Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Бастауыш сынып Мақала бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
"ДҮНИЕТАНУ ПӘНІНЕН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ БОЙЫНДА ДЕНСАУЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫН ДАРЫТУ"
490 тг
Жетыбаева Аружан Тлековна
02 Ақпан 2024
70
0
Бұл мақалада дүниетану пәнінен бастауыш сынып оқушылары бойында денсаулық құндылығын дарытуды оқыту қарастырылады. Денсаулықты сақтау үшін пайдалы, адам өміріне зиянын тигізбейтін тағамдарды тұтыну, спортпен шұғылдану қажет, жақсы ұйықтап, таза ауамен демалған да өте пайдалы. Денсаулыққа өте қатты зиянын тигізетін ішімдік, шылым және т.б. сол сияқты зиянды заттар жетерлік. Бұндай заттарды мүлде пайдаланбау керек. Майлы, газдалған, қуырылған тағамдарды, жартылай дайын өнімдерді, қантты аз мөлшерде тұтынған жөн. Олардың орнына сүттен, балықтан, еттен жасалған табиғи әрі пайдалы өнімдерді, жеміс-жидекті, көкеністі көптеп жеген дұрыс. «Дені саудың жаны сау» деген ата-бабаларымыз. Әрбір адам күніне шамамен сегіз сағат ұйықтауы керек. Сонда адам күні бойы көңілді, сергек болып жүреді. Спортпен шұғылдану, жеке бас тазалығын да ұмытпаған жөн. Спортпен шұғылдансаң, денең ширақ болады, өз-өзіңді сергек, жеңіл сезінесің. Ал бұндай көңіл-күйдің адам денсаулыңы үшін маңызы аз емес. Жеке бас тазалығына келер болсақ, таза жүрген адам көптеген жұқпалы ауруларды жұқтыру қаупінен ада болады. Халқымыз «Тазалық – саулық негізі» деп бекер айтпаса керек. Денсаулық екіге бөлінеді: біріншісі физикалық денсаулық, екіншісі психикалық денсаулық. Психикалық денсаулық дегеніміз – адамның көңіл-күйі. Айналадағы болып жатқан өзгерістер адамның көңіл-күйіне әсер етеді. Адамдардың саған деген көзқарасы, көпшіліктің арасында өзіңді қалай сезінуің сенің жан саулығыңа әсер етеді. Экология да денсаулыққа зиянын тигізуі мүмкін. Ауа ластанған болса, өкпеге кесірін тигізеді. Радияциясы көп жерлерде балалар қандай да бір аурумен дүниеге келеді. Әл-Фараби атамыздың денсаулық жайлы айтқан нақыл сөзі: «Адамның денесінің жетілуі – оның денсаулығы: егер денің сау болса, онда оны сақтамақ керек, ал егер сау болмаса, онда денді сауықтыру керек» деген. Бұл біздің өмірлік ұстанымымыз болу керек.
Бастауыш сынып
Мақала
2 сынып
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ПАРЛАМЕНТТІК ПІКІРСАЙЫС КОМПОНЕТТЕРІ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
490 тг
Муканова Аяулым Ерлановна
23 Қаңтар 2024
72
0
бұл мақалада оқушылардың сыни ойлауын ынталандыру мақсатында бастауыш мектептердің оқу үдерісіне парламенттік пікірталастардың құрамдас бөліктерін енгізуге бағытталған. Зерттеу осы тәсілдің тиімділігін және оның бастауыш сынып оқушыларының дәлелдеу, талдау,коммуникативті және аргументациялау дағдыларын дамытуға әсерін талдауды қамтиды. Парламенттік пікірсайыс компоненттері арқылы бастауыш мектептерде сыни тұрғыдан ойлауды дамыту процесі оқушылардың негізгі талдау және сыни ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған инновациялық оқыту әдістемесі болып табылады. Мақалада бастауыш мектептің оқу-тәрбие процесіне парламенттік пікірталастарды енгізудің теориялық негіздері жан-жақты ашылып, жобаны тәжірибе жүзінде жүзеге асыру нәтижелері берілген. Пікірталастың оқушылардың дәлелдеу, сыни тұрғыдан ойлау, топпен жұмыс жасау,ерекше қабылдау мүмкіншіліктері мен дағдыларын дамытуға әсері зерттеледі және анализ жасалады. Оқырман балалардың оқу және әлеуметтік салаларындағы оң өзгерістерді аша отырып, олардың кері байланысын талдау арқылы бұл әдістеменің артықшылықтарын терең түсінеді. Мақала бастауыш мектептерде тиімді оқытудың инновациялық әдістерін еңгізу және білім беру тәсілдерін дамытудағы маңызды қадам болып табылатындығы туралы ашық сипатталады.