Информатика Мақала 8 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Бұл мақалада 9-сынып оқушыларына информатика пәнін оқытудағы тиімді әдістер мен тәсілдер қарастырылады. Информатика пәнінің маңыздылығы, оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамытудағы рөлі талқыланады.
Информатика
Мақала
8 сынып
авторлык бағдарламаға арналған мақала
Информатика
Мақала
8 сынып
Факультативный курс написан для учителей как вспомогательное пособие для проведения внеклассной работы по информатике в 8 классе. Предложен учебный план на 34 часа
Информатика
Мақала
8 сынып
Сан ұғымы – математикадағы сияқты
информатиканың да іргелі негізі. Егер
математикада сандарды өңдеу әдістеріне
көп көңіл бөлінетін болса,
информатикада сандардың берілу
әдістерінің маңызы ерекше, өйткені
солар ғана жадының қажет ресурсын,
есептеу жылдамдығы мен қателіктерін
айқындайды.
Информатика
Мақала
8 сынып
«Жаңашыл ұстаз -өзгеріс айнасы» (баяндама)
Информатика
Мақала
8 сынып
"Информация вокруг нас"
Информатика
Мақала
8 сынып
Оқушылардың мәтінді теру, редакторлау және пішімдеу туралы білімдерін қайталау, жалпылау, бекіту. Мәтінге символдарды қоюдың, мәтінді рәсімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен таныстыру.
Барлық оқушылар:.
• Мәтін теру, редакторлау және пішімдеу түсінігін білу және мәтінді рәсімдеудің жаңа мүмкіндіктерімен біледі
Оқушылардың басым бөлігі:
• пернетақтада жоқ символдарды мәтінге қоюдың тәсілдерін және регистрды өзгерту мүмкіндігін пайдалана алады.
Кейбір оқушылар:
• пернетақтада жоқ символдарды пайдаланып, мәтін теруді, мәтіндік процессордың барлық мүмкіндіктерін компьютерде орындайды
Оқушылар:
Мәтінді пішімдеу туралы жалпы мағлұмат біледі
Негізгі сөздер мен тіркестер:
пішімдеу, символ, қаріп, интервал
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
1.Пернетақтада жоқ символды кірістіруге көмектесетін бұйрық қандай?
2.Қаріптің қандай баптауларын өзгертуге болады?
3.Ерекшеленген фрагменттегі кіші әріптерді бас әріптерге қалай өзгертуге болады?
4.Кегль деген не?
5.Қаріптің тізімде жоқ мөлшерін қалай орнатамыз?
6.Символаралық интервал деген не?
7.Мәтінді қалай түрлі түсті етуге болады?
8.Қаріптің жоғары және төменгі регистрлері не үшін керек?
Информатика
Мақала
8 сынып
Барлық оқушылар:
• компьютердің даму кезеңдерімен танысады, ЭЕМ буындарын және олардың біледі
Оқушылардың басым бөлігі:
• дербес компьютердің даму кезеңдерін, әр буын компьютерлерінің элементтік базасын ажырата алады
Кейбір оқушылар:
• ЭЕМ-нің әр буынына мысалдар келтіре алады
Оқушылар:
ЭЕМ-нің буындарына анықтама береді
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Римдік абак, шот, арифмометр, аналитикалық машина, арифметикалық машина
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
1.1.Алғашқы программаның авторы кім?
2.Бірінші ЭЕМ қалай аталды?
3.Дербес компьютерлер қай буынға жатады?
4.Программа бойынша жұмыс істейтін машинаны алғаш кім ойлап шығарды?
5.Беббидждің аналитикалық машинасы қандай құрылғылардын тұрады?
6.Алғаш қандай есептеуіш машинада көбейту және бөлу амалдарын орындау мүмкін болды?
7.Есептеу құрылғысы қай кезден бастап ЭЕМ деп атала бастады?
Талқылауға арналған тармақтар:
1.Параграфта жазылмаған тағы қандай есептеулерге арналған құрылғыларды білесіңдер
2.Ноутбук қандай элементтік базада жұмыс істейді?
3.V буын компьютері қандай болатынын сипаттаңдар.
Информатика
Мақала
8 сынып
Компьютердің даму кезеңдерімен таныстыру
Барлық оқушылар:
• компьютердің даму кезеңдерімен танысады, ЭЕМ буындарын және олардың біледі
Оқушылардың басым бөлігі:
• дербес компьютердің даму кезеңдерін, әр буын компьютерлерінің элементтік базасын ажырата алады
Кейбір оқушылар:
• ЭЕМ-нің әр буынына мысалдар келтіре алады
Оқушылар:
ЭЕМ-нің буындарына анықтама береді
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Римдік абак, шот, арифмометр, аналитикалық машина, арифметикалық машина
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:
1.1.Алғашқы программаның авторы кім?
2.Бірінші ЭЕМ қалай аталды?
3.Дербес компьютерлер қай буынға жатады?
4.Программа бойынша жұмыс істейтін машинаны алғаш кім ойлап шығарды?
5.Беббидждің аналитикалық машинасы қандай құрылғылардын тұрады?
6.Алғаш қандай есептеуіш машинада көбейту және бөлу амалдарын орындау мүмкін болды?
7.Есептеу құрылғысы қай кезден бастап ЭЕМ деп атала бастады?
Информатика
Мақала
8 сынып
Бүгінгі әлемде білім беру жаңарумен қатар,критериалды бағалау жүйесін енгізу және оқытудың әдіс-тәсілдері мен әртүрл құралдарды қолданудың тиімділігі
Информатика
Мақала
8 сынып
1