Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Химия Сабақ жоспары бойынша Ұстаздарға арналған оқу әдістемелік материалдар

Еліміздің барлық педагогтарының білімі мен тәжірибесін біріктіріп, білім сапасын арттыру үшін барлық педагогтардың еңбектерін осы сайтта жинадық. Сайтта материал жарияланған. Сіз осының барлығын сайттан жүктеп сабағыңызға қолдана аласыз.
Барлығы: материал
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Химиялық реакциялардың жылдамдығы.
490 тг
Мырзалы Ақерке Байжұманқызы
17 Сәуір 2024
29
0
Химиялық реакцияның жылдамдығын зерттейтін химияның бөлімін – химиялық кинетика деп атайды. Химиялық реакциялар белгілі бір фаза шеңберінде немесе екі фазаның жанасу бетінде жүруі мүмкін. Химияда жүйе деп қарастырылатын затты немесе қоспаны айтады. Бір фазадан тұратын жүйені гомогенді, ал бірнеше фазадан тұратын жүйені гетерогенді жүйе деп атайды, сәйкес жүйеде жүретін реакцияларды гомогенді және гетеоргенді реакциялар деп жіктейді. N2(г) + O2(г) → 2NO – гомогенді реакция C(қ) + O2(г) → CO2- гетерогенді реакция 2. A + B → C + D теңдеуі бойынша өтетін гомогенді реакцияның жылдамдығын қарастырайық. А затының концентрациясы t1 уақыт кезеңінде c1 тең. Ал t2 кезеңінде c2 –ге тең. Сонда ∆t = t2 – t1 уақыт аралығында А затының концентрациясы ∆ c = c2 – c1 құрайды. Осыдан А заты бойынша реакцияның орташа жылдамдығы: c2 – c1 ∆ c υ = - ———— = - ——— t2 – t1 ∆ t Гомогенді реакцияның жылдамдығы жүйенің белгілі бір көлемінде уақыт бірлігі ішінде реакцияға түскен реагенттің немесе реакция өнімінің бірінің концентрациясының өзгерісімен сипатталады: ∆ c υгом = ± ——— ∆ t Гетерогенді реакцияның жылдамдығы фаза бетінің аудан бірлігінде белгілі бір уақыт ішінде реакцияға қатысатын немесе реакция нәтижесінде түзілетін заттың бірінің концентрациясының өзгерісімен сипатталады: ∆ c υгетер = ± ——— S• ∆ t
Химия
Сабақ жоспары
10 сынып
Адам ағзасындағы химиялық элементтер зерттеу жұмыстары
490 тг
Малибекова Динара Кенжебековна
10 Сәуір 2024
60
0
Адам ағзасындағы химиялық элементтер зерттеу
Химия
Сабақ жоспары
7 сынып
Периодтар және топтарда қосылыстардың тотығу-тотықсыздану қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары.
490 тг
Мүсәлиева Ақерке Есіркепқызы
28 Желтоқсан 2023
76
0
Периодтар және топтарда қосылыстардың тотығу-тотықсыздану қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары.
Химия
Сабақ жоспары
10 сынып
Карбонильді қосылыстардың құрылысы және номенклатурасы Альдегидтер және кетондардың алынуы.
490 тг
Аманхан Бақтыгүл Берікханқызы
24 Желтоқсан 2023
168
0
Карбонильді қосылыстардың құрылысы және номенклатурасы Альдегидтер және кетондардың алынуы.
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
Физикалық және химиялық құбылыстар.
490 тг
Хидирбаева Диларом Бактияркызы
15 Қазан 2023
170
12
Физикалық және химиялық құбылыстар. Тапсырмалар
Химия
Сабақ жоспары
7 сынып
Карбон қышқылдары
490 тг
Смайлова Гулдана Берикбайкызы
30 Мамыр 2023
142
4
Сабақ жоспары
Химия
Сабақ жоспары
10 сынып
Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер.
490 тг
Дауталиева Гүлнара Шалмұханбетқызы
23 Ақпан 2023
365
23
Күшті және әлсіз электролиттерге мысал келтіру және оларды ажырату,диссоциациялану дәрежесін анықтай білу.
Химия
Сабақ жоспары
9 сынып
Электролиттік диссоциациялану теориясы
490 тг
Макажанов Канат Танырбергенович
13 Ақпан 2023
289
6
9 сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Химия
Сабақ жоспары
9 сынып
Углеводы
490 тг
Смайлова Гулдана Берикбайкызы
23 Маусым 2022
335
0
КГУ «Карагандинский индустриально-технологический колледж» Предмет: Химия Тема урока: Углеводы Подготовила педагог: Смайлова Г.Б. 1. Общие сведения Курс, группы ____ОПТ-20_______ Тип занятия: комбинированный 2. Цели: дать понятие об углеводах, их биологической роли, классификации и закрепить разделу кислосодержащих соединении. Задачи: • повторить и закрепить классификацию углеводов, понятия «моносахариды», «дисахариды» и «полисахариды». • формировать у обучающихся умение выявлять связь между составом, строением веществ, их свойствами и функциями. • воспитывать чувство собственного достоинства, самостоятельности, ориентировать обучающихся на их личностное развитие. 2.1 Перечень профессиональных умений, которыми овладеют обучающиеся в процессе учебного занятия • Повторяет все пройденный материал по разделу кислосодержащих соединении • Описывает физические и химические свойства углеводов и их применение 3. Оснащение занятия 3.1 Учебно-методическое оснащение, справочная литература: Химия 11 класс 2 часть 3.2 Техническое оснащение, материалы: компьютер, мультимедийный проектор, презентация, карточки с заданиями 4. Ход занятия 1.Организационный момент Приветствие преподавателя. Проверка готовности студентов к уроку. Психологический настрой обучающихся. 2.Актуализация опорных знаний: Химия - наука, изучающая вещества. На каждом уроке мы наблюдаем, описываем различные вещества, изучаем их свойства. Поэтому сегодня главным участниками нашего урока будет химические вещества - углеводы.
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Нанотехнология. Нанобөлшектер және наношкала
490 тг
Смайлова Гулдана Берикбайкызы
23 Маусым 2022
785
9
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Колледж: Қарағанды индустриалды-технологиялық колледжі Күні: Оқытушының аты-жөні: Смайлова Гулдана Берикбайкызы Курс, оқу жылы, топ : Қатысқандар: 15 Қатыспағандар: 0 Сабақтың тақырыбы Нанотехнология. Нанобөлшектер және наношкала Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) 11.4.2.37 - «нанохимия» және «нанотехнология» ұғымдарының физикалық мәнін түсіндіру; 11.4.2.38 - нанобөлшектерді синтездеу және зерттеу әдістерін сипаттау; 11.4.2.39 - нанобөлшектердің қолдану аймағын атау Сабақтың мақсаты Барлығы: нанохимия мен нанотехнологияны сипаттайды және нанобөлшектердің ерекшеліктерін түсіндіреді; Көпшілігі: нанбөлшектерді синтездеу және зерттеу әдістерін салыстырады; Кейбірі: нанохимияның қазіргі замандағы маңыздылығын зерделейді; ОДД Білу, түсіну Бағалау критерийі 1. нанохимия ұғымдарының физикалық мәнін түсіндіреді 2. нанотехнология ұғымдарының мәнін физикалық түсіндіреді 3. нанобөлшектерді синтездейді 4. нанобөлшектердің зерттеу әдістерін сипаттайды 5. нанобөлшектердің қолдану аймағын атайды. Тілдік мақсаттар Пәнге тән арнайы лексика және терминология: Нанохимия, нанобөлшектер, нанотехнологиялар, молекулалық қабықша, хиральдылық, композициялық материалдар, дәрілік препараттар, физиологиялық белсенділік, табиғи және синтетикалық қосылыстар, фуллерен, графен, нанотүтік, наножіпше, наноталшықтар Диалог/ жазылымға арналған пайдалы сөз тіркестері: Менің ойымша, «нано» деген .... Мен сіздермен келіспеймін деп қорқам. Мен үшін/менің көзқарасым бойынша/қаншалықты мен тани алам ...... Мен сізбен қаншалықты келісетінімді білмеймін. Менің ойымша, бұл өндіріс ... Құндылықтарға баулу бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулу; өзін- өзі бағалау және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін қалыптастыру; іздену, ой-санасын арттыру,ойлау қабілетін дамытуға бағыттау, Заманауи технология нанотехнологияның маңыздылығын түсінеді Пәнаралық және метапәндік байланыс Физика Нанотехнология шаруашылықта Биология Сұйық және қатты заттардың бөліну шекарасы
Химия
Сабақ жоспары
Барлығы
Оксидтердің химиялық қасиеттері, қолданылуы
490 тг
Бекжанова Салтанат Жұмабекқызы
28 Сәуір 2022
467
8
Оксидтердің химиялық қасиеттері, қолданылуына жасалған қысқа мерзімді жоспарды химия пәні мұғалімдері, педагогикалық университет студенттері, педагогикалық колледж тыңдаушылары пайдалануына болады. Қысқа мерзімді жоспар жаңартылған білім бағдарламасы бойынша жасалынған.
Химия
Сабақ жоспары
8 сынып
Аденозинтрифосфат және энергия. Аденозинтрифосфат и энергия. Adenosine Triphosphate and Energy
490 тг
Курманова Ханслу Жексенбетовна
29 Желтоқсан 2021
757
11
11.5.1.31 аденозинтрифосфат гидролизі құрылымын және сызбасын құрастыру 11.5.1.31 разработка структуры и гидролиз аденозинтрифосфата 11.5.1.31 design of the structure and hydrolysis of adenosine triphosphate
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
Сабақ жоспары "Химиялық байланыстың типтері"
490 тг
Балыкбаева Асемгуль Советкановна
13 Желтоқсан 2021
489
4
мұғалімге қажет
Химия
Сабақ жоспары
10 сынып
Периодтық жүйедегі орны бойынша химиялық элементті сипаттау
490 тг
Тлеуимбетова Баян Калпакбаевна
08 Желтоқсан 2021
440
6
Химиялық элементтер туралы ашық сабақ.
Химия
Сабақ жоспары
8 сынып
Атомның құрамы мен құрылысы
490 тг
Орынова Амина Абуовна
28 Қараша 2021
513
15
Оқушылар сабақ барысында атом құрылысын протон, нейтрон және электрон тұрғысынан біледі
Химия
Сабақ жоспары
7 сынып
Альдегидтер және кетондардың алынуы
490 тг
Малкаева Шынар Джумагалиевна
23 Қараша 2021
800
5
Барлық оқушылар үшін: Альдегидтер және кетондарды алудың түрлі әдістерін сипатайды Көпшілік оқушылар үшін: Спирттердің тотығуын анықтайды. Кейбір оқушылар үшін: Алкиндердің гидратациясын анықтайды
Химия
Сабақ жоспары
11 сынып
Қасиеттеріне сай химиялық элементке болжам жасау
490 тг
Бекжанова Салтанат Жумабековна
23 Мамыр 2021
563
2
Осы материал педагогикалық жоғарғы оқу орындары мен педколледж ұстаздары мен студенттеріне, 8 сынып оқушыларына методикалық көмек ретінде қажет.Сабақ жоспары қысқа және нақты жазылған.
Химия
Сабақ жоспары
8 сынып
Cабақ ;жоспары. Бейметалдар. 9- сынып
490 тг
Мукушева Нуржанат Сериккановна
19 Мамыр 2021
544
1
Бейметалдардың қасиеті жайлы оқушылардың білім деңгейін анықтау, есептеулер жүргізу және сапалық реакцияларды жасай білу біліктілігін шыңдау.
Химия
Сабақ жоспары
9 сынып
Қышқылдар.№ 7 зертханалық тәжірибе «Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу»
490 тг
Муталханова Алтынай Кайратовна
17 Мамыр 2021
933
6
Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар.№ 7 зертханалық тәжірибе «Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу» 8 сынып үшін
Химия
Сабақ жоспары
8 сынып
Оксидтер.№6зертханалық тәжірибе «Оксидтердің қасиеттерін зерттеу»
490 тг
Муталханова Алтынай Кайратовна
17 Мамыр 2021
1052
6
Оксидтер.№6зертханалық тәжірибе «Оксидтердің қасиеттерін зерттеу»
Химия
Сабақ жоспары
8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл