Логопед, дефектолог Мақала Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104647 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104647 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫНДА БҰЗЫЛЫСТАРЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ОҚУ МЕН ЖАЗУДАҒЫ КЕМШІЛІКТЕРІН ТҮЗЕТУ
Тастемирова Рабига Жанабайевна
02 Желтоқсан 2025
25
0
Психикалық дамуында бұзылыстары бар балалардың оқу мен жазу дағдыларын қалыптастыру арнайы педагогикалық қолдауды қажет етеді. Бұл санаттағы балаларда зейіннің тұрақсыздығы, қабылдау мен есте сақтаудың әлсіздігі, талдау–жинақтау әрекеттерінің жеткіліксіздігі, сөйлеу тілінің бұзылыстары оқу процесіне тікелей әсер етеді. Сондықтан оқу мен жазу кемшіліктерін түзету жүйелі, кезеңдік, ғылыми негізделген жұмысты талап етеді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Логопедиялық массаж
Кабидолдина Айнур Еркиновна
02 Қараша 2025
64
0
Логопедиялық массаж-бұлшықеттердің, нервтердің, қан тамырларының және перифериялық сөйлеу аппаратының күйін өзгертетін механикалық әсер етудің белсенді әдісі.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Фонетика-фонематикалық бұзылыс
Кабидолдина Айнур Еркиновна
02 Қараша 2025
61
0
Фонетика-фонематикалық бұзылыс дегеніміз қалыпты интеллект пен қалыпты биологиялық есту қабілеті дұрыс балалардың түрлі сөйлеу бұзылысы кезінде дыбысты айту мен фонемаларды қабылдау процессінің дамымауын айтамыз. Ол кезде дыбыстарды ауыстыру, бұрмалау, сөздің құрылымын бұзу, айқын емес лексикалық-грамматикалық бұзылуымен сипатталады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
ҚАЗАҚСТАНДА БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН АРТТЫРУДАҒЫ ЛОГОПЕДИЯНЫҢ РӨЛІ
Садыбекова Гүлнур Копболсунқызы
10 Тамыз 2025
95
1
Бұл мақалада Қазақстанның білім беру жүйесінде логопедияның рөлі мен маңыздылығы қарастырылады. Логопедияның сөйлеу тілі бұзылыстарын анықтау, алдын алу және түзету арқылы оқушылардың білім алу сапасын арттырудағы орны ашып көрсетіледі. Қазақстандағы логопедиялық қызметтің қазіргі жағдайына талдау жасалып, негізгі мәселелері айқындалады. Сонымен қатар, білім беру сапасын жақсарту мақсатында логопед мамандарын даярлау, логопедиялық кабинеттер санын арттыру, цифрлық технологияларды енгізу және ата-аналар мен педагогтардың логопедиялық сауаттылығын жетілдіру бойынша ұсыныстар беріледі. Мақала білім беру процесінде тең мүмкіндіктер жасау және инклюзивті ортаны дамытуға бағытталған.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН КӘСІПТІК БАҒДАРЛАУ
Тұрсынбаева Қарлығаш Сабырбекқызы
11 Ақпан 2025
344
2
ЕСТУ ҚАБІЛЕТІ ЗАҚЫМДАЛҒАН ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН КӘСІПТІК БАҒДАРЛАУ
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Ойын арқылы баланы дамыту
Байғанаева Бөбек
20 Қаңтар 2025
225
3
Жас ерекшелігін ескере отырып таңдалған ойын баланың ойлау қабілеті,түсінігінің қалыптасуы,сөйлеу тілінің дамуына,өзіндік сынның қалыптасуына әсер етеді. Ойын кезінде бала белсенді қарым-қатынасқа түседі,бірлесіп ойнайды,сөйлеу тілін қолдануға деген қажеттілігі артады,еліктейді, эмоциясына ықпал етіп, жақсы-жаманды ажыратып,адамгершілік әдептерін үйренеді.Ойын арқылы баланың бойына сіңірген машығы, баланың дамуының қозғаушы күші болып табылады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Төрт түлікпен таныстыру
Оразалина Арайлым Маратовна
23 Желтоқсан 2024
417
2
