Бастауыш сынып Мақала Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104667 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104667 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Формативное оценивание – это оценивание прогресса учащихся с целью внесения изменений в процесс учения и, соответственно, обучения на ранних этапах. Кроме того, формативное оценивание позволяет учащимся осознавать и отслеживать собственный прогресс и планировать дальнейшие шаги с помощью учителя. Это значит находиться рядом с учеником и вести его к успеху.
Формативное (формирующее) оценивание – это целенаправленный непрерывный процесс наблюдения за учением ученика. Оно является «неформальным» (чаще всего без отметочным) оцениванием и основывается на оценивании в соответствии с критериями и предполагает обратную связь.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бастауыш сыныптағы тіл дамыту жұмыстарының негізгі мақсаты — оқушылардың байланыстырып сөйлеуін, сөздік қорын, грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Қазіргі заман – технологияның қарқынды дамыған дәуірі. Әр күн сайын жаңа инновациялар пайда болып, адамның өмір сүру салты түбегейлі өзгеріп келеді. Соның ең басты жетістіктерінің бірі – жасанды интеллект (Artificial Intelligence). Бұл — адамның ойлау, үйрену, шешім қабылдау қабілеттерін компьютерлік жүйе арқылы модельдеу технологиясы. Жасанды интеллект бүгінде ғылым мен өндірісте ғана емес, күнделікті өмірімізде де кеңінен қолданылады. Дегенмен, оның пайдасымен қатар зияны да бар екенін ұмытпаған жөн.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Базовым навыком функциональной грамотности младших школьников считается читатeльская грамотность – это умение человека понимать и использовать письменные тексты, анализировать, изучать их для решeния своих жизненных задач. Те сведeния, которые читатель получает из тeкста, должны расширять его знания и возможности в жизни.
Раскрыв понятиe «читательская грамотность», можно сдeлать вывод, что для того, чтобы опереться на чтение как на основной вид учебной деятельности в школе, у детей должны быть сформированы специальныe читательские умения. Можно выдeлить следующие этапы формирования умений по работе с текстом в начальной школе:
1 класс: учитeль обучает детей читать и понимать смысл прочитанного тeкста.
2 класс: учитeль обучает детей работать с текстом - пересказывать, делить на части, составлять план, выделять опорные слова, опрeделять героев, давать характеристику их личнoстям и поступкам.
3-4 классы: учитель oбучает детей находить информацию, давать собственную оценку прочитанному, выделять главную и второстепенную мысль в тексте, сопoставлять свои убеждения с жизненными пoзициями персонажей, прогнозировать сoдержание, самостоятельно фoрмулировать вопросы, сравнивать тексты разных жанров с похожим содержанием.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтарға бағыттай отырып, заманауи оқыту әдістерін қолдану
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бұл мақалада ұстаз әрі ақын Меңдігүл Мұханбетжанқызынан алған сұхбатым баяндалған.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Жасанды интеллект және цифрлық платформалар арқылы ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын жақсарту тақырыбында шағын мақала
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
"Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту" тақырыбында мақала
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытудағы саралап оқыту әдістерінің маңызы
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларының мектепке деген сүйіспеншілігін арттыру және білімге қызығушылығын қалыптастыру жолдары қарастырылады. Оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыруда белсенді оқыту әдістері мен заманауи технологиялардың, соның ішінде STEAM тәсілінің маңыздылығы атап өтіледі. Зерттеу барысында нақты сынып оқушыларына сауалнама мен сұхбат жүргізіліп, олардың мектепке, сабаққа және білімге деген көзқарастары талданған. Мақалада бастауыш сыныпта білім берудің тиімділігін арттыру жолдары ұсынылады.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бұл мақалада болашақ инклюзивті білім беру педагогтарының бастауыш сыныптағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру негіздері және инклюзивті білім берудің Қазақстанда дамуы туралы айтылады. Кәсіби құзыреттілік ерекшеліктері мектепке дейінгі білім беру ұйымында, мектепте әртүрлі санаттағы мүгедек балалармен жұмысты ескере отырып ашылған.Мұғалімдер арасында инклюзивті құзыреттілікті қалыптастыру бойынша зерттеу нәтижелері ұсынылған.
Түйін сөздер: инклюзивті білім беру, мүмкіндігі шектеулі балалар, педагогтың инклюзивті құзіреттілігі, кәсіби құзіреттілік, мұғалім.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларының мектепке деген сүйіспеншілігін арттыру және білімге қызығушылығын қалыптастыру жолдары қарастырылады. Оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыруда белсенді оқыту әдістері мен заманауи технологиялардың, соның ішінде STEAM тәсілінің маңыздылығы атап өтіледі. Зерттеу барысында нақты сынып оқушыларына сауалнама мен сұхбат жүргізіліп, олардың мектепке, сабаққа және білімге деген көзқарастары талданған. Мақалада бастауыш сыныпта білім берудің тиімділігін арттыру жолдары ұсынылады.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
«Жазылым дағдысында кездесетін қиындықтар»
Көптеген оқушылар жазу барысында түрлі қиындықтарға тап болады
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бастауыш сынып – оқушылардың білім алуға деген қызығушылығы қалыптасатын маңызды кезең. Осы кезеңде қолданылатын оқыту әдістері баланың танымдық белсенділігін арттырып, шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Қазіргі таңда білім беру жүйесінде түрлі заманауи әдістер қолданылады. Төменде солардың негізгі түрлеріне тоқталамыз.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Егеменді еліміздің өсіп келе жатқан ұрпақтарын ойлы да іскер, өз-өзіне сенімді интеллектуалдық деңгейі биік азамат етіп тәрбиелеуде мектептің алатын орны ерекше. Бастауыш сынып – білім, дағды, іскерлікті қалыптастырудың бастамасы болып табылады. Біздің міндетіміз – жеке тұлғаны дамытып , білімге деген қызығушылығын оятып, ынтасын арттыру.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Қысқаша сипаттама:
Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жолдары қарастырылған. Оқу, жазу, математикалық, жаратылыстану және цифрлық сауаттылық бағыттары бойынша тиімді әдіс-тәсілдер ұсынылған. Мақалада теориялық мәліметтермен қатар, практикалық ұсыныстар да беріледі. Мұғалімдер үшін оқушылардың білімін өмірлік жағдаяттарда қолдану дағдысын дамытуға арналған әдістемелік көмек ретінде пайдалануға болады.
Негізгі ойы:
Бастауыш сынып кезеңінде функционалдық сауаттылықты қалыптастыру – баланың алған білімін шынайы өмірде қолдана білу дағдысын дамытуға бағытталады. Бұл мақалада функционалдық сауаттылықтың маңыздылығы мен оны дамыту жолдары кеңінен ашылған.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Тілді оқытудың басты мақсаты – жас ұрпақтың тіл туралы дүниетанымын қалыптастыру, олардың ойлау, сөйлеу сауаттылығын жетілдіру. Ал дара тұлғамен, дүниетаныммен, тілмен, санамен, ойлаумен байланысты, оны арнайы қалыптастыруды көздейтін оқыту, үйрету мәселелерінің қай-қайсысы да білім философиясымен сабақтастықта қаралады.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
inclusive group games инклюзив ойындар
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Әке туралы мақала. Мұнда әкенің рөлі мен махаббаты туралы тереңірек жазылған
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
1
2
...
11