Музыка Мақала бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104648 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104648 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Музыка пәніндегі оқытудың тиімді жолдарының бірі - АКТ-ны қолдану"
Музыка
Мақала
4 сынып
Иногда достаточно пары нот, чтобы внезапно вернуться в прошлое. Казалось бы, прошло уже пять, десять, пятнадцать лет, а ты всё ещё помнишь каждое слово песни, которая играла в старом автобусе по пути в школу, на первом телефоне, на заднем фоне лета. Почему мы так часто возвращаемся к старой музыке, даже если мир предлагает нам тысячи новых треков каждый день?
Ответ — в эмоциях. Старая песня — это якорь. Она связывает нас с моментами, людьми, версиями самих себя, которые уже давно остались в прошлом. Музыка впитывает чувства: радость, первую влюблённость, подростковый бунт, одиночество. И когда мы снова слышим тот трек, мы не просто слушаем — мы проживаем.
Кроме того, в мире, где всё быстро меняется, старая музыка — это остров стабильности. Она не требует привыкания, не бросает вызов, не старается быть модной. Она — как старый друг, с которым можно просто помолчать и всё равно понять друг друга.
Поэтому мы и возвращаемся. Не за звуком — за собой.
Музыка
Мақала
11 сынып
«Ноталық білімсіз домбыраны бастау». Бұл мақалада қазақтың ұлттық аспабы домбыраны қалай нотасыз, жылдам әрі жеңіл үйренуге болатыны баяндалады. Домбыраны үйрену арқылы ұлттық рухты бойына сіңіріп өседі. Домбыра үйренудің көптеген әдіс — тәсілі бар. Мен ұсынып отырған әдіс үйренушіге қолайлы жағдай туғызатын болады. Сонымен қатар, домбыра аспаның құрылысын және құпия ережені жаттау арқылы аспапты тез үйрену әдісі көрсетіледі. Домбыра үйренуші нотасыз домбыра үйрену әдісін меңгеріп, оны кез келген адамға үйрете алатындай білімін толықтырады. Домбыраны нотасыз үйрену заманауи және заманның ерекшелігін ескере отырып, жан-жақты тұжырымнан, іс тәжірбиеден сәтті өтіп, өзінің жемісін көрсететін қолайлы әдіс.
Музыка
Мақала
Барлығы
әнші Әміре Қашаубаевтың атындағы арнайы кабинет ашылуына орай маңызды шара өткізілуіне байланысты мақала
Музыка
Мақала
Барлығы
Музыка пәнінің құндылығы
Халқымыздың рухани қазынасы — ән мен күй бүгінгі таңда тамаша тәрбие көзі болумен қатар, кәсіби музыканың негізгі арқауы екенін естен шығармаған жөн. Міне, халықтың музыка өнеріндегі өте бай рухани қазынамен оқушыларды таныстырып, олардың озық үлгілерін үйрету музыка пәнінің негізгі мақсаты болып табылады. Музыка сабағы мектептегі тәрбие көзі болып табылады. Тіл мен әдебиетті жоғары көтеретін күш те, күн нұры сияқты әр беретін, көрік беретін де — музыка. Қазақтың ұлттық мәдениетін де көтеретін — музыка. Музыка пәні басқа пәндермен терезесі тең. Қазіргі кезде кейбір ата-аналар «баламыз музыканы оқығанмен, оның ертеңі жоқ немесе одан керемет әнші, күйші, шыға қоймас» деп ойлайды. Әрине, мұның бәрі қате пікір. Түсінсе балаға имандылық, ізгілік, білімділік, парасаттылық сыйлайтын ерекше күш тек қана музыкада бар.