Төрт түлік – мал: түйе, жылқы, қой, сиыр. Қазақ халқы осы төртеуін төрт түлік деп атаған. Ауыз әдебиетінде “төрт түлік малды құрадың” деген тіркес жиі кездеседі. Бұл дәулетіне сәулеті сай адамдарға арналып айтылған. Мысалы, “Байбөрі деген бар екен, Байбөрі малға бай екен, Төрт түлігі сай екен...” (“Алпамыс батыр” жырынан). Халық төрт түліктің әрқайсысының сақтаушы иесі бар деп ұғынып, оларды ойсылқара, қамбар ата, шопан ата, зеңгі баба деп атаған. Төрт түлікті кейде жұп (аша, айыр) тұяқ, тақ (тік) тұяқ деп те атайды. Қазақ төрт түліктің ішінде түйе малын байлық ретінде де, көлік ретінде де, азық ретінде де қатты қастерлеген. “Нар жолында жүк қалмас” деген мәтел осының айғағы. “Ат – ердің қанаты”, “Мінсең – көлік, жесең – ет” деп жылқы малын да аса жоғары бағалаған. Сондай-ақ қой мен ешкі, сиыр малының да өзіне тән ерекше қасиеттері болатынын ұмытпаған. Көшпелілердің, оның ішінде қазақтың төрт түлік малдың ішіндегі қастерлеп, пір тұтатыны – жылқы. Жылқы көшіп-қонуға төзімді әрі ыңғайлы, қысы-жазы жем-шөп тілемей жайылады. Оның азығы (жемі, шөбі) өзге малдан әлдеқайда асыл. Сол себепті де оның еті де,сүті де денсаулыққа шипалы екендігі ерте кезден – ақ белгілі. Жылқы бетегелі, көделі, селеулі, қауданды жерде жақсы өскен. Қазақ даласының батысында Мұғалжар тауынан басталып, Сарыарқаны қуалай отырып, аяғы Батыс Сібірге тірелетін кең өлкесінде жылқы малы көп өсірілген. Қазақтың жылқымен қатар ұстаған малы – түйе. Қазақта «Түйелі бай қонады сортаңды алып» деп басталатын өлең бар. Бұлай деудің себебі, ертедегі түйелер байлар суы тұзды көлдердің, теңіздердің, өзендердің бойларына, өсімдігі ащы, сортаң жерлерге қонатын болған. Түйе-жүк көлігі. Көшпелілердің, солардың ішінде қазақтың, ғасырлар бойы көбінесе жүгін көтерген мал-түйе. Оның ішінде ең төзімдісі әрі мықтысы – жалғыз өркешті нар. қазақтың «Нар жолында жүк қалмайды»деуі содан. Түйе жолға да шыдамды. Оның жейтін ащыларының ішінде тұз да бар. Түйенің етін бұл түлікті бақпайтын ел ұнатпайды, ал бағытындары оған құмар. Түйенің түбіті мен шудасы қымбат саналады:түбіттен иіріп тоқыған киім ең жылы, ең төзімді болады;шудадан жіп, арқан еседі. Түйенің сүті де асыл. Одан ашытатын қышқылтым сусынды Батыс Қазақстанда «шұбат», Түркістан жағында «қымыран» деп атайды. Ғылымның дәлелдеуінше, шұбаттың дәрілік қасиеті қымыздан да артық саналады. Қой да көшпелі елдердің ерте заманнан малданған түлігінің бірі. Ол әрі киім, әрі тамақ. Киім дегенде, оның жүнінен гөрі ертедегі көшпелі халыққа терісі қымбат болған. Өйткені қыс, күз айларында жылы киім керек. Оған илеген қой терісінен тігілген ішік, тон, тұлыптан жылы киім табылмайды. Қазіргі кездегі «дубленка»аталатын сәнді тон да осы қой терісінен жасалады. Ал жүнінен неше түрлі асыл жүн маталар тоқылады. Ол үшін биязы жүнді қойлар өсіріледі. Қазақ қойының жүні киіз басуға, кілем тоқуға, байпақ, пима дайындауға жұмсалады.Негізінен қойдың азықтық және киімдік пайдасы жылқы мен түйе түліктерінен артық. Онымен бірге қой малы көшіп-қону кезінде ұзақ жол жүрістеріне шыдамды болып келеді. Жеп-шөпті онша талғамайды. Тіпті өсімдігі ащылы болып келетін құм мен шөлде де қойдың теріп жейтін азығы көп. Ешкі де сондай. Қой мен ешкі көне заманнан бері бірге жайылып, бірге жусап келеді. Қойды отты-сулы жерлерге ешкінің серкесі бастайды. Ешкі мен қойдың сүтінен ұйытқан айран да, қайнатқан құрт пен ірімшік те қазақтың сүйікті асы. Ешкінің түбітінен ең жақсы шәлі тоқылады,оның қылшығынан есілген жіп пен арқан жылқы қылынан соң ең берігі саналады. «Ангор ешкісі» деп аталатын асыл тұқымды ешкілердің жүні өте құнды. Мал шаруашылығындағы тағы бір түлік-сиыр. Ертедегі көшпелі қазақтар сиырды аз малданған.Өйткені сиыр малы қөшіп-қонудың талабына сай келмей, отырықшылыққа ауысқаннан кейін ғана көбейген... Сиыр малы айрықша бағуды тілемейді, өріске өзі кетіп,мезгілінде өзі қайтып келеді. Қыс айларында сиыр тек қорада ғана күтіледі. Сондықтан басқа малдарға қарағанда ол күтімді көбірек керек етеді.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ ЕНГІЗІЛГЕН ОҚУШЫНЫҢ ОТБАСЫМЕН ЖҰМЫС
Әшірбек Мөлдір Ануарқызы
02 Мамыр 2024
296
2