Парламенттік пікірсайыс компонеттері сабақ процесін жеңілдете қана қоймай,бұл процессті эффективті етудің жолы болатынын сипаттайды.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
490 тг
Ерғали Гүлназ Еркінқызы
22 Қаңтар 2024
91
1
Бастауыш сыныптардағы математика негізгі оқу пәні болып табылады. Бастауыш сынып оқушылары маңызды математикалық ұғымдар жүйесін игереді, санау, жазу, сөйлеу дағдыларын игереді, онсыз мектепте сәтті оқу мүмкін емес. Математиканың тәрбиелік мәні зор: ол бастауыш сынып оқушыларына ойын-сауық сипатындағы дидактикалық ойындарды ашады. Зерттеудің өзектігі баланың бастауыш сыныптарда математиканы оқыту процесінде қызығушылығын қалыптастыру тек бастауыш мектепте ғана емес, сонымен қатар негізгі мектепте де оқудың сәттілігінің маңызды факторларының бірі болып табылатындығында. Бұл зерттеу оқушылардың білім сапасын жоғарылатуда үлесін қосады және бұны жалпы білім беретін мекемелерде жұмыс істейтін оқытушылар да пайдалана алады.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
«БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ»
490 тг
Ермекова Дильнар Куатбековна
22 Қаңтар 2024
103
108
Бастауыш мектептерде оқытудың инновациясы туралы сипаттама бере отырып, ннновациялық білімді дамыту, өзгеріс енгізу, жаңа идеялар мен жаңалықтарды оқу-тәрбие үрдісінде қолдану жолдарын айқындау
Бастауыш сынып
Мақала
Басқа
«Бастауыш - білім бастауы» атты бастауыш сынып апталығы
490 тг
Досмайлова Жанар Онласыновна
20 Қаңтар 2024
126
0
13-17 қараша аралығында «Бастауыш - білім бастауы» атты бастауыш сынып апталығы өткізілді. 13 қараша бастауыш сынып әдістемелік апталығының ашылу салтанаты өтті. Салтанатты жиын ашылу салтанатында мектеп директоры Ахылбаева Дамира, директордың оқу орынбасары Бакирамова Қалдыгүл апайларымыз құттықтау сөз сөйлеп, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Акназарова Сәуле апай оқушыларды құттықтады.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауттылығын қалыптастыру және дамыту
490 тг
Жанысбаева Алия Айтбаевна
17 Қаңтар 2024
83
0
Функционалды сауаттылықтың даму үрдісі білім,біік ,дағдысын оқу пәндерінің құралдарымен ойлау дағдыларын қалыптастыру негізінде жүзеге асады.Қалыптастыру және ойлау дағдыларын дамыту құралдары тапсырма түрінде ұсынылған сол пәндік білім,білік, дағдылары болып табылады, ал ұйымдастыру формалары-проблемалық жағдаяттар.Бұл кезде ойлау дағдыларының өзі білім,білік,дағдылардың құзіреттілікке ауысу құралы,яғни функционалдық сауаттылық болып табылады.
Бастауыш сынып
Мақала
3 сынып
Бастауыш сыныпта жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану арқылы оқушының қабілетін арттыру
490 тг
Құралова Мәдина Мұхтарқызы
17 Қаңтар 2024
80
0
ХХІ ғасырда Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінде үлкен серпіліс жасалынды. Жаңа мыңжылдық білім беру процесін мүмкіндігінше кеңірек қарауды талап етеді. Әр адамды жаңа тез өзгермелі әлемде іс-істеуге, білім ала білуге, өмір сүре білуге, бірлесіп өмір сүре білуге үйрету қажет. Бұл ЮНЕСКО қалыптастырған «білім берудің төрт тағаны».