Өсіп келе жатқан жас ұрпақты толыққанды қазақ азаматы етіп тәрбие беруге өз халқымыздың ән-күйінің ауқымы өте кең. Ата-бабамыз бізге баға жетпес мол мұра-бесік жырынан бастап түрлі аңыз, әңгіме, жыр, терме, ән-жыр, күйлерін қалдырып кетті. Осы мол мүмкіндікті біздер барынша нығайтып, бүгінгі заманымыздың талабына сай кеңейтіп, өскелең ұрпақтың сана-сезіміне құйып отыруымыз керек. Бүгінгі таңда музыка мамандарының алдындағы мәселелердің бірі музыканың құдіретін терең түсініп, оны өзінің рухани азығы етіп, адам өмірін нұрландыруға ат салысатын музыкалық білімді азамат тәрбиелеу. Оның түп-тамыры, негізі — музыканы қабылдай білуде жатыр.
Баланы музыка тыңдауға, тыңдай отырып оны сапалы түрде қабылдауға баулу музыкалық тәрбие беру жұмысындағы міндеттердің бірі. Өйткені ол оқушының музыкалық мәдениеттілігін қалыптастырудың алғышарты болып есептеледі. Алайда оқушылардың музыкалық даму деңгейі әртүрлі. Мүлде ән сала білмейтін оқушылар де кездеседі. Олардың көпшілігінің әннің сөзін ғана айтып отырып қосылуға шамасы келеді. Әрине, мұндай оқушыларды аптасына бір рет қана өтілетін музыка сабағында әнді жақсы орындау дәрежесіне жеткізу қиын. Дегенмен, оларды сабақта елеусіз қалдырмай, әнді жақсы орындайтын оқушының жанына отырғызып немесе аспапқа қосылып айтқызу керек. Бағдарлама бойынша музыканы қабылдау дегеніміз — жалпы білім беретін мектептерде балаларға музыкалық тәрбие берудің негізі. Міне, сондықтан музыканы дұрыс қабылдай білуге тәрбиелеу музыка пәні мұғалімінің басты назарында болуы тиіс. Музыканы тыңдаған кезде бала еркін отыруы керек, бұл тәсіл орындалып жатқан шығарманы қозғалмай байсалды тыңдауына мүмкіндік береді.Тыңдайтын шығарманы үнтаспадан немесе баян, домбыра аспабында ойнау қажет. Сұрақ-жауап арқылы көз алдарына не елестеткендері туралы өз ойларын ортаға салады немесе сурет салу арқылы жеткізеді.
Мұғалімнің күнделікті сабақта пайдаланып жүрген әдістері музыкалық анықтамаларда түсіндіруге, оқушылар шығармашылығын, қызығушылығын арттыруына, жеке тұлғаның рухани дамуын тәрбиелеуге көмектеседі.
Соның бірі — баланы ұлттық музыка негізінде тәрбиелеу. Халық музыкасы, фольклорға құрметпен қарау, оны сүюі, ұлттық салт-дәстүрлерді қастерлеу баланың жас кезінен басталуы керек. Егер ұлттық нәрі бар дүние бала жүрегінде орын алса және оны өмірдің мәні деп қабылдаса, онда ол өз халқының, туған жерінің нағыз азаматы болады деп айтуға болады.
Мектептегі бір сағаттық музыка сабағы оқушылардың музыкалық бейімділігін жете дамыта алмайды. Сондықтан сабақтан тыс жүргізілетін музыкалық жұмыстарға қатысуы арқылы олардың қабілетін дамытуға мүмкіндік туады. Бұл жұмыстардың қай түрі болсын, оқушының музыка сабағынан алған білімін толықтыруға бағытталуы тиіс. Сыныптан тыс жүргізілетін жұмыстар балалардың музыкалық қабілетін дамытып, эстетикалық талғамын қалыптастырады. Бала бойындағы көркемдік талғам мен шығармашылық ізденіс дағдыларын дамытуда, талантын ұштауда мектептердегі үйірме жұмыстарының тәлім-тәрбиелік маңызы ерекше. Үйірмелерде оқушылар музыка сабағында алған білімін кеңейтіп, орындау дағдыларын тереңірек меңгеруге мүмкіндік алады.
