Кембридж тәсілімен оқыту Мақала Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104648 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104648 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Цифрлық оқыту технологиялары
Аблаева Рабига Алдакуатовна
28 Шілде 2024
262
2
Білім алушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында Цифрлық оқыту әдісі
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Оқушыларға өзіндік рефлексия жасаудың маңыздылығы
Абдурахманова Хулкар Арипжановна
10 Маусым 2019
907
2
көмекші құрал
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Баяндама Тұрақты даму мүддесіндегі заманауи білім беру жүйесі
Сапарбаева Бану Алмаханбетовна
20 Желтоқсан 2018
1242
8
Жаңартылған білім мазмұнына сәйкес заманауи бiлiм беру жүйесiнде мұғалімдердің өз біліктіліктерін жетілдіру бағыттары ұсынылады. Көптеген оқыту стратегиялары, түрлі педагогикалық тәсілдерді араластырып қолдану мүмкіндіктері, сондай-ақ нақты әдістер мен тәсілдерді қалай және қай жағдайда қолдану қажеттігі туралы білім қажеттігі туралы өз сабақтарым мысалында баяндалады.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Коучинг-сессия .Сыни тұрғысынан ойлауды дамытуда Блум таксономиясын қолдану
Абуева Гулжамал Серикбаевна
08 Желтоқсан 2018
1124
3
Блум таксономиясының алты қадамын сыни тұрғыда ойлаудың критерийлерімен ықпалдастыра қолдану тәжірибесімен бөлісу. Әріптестерімізді Блум таксономиясының танымдық деңгейлеріне байланысты сұрақтар мен тапсырмалар дайындай алуға бағыттау . Блум таксономиясы бойынша танымдық салада оқу мақсаттарын зерделеу және сабақты жоспарлауға қолдануды негіздеу.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Енгізілген өзгерістің тиімді болғандығын қалай білуге болады?
Нурумбетова Гульмира Куанышбаевна
05 Желтоқсан 2018
878
2
Өзгеріс жасаудағы жетістіктерді үйрену мақсатында бірлестік жетекшілері мен мұғалімдерге ұсынамын
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
К Неліктен маған және менің мектебіме өзгеріс қажет?
Нурумбетова Гульмира Куанышбаевна
05 Желтоқсан 2018
732
2
Мектепте өзеріс енгізуге байланысты пән мұғалімдері мен бірлестік жетекшілеріне көмегі тиеді деген ойдамын
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Неліктен маған және менің мектебіме өзгеріс қажет?
Нурумбетова Гульмира Куанышбаевна
05 Желтоқсан 2018
779
2
Мектепте өзеріс енгізуге байланысты жұмыс жасайтын бірлестік жетекшілеріне, пән мұғалімдеріне, қоғамдастық жетекшілеріне көмеі тиеді деп ойлаймын
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Кәсіби қоғамдастықты құру арқылы дамудың тұрақты болуын қалай қолдаймын?
Нурумбетова Гульмира Куанышбаевна
05 Желтоқсан 2018
749
2
Мектепте өзеріс енгізуге байланысты жұмыс жасайтын бірлестік жетекшілеріне, пән мұғалімдеріне, қоғамдастық жетекшілеріне көмеі тиеді деп ойлаймын
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Кәсіби қоғамдастықты құру арқылы дамудың тұрақты болуын қалай қолдаймын?
Нурумбетова Гульмира Куанышбаевна
05 Желтоқсан 2018
593
2
Мектепте өзеріс енгізуге байланысты жұмыс жасайтын бірлестік жетекшілеріне, пән мұғалімдеріне, қоғамдастық жетекшілеріне көмеі тиеді деп ойлаймын
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Бақыт ынтымақ бар жерге ұялайды
Мустапаева Рисалат Мамыровна
29 Қараша 2018
376
2
Оқушыларға дұрыс бағыт бағдар берсек олар өздері өздерін оқытатындығы белгілі болды. Демек дана Абай айтқандай баланың бойына ұлттық құндылық нәрін сеуіп, азамат қылып өсіру ұстазға да байланысты, білім мен қатар «толық адамды» тәрбиелеу біздің міндетіміз,бұл философиялық ой қазіргі біздің «жеке тұлға»деп қарастырып жатқан теориямызға сай келеді. Тәрбиенің түп қазығы мұғалімнен бастау алады. Ал біздер, яғни деңгейлік курсты өткен мұғалімдер , әр қайсысымыз өз мектебімізде халқымыздың болашақ ұрпағына білім беруде алған білімімізді негіздеп тәжірибе барысында мектепің білім сапасын жоғары көрсеткішке апарып жатсақ біз көптеген үлесімізді қосқан болар едік. Ол үшін әріне үздіксіс ізденісте болу керек ,білімімізді көтеріп, теориялық алған білімді тәжирибеге асырып, өмірмен ұштастыра отыру аса маңызды.
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
Рефлексивные отчеты о коучинг занятиях
Хайруллаева Акмарал Алишеровна
14 Қараша 2018
864
2
для учителей работающих по Кембриджской программе
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы
"PISA халықаралық зерттеуін жүргізу аясында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту"
Журумбаева Меруерт Саматовна
25 Қырқүйек 2018
4624
144
халықаралық атауларды оқушыларға дұрыс түсіндіру, термин сөздермен таныстыру
Кембридж тәсілімен оқыту
Мақала
Барлығы