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
«БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ АНА ТІЛІ САБАҒЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН, СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУ»
490 тг
Солтанова Анжела Рысбековна
17 Қаңтар 2024
78
0
«БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ АНА ТІЛІ САБАҒЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН, СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУ» Мақаласы
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бастауыш мектепте топтық технология арқылы оқушылардың танымдық-қызығушылығын қалыптастыру
490 тг
Камзина Әйгерім Әмірқызы
16 Қаңтар 2024
53
0
Қазіргі кезде балалардың сабаққа,жалпы оқуға деген қызығушылығы әлсіз немесе тіпті болмауы білім беру жүйесіндегі басты мәселелерінің бірі. Оқушылардың танымдық-қызығушылығын қалыптастыру, арттыру үшін топтық жұмыс технологиясын қолданудың маңызы да үлесі де зор.Бұл мақаланы бастауыш сынып мұғалімдері оқушылардың таным және қызығушылық қабілеттерін арттыру,сонымен қатар балалардың коммуникативті  дағдыларын, ұжымда жұмыс жасау қабілеттерін қалыптастыру мәселелерін оқытуда теориялық материал ретінде қолдана алады.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Интербелсенді әдістерді қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамыту
490 тг
Олжа Теміртас Айтбайқызы
16 Қаңтар 2024
98
0
Интербелсенді әдістерге түсініктеме, әдістер
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Ертегілер әлемінде
490 тг
Зияева Жанна Жанатаевна
10 Қаңтар 2024
76
0
Балаларды өз бетімен құмарландыратын, ынталандырып, ықыласын арттыратын сабақ, балаларға ана тілінде қарапайым тілмен қызықты ұғындырылса, әңгімелер мен ертегілер, мысалдар мен өлеңдер орынды пайдаланылса, олардың білім алуға деген қызығушылығы арта түседі»
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Интербелсенді әдістерді қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамыту
490 тг
Олжа Теміртас Айтбайқызы
09 Қаңтар 2024
95
0
Интербелсенді әдістер туралы түсінік, формалары, тапсырмалары берілген.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ЖОБАЛАП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
490 тг
Акжолова Дильназ Нуржановна
09 Қаңтар 2024
80
0
Бұл мақаланы жаза отырып, біріншіден, зерттеу және құзіреттілік ұғымдарын педагогикалық және психологиялық тұрғыдан түрлі әдебиет көздерін пайдалана отырып зерттеп қарастырылды. Екіншіден, жобалап оқыту технологияның сабақ барысында тигізетін әсері ашып көрсетілді. Үшіншіден, бастауыш сынып оқушыларының зерттеу құзіретін арттыруда жобалап оқыту технологияны қолданып, сол арқылы зерттеу жұмыстары жүргізілді. Зерттеу нәтижесінде, аталып өткен технологияның бастауыш сынып оқушыларының зерттеу құзіретін арттыруында тиімді екені баяндалған.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Интербелсенді әдістерді қолдана отырып, бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамыту
490 тг
Олжа Теміртас Айтбайқызы
09 Қаңтар 2024
86
1
Интербелсенді оқыту технологиясы туралы түсінік берілген. Интербелсенді әдістердің бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойларын дамытуға тиімділігі дәлелденді.
Бастауыш сынып
Мақала
4 сынып
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын қалыптастыруда ақпараттық коммуникативті технологияны қолдану
490 тг
Мұқарам Айжан Жасұланқызы
09 Қаңтар 2024
62
0
Бастауыш сынып оқушыларын үшін, олардың сабаққа деген қызығушылығын арттыруға арналған әдістемелік құрал
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бастауыш сынып оқушыларының ана тілі сабақтарында шығармашылық қабілетін дамыту жолдары
490 тг
Темирова Махира Мирзахматовна Шымкент қаласы №71жалпы білім беретін мектеп
04 Қаңтар 2024
139
0
Мақсаты: Оқушылар бойындағы шығармашылық қабілеттерін анықтай отырып, бала бойындағы рухани адамгершілік құндылықтар арқылы түрлі іс-әрекетін қалыптастыру.Балалар бойындағы шығармашылық қабілеттің белгілерін анықтау жолдарын іздестіру, қиындықтар мен қарама-қайшылықтарды есепке алу. Міндеті: 1.Оқушылардың бойында жасырын жатқан қабілеттерін шығармашылық жұмыстар арқылы жарыққа шығару; 2.Оқушы бойындағы дара ерекшеліктерді анықтау және жүйелеу. 3.Қазіргі заман талабына сәйкес жаңа технологиялар негізінде оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеру. Күтілетін нәтиже: Ойы, қиялы,есте сақтау қабілеті дамиды. Шығармашылық қабілеті артады.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Бастауыш сынып оқушыларының ана тілі сабақтарында шығармашылық қабілетін дамыту жолдары.