Аннотация. Білім алу – потенциалды әлеуеті бар әрбір адамның құқығы. Білім беруде еркіндік, демократия және тұрақты даму принциптері құрылады. Барлығына білім беруден басқа маңызды ештеңе жоқ. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру-бұл тек материалдық-техникалық базаны құру ғана емес, білім беру мекемесіне кедергісіз кіру үшін және оқытудың қолайлы жағдайларына, сонымен қатар қалыпты дамушы балалар мен олардың ата-аналарының мүмкіндігі шектеулі балаларға қарым-қатынасының дұрыс кіріктірілген жолдарын құру. Мүмкіндігі шектеулі балалар оқитын мектепте балалардың ата — аналарына мектеп мамандары - ең алдымен олардың серіктестері екенін түсіну маңызды. Осыған байланысты ерекше балалардың ата-аналарымен жұмыс жүргізу қажеттілігі пайда болады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілі дамуының тежелуіне гаджеттердің әсері және оларды түзету жолдары.
Айтбайкызы Ару
08 Сәуір 2024
286
2
Мақалада балалардың сөйлеу тіліне гаджеттердің әсері және оларды шешу жолдары қарастырылады.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
«Кляксография» техникасы арқылы сөйлеу процесін дамыту
Исмагулова Айдана Серікқызы
07 Ақпан 2024
371
4
«Кляксография» техникасы арқылы сөйлеу процесін дамыту.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Мақала "Ұстаз-логопед қандай болуы керек..."
Кодукуп Камшат Есенгельдыевна
27 Қараша 2023
534
4
Логопед – баланың дұрыс сөйлеуін, дұрыс дыбыстауын қарап қана қоймай нағыз ұстаз болған жағдайда ғана өз мақсатына жете алатыны түсінікті. Сол себептен әр маман жай логопед емес, логопед-ұстаз ретінде жұмыс жасай білуі шарт. Бала оқытқан мұғалім бала болып ойнауы керек, бала болып ойлауы керек.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Баланың сөйлеу тілінде тежелу болса, ата – анасына берілетін ұсыныстар.
Каражанова Аигерим Каиржановна
07 Ақпан 2023
769
11
Дыбысталу бұзылыстарын түзету бойынша логопедиялық сабақтар жұмасына 2 рет, сөйлеу тілі бұзылысының күрделігіне байланысты жеке түрде жүргізіледі. Сабақтан кейін әр бір тәрбиеленушіге оның сөйлеу тілі бұзылысына сәйкес жеке үй тапсырмалары беріледі. Үй тапсырмалары бала-бақшадағы логопедиялық сабақтардан алған білім мен біліктілігін бекіту мақсатымен беріледі.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Логопедиялық түзете – дамыту жұмыстарында жаңа технологияларды қолдану ерекшеліктері
Кинжибекова Мадина Қодиржанқызы
17 Ақпан 2022
1808
13
Логопедиялық түзете – дамыту жұмыстарында жаңа технологияларды қолдану ерекшеліктері.Тіл кемістігі – балалар арасындағы кең тараған патологияның бірі болып саналады. Сондықтанда оларға кешенді көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру маңызды жұмыстардың бірі. Көмек медициналық тұрғыдан да, яғни емдік – сауықтыру шараларын ұйымдастырумен қатар арнайы педагогтар тарапынан біріккен түрде болғаны дұрыс.
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамыту жолдары
Юлдашева Наргиза Кулзатовна
08 Сәуір 2021
663
4
макала
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамыту жолдары
Юлдашева Наргиза Кулзатовна
08 Сәуір 2021
655
2
макала
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамыту жолдары
Юлдашева Наргиза Кулзатовна
08 Сәуір 2021
581
2
макала
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамыту жолдары
Юлдашева Наргиза Кулзатовна
08 Сәуір 2021
531
2
макала
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамыту жолдары
Юлдашева Наргиза Кулзатовна
08 Сәуір 2021
532
2
макала
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамыту жолдары мен әдістері
Юлдашева Наргиза Кулзатовна
08 Сәуір 2021
531
2
макала
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы
Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамыту жолдары мен әдістері
Юлдашева Наргиза Кулзатовна
08 Сәуір 2021
566
5
макала
Логопед, дефектолог
Мақала
Барлығы