Коррекциялық мектеп Мақала Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104667 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104667 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Фонетика-фонематикалық бұзылысы бар балаларды жаңаша диагностикалау әдісі мен түзету бағыты.
Кабидолдина Айнур Еркиновна
02 Қараша 2025
57
0
Фонетика-фонематикалық бұзылыс дегеніміз қалыпты интеллект пен қалыпты биологиялық есту қабілеті дұрыс балалардың түрлі сөйлеу бұзылысы кезінде дыбысты айту мен фонемаларды қабылдау процессінің дамымауын айтамыз. Ол кезде дыбыстарды ауыстыру, бұрмалау, сөздің құрылымын бұзу, айқын емес лексикалық-грамматикалық бұзылуымен сипатталады.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
Аутизмі бар балалармен жүргізілетін түзету əдістері
Сарымбетова Алия Аскаровна
19 Мамыр 2025
149
2
«Аутизмді 21 ғасырдың науқасы деп атайды.Егер өткен ғасырдың 70-ші жылдары əрбір он мың жаңа туған нəрестенің біреуінде ғана «аутизм» диагнозы ұшырасқан болса, 2013 жылы əрбір елуінші нəресте осы дертке шалдыққан. Тағы бір деректерге сүйенсек, ересектер мен балаларды бірге есептегенде, аутистік спектр көріністері мың адамның алтауында кездеседі екен, əрі қыз балаларға қарағанда ұл балалар арасында шамамен 4 есе жиі ұшырасатын көрінеді».
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
Инклюзивті білім берудегі оқушылармен жұмыс
Аманиязова Амангүл Жанатқызы
12 Мамыр 2025
272
2
Бұл мақалада инклюзивті білім беру аясында ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен жүргізілетін жұмыс әдістері қарастырылады. Педагогтың рөлі, тьюторлық қолдау, бейімделген оқу бағдарламалары және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жүйелері талданады. Мақсат – инклюзивті сыныптағы оқушылармен тиімді жұмыс істеудің заманауи тәсілдерін сипаттау.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
«Психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес беру» мекемесі қызметінің «әлеуметтік-педагогикалық» моделі
Конратбаева Акмарал Нурбековна
27 Маусым 2022
1236
8
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында көрсетілгендей Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар (бұдан әрі-ПМПК) «медициналық» модельден «әлеуметтік-педагогикалық» модель көшеді. ПМПК қызметі балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтауға бағытталады делінген және бүгінгі таңда осы бағыттағы жұмыстар жүргізілуде.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
Баяндама: Инклюзивті білім беру
Калдарова Раушан Лесбековна
25 Қараша 2021
2900
29
Қазіргі таңда барлық әлем жұртшылығының назарын аударып отырған мәселе балалардың жеке сұраныстары мен ерекшеліктеріне ортаның, отбасының қатысуымен білім беру үрдісіне толық қосуды қарастыратын инклюзивті білім беру. Осы жаһандық мәселеге әлем ғалымдары мынадай анықтама береді: инклюзивтік білім беру дегеніміз - барлық балаларды, соның ішінде мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге, жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамай, балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата-аналарын белсенділікке шақыруға, баланың түзеу-педагогикалық және әлеуметтік мұқтаждықтарына арнайы қолдау, яғни, жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат. Инклюзив - сөзі латын тілінен аударғанда «өзімді қосқанда» ал, ағылшын тілінен аударғанда «араластырамын» деген мағынаны білдіреді. Инклюзивті оқыту – ерекше мұқтаждықтары бар балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолданылады. Демек, инклюзивті оқыту негізінде балалардың қандай да бір дискриминациясын жоққа шығару, барлық адамдарға деген теңдік қатынасты қамтамасыз ету, сонымен бірге оқытудың ерекше қажеттілігі бар балаларға арнайы жағдай қалыптастыру идеологиясы жатыр. Осы бағыт балаларды оқуда жетістікке жетуге ықпал етіп, жақсы өмір сүру жағдайын қалыптастырады.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
Мақала. «Талдықорған қаласындағы есту қабілеті бұзылған балалардың мектептегі өмірі»
Кокумбаева Жанар Кудиархановна
03 Ақпан 2020
1031
2
Материал дефектолоктарға қажет
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
"Зиятында ауытқушылығы бар бастауыш сынып оқушыларының ауызша сөйлеу тілінің ерекшеліктері"
Абуова Индира Сафилаевна
09 Желтоқсан 2019
893
3
"Зиятында ауытқушылығы бар бастауыш сынып оқушыларының ауызша сөйлеу тілінің ерекшеліктері тақырыбындағы мақала ең біріншіден қазіргі таңда қарқынды дамып келе жатқан инклюзивті білім беру саласындағы мамандарға ауадай қажет. сонымен қатар арнайы білім беру ұйымдарындағы логопед, дефектолог мамандарына қажет материал болып есептелінеді.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
Дизартрияны түзету жолдары
Абуова Индира Сафилаевна
09 Желтоқсан 2019
1857
5
балабақша, мектеп, түзету кабинеті, пмпк, сонымен қатар логопедиялық пунктердегі логпедтер мен дефектолог маманына қажет материал. бұл материалмен танысу арқасында ата-аналар да үй жағдайында балаларының сөйлеу тілін дамыта алады. себебі қазіргі тағда дизартрия балалар саны өте кең тараған диагноз түрі болып есептелінеді.
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы
тірек-қозғалыс аппараты бұзылған оқушыларды арнайы мектепте оқытудың ерекшеліктері
Нигметова Альмира Жамаледеновна
02 Наурыз 2019
1888
6
Жалпы орта мектептердің мұғалімдеріне,психологтарына өте қажет материал болып табылады
Коррекциялық мектеп
Мақала
Барлығы