490 тг
Темирова Махира Мирзахматовна
03 Қаңтар 2024
121
0
Мақсаты: Оқушылар бойындағы шығармашылық қабілеттерін анықтай отырып, бала бойындағы рухани адамгершілік құндылықтар арқылы түрлі іс-әрекетін қалыптастыру.Балалар бойындағы шығармашылық қабілеттің белгілерін анықтау жолдарын іздестіру, қиындықтар мен қарама-қайшылықтарды есепке алу. Міндеті: 1.Оқушылардың бойында жасырын жатқан қабілеттерін шығармашылық жұмыстар арқылы жарыққа шығару; 2.Оқушы бойындағы дара ерекшеліктерді анықтау және жүйелеу. 3.Қазіргі заман талабына сәйкес жаңа технологиялар негізінде оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеру. Күтілетін нәтиже: Ойы, қиялы,есте сақтау қабілеті дамиды. Шығармашылық қабілеті артады.
Бастауыш сынып
Мақала
Барлығы
Дамыта оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларын шығармашылыққа баулу
490 тг
Мусаева Бибихан Асылхановна
29 Желтоқсан 2023
158
0
Дамыта оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларын шығармашылыққа баулу
Бастауыш сынып
Мақала
2 сынып
Дамыта оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларын шығармашылыққа баулу
490 тг
Мейрбекова Ғалия Куанышбековна
29 Желтоқсан 2023
134
0
Дамыта оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларын шығармашылыққа баулу
Бастауыш сынып
Мақала
2 сынып
Бастауыш сыныптарда пәндерді оқытуда белсенді әдістерді қолдану
490 тг
Моминова Наргиза Батыровна
29 Желтоқсан 2023
274
1
*Бастауыш сыныптарда пәндерді оқытуда белсенді әдістерді қолдану Бүгінгі таңда адамзаттың жоғары индустриалды және ақпаратты қоғамға қарқынды түрде өтуіне байланысты өркениеттің бет-бейнесі тұтастай өзгеруде. Бұл өзгерістер білім беру саласына да әсер етуде. Жаһандық бәсекеге қабілеттілікке жету мақсатында белгіленген стратегиялық бағыттар білім беру іс-әрекетінің басымдылықтарын жаңаша құруды талап етуде. Осыған орай, білім беру жүйесін әлемнің дамыған мемлекеттерінің талаптарына және инновациялық даму парадигмасына сәйкес интеграциялау қажет. Еліміздегі білім беру жүйесін реформалау нәтижесінде айқындалған жаңа бағыттар болашақ ұрпаққа білім мен тәрбие беруде оларды қоғамның жаңа жағдайында өмір сүруге дайындайтын нақтылы бір оқыту құралдарын табу мәселелерін көздейді[1]. Бұл қадамдар білім беру мазмұнын, оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолданудың жаңа жүйесін құруды ұсынады. Н.Ә.Назарбаев: «Білім беру реформасы – Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралдардың бірі» — деп атап өткен болатын[2]. Сондықтан да, оқушылардың шығармашылық және ақыл-ой қабілеттерін дамытуға, тұтас ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға ықпал ететін заманауи әдістерді қалыптастыру қажет. Дәстүрлі педагогикалық әдістер оқушының білік, дағдысын және оқуға деген мотивациялық ұмтылысын қаңағаттандыра алмайды. Н.Ә.Назарбаев өзінің Жолдауында «Бізге оқыту әдістемелерін жаңғырту және өңірлік мектеп орталықтарын құра отырып, білім берудің онлайн-жүйелерін белсене дамыту керек болады» — деп атап көрсеткен болатын [3]. Қазіргі мектептің басты мақсаты – әр оқушының қабілетін ашу, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны өмірге дайындау, заманауи білім, дағдылар мен қасиеттерді дамыту. Дәстүрлі репродуктивті оқыту бұл міндеттерді шеше алмайды. Оларды шешу үшін жаңа педагогикалық технологиялар, оқу процесін ұйымдастырудың тиімді формалары мен белсенді әдістері қажет. Белсенді әдістерді қолдану арқылы