Кембридж тәсілімен оқыту Сабақ жоспары Барлығы бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104643 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104643 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Қалай оқу керектігін үйренудің мəні
Уалиханова Ақбаян Акимжановна
01 Желтоқсан 2018
817
2
Мұғалімдер, балалар өз оқуы туралы білетін жəне өзінің эмоцмясын, ынтасы мен əлеуметтік қарым-қатынасын басқару үшін көбірек мүмкіндік алатын, өзін-өзі реттейтін оқушы ретінде дамуына ықпал ететін шарттармен факторларды зерттейді
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
Барлығы
Зейінді жəне педагогикалық амал-тəсілдерді оқушыларға бағыттауды үйрету.
Уалиханова Ақбаян Акимжановна
01 Желтоқсан 2018
779
2
Мұғалімдер балалар өз оқуы туралы білетін жəне өзіні эмоцияларын,ынтасы мен əлеуметтік қарым-қатынасы басқару үшін көбірек мүмкіндік алатын,өзін-өзі реттетін оқушы ретінде дамудың əдістемесін талдыдайды.
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
Барлығы
Диалогтік оқытудың мəні
Уалиханова Ақбаян Акимжановна
01 Желтоқсан 2018
631
2
Мұғалімдер тиімді педагогиканың бөлігі ретінде оқытудың диалогтік əдістерін енгізуге арналған тəсілдеріне талдау жасайды
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
Барлығы
Сын тұрғысынан ойлаудың мəні
Уалиханова Ақбаян Акимжановна
01 Желтоқсан 2018
578
2
Мұғалімдер 21 ғасырда сын тұрғысынан ойлаудың маңызы мен өзектілігі туралы тұжырым жасайды.
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
Барлығы
Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды пайдадану
Уалиханова Ақбаян Акимжановна
01 Желтоқсан 2018
521
2
Мұғалімдер оқу үрдісінде сын тұрғысынан ойлауды дамытудың негізгі əдістерін анықтайды
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
Барлығы
Сабак жоспары Бағалау үдерісінің мақсаты. Оқу үшін бағалаудың (ОүБ) мəні
Уалиханова Ақбаян Акимжановна
30 Қараша 2018
737
4
Мұғалімдер бағалаудың маңызы туралы нақты аргументтер мен дəлелденген қорытындылар жасайды.
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
Барлығы
Сабақ жоспары Оқу үдерісін жоспарлауда ОҮБ қолдану əдістемесі
Уалиханова Ақбаян Акимжановна
30 Қараша 2018
755
3
Мұғалімдер оқу үшін бағалау мəні туралы білімнің жəне оқыту тəжірибесінде қолдану əдістемесі негізінде қалыптастырушы бағалаудың формалары мен əдістерін əзірлейді
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
Барлығы
Сабақ жоспары Оқуда ОҮБ қолдану əдістемесі
Уалиханова Ақбаян Акимжановна
30 Қараша 2018
600
2
Мұғалімдер жоспарлауда тиімді оқыту идеяларын қолдану арқылы оқу үшін бағалаудың мəні жəне оны оқыту тəжірибесінде қолдану əдістемесі туралы білімдерін көрсетеді
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
Барлығы
Сабак жоспары Оқыту мен оқуда АКТ қолдану мақсаттары
Уалиханова Ақбаян Акимжановна
30 Қараша 2018
666
2
Мұғалімдер оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған сапалы педагогикалық құрал ретінде сыныпта АКТ тиімді қолдану қағидаттарын əзірлейді
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
Барлығы
Сабақ жоспары Сабақ сараланған оқу нəтижелерін əзірлеу
Уалиханова Ақбаян Акимжановна
30 Қараша 2018
822
2
Мұғалімдер оқытуды жандандыру жəне оқушыларды ынталандыру бойыншажаттығу əзірлеуге жұмылдырылатын болады, ол тапсырмаларды нақты оқу нəтижелеріне бағытталады.
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
Барлығы
Тренерлік сабақтар
Уалиханова Ақбаян Акимжановна
30 Қараша 2018
764
3
Мұғалімдер жаңа білім беру бағдарламасында берілгендей оқушылардың оқудағы нақты нəтижелерін анықтайды. Олар оқушылардың үш деңгейі мен іс қимыл жоспары бойынша бағалау критерийлерін анықтайтын болады, ол оқушыларға өз табыстарын көрсетуге мүмкіндік береді. Мұғалімдер оқытуды жандандыруды жəне оқушыларды ынталандыру бойынша жаттығу əзірлеуге жұмылдырылатын болады, ол тапсырмалар нақты оқу нəтижелеріне бағытталады.
Кембридж тәсілімен оқыту
Сабақ жоспары
Барлығы