген-білетін, сезінген-түйгенін, тәжірибелерін жомарттықпен жайып салады. Эссе сипатында туған туындыларға батыл болжамдар мен өткір ұсыныстар, пікір жарыстырулар мен талас тудыратын жорамалдар, ойлар, көкейге қо-нымды, таным көкжиегін кеңейтуге қозғау саларлық байламдар тән.
Қазақ тілі
Эссе
5 сынып
Эссе жазудың үлгісі. 5 сынып оқушысы Иманмағзам Нұрай.
Арыстанбекова Ботагоз Газизовна
22 Желтоқсан 2019
1571
5
Эссе философияның, эстетиканың, әдеби сынның, публицистиканың, көркем әдебиеттің тұрақталған, қалыптасқан тұжырымдарға жаңа қырынан қарап, өзінше толғап, әрі дағдыдан, әдеттен, көне соқпақтардан бөлек, тың болжамдар мен түйіндеулерге құрылатын жанры. Әдебиеттегі Эссе – соны пікірлерге көбірек мән беріліп, оқырманды ой теңізінде жүздіретін таңдай қақтыратын, өзінше ойлап-сезіну қажеттілігін туғызатын, қаныңды қыздырып, рухани әлеміңе азық сыйлайтын, дүние құбылыстарын өткір қабылдауымен ерекшеленетін көркем туынды. Эссе табиғаты сыршыл сезімге, тіл бояуларының айрықша салтанатына, әшекейлі композицияға құрылады. Өзгеше бітімді бұл өнер туындысында эссеші интеллектуалдық байлығын, аңғарымпаздығын, жарқын, тапқыр ойлылығын, өмір саяхатындағы көрген-білетін, сезінген-түйгенін, тәжірибелерін жомарттықпен жайып салады. Эссе сипатында туған туындыларға батыл болжамдар мен өткір ұсыныстар, пікір жарыстырулар мен талас тудыратын жорамалдар, ойлар, көкейге қо-нымды, таным көкжиегін кеңейтуге қозғау саларлық байламдар тән. Бұл эссе 5 сынып оқушысы Иманмағзам Нұрайдың үлгісі.
Қазақ тілі
Эссе
5 сынып
Эссе жазудың үлгісі "Менің арманым" Жолмағамбетова Лаура 5 сынып оқушысы
Арыстанбекова Ботагоз Газизовна
22 Желтоқсан 2019
2756
12
Эссе философияның, эстетиканың, әдеби сынның, публицистиканың, көркем әдебиеттің тұрақталған, қалыптасқан тұжырымдарға жаңа қырынан қарап, өзінше толғап, әрі дағдыдан, әдеттен, көне соқпақтардан бөлек, тың болжамдар мен түйіндеулерге құрылатын жанры. Әдебиеттегі Эссе – соны пікірлерге көбірек мән беріліп, оқырманды ой теңізінде жүздіретін таңдай қақтыратын, өзінше ойлап-сезіну қажеттілігін туғызатын, қаныңды қыздырып, рухани әлеміңе азық сыйлайтын, дүние құбылыстарын өткір қабылдауымен ерекшеленетін көркем туынды. Эссе табиғаты сыршыл сезімге, тіл бояуларының айрықша салтанатына, әшекейлі композицияға құрылады. Өзгеше бітімді бұл өнер туындысында эссеші интеллектуалдық байлығын, аңғарымпаздығын, жарқын, тапқыр ойлылығын, өмір саяхатындағы көрген-білетін, сезінген-түйгенін, тәжірибелерін жомарттықпен жайып салады. Эссе сипатында туған туындыларға батыл болжамдар мен өткір ұсыныстар, пікір жарыстырулар мен талас тудыратын жорамалдар, ойлар, көкейге қо-нымды, таным көкжиегін кеңейтуге қозғау саларлық байламдар тән. Бұл эссе 5 сынып оқушысы Жолмағамбетова Лаураның үлгісі.
Қазақ тілі
Эссе
5 сынып
Менің достарым
Жанибекова Фарида Калмагамбетовна
27 Қараша 2019
651
2
Дүниежүзі тарихы» пәнінен күтілетін нәтижелер, 8-сынып Білу: - әлем тарихында маңызды рөл атқарған тарихи қайраткерлерді; - тарихи даму барысында қалыптасқан әлемдік мәдениеттің маңызды жетістіктерін; - тарих ғылымының ұғымдарын; - тарихи деректердің түрлерін. Түсіну: - орта ғасырлардағы дүниежүзі тарихының дамуының тұтастығы мен үздіксіздігін сипаттайтын негізгі оқиғалардың, құбылыстар мен процестердің мәнін; - әлем елдерінің қоғамдық-саяси, экономикалық және әлеуметтік-мәдени дамуының сипатты белгілерін; - заманауи қоғамдық процестердің тарихи шарттылығын, адамзаттың мәдени әртүрлілігін; - әлем тарихындағы көрнекті тұлғалардың рөлі мен орнын. Қолдану: - тарихи ойлау дағдыларын: өмірлік міндеттер мен мәселелерді шешу үшін; - тарихи ойлау дағдыларын: тарихи картадағы өзгерістерді, түрлі нысандардың орналасуын анықтау кезінде; - тарихи ойлау дағдыларын: тарихи тұлғаларды, оқиғаларды, құбылыстарды, процестерді салыстыру кезінде; - тарихи ойлау дағдыларын: әлем елдерінің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын сипаттау кезінде. Талдау:
Бастауыш сынып
Эссе
5 сынып
Эссе: Табиғатты қорғау
Тәттібай Азамат
18 Қараша 2019
1797
4
бул оқушының жазба жұмысы, табиғатты аялау, қорғау
Жаратылыстану
Эссе
5 сынып