мұғалім оқушыны ойлануға, практикалық іс-әрекет дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасайды. Жеке тұлғаның белсенділігі педагогикалық, психологиялық мәселелердің бірі болып табылады. Белсенділіктің басым бөлігі бастауыш сыныпта қалыптасады. Оқытудың белсенді әдістері – бұл оқу материалдарын игеру үдерісінде оқушылардың ойлау және практикалық іс-әрекетінің белсенділігі мен әртүрлілігін қамтамасыз ететін әдістер жүйесі[4]. Белсенді оқыту әдістерінің басты принципі – оқушылардың «мен істей алмаймын», «мен білмеймін» деген ұстанымдарына тосқауыл қою. Еркін кеңістік принципін ұстану арқылы оқушылар еркін қозғалып, топта бірігіп, мәселені шешуге, тапсырманы орындауға талпыныс жасайды. Жаратылыстану бағытында жүргізілетін «Дүниетану» пәнінде белсенді әдістерді қолдану арқылы оқушылардың ғылыми дүниетанымын дамытуға болады. Себебі, Дүниетану интеграциялық пән ретінде, биология, география, химия, экология сияқты пәндердің негізін үйретеді. Бастауыш сынып оқушысы ғылыми ұғымдармен таныса отырып, қоршаған ортаға деген өзіңдік көзқарасын қалыптастырады. «Кластер», «Ми шабуылы» сияқты белсенді әдістерді сабақ үрдісінде қолдануға болады. Ол, оқушылардың логикалық ойлау дағдысын дамытады. Адам әрекетінің табиғатқа әсері қандай? Жерде тіршілікті, адамды қалай сақтап қалуға болады?- деген сұрақтарды қою арқылы, оқушылардың креативті ойлау дағдысын, тез шешім қабылдау ептіліктерін дамытуға болады. Миға шабуыл әдісі білім алушыларды дерек көздерімен өз бетінше жұмыс жасауға бағыттайды. Оқушы бір мәселенің бірнеше шешімін іздеу арқылы шығармашылықпен ойлауды үйренеді. Табиғатта болатын өзгерістер, табиғат құбылыстары (көктем, жаз, күз және қысқы мезгілдердегі маусымдық өзгерістер, туған жердің табиғаты, табиғатты қорғау т.б.) мәселелерді зерттеу үшін жоба әдісінің маңызы зор. Жобаны жазу барысында оқушылар тақырыпқа байланысты фактілер мен аргументтер іздестіреді. Тапсырмаларды орындау барысында оқушыдан ақпаратты жүйелеу және талдау, фактілерді, құбылыстарды жалпылау, қорытынды жасау қабілеті талап етіледі. Дүниетану сабағында адам, табиғат, қоғам арасындағы интеграциялық байланысты және табиғи үйлесімділікті оқушылар көреді. Қоршаған ортада болатын әртүрлі құбылыстарды сезіну арқылы олардың таным мүмкіндіктері артады. Дүниетану пәнінде оқушылардың алғашқы зерттеу әрекеттері қалыптасады. Осындай жұмыс түрлері оқушының зерттеушілік мүмкіндіктерін ашуға көмектеседі. Сабақ үрдісінде әртүрлі әдістерді қолдану дидактикалық принциптерді дамытуға және әдістемелік тәжірибені жетілдіруге көмектеседі. Қазақ тілінде үй тапсырмасын тексеру барысында «Ақиқат, жалған» әдісін қолдануға болады. Топтағы оқушылардың алдында қызыл және жасыл түсті қиылған қағаздар беріледі. Мысалы, «Дыбыстар екіге бөлінеді, дауысты және дауыссыз; н-дауыссыз үнді дыбыс» — деп белгілі бір тұжырымды айтқан кезде оқушылар ақиқат болса жасыл түсті қағазды, жалған болса қызыл түсті қағазды көрсетуі керек. Бұл әдіс оқушыдан шапшаңдықты талап етеді. «Жалғасын тап» әдісі үй тапсырмасын тексеруде тиімді әдістің бірі. Оны ұйымдастыру үшін сөйлемнің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратып, әрі қарай олар ойды жалғастырып сөйлемді толықтырады. Сөйтіп, мәтін мазмұнын өздері шығарады, барлық оқушы қатысады. «Шығармашылық шеберхана» әдісі оқушылардың шығармашылық дағдысын дамытуға көмектеседі. Сабақ барысында оқушылар мәтіннің мазмұнына сәйкес суреттер, иллюстрациялар дайындайды. Сонымен қатар эссе, өлеңдер, әңгімелер жазады. Оқушылардың шығармашылық әрекеттері нәтижесінде керемет туындылар пайда болады. Белсенді оқу қызметі оқудың уәжінен, мақсаты мен шартынан және нәтижесiнен құрылады. «Инсерт», «Миға шабуыл», «Топтық пікірталас», «Блум сұрақтары», «Кластер», «Синквейн», «Рөлдік ойын», «Шатастырылған логикалық баулар» т.б. белсенді әдістер пәнге деген қызығушылықты оятады. «Инсерт» әдісі аналитикалық ойды дамытады, материалды толық меңгеруге мүмкіндік туғызады. Бұл әдісті қазақ тілі, дүниетану сабақтарында қолдануға болады. Оқылған мәліметті түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастырады. Жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу арқылы мәлімет жинайды, саралайды, бағалайды. Кластер құрастыру кең тараған әдістердің бірі болып табылады. Жаңа тақырыпқа болжам жасайды, не білетінін есіне түсіреді, жазады, салыстырады. Кластермен жұмыс жасағанда оқушылардың еркін ойлануына мүмкіндік беріледі. Кластерді сабақтың барлық кезеңдерінде пайдалануға болады. Ол материалды жүйелеуге көмектеседі. Белсенді әдістердің бірі — «Үштік әдіс». Қазақ тілі сабағында оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым дағдылары қалыптасады. Оқушылар бірнеше жұптарға бөлінеді. Бірінші оқушы мәтінді оқиды немесе мазмұндайды, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы керек жерлерін түртіп алады, кейін өз пікірін айтады. Бұл әдіс оқушылардың мәтінмен жұмыс жасау шеберлігін дамытады. Ақпараттың жағымды және жағымсыз жағын анықтау мақсатында педагогикалық тәжірибиеде «SWOT – талдау» әдісі жиі қолданылады. Мысалы, Дүниетану сабағында Табиғат құбылыстарын зерделеу барысында табиғатта, экологияда кездесетін жағдайлардың адам өміріне тигізетін жағымды және жағымсыз әсерін анықтауға болады. Бұл әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды және жағымсыз жақтарына сипаттама беріледі, қауіп-қатері туралы дәлелдемелер мен аргументтер келтіріледі. Табиғатта, экологияда болатын күнделікті проблемаларды анықтап, оны шешудің жолдарын ұсынады. Салыстырмалы анализ жасау нәтижесінде табиғи құбылыстарда болатын әртүрлі фактілерді анықтайды. Теория мен тәжірибені байланыстыру арқылы өмірлік дағдылары қалыптасады. Жаңа сабақты қайталау кезеңінде Синквейн құрастыру маңызды. Тақырып бойынша оқушылар қысқаша мәліметтер келтіреді. Синквейн құрастыру оқушының коммуникативтілігін айқындайды. Оқыту үрдісінде мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы гумандық педагогиканың принциптеріне негізделеді. Бірақ, мұғалім педагогикалық үрдістің негізгі ұйымдастырушысы болып табылады. Оқушы пассивті тыңдаушы емес, сұрақтар қояды, өз идеяларын, шешімдерін ұсынады, яғни, ол оқу қызметінің субъектісі болады; тақырыптар, мәселелер бірлесіп талқылау барысында қалыптасады; мұғалім сабақ кезеңдерін өзгерте алады; оқытуда демократиялық стиль қолданылады; шығармашылық тапсырмалар беріледі [4]. Қорыта келе, белсенді әдістерді сабақта тиімді қолдану, оқушының танымдық белсенділігін арттыруға, өз бетінше білім алуға, шығармашылығын қалыптастыруға ықпал етеді. Білім алушы өз ой-пікірін еркін, ашық айтады, бір-бірін тыңдауға үйренеді, ұжымда ынтымақтастық атмосфера қалыптасады. Пайдаланған әдебиеттер БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ
Бастауыш сынып
Мақала
1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл