Бастауыш сынып Сабақ жоспары Мектепке дейінгі бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар
Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін сайтта 104649 материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан тегін жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: 104649 материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
"Өз үйіңді тап" мектепалды даярлық тобына арналған циклограммма
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
Мақсаты: Қыз балалардың жан дүниесіндегі көркемдік талғамын қалыптастыру. Балалардың танымдық және шығармашылық қабілетін, эстетикалық талғамын, шеберлігін дамыту. Көпшілік алдында өзін – өзі ұстай білуге, әдептілікке, мейірімділікке, сұлулыққа тәрбиелеу.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
"Зияткер" және "Зияткерлік қоғам" республикалық журналдардары өзекті барлық мақалалар, оқыту әдістемесі, ашық сабақ және сыныптан тыс өткізілген іс-шаралар т.с.с
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
"Зияткер" және "Зияткерлік қоғам" республикалық журналдардары өзекті барлық мақалалар, оқыту әдістемесі, ашық сабақ және сыныптан тыс өткізілген іс-шаралар т.с.с
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
"Зияткер" және "Зияткерлік қоғам" республикалық журналдардары өзекті барлық мақалалар, оқыту әдістемесі, ашық сабақ және сыныптан тыс өткізілген іс-шаралар т.с.сж
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
"Зияткер" және "Зияткерлік қоғам" республикалық журналдардары өзекті барлық мақалалар, оқыту әдістемесі, ашық сабақ және сыныптан тыс өткізілген іс-шаралар т.с.с
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
"Зияткер" және "Зияткерлік қоғам" республикалық журналдардары өзекті барлық мақалалар, оқыту әдістемесі, ашық сабақ және сыныптан тыс өткізілген іс-шаралар т.с.с
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
"Зияткер" және "Зияткерлік қоғам" республикалық журналдардары өзекті барлық мақалалар, оқыту әдістемесі, ашық сабақ және сыныптан тыс өткізілген іс-шаралар т.с.с
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
Отбасы — бірлесіп күн көретін, туыстық қатынаста тұратын адамдар тобы. Балалар тәрбиесін жүзеге асырып, басқа да қоғамдық тұрғыдан мәнді қажеттіліктерді қанағаттандыратын некелік немесе туыстық қатынастармен байланысқан адамдар тобы.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
Отбасы — бірлесіп күн көретін, туыстық қатынаста тұратын адамдар тобы. Балалар тәрбиесін жүзеге асырып, басқа да қоғамдық тұрғыдан мәнді қажеттіліктерді қанағаттандыратын некелік немесе туыстық қатынастармен байланысқан адамдар тобы.
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
. Мағынаны ажырату
І топ- Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? /тұйықталған қисық сызық/
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
ІІ топ- Стаканды жіппен айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңб
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
. Мағынаны ажырату
І топ- Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? /тұйықталған қисық сызық/
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
ІІ топ- Стаканды жіппен айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңб
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
. Мағынаны ажырату
І топ- Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? /тұйықталған қисық сызық/
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
ІІ топ- Стаканды жіппен айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңб
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
. Мағынаны ажырату
І топ- Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? /тұйықталған қисық сызық/
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
ІІ топ- Стаканды жіппен айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңб
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
. Мағынаны ажырату
І топ- Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? /тұйықталған қисық сызық/
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
ІІ топ- Стаканды жіппен айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңб
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
. Мағынаны ажырату
І топ- Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? /тұйықталған қисық сызық/
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
ІІ топ- Стаканды жіппен айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңб
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
. Мағынаны ажырату
І топ- Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? /тұйықталған қисық сызық/
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
ІІ топ- Стаканды жіппен айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңб
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
. Мағынаны ажырату
І топ- Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? /тұйықталған қисық сызық/
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
ІІ топ- Стаканды жіппен айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңб
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
. Мағынаны ажырату
І топ- Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? /тұйықталған қисық сызық/
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
ІІ топ- Стаканды жіппен айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңб
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
. Мағынаны ажырату
І топ- Түбі дөңгелек стакан алып, дәптер бетіне қойып, оны айналдыра сызу керек.
Қандай сызық шықты? /тұйықталған қисық сызық/
Осы сызықты шеңбер деп атайды?
ІІ топ- Стаканды жіппен айналдыра бір орап, сонан соң жіпті жаз. Сонда стаканды бір ораған жіптің ұзындығы сызылған шеңб
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
Мектепке дейінгі
1
2
...
7