Музыка
Мақала
Барлығы
Құдайберген Әлсейітов: Ұлттың рухани байлығы
Құдайберген Әлсейітов — қазақ халқының әдебиеті мен мәдениетіне айрықша үлес қосқан ұлы ақындардың бірі. Оның шығармашылығы қазақтың кең даласындағы өмірді, халықтың тарихын, дәстүрін, тұрмысын шынайы суреттеп, ұлттық рухты асқақтатты. Бүгін Железин балалар өнер мектебінде ақын Құдайберген Әлсейітов атындағы кабинеттің салтанатты ашылуы мен оның 140 жылдығын мерекелеу — осы ұлы тұлғаның рухын ардақтаудың көрінісі, оның мәңгілік мұрасының жас ұрпаққа жеткізілуі. Бұл шара бізге ұлттық құндылықтарды бағалап, сол құндылықтардың сақталуына үлес қосуымыз керектігін еске салады.
Құдайберген Әлсейітовтің шығармашылығы қазақ әдебиетінің бай қазынасына айналды. Ақынның өлеңдерінде халықтың жан дүниесі, ұлттың тағдыры, оның тұрмысы мен дәстүрі шынайы бейнеленген. Әсіресе, ақынның айтыс өнеріндегі шеберлігі қазақтың ауыз әдебиетінің сақталуына және дамуына зор ықпал етті. Өмірінде жиі кездескен әлеуметтік қиындықтарға қарамастан, оның шығармашылығы әрқашан халықтың рухын көтеріп, ұлттық сананы оятуға бағытталған.
Бүгінгі ашылу салтанатында ақынның ұрпақтары мен ардагерлердің қатысуы, олардың ақын туралы естеліктері оның халықтың жүрегіндегі орнының тереңдігін көрсетеді. Ардагерлердің көзіне жас алу, ақынның өлеңдерін оқыған жас буынның оның мұрасына деген құрметі — бұл уақыттың өткеніне қарамастан, ұлы ақынның есімінің өшпейтіндігін дәлелдейді. Құдайберген Әлсейітовтың өлеңдері әрдайым өмірдің қиын кезеңдерінде халықты біріктіріп, оның рухын жоғалтпауға қызмет еткен.
Міржақып Дулатұлы атындағы №3 жалпы орта білім беру мектебінің 6-сынып оқушысы Жумагелди Айдана Абайқызының ақынның «Баласы Әлсейіттің Құдайберген» атты өлеңін мәнерлеп оқуы — бүгінгі ұрпақтың ақынның мұрасын бағалайтындығының дәлелі. Айдананың өлеңді көркем әрі мәнерлеп оқуы оның ақынның шығармашылығына деген құрметі мен сүйіспеншілігін білдіреді. Ол арқылы жас ұрпақтың әдебиетке, өнерге деген қызығушылығы артып, ұлттық рухани байлықтың маңыздылығы туралы терең түсінік алады.
Құдайберген Әлсейітовтың 140 жылдығын атап өту — тек ақынның шығармашылығын еске алу ғана емес, сонымен бірге оның ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан рухани мұрасын жаңғырту, болашақ ұрпаққа насихаттау болып табылады. Ақынның атындағы кабинеттің ашылуы жас жеткіншектерге тек білім алуға ғана емес, сондай-ақ ұлттық әдебиетті, тарихты, мәдениетті меңгеруге жол ашатынын көрсетеді. Ұлы ақынның мұрасы — бұл біздің ұлт ретінде өсіп-өркендеуіміздің, болашаққа қадам басуымыздың негізі. Әдебиет арқылы халықтың тарихы мен мәдениеті сақталады, әрі ол біздің ұлттық бірлігімізді нығайтады.
Құдайберген Әлсейітовтың шығармалары әрқашан өз уақытында қоғамның жан дүниесін, оның арман-мұратын, болашағына деген сенімін жырлады. Ол қазақ халқының қиын-қыстау кезеңдерінде рухын жоғалтпай, болашаққа үмітпен қарауға шақырды. Ақынның өлеңдері тек әдеби шығармалар ғана емес, ол — халықтың өмір сүру философиясы, оның болмысы мен мұрасы.
Қорыта келгенде, Құдайберген Әлсейітовтың шығармашылығын еске алу — біздің тарихи және мәдени тамырымызға құрмет көрсету. Оның есімі мен өлеңдері әрқашан халықтың жүрегінде сақталып, ұрпақтан ұрпаққа жалғасып отырады. Ақынның мұрасы болашаққа үлкен сабақ, ол бізге тек өзіміздің ұлттық құндылықтарымызды қорғап қана қоймай, оларды дамытуға, әлемдік мәдениетке танытуға міндеттейді.
Музыка
Мақала
Барлығы
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық – ырғақтық қабілетін дамытуда дәстүрден тыс әдіс – тәсілдерді
қолдану
Музыка
Мақала
Мектепке дейінгі
Түркі әлемінің мақтанышы, қазақтың біртуар ұлы ақыны Абай Құнанбаев.
Музыка
Мақала
Басқа
мінсіз болуды талап ететін мамандық ол мұғалім
Музыка
Мақала
Барлығы
Музыка әуенін тыңдап түсіну мәдениеті бала кездегі тәрбиенің негізінде қалыптасқаны жөн. Ол үшін оқушыны, ең алдымен, сезім байлығын дамытуға, есту, есте сақтау, қиялды ұштау және шығармашылық еңбекке үйреткен тиімді.
Музыка
Мақала
Барлығы
Для улучшения работы мелкой моторики на уроке музыкотерапии используются пальчиковые упражнения для детей с ограниченными возможностями
Музыка
Мақала
Мектепке дейінгі
Музыкалық тәрбие — мектепке дейінгі жастағы балаларға эстетикалық, талғамдық тәрбие беру ісінің негізгі саласы болып саналады.
Музыка
Мақала
Мектепке дейінгі
Музыкалық тәрбие — мектепке дейінгі жастағы балаларға эстетикалық, талғамдық тәрбие беру ісінің негізгі саласы болып саналады.
Музыка
Мақала
Мектепке дейінгі
Рольдің ішкі дүниесін органикалық тұрғыдан шыңдап толық меңгерген жағдайда ғана актер шынайы табиғи ойын өрнегіне қол жеткереді. Ол ең алдымен бірқатар репетициялардың эволюциялық толассыз көш сапарын бастан кешеді. Алғашқы кезде актер актер бір көрініспен шектелсе, кезекті репетицияда келесі көрініске сатылайды, сөйтіп әлденеше көріністер арасына байланыстырып тұратын технологиялық көркемдік көген керіледі де, нәтижесінде толыққанды роль-образ жасалады.
Музыка
Мақала
Барлығы
Жаңартылған білім беру жағдайында «музыка» пәнін оқытудағы әдіс- тәсілдер (баяндама)
Музыка
Мақала
5 сынып
Жаңартылған білім беру жағдайында «музыка» пәнін оқытудағы әдіс- тәсілдер (баяндама)
Музыка
Мақала
5 сынып
: Оқушыларға Ж.Жабаевтың өлеңдерінің мазмұнын, тақырыбы мен негізгі ойын меңгерте отырып, олардың бойында қазақ халқына, қазақ тіліне деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру, оларға эстетикалық, патриоттық тәрбие беру.
Музыка
Мақала
Барлығы
Музыка өнерінің мақсаты- жастарды өнер құндылықтарын жасауға қатыстыру, олардың бойына белгілі бір адамгершілік- эстетикалық мідениетті, көркемдік шығармашылық әдетті тәрбиелеу.
Музыка
Мақала
6 сынып
Музыкалық білім беру арқылы баланың рухани байлығын арттырудың жолдары
Музыка
Мақала
Басқа
Музыкалық білім беру арқылы баланың рухани байлығын арттырудың жолдары
Музыка
Мақала
Барлығы
1
2
3