Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 9 сынып бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104647 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104647 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Қазақстандағы соғыстан кейінгі демографиялық өзгерістер-дің сeбеп-салдарын талдайды;
тарихи деректерді қолданып, демографиялық өзгерістердің жағымды-жағымсыз жақтарын жіктейді;
соғыстан кейінгі демографиялық өзгерістердің жағымды- жағымыз жақтарын өздігінше дәлелдейді
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
ЕББҚ оқушыға тапсырмаларды орындау үшін уақытты шектемелмей, оқушы жазуын соңына дейін бітіруіне мүмкіндіктер жасалады.
Мұғалім 2007 ж. тамыз айынан басталған әлемдік қаржылық-экономикалық дағдарыс туралы қысқаша түсінік беру.
ЕББҚ оқушыға қосымша мобильді құрылғылар кеңінен қолданылады.
Зерттеу мен талдау.
«Бизнестің жол картасы – 2020» деген не?
«Жол картасы-2020» бағдарламасының статистикалық мәліметтері негізінде 2 диаграмма жасау
Қазақстанның ДСҰ кіруінің 3 пайдалы және 3 зиянды тұстары көрсетілген факті келтірілгенSWOT- анализ постерін жасау
ЕББҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы қысқа,нақты жауапты қажет ететін сұрақтар ұсынылады.
Интерпретация
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
2-Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде.
Зерттеу сұрағы: КСРО-ның ыдырауы: заңдылық па әлде кездейсоқтық па?
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау;
9.4.1.2 Кеңес үкіметі кезіндегі орын алған әлеуметтік-экономикалық проблемаларды талдау
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Зерттеу сұрағы: Неліктен нарықтық экономикаға көшу барысында қиыншылықтар орын алды?
9.4.1.3 Қазақстан Республикасындағы жекешелендіру процесінің экономикаға ықпалын талдау;
9.4.2.2 нарықтық экономиканың өндірістік қатынастарға әсерін талдау;
9.4.2.3 Қазақстанның әлемдік экономикаға кірігуін талдау
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Қазақстанның 1997 жылдан бастап экономикалық дамуы.
Зерттеу жұмысы: Қазақстан Республикасының ХХІ ғасырдағы дамуының негізгі бағыттары қандай?
9.4.2.2. нарықтық экономиканың өндірістік қатынастарға әсерін талдау:
9.4.1.4. аграрлық секторды модернизациялау бағыттарын талдау;
9.4.2.4. сыртқы сауданың экономикаға әсерін зерттеу
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
1.«Қазақстан-2030» стратегиясының даму бағыттары:
2.«Қазақстан-2050» стратегиясының басымдықтары
Зерттеу және талдау
Таратпа материалдарын ұсыну (ықшамдалған мәтін негізінде):
1) «Қазақстан -2030» стратегиясынның басым бағыттары;
2) Инфографикалар.
ЕББҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі.
Тапсырма 3 : «Қазақстан – 2030» даму стратегиясының
басымдықтарын талқылаңыз.
Топқа бөлу:
1-топ: ұлттық қауіпсіздік
2-топ:ішкі саяси тұрақтылық пен қоғамның топтасуы
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Қазақстан «Қайта құрудың» бастапқы кезеңінде
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Тәуелсіздіктің алғашқы жылдарындағы әлеуметтік-демографиялық процестер
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
9 сынып Қазақстан тарихы пәнінен "Қазақстанның 1997 жылдан бастап экономикалық дамуы.
Зерттеу жұмысы: Қазақстан Республикасының ХХІ ғасырдағы дамуының негізгі бағыттары қандай?" тақырыбындағы сабақ жоспары
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Тәуелсіз Қазақстанның қоғамдық – саяси дамуын талдау;
Ұлт көшбасшысы Н. Назарбаевтың саяси бастамаларына баға беру
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы №18 жбб мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы №18 жбб мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы №18 жбб мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы №18 жбб мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы №18 жбб мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы №18 жбб мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
- Білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясаттың ерекшеліктерін талдайды.
- Қазақстанда білім беру саласына сипаттама беру.
- Қазақстан ғалымдардың ғылымның дамуына қосқан үлесін анықтау.
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау;өткен тарихи кезеңдермен сабақтастықты орнату арқылы қазіргі кезеңдегі демографиялық процестерге баға беру
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Начало ХХ века-это период в отечественной истории именуется Новейшим временем, когда формируются новые явления во всех сферах жизни казахстанского общества, а завершается период событиями 1945г., которые коренным образом изменили политическую ситуацию.
Основной особенностью исторического развития Казахстана как многонационального государства является формирование его тюркоязычного этнического сообщества в начале ХХ века панисламизм и партюркизм превратился в национально-освободительную идею, сближая тюрко-мусульманские народы на основе единства происхождения и судеб.
Т.о, суть идеи пантюркизма-объединение тюркских народов, суть панисламизма- объединение мусульман. Джадидизм (от арабского-«новый» «обновленчество»)-основы заложил Исмаил Гаспринский, он 1883 г.призвал к единению мусульман России на основе «языка, идеи и действий».
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
Начало ХХ века-это период в отечественной истории именуется Новейшим временем, когда формируются новые явления во всех сферах жизни казахстанского общества, а завершается период событиями 1945г., которые коренным образом изменили политическую ситуацию.
Основной особенностью исторического развития Казахстана как многонационального государства является формирование его тюркоязычного этнического сообщества в начале ХХ века панисламизм и партюркизм превратился в национально-освободительную идею, сближая тюрко-мусульманские народы на основе единства происхождения и судеб.
Т.о, суть идеи пантюркизма-объединение тюркских народов, суть панисламизма- объединение мусульман. Джадидизм (от арабского-«новый» «обновленчество»)-основы заложил Исмаил Гаспринский, он 1883 г.призвал к единению мусульман России на основе «языка, идеи и действий».
Қазақстан тарихы
Сабақ жоспары
9 сынып
1
2
...
7