Психология Ойындар, Сценарийлер Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104648 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104648 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Мұғалімдерге көмекші ойындар, әдістемелер
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Психологиялық тренинг - өзін өзі тануға, өзін өзі реттеуге, тұлға аралық қарым - қатынасты нығайтуға кеңінен қолданылып келеді. Бүгінгі күні бұл әдіс балалармен, ата -аналармен жұмыс істеуде белсенен қолданылып жүр.
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Педагог-психолог
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
оқушыларлдың білімін арттыру
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
студенттерге арналған
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
мектеп психологтарына арналған
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Балаларға кикілжіңді жағдайдың алдын алуды үйрету. Проблемалық жағдаяттардан шығу жолдарын қарастыру.
1. «Бір бірімізге жаман сөз айтамыз» ойыны
Психолог: 2 жұпка бөліңдер, 1- жұп жаман сөздер айтса, 2 жұп келісіп, комплименттер (қолпаштау, мадақтау) айтады. Мысалы: (1- жұп ) сен жамансың десе, (2- жұп ) иә мен жаманмын келісемін, сен жақсысың рахмет т.с.с.
Талдау: Жаман сөз айтқанда қандай сезімде болдыңдар? Мадақтау, қопаштау естігенде ше?
2. «Көқөністер арқылы ұрсамыз» ойыны
Психолог: Бұл ойында балалар бір- біріне жаман сөздердің орнына көкөністердің атаулары арқылы ұрысады. Мысалы: Сен қиярсың, сен пиязсың. т.с.с.
Талдау: Көкөністер арқылы ұрысқанда өздеріңді қалай сезіндіңдер?
Жаман сөз айтып ұрысқан жақсы ма , әлде көкөністер арқылы ұрысқан жақсы ма? Ерекшілігі неде?
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Мұғалімнің кәсіби құлшынысын арттыру, жігерлендіріп көңіл- күйін көтеру.
Көрнекілік: Музыка аппараты, жағымды, баяу әуенді диск. Табиғат көрінісі бейнеленген сурет (картина) .
Уақыты: 5 - 7 минут.
Ұйымдастыру кезеңі: а) Мұғалімді жайлы креслоға отырғызып, еркін, ыңғайлы, сезінуін қадағалау;
ә) Суретті мұғалімге қарама - қарсы іліп, оған зейін салып, мұқият қарауын өтіну;
б) Әуенді қосар алдында мұғалім көзін жұмуы тиіс.
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Педагогтарға арналған тренинг
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Оқушылардың бір - біріне деген сыйластық, құрметтерін арттыру
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Оқушыларға отбасы құндылықтарын түсіндіру
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Оқушыларға арналған тренинг
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Мақсаты : Оқушылардың логикалық ойлауын , көру арқылы есте сақтауын , ойша жұмыс істей білуін дамыту .
Алдын-ала тақтаға мысықтың және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады . Оқушылардың көздері шарфпен байланады да , олар кезек-кезекпен шығып , бірі денесін , бірі басын , бірі аяғын салады , осылайша жалғаса береді .
«Түрлі –түсті доптар» жаттығуы
Мақсаты : оқушылардың есту арқылы есте сақтауын дамыту
Қағаз бетіне екі кішкентай қызыл және жасыл доп , қызыл доп пен жасыл доптың ортасына үлкен көк доп сал , ал жасыл доптың жанына кішкентай сары доп сал .
« Менің көңіл-күйім » жаттығуы
Мақсаты : көңіл-күйін игере білуге және басқаруға , қадағалауға , дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу
Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .
«Мен басқаның көзімен»
Ортаға бір оқушыдан кезекпен шығып ,қалған қатысушылар ол жайлы қандай ой- пікірде екенін айтады . Оқушы өзін басқаның көзімен қандай адам екенін анықтайды .
« Атомдар мен молекулалар »
Әр қатысушы- жеке атомдар .Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі , бір-бірімен жеңіл қақтығысқа түседі . Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады , сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек . Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады .
Афирмациялар
« Ол жасаған іс менің де қолымнан келеді » ,« Мен жетістіктің адамымын » ,« Менің жағдайым күннен –күнге жақсаруда »
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
бұл материал да жас өспірімдерге көмек болады оларға психологиялық тұрғыдан жәрдем береді деп ойлаймын
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
психолог
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
психолог
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Мұғалімдерге
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
оқушылардың шаршауын басу, бір-біріне сенімділіктерін, жақындықтарын арттыру. Қарым-қытынас деңгейлерін жетілдіру. Көңіл-күйлерін көтеру.
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
Мақсаты: Жасөспірімдердің тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық түзету.
Психология
Ойындар, Сценарийлер
Барлығы